Το σύστημα μου

Μηνύματα
15.206
Reaction score
17.232
Οι σχεδιαστές ηχητικών συσκευών είναι επόμενο να δίνουν πρωτοκαθεδρία στο hardware αφού σε αντίθετη περίπτωση θ'αναιρούσαν από μόνοι τους τη σπουδαιότητα του ρόλου που κατέχουν στην audio κοινότητα.
Ενώ οι "άλλοι" δεν το κάνουν ; Ή και οι "εργασίες" κάν ; Καλά πουλάνε πάντως πολλά sub και πολλά ηχεία βλέπω. Αλλά και σε αυτό λάθος υπολογισμό κάνανε γιατί μάνατζερ και απο πωλήσεις δεν ξέρουν τίποτε. Και μην που πείς να συζητήσουμε για το 1 % και μάλιστα του 1 % κιόλας πλέον.

Οι σχεδιαστές αυτοί που λέω εγώ, έχουν αποδείξει όχι μόνο την αξία τους αλλά κυρίως την τιμιότητα τους σε βάθος χρόνου. Για αυτό και δεν είπα κατασκευαστές μόνο. Θα μου επιτρέψεις να καταλαβσίνω πολύ καλά ποιός είναι και σε τι αποδεκτό βαθμό για να πουλήσει, παπατζής στην δουλειά του και ποιός όχι. Είναι απο τα λίγα που μπορώ να καταλάβω μέχρι και χωρίς γνώσεις κάν σε ένα θέμα. Μόνο και απο τι και πως απαντάνε σε ερωτήσεις. Και εξάλλου όπως είπα το έχω διαπιστώσει ο ίδιος προσωπικά ... τόσο πολύ μάλιστα που μετά το audio έγινα Ψεκ (και καλά έκανα) απο αυτά που άκουσα και είδα και για αυτό με βλέπεις τόσο πολύ επιφυλακτικό. Εγώ τουλάχιστον είμαι επιφυλακτικός με όλους.

Ο σχεδιαστής όντως δεν έχει μόνο ή και καθόλου κατ΄ανάγκη στο μυαλό του τον καλό ήχο. Σχεδιαστής είναι, πρόκληση θέλει , ότι θέλεις σου σχεδιάζει. Εάν τον ρωτήσεις όμως πιο βαθιά ...θα σου πεί τη γνώμη του. Πρέπει όμως να γεράσουν (όπως όλοι μας) για να πούνε την αλήθεια. Οπότε όταν είναι γέροι να τους ρωτάς. :D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.113
Reaction score
55.824
Τι σου λέω εγώ ... τι μου λές εσύ τώρα.

Είπα ένα δύο ιδιοσυντονισμούς (δωματίου) . Το SBIR (που δεν ονομάζεται έτσι στην περίπτωση αλλά κατάλαβες, δεν θα κάτσω εγω να ασχολούμαι με το jargon των audio people) το είπα για το άλλο παράδειγμα που αναφέρω. Αλλά και για αυτό που λές τώρα : Εάν εγώ σκοτώσω το πρώτο ("SBIR" των ηχείων) με απορρόφηση θα έχω τα υπόλοιπα του μετά στο φάσμα ; Όχι. Εσύ θα τα έχεις.

"Sbir" επιμένω ότι δεν εμφανίζονται έντονα αλλά και πολλές φορες και καθόλου σε κάποιους άξονες. Πολύ θεωρία διαβάζετε και για "ιδανικούς" ΄χωρους με άκαμπτα όρια, χωρίς καμιά διαροή χώρους και πολλά άλλα που πρέπει να συντρέχουν για να συμβεί αυτό που λέτε.
Δια του λόγου το ασφαλές παρατίθεται τονισμένο το επίμαχο απόσπασμα:
Μωρέ γίνεται και με άλλο τρόπο καθώς το sbir σου σε αυτές τις συχνότητες μέχρι και 60 hz ακόμη ακόμη αντιμετωπίζεται εύκολα έστω και σε ένα άξονα (το ύψος δεν το έχετε ούτε εσείς συνήθως εξάλλου) ... και στον άλλον άξονα μπορεί και να είσαι και τυχερός να μην έχεις :D ή να έχεις άπλετο χώρο και να μπορείς να το λύσεις και για αυτόν. Θεωρητικά ολα γίνονται, στην πράξη είναι αλλιώς. Και να γίνει και πάμφθηνα. Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες ή στην ίδια ή μεγάλη ένταση. Και συν εξάλλου ότι μπορεί να έχεις ήδη ηχεία που έχουν καλή ισορροπία και δεν θές να την χαλάσεις για να κατέβεις σε απύθμενα βάθη που στο κάτω κάτω θα έχεις ένα ή δύο μόνο συντονιμσούς. Και ... και ... πολλά και .... Κάθε περίπτωση είναι ειδική.Πάντως το ερώτημα μου το ουσιαστικπο περί ποσόστωσης και αντικτύπου μεταξύ χαρακτηριστικών (όχι μόνο των ιδίων) δεν το απάντησες και να θεωρήσουμε κιόλας ακόμη ότι οι μετρήσεις έχουν την σημασία που τους δίνεις ...που όπως εδραιώσαμε :D με το άρθρο του Pass αλλά και άλλων τεσσάρων τουλάχιστον κορυφαίων σχεδιαστών που εγώ σέβομαι αλλά και εμπειρικά ο ίδιος διαπιστωμένα .... συμφωνούν με τον Pass.
Διευκρινίζεται ότι οι συντονισμοί από ηχειακό σύστημα με τους ιδιοσυντονισμούς από το χώρο και ανισορροπίες στην απόκριση των πρώτων οκτάβων από boundaries είναι διαφορετικά μεταξύ των φαινόμενα. Επίσης όσο αραιότεροι οι συντονισμοί από το χώρο στις πρώτες οκτάβες τόσο πιο διακριτοί γίνονται αυτοί

Δυστυχώς τις περισσότερες φορές που αφήνονται τέτοια φαινόμενα στην τύχη τους οι συνδυασμοί τείνουν να επιτείνουν διάφορες ανισορροπίες στην απόκριση αντί να τις μετρίαζαν σε κάποιον απρόβλεπτο βαθμό χάρη σε τυχαίες αμοιβαίες εξουδετερώσεις.

Κάθε άλλο παρά αποσπασματικά θα έπρεπε να εξετάζονται. Πρέπει όμως στη συνέχεια να μας εξηγήσεις με τι απορροφητική διάταξη θα εξουδετέρωνες θεμελιώδεις συνιστώσες κείμενες στις δύο πρώτες οκτάβες.
Ενώ οι "άλλοι" δεν το κάνουν ; Ή και οι "εργασίες" κάν ; Καλά πουλάνε πάντως πολλά sub και πολλά ηχεία βλέπω. Αλλά και σε αυτό λάθος υπολογισμό κάνανε γιατί μάνατζερ και απο πωλήσεις δεν ξέρουν τίποτε. Και μην που πείς να συζητήσουμε για το 1 % και μάλιστα του 1 % κιόλας πλέον.

Οι σχεδιαστές αυτοί που λέω εγώ, έχουν αποδείξει όχι μόνο την αξία τους αλλά κυρίως την τιμιότητα τους σε βάθος χρόνου. Για αυτό και δεν είπα κατασκευαστές μόνο. Θα μου επιτρέψεις να καταλαβσίνω πολύ καλά ποιός είναι και σε τι αποδεκτό βαθμό για να πουλήσει, παπατζής στην δουλειά του και ποιός όχι. Είναι απο τα λίγα που μπορώ να καταλάβω μέχρι και χωρίς γνώσεις κάν σε ένα θέμα. Μόνο και απο τι και πως απαντάνε σε ερωτήσεις. Και εξάλλου όπως είπα το έχω διαπιστώσει ο ίδιος προσωπικά ... τόσο πολύ μάλιστα που μετά το audio έγινα Ψεκ (και καλά έκανα) απο αυτά που άκουσα και είδα και για αυτό με βλέπεις τόσο πολύ επιφυλακτικό. Εγώ τουλάχιστον είμαι επιφυλακτικός με όλους.

Ο σχεδιαστής όντως δεν έχει μόνο ή και καθόλου κατ΄ανάγκη στο μυαλό του τον καλό ήχο. Σχεδιαστής είναι, πρόκληση θέλει , ότι θέλεις σου σχεδιάζει. Εάν τον ρωτήσεις όμως πιο βαθιά ...θα σου πεί τη γνώμη του. Πρέπει όμως να γεράσουν (όπως όλοι μας) για να πούνε την αλήθεια. Οπότε όταν είναι γέροι να τους ρωτάς. :D
1727780140847.png
 

Μηνύματα
15.206
Reaction score
17.232
Διευκρινίζεται ότι οι συντονισμοί από ηχειακό σύστημα με τους ιδιοσυντονισμούς από το χώρο και ανισορροπίες στην απόκριση των πρώτων οκτάβων από boundaries είναι διαφορετικά μεταξύ των φαινόμενα. Επίσης όσο αραιότεροι οι συντονισμοί από το χώρο στις πρώτες οκτάβες τόσο πιο διακριτοί γίνονται αυτοί
Δεν είπα εγώ ότι είναι. Απλώς τα τσουβάλιασα όλα μέσα λέγοντας και ...και ...και κ.ο.κ. για να make a point. Μη στέκεσαι αποσπασματικά , είχε μια ροή η συζήτηση, μην με βάζεις τώρα να κάθομαι να ξαναδιαβάζω τι και πως εννοούσα κάτι και τι απάνταγες εσύ και που "κόλαγε" για να απαντάω σε κάτι. Μιλήσαμε και για ηχεία που είπες ότι μπορεί να τα βγάζεις έξω και όντως αλλά και πάλι πρέπει ανάλογα την περίπτωση να αντιμετωπίσεις τo SBIR τους που είναι σχετικά πιο εύκολο αλλά και πάλι όλοι ακολουθούν τον "κανόνα" και ακόμη και αυτά τα κολάνε στον front τοίχο μην έχοντας πολλές φορές ούτε βάθος σκηνής, ούτε layering με αποτέλεσμα να κοροιδεύουν ή να στερούνται πολυ πιο βασικό πράγματα απο το SBIR και τα οποία ανέφερα ονομαστικά χωρίς ανάλυση της σπουδαιότητας τους. Κaι σιγά δηλαδή και το Sbir και να το έχεις ... συγκριτικά με αυτά που λέω. Μάλλον επειδή δεν υπάρχει ακόμη "εργασία" κάνουν "παρτυ" αυτοί που μου λες "tell me more". Επίσης ότι δεν αντιμετωπίζονται με subs αλλά ούτε και με την τοποθέτηση τους . Τα subs εξάλλου τα κροσάρεις στα π.χ. συνήθως όπως είπες 80 Hz, δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις το SBIR των άλλων πoυ έχεις "έξω" στο δωμάτιο. Ούτε τα subs είναι σίγουρο ότι θα σου κάτσουν εκεί που λέει η θεωρία ή σε τρίδρες γωνίες. Και έχεις και το ταβάνι και τον πίσω τοίχο κλπ. Κάθε περίπτωση είναι ειδική ανάλογα τον χώρο. Αλλά το SBΙR δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι η top προτεραιότητά σου. Αυτά που λέω πρέπει να είναι.
Δυστυχώς τις περισσότερες φορές που αφήνονται τέτοια φαινόμενα στην τύχη τους οι συνδυασμοί τείνουν να επιτείνουν διάφορες ανισορροπίες στην απόκριση αντί να τις μετρίαζαν σε κάποιον απρόβλεπτο βαθμό χάρη σε τυχαίες αμοιβαίες εξουδετερώσεις.
Δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη απλώς με λιγο πειραματισμό και ακροάσεις μπορείς άνετα να διακρίνεις τέτοια φαινόμενα (είτε με μικρόφωνο κιόλας καλύτερα αλλά να ξέρεις και τι διαβάζεις απο τα στοιχεία που παίρνεις) και με το αυτί. Και μάλιστα με το αυτί πολυ πιο γρήγορα και καλύτερα ίσως ανάλογα την εμπερία σου. ¨Ετσι και αλλιώς θα την κάνεις την δουλειά για να βρείς το σημείο της θέσης σου ακρόασης για καλή σκηνή , ισορροπία , κέντρο (που γίνεται με το αυτί έτσιι και αλλιώς) ... θα βρείς και την θέση για καλό χαμηλό. Εάν δεν βρείς θα κάνεις τον καλύτερο συμβιβασμό. Έτσι και αλλιώς και τα στοιχεία να είχες απο μικρόφωνο πάλι θα τον έκανες.

Αντιμετωπίζονται με χοντρή απορρόφηση και τα sbir με ευρείας και low q επιλογές άνετα στα 70 hz σαν κέντρο και ότι πιάσεις παρακάτω (που πιάνεις). Τώρα απύθμενα περιβάλλοντα (< 35 , 40) δεν ξέρω , εσείς που έχετε subs και πουσάρετε και κάργα ενέργεια κιόλας στον χώρο , τα ξέρετε αυτά χα χα αλλά και σιγά σου λέω να έχεις ένα SBIR στα χαμηλά. Πρώτα απο όλα δεν το ακούς γιατί είναι χαμηλά , έχει άλλου είδους ενέργεια αλλά και ακουστικό αντίκτυπο. Δεν είναι το ίδο με το sbir μετά τα 80 που είναι και τα πιο πολλά.

Με την παθητική φροντίδα δεν φροντίζεις μόνο (και ξεοφρτώνεσαι) το SBIR σε όλο μάλιστα το φάσμα αυτού που ακολουθεί (επειδή μου είπες για όλο το φάσμα) αλλά και ιδιοσυντονισμούς παράλληλα.

Επίσης πάλι δεν αφήνεις τίποτε (όσο μπορείς βέβαια και είναι δυνατόν απο τις συνθήκες κάθε χώρου) στην τύχη καθώς φροντίζεις παρόλο την παθητική φροντίδα να βρείς σχέση μεταξυ των συχνοτήτων του SBΙR να μην συμπεφτουν στη ίδια συχνότητα αλλά και να τα "αντιπαραθέτεις" ακοσυτικά με τους ανάλογους ιδιοσυντονισμούς ώστε να μετριαστούν όλα. Μα αυτό κάνεις με την ακρόαση κιόλας. Σιγά το δύσκολο. Εάν αυτό φαίνεται κάτι δύσκολο σε κάποιον ... τότε καλύτερα να μην ακούει, να κάνει μόνο τέστ και μετρήσεις για να νοιώθει ήσυχο το κεφάλι του και μετά απο πολλά χρόνια θα καταλήξει στο ίδιο πράγμα με αυτόν που ακούει. Αλλά αυτός που ακούει θα έχει μάθει και πολλά άλλα πράγματα. Δύσκολο λοιπόν είναι όταν πάς με μικρόφωνο. (δυσκολο αλλά πιο σωστό αλλά να ξέρεις τι κάνεις). Πάντα πρέπει να ξέρεις τι κάνεις. Είτε με το αυτί, είτε με το μικρόφωνο. Αλλά το πολύ "μικρόφωνο" μάλλον το "τρώει" το παλληκάρι απο ότι βλέπω (όχι εσένα). Λογικό. Μαθαίνει μόνο να ακολουθεί "κανόνες" χωρίς να ξέρει τι και πως ακολουθεί ή να εκτιμάει το αποτέλεσμα.

Επίσης ο εγκέφαλος προσαρμοζεται άνετα στην τονική ανισορροπία. Σκηνή κλπ που λέω δεν μπορεί ποτέ.

Αυτά όλα φυσικά όταν πρόκειται όπως έχω πεί για δικάναλο. Τώρα πολυκάναλα , δεν ξέρω, δεν με ενδιαφέρει, φαντάζομια πολυπλοκεύουν τόσο τα πράγματα (εάν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος στο down and dirty) και πρέπει να πας με τον μπούσουλα αλλιώς χάνεσαι.

Επίσης μη νομίζεις ότι και χωρικά (σκηνή) και το χαμηλό σε τέτοια (τα πιο υψηλα) Ηz δεν συμβάλλει σημαντικά και αυτό. Δεν μπορεί να το βάζεις και στη γωνία ιδανικά.

Κάθε άλλο παρά αποσπασματικά θα έπρεπε να εξετάζονται. Πρέπει όμως στη συνέχεια να μας εξηγήσεις με τι απορροφητική διάταξη θα εξουδετέρωνες θεμελιώδεις συνιστώσες κείμενες στις δύο πρώτες οκτάβες.
Σου είπα παραπάνω. Αλλά πρώτη οκτάβα, όχι. Δεύτερη ικανοποιητικά. Πρώτη οκτάβα δεν έχουμε χα χα. Και αυτά πάλι όμως για ιδιοσυντονιμσούς (δύο χα χα, πλάκα κάνω σε αυτούς οφείλονται και οι υπολοιποι μετά) όχι για το SBIR οπως σου είπα.

Για το tell me more τι να σου πω ; Θές κάτι συγκεκριμένα ; Πολλά υπονοούνται σε αυτό που είπα. Δεν ξέρω ποιό συγκεκριμένο σε ενδιαφέρει. Στα θέματα που συζητάμε κάποια καλύφθηκαν παραπάνω και είσαι έξυπνος να καταλάβεις και να κάνεις extrapolation. Δεν μπορεί να βλέπω να ακολουθούνται "κανόνες" και ας είναι επιζήμιοι σε κάτι πιο σπουδαίο, δεν μπορεί να λένε δεν έχουν διαφορά οι ενισχυτές και να σου λένε σκηνή και να κοροιδεύεις ενω δεν ξέρεις κάν τι είναι σκηνή επειδή τα εχεις κολλημένα στον τοίχο, δεν μπορεί να δημιουργούν ανάγκες , ή να σου λένε ότι πρέπει να μάθεις όλο το jargon αφου σε μπλέξουν καλά ενώ τα πράγματα (εάν ακούς) είναι απλά , δεν μπορεί να μην ακολουθείται μια σειρά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της ακουστικής (υπάρχει σειρά αλλά και και προτεραιότητα αλλιώς κάηκες) και να σε μπλέκουν με αποσπασματικής γνώσης "λύσιες" μπλέκοντας σε μάλιστα σε ένα σωρό ηλίθιο δικός τους jargon , να σου μειώνουν την σπουδαιότητα κάποιων πραγμάτων και να σου υπερτονίζουν κάποια έναντί άλλω που τα υποτονίζουν ν και βασιζόμενοι κιόλας στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν "εργασίες" ή σε ανούσιες τελειότητες που πρέπει να ακολουθήσεις ή να μην σου λένε τι θυσιάζεις και πόσο σημαντικό μπορεί να είναι ή πολλά άλλα "κόλπα" όπως σου έχω πεί που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει χρησιμοποιώντας την "θεωρία" και τις "μετρήσεις" κατα το δοκούν και για να σε πάνε σε μια συγκεκριμένη μόνο λύση. Όταν ακούω εγω - άντε να μη πω ονόματα - μεγάλους ¨επιστήμονες" στον χώρο να λένε δεν ακούω τίποτε διαφορές σε ενισχυτές έχω 200 ευρώ ένα καβουρντιστήριο audio και δεν ακούω διαφορές κλπ που λένε ... μην μου λες για τον Pass, τον Κέρλ, τον Κίνγκ αλλά και πολλούς άλους. Και μάλιστα να ανακαλύπτεις οτι ο so called "επιστήμονας" που τα λέει, ήταν άλλοι απο πίσω που πατήσανε την δουλειά και μάλιστα αυτοί είναι σοβαροί και λένε άλλα πράγματα.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.228
Reaction score
10.548
Δεν είπα εγώ ότι είναι. Απλώς τα τσουβάλιασα όλα μέσα λέγοντας και ...και ...και κ.ο.κ. για να make a point. Μη στέκεσαι αποσπασματικά , είχε μια ροή η συζήτηση, μην με βάζεις τώρα να κάθομαι να ξαναδιαβάζω τι και πως εννοούσα κάτι και τι απάνταγες εσύ και που "κόλαγε" για να απαντάω σε κάτι.

Για το tell me more τι να σου πω ; Θές κάτι συγκεκριμένα ; Πολλά υπονοούνται σε αυτό που είπα. Δεν ξέρω ποιό συγκεκριμένο σε ενδιαφέρει. Στα θέματα που συζητάμε κάποια καλύφθηκαν παραπάνω και είσαι έξυπνος να καταλάβεις και να κάνεις extrapolation.

ή να σου λένε ότι πρέπει να μάθεις όλο το jargon

μπλέκοντας σε μάλιστα σε ένα σωρό ηλίθιο δικός τους jargon , να σου μειώνουν την σπουδαιότητα κάποιων πραγμάτων καινα σου υπερτονίζουν κάποιω άλλων
Αν κι εσύ δυσκολεύεσαι να παρακολουθήσεις τον ειρμό της συνομιλίας σου, φαντάσου οι υπόλοιποι! :roflmao:
 

Μηνύματα
15.206
Reaction score
17.232
Ο Bhutia καταλαβαίνει. Και στο κάτω κάτω αυτήν έχω (είμαι του δημοτικού) ... μην με διαβάζετε.
 



Μηνύματα
15.206
Reaction score
17.232
Ζμπίρ θα λες και θα κλαις.
Άσε που και που θέτε κάποιοι να είστε και "επιστήμονες" (όχι εσύ χα χα) και το Ζμπίρρρρ είναι άλλο φαινόμενο απο το κόμπ φίλτερινγκ που προκαλείται και το λέτε και αυτό ζμπιρρρρ. :D

Κάτσε "βρήκα¨ και πιο καλό να πω. :D Το ζμπίρρρρ είναι καλό βρε για όλους αλλά είδικά για εμάς τους λαμπάτους καθώς σε αυτές τις χαμηλές και δύσκολες συχνότητες δίνει και πολύ λιγότερο power ο ενισχυτής στο ηχείο για την συγκεκριμένη κάθε φορά συχνότητα. :D Στο ιν φείζ ... γιατί στο άουτ οφ φέιζ έτσι και αλλιώς όλοι f@cked είμαστε. :D
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.712
Reaction score
133.074
Ως γνήσιος μάγιστρος, ένα έχω να πω:

Δείξε μου το χέρι σου να σου πω το ριζικό σου.

(Δείξε μου μια μέτρηση να σου πω το ζμπίρ σου).
 

Μηνύματα
15.206
Reaction score
17.232
Ως γνήσιος μάγιστρος, ένα έχω να πω:

Δείξε μου το χέρι σου να σου πω το ριζικό σου.

(Δείξε μου μια μέτρηση να σου πω το ζμπίρ σου).
Εσείς οι πολυκάναλοι ... έχετε ζμπίρρρρ ; :D :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.712
Reaction score
133.074
Πρέπει όμως στη συνέχεια να μας εξηγήσεις με τι απορροφητική διάταξη θα εξουδετέρωνες θεμελιώδεις συνιστώσες κείμενες στις δύο πρώτες οκτάβες.
Με 12 τριαξονικά κοπ(ρ)οπρένιο. 😋🤭🤣😁
Εσείς οι πολυκάναλοι ... έχετε ζμπίρρρρ ; :D :D
Ναι, βεβαίως, για τον καθένα κανάλι ξεχωριστά, όπως εσείς για το ένα σας. Ε, σόρρυ, για τα δγιό σας. Για το καθένα από τα δγιό σας. Το βρήκα. Κερδίζω μανταλάκι. 🤭😋🤣😁
 

Μηνύματα
15.206
Reaction score
17.232
Με 12 τριαξονικά κοπ(ρ)οπρένιο. 😋🤭🤣😁
Βρε μαθε να κάνεις και καμιά διαφραγματική. Ξέρεις και φυσική δήθεν. 😍
Με 12 τριαξονικά κοπ(ρ)οπρένιο. 😋🤭🤣😁

Ναι, βεβαίως, για τον καθένα κανάλι ξεχωριστά, όπως εσείς για το ένα σας. Ε, σόρρυ, για τα δγιό σας. Για το καθένα από τα δγιό σας. Το βρήκα. Κερδίζω μανταλάκι. 🤭😋🤣😁
Και τι κάνετε ; Το εξαφανιζετε με το σμούθινγκ και τις ψυχοακουστικές καμπύλες ; :D
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.712
Reaction score
133.074
Και τι κάνετε ;
Το σταυρό μας. (Να τα βγάλει πέρα ο μπαρμπατρίνοβ).😋🤣🤭

ΥΓ.
Εντάξει, συν Αθηνά και χήρα (όχι γειτόνισσα) σμπρώξε, δηλαδή βάζουμε και το χεράκι μας όσο μας κόβει, τόσο στην τοποθέτηση όσο και στην ηχητική περιποίηση του χώρου, αλλά κακά τα ψέματα, χωρίς σοβαρό DSP, t'arhidia μας θα καταφέρναμε. 😋🤣🤭😁
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.113
Reaction score
55.824
Αν κι εσύ δυσκολεύεσαι να παρακολουθήσεις τον ειρμό της συνομιλίας σου, φαντάσου οι υπόλοιποι! :roflmao:
Ο Bhutia καταλαβαίνει. Και στο κάτω κάτω αυτήν έχω (είμαι του δημοτικού) ... μην με διαβάζετε.
Ζμπίρ θα λες και θα κλαις.
Τί βλέπουν μερικοί από την παραπάνω σελίδα:
:roflmao:
View attachment 344363
Dum...Sbiro Spero.:roflmao:
 

Μηνύματα
4.732
Reaction score
8.247
Μην πειράζετε τον φίλο μου τον Θήβα.
Δε ξέρω τι τον έπιασε και γράφει αυτά που γράφει. :D
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.944
Μηνύματα
2.923.281
Members
38.113
Νεότερο μέλος
tsitas2010
Top