Πάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.Δείξε συγκριτικά πικάπ με CD, κάποια μέτρηση που να αποδεικνύει αυτά που λες.
Και δε λέω μέτρηση με το αυτί.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Πάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.Δείξε συγκριτικά πικάπ με CD, κάποια μέτρηση που να αποδεικνύει αυτά που λες.
Και δε λέω μέτρηση με το αυτί.
Είμαι ο πιο γρήγορος από όλους....αλλά δεν έχω τρεξει κόντρα σε κανέναν άλλο για να το επιβεβαιώσω, απλά το ξέρωΠάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.
Ναι, έτσι είναι. Για μια ακόμη φορά, εμείς δεν ξέρουμε. Πέραν του ότι δεν έχουμε αναλυτικά συστήματα για να εκτιμήσουμε την αξία των καλωδίων ( και αφού έχουμε κάνει σαφές ότι είμαστε και κουφοί, οπότε εκεί οφείλεται το ότι ακόμα και σε καλά συστήματα δεν μπορούμε να ακούσουμε διαφορές μεταξύ καλωδίων ), τώρα περνάμε στην επόμενη ( χιλιοπαιγμένη ) πίστα κατά την οποία όσοι δεν θεωρούμε το βινύλιο τόσο καλό όσο πιστεύετε, δεν έχουμε ακούσει καλό βινυλιακό σύστημα.Υποθέτω ότι όλοι σας έχετε η είχατε ένα μικρομεσαίο πικάπ κι ένα ψηφιακό αντίστοιχης κατηγορίας.Το πικάπ,συνεπικουρούμενο από ένα καλό phono έστελνε το ψηφιακό προς αναπαυσιν εις τας αιώνιους μονας.Δεν αναφέρομαι σε κάτι υποδεέστερο τύπου streamer αλλά στο cd και πάντοτε σε δική μου μουσική.
Υποθέτω ότι δεν υπαγεστε στην κατηγορία των εχόντων γνώμη άνευ γνώσεως όπως στα καλώδια.Η μήπως όχι;
Πάτο;Υπ' οψιν πως εκτός από περισσότερο είχε και βαθύτερο.
Άρα καλύτερο μπορεί να μην είχε, αλλά είχε αυτό που άρεσε περισσότερο σε εσένα.Πάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.
Άρα είτε έχει κάποιος χρυσά αυτιά είτε όχι θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα με το δικό μου.Το ίδιο έχει συμβεί και σε συστήματα άλλων.Πάτο;
Άρα καλύτερο μπορεί να μην είχε, αλλά είχε αυτό που άρεσε περισσότερο σε εσένα.
Όλοι οι γιατροί και αρκετοί απο όσους υποστηρίζουμε ότι δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ ( καλά κατασκευασμένων ) καλωδίων, έχουμε περάσει απο τη λούμπα της καλωδιολαγνείας. Ο @costas EAR για παράδειγμα, έχει ξοδέψει αρκετά περισσότερα χρήματα για καλώδια απο εμένα. Και ήταν ένα απο τα άτομα που με επηρέασαν για να μπω στη διαδικασία αμφισβήτησης και τελικά, κατόπιν unbiased δοκιμών, να καταλάβω το αυταπόδεικτο: δεν υπάρχουν διαφορές. Σου έχω παραθέσει και βίντεο με τον null tester που καταρρίπτει και το επιχείρημά σας ότι δεν υπάρχουν μετρήσεις που μπορούν να πιάσουν τις διαφορές που ακούτε. Αλήθεια, είδες αυτό το βίντεο ή είσαι ακόμα σε άρνηση;Επι της ουσίας:
Πρώτον,αναβιβαζεις τον εαυτό σου στον πληθυντικό αριθμό.Οι περισσότεροι απο τους "αλλους" δεν έχουν κάνει αυτό που έκανες.
Αυτό που έχω δει στις δικές μου μετρήσεις: ότι δεν υπάρχουν διαφορές. Θέλω όμως να πάρεις εσύ μετρήσεις απο το χώρο σου και να μας δείξεις πόσο καλά ακούς εκεί μέσα, πόσο αποδίδουν οι παρεμβάσεις που έχεις κάνει στα καλώδια και αν π.χ. ακούς πραγματικό μπάσο.Δεύτερον,τι περιμένεις να δεις από τις μετρήσεις πριν και μετά τα καλώδια;
Με τόσους εγωπαθείς και εγωκεντρικούς που έχουμε εδώ μέσα, είμαι σίγουρος ότι δεν θα ασχολήθηκαν για πολλή ώρα μ'εμένα.Τρίτον,είμαστε πλήρεις από Ψυχολογους.Καποιος απ' αυτούς έχει ψυχολογησει κι εσένα.
Και πού ξέρεις ότι και σε άλλους αρέσει αυτό που αρέσει σε εσένα;Άρα είτε έχει κάποιος χρυσά αυτιά είτε όχι θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα με το δικό μου.Το ίδιο έχει συμβεί και σε συστήματα άλλων.
Καταλαβαίνω από την απάντησή σου ότι δεν έχεις DAC, έχεις μόνο CD player. Πως προέκυψε η σύγκριση του CD με το αναλογικό πικάπ αφού δεν έγινε τέτοια ερώτηση ;Χρησιμοποιώ το cd ως μοναδική πηγή.Να σου πω όμως κάτι; Δεν στέκεται ούτε στο δακτυλακι ενός μικρομεσαίου πικάπ.
Εννοείται ότι ολοι γνωριζουμε ότι τα σωστά κατασκευασμένα καλώδια είναι είτε τα μαύρα(άνευ μετρήσεων) είτε τα Mogami.Στο asr επεμεναν για πολυ καιρο οτι δεν υπαρχει ηχητικη διαφορα μεταξυ καλα κατασκευασμενων dac. Κριντζαρω οταν ακουω "καλα κατασκευασμενο" γιατι ειναι μια γενικουρα χωρις τελος που λεγεται με την επιφαση επιστημονικου background ενω στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει αυτο το background ουτε η τεχνογνωσια απο τους πιο παθιασμενους θιασωτες του "ορου".
Παραλληλα σε αλλο thread ειχαν τα strict audibility thresholds που δεν τα επιανε κανενα dac στην ολοτητα τους.
Προσεξτε καλα με αυτα τα θεματα. Οταν ζητας μαθηματικη ακριβεια στην αποδειξη οτι κατι εχει ακουστη διαφορα, θα πρεπει να ορισεις πρωτα με μαθηματικη ακριβεια ποιο ειναι το κατωφλι περαν του οποιου κατι δεν εχει ακουστη διαφορα και ποιες οι προυποθεσεις.
Αυτος ο μαθηματικος και εξοχυνιστικος ορισμος θα πρεπει να οριστει για καθε ειδους ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη συσκευη οχι μονο σε απομονωση αλλα και σε αλληλεπιδραση με το υπολοιπο signal chain. Απο την πηγη εως τα ηχεια.
Δεν υπάρχει υποκειμενικότητα σε κάποια σημεία.Και πού ξέρεις ότι και σε άλλους αρέσει αυτό που αρέσει σε εσένα;
ξερω γω, δεν τα ειχα ολα εκτος απο ενα παλιο aiwa και ενα thorens td160 που ακομα εχω (ποια σε heavily modified version.)Μάκη,υπενθύμισε μου ποιο πικάπ ΔΕΝ είχες.
Υπ' οψιν πως εκτός από περισσότερο είχε και βαθύτερο.
Με βάση τις προδιαγραφές τους, τα Mogami είναι άριστα κατασκευασμένα. Προσφέρουν αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο χρήστης. Δεν λέω ότι τα ακριβά καλώδια είναι λάθος κατασκευασμένα, λέω ότι είναι περιττή η αγορά τους, όταν και αυτά τα καλώδια είναι σωστά κατασκευασμένα. Αλήθεια, πόσοι χαϊεντοκατασκευαστές παρέχουν προδιαγραφές για τα προϊόντα τους...? Και πάλι όμως, πρέπει να είναι πολύ χάλια ένα καλώδιο για να μπορέσει να επηρεάσει την απόδοση ενός ηχοσυστήματος, να μην απορρίπτει θόρυβο ή να έχει τέτοια ηλεκτρικά χαρακτηριστικά που στα μικρά μήκη που χρησιμοποιούμε, να δημιουργεί τόσο ισχυρά φίλτρα ώστε να μπορεί κάποιος να ακούσει διαφορές. Εκτώς βέβαια, αν κάποιος φαντάζεται ότι ακούει διαφορές, οπότε εκεί δεν έχει να κάνει με τη ποιότητα του καλωδίου, αλλά με τις προσδοκίες του ακροατή.Εννοείται ότι ολοι γνωριζουμε ότι τα σωστά κατασκευασμένα καλώδια είναι είτε τα μαύρα(άνευ μετρήσεων) είτε τα Mogami.
Τα υπόλοιπα είναι είτε λαθος κατασκευασμένα η το πολυ-πολυ να καταφέρουν να μιμηθούν την κατασκευαστική τελειότητα των προαναφερθέντων.Υστερα αναλαμβάνουν οι Ψυχολόγοι να θεραπεύσουν το Υπερεγώ των κατόχων τους που τους καθοδηγει ότι αυτοί είναι οι έξυπνοι και οι υπόλοιποι κορόιδα η κουφοί.
Φυσικά και υπάρχει. Απο τη στιγμή που ο ήχος των αναλογικών συστημάτων στη πραγματικότητα είναι παραμόρφωση ( όπως αυτή των λυχνιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, μια ευχάριστη για κάποιους δόση παραμόρφωσης ), φυσικά και υπάρχει υποκειμενικότητα, γιατί κάθε σύστημα διαφέρει απο τα υπόλοιπα, λειτουργεί κάτω απο διαφορετικές συνθήκες, άρα ο βαθμός παραμόρφωσης είναι διαφορετικός κάθε φορά.Δεν υπάρχει υποκειμενικότητα σε κάποια σημεία.
Αυτό πάντως, όπως βλέπεις το ακούω από βινύλιοΥποθέτω ότι όλοι σας έχετε η είχατε ένα μικρομεσαίο πικάπ κι ένα ψηφιακό αντίστοιχης κατηγορίας.Το πικάπ,συνεπικουρούμενο από ένα καλό phono έστελνε το ψηφιακό προς αναπαυσιν εις τας αιώνιους μονας.Δεν αναφέρομαι σε κάτι υποδεέστερο τύπου streamer αλλά στο cd και πάντοτε σε δική μου μουσική.
Υποθέτω ότι δεν υπαγεστε στην κατηγορία των εχόντων γνώμη άνευ γνώσεως όπως στα καλώδια.Η μήπως όχι;
Ο,τιδηποτε sixties υπάρχει σε συλλογές που βρίσκονται πολύ εύκολα.Προβλημα υπάρχει με τις νέες μπάντες γιατί κυκλοφορουν μόνο βινύλιο και δεν βρίσκονται πουθενά αλλου εκτός του Bandcamp και του YouTubeΚαταλαβαίνω από την απάντησή σου ότι δεν έχεις DAC, έχεις μόνο CD player. Πως προέκυψε η σύγκριση του CD με το αναλογικό πικάπ αφού δεν έγινε τέτοια ερώτηση ;
Για το είδος της μουσικής που ακούς, που βρίσκεις ακόμα και αγοράζεις CDs ;
Συμπεραίνω λοιπόν ότι δεν έχεις τρόπο να ακούς, από το κυρίως σύστημά σου, τις μουσικές επιλογές που μας παρέχονται σήμερα μέσω του διαδικτύου, όπως: YouTube, Spotify, Tidal, Qobuz , κλπ.
Όλα αυτά τα κομμάτια που μας προτείνεις κατά καιρούς για να τα ακούσουμε μέσω του ΥouTube, εσύ πως τα ακούς ;
Τα έχεις όλα σε εμπορικά διαθέσιμα CDs ;
Κι όμως η Tsakiridis Devices δεν προλαβαίνει να πουλάει ενισχυτές με λυχνίες. Ουρές σχηματίζονται στην οδό Αριστομένους για να παραλάβουν τον ενισχυτή με μία πέντοδο ή τέτροδο λυχνία ανά κανάλι , με τίγκα παραμόρφωση υποψιάζομαι λόγω τοπολογίας , αφού δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες μετρήσεις.Απο τη στιγμή που ο ήχος των αναλογικών συστημάτων στη πραγματικότητα είναι παραμόρφωση ( όπως αυτή των λυχνιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, μια ευχάριστη για κάποιους δόση παραμόρφωσης ), φυσικά και υπάρχει υποκειμενικότητα, γιατί κάθε σύστημα διαφέρει απο τα υπόλοιπα, λειτουργεί κάτω απο διαφορετικές συνθήκες, άρα ο βαθμός παραμόρφωσης είναι διαφορετικός κάθε φορά.
Σε συλλογές των 60s, εννοείς σε μορφή εμπορικού CD , σωστά ;Ο,τιδηποτε sixties υπάρχει σε συλλογές που βρίσκονται πολύ εύκολα.Προβλημα υπάρχει με τις νέες μπάντες γιατί κυκλοφορουν μόνο βινύλιο και δεν βρίσκονται πουθενά αλλου εκτός του Bandcamp και του YouTube
Ασχετως χαι φαι....για τούτο μην παίρνεις όρκο....είμαστε πολλόίΔεν γίνεται να κυκλοφορούν αναμεσά μας τόσοι πολλοί ψυχοπαθείς και να μας το κρύβει ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης
Κι όμως η Tsakiridis Devices δεν προλαβαίνει να πουλάει ενισχυτές με λυχνίες. Ουρές σχηματίζονται στην οδό Αριστομένους για να παραλάβουν τον ενισχυτή με μία πέντοδο ή τέτροδο λυχνία ανά κανάλι , με τίγκα παραμόρφωση υποψιάζομαι λόγω τοπολογίας , αφού δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες μετρήσεις.
Δεν γίνεται να κυκλοφορούν αναμεσά μας τόσοι πολλοί ψυχοπαθείς και να μας το κρύβει ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης
( όπως αυτή των λυχνιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, μια ευχάριστη για κάποιους δόση παραμόρφωσης )
Υπάρχει η μάλλον υπάρχουν.Οι περισσότεροι.Οσο για τα περί αυτιων μην προσπαθείς να μου χρεώσεις αυτό που δεν είπα.Υπάρχει άνθρωπος στο site που ακούει χωρίς μετρήσεις και θέλει να ακούμε όπως εκείνος/εκείνη και να θεωρούμε και ότι είναι σωστό; ΟΕΟ. Εντάξει τα δικά μου αυτιά είναι καλύτερα απο τα δικά σου και πιστοποιημένα ότι ακούν τέλεια. Θα μας τρελάνετε.......