Το σύστημα μου

Μηνύματα
2.513
Reaction score
2.900
Δείξε συγκριτικά πικάπ με CD, κάποια μέτρηση που να αποδεικνύει αυτά που λες.
Και δε λέω μέτρηση με το αυτί.
Πάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.
 

Μηνύματα
839
Reaction score
1.912
Πάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.
Είμαι ο πιο γρήγορος από όλους....αλλά δεν έχω τρεξει κόντρα σε κανέναν άλλο για να το επιβεβαιώσω, απλά το ξέρω :p

Έντομεταξύ δεν ξέρω πόσα πιάνω, αλλά ούτε με πόσα πάνε οι άλλοι.
 

Μηνύματα
7.499
Reaction score
12.291
Υποθέτω ότι όλοι σας έχετε η είχατε ένα μικρομεσαίο πικάπ κι ένα ψηφιακό αντίστοιχης κατηγορίας.Το πικάπ,συνεπικουρούμενο από ένα καλό phono έστελνε το ψηφιακό προς αναπαυσιν εις τας αιώνιους μονας.Δεν αναφέρομαι σε κάτι υποδεέστερο τύπου streamer αλλά στο cd και πάντοτε σε δική μου μουσική.
Υποθέτω ότι δεν υπαγεστε στην κατηγορία των εχόντων γνώμη άνευ γνώσεως όπως στα καλώδια.Η μήπως όχι;
Ναι, έτσι είναι. Για μια ακόμη φορά, εμείς δεν ξέρουμε. Πέραν του ότι δεν έχουμε αναλυτικά συστήματα για να εκτιμήσουμε την αξία των καλωδίων ( και αφού έχουμε κάνει σαφές ότι είμαστε και κουφοί, οπότε εκεί οφείλεται το ότι ακόμα και σε καλά συστήματα δεν μπορούμε να ακούσουμε διαφορές μεταξύ καλωδίων ), τώρα περνάμε στην επόμενη ( χιλιοπαιγμένη ) πίστα κατά την οποία όσοι δεν θεωρούμε το βινύλιο τόσο καλό όσο πιστεύετε, δεν έχουμε ακούσει καλό βινυλιακό σύστημα.
Αρχικά λοιπόν, οι ίδιες οι προδιαγραφές των δύο μέσων αναπαραγωγής, δείχνουν ότι όχι μόνο δεν υπερέχει το βινύλιο, αλλά αντίθετα, τρώει τη σκόνη ακόμα και του ταπεινού cd, τόσο απο πλευράς απόκρισης, όσο και απο πλευράς θορύβου. Και όχι, δεν μας αρέσουν τα χρατς χρουτς, ούτε η ( μικρή η μεγάλη ) παραμόρφωση που προκύπτει κατά τη φθορά του υλικού η οποία επέρχεται αναπόφευκτα με τη χρήση του και ό,τι σύστημα και να έχει κάποιος, ακόμα και το τέλειο σύστημα ανάγνωσης βινυλίου ( το οποίο δεν υπάρχει... ), η φθορά τόσο στα αυλάκια όσο και στη βελόνα, θα επέλθει.
Απο'κει και πέρα, όλοι γνωρίζουμε ότι το ίδιο το μέσο δεν "χωράει το πλήρες ακουστικό φάσμα 20~20000 κύκλους, πέραν του γεγονότος ότι και να χωρούσε χαμηλές συχνότητες, δεν θα καθόταν ο βραχίονας πάνω στο αυλάκι. Και ενώ λοιπόν θεωρείτε "βιασμό" της μουσικότητας την ισοστάθμιση, εσείς οι ίδιοι οι "οντιοφίλ" πίνετε νερό στο όνομα του βινυλίου το οποίο χωρίς μια μορφή ισοστάθμισης ( RIAA ) δεν μπορεί να λειτουργήσει.
Πάμε παρακάτω. Είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες όλα τα μάστερ είναι ψηφιακά. Και ενώ σας ενοχλεί ο ψηφιακός ήχος, πίνετε νερό στο όνομα του αναλογικού τρόπου αναπαραγωγής, στη ζεστασιά που αυτός παρέχει. Ένας τρόπος αναπαραγωγής που βασίζεται σε ψηφιακά μάστερ. Φυσικά και δεν θα διαφωνήσω ως προς το ότι υπάρχει όντως διαφορά μεταξύ της αναπαραγωγής ψηφιακού και αναλογικού μέσου. Αυτή η διαφορά όμως, οφείλεται στις αδυναμίες του μέσου και του εξοπλισμού αναπαραγωγής, καθώς αν ήταν σωστός ο τρόπος αναπαραγωγής, τότε αυτό θα όφειλε να ακουγόταν σαν ψηφιακό. Εσάς μπορεί να σας αρέσει ο έντονος χρωματισμός. Εμένα πάλι, όχι.
Τέλος, να κάνουμε κάτι σαφές: όταν κάποιος όχι μόνο πλασάρεται ως βαθύς γνώστης ενός αντικειμένου, αλλά ειρωνεύεται και όσους έχουν αντίθετη άποψη, σημαίνει αν μη τι άλλο, ότι έχει κάνει καλή δουλειά στο σύστημά του και αυτό το σύστημα αν μη τι άλλο, πρέπει να είναι καλό, προσεγμένο. Μπορώ λοιπόν να σου πω με σιγουριά ότι σε γνωστό πρόγραμμα τόσο σε αναλογική όσο και ψηφιακή μορφή, όχι μόνο διαφωνώ με τα λεγόμενά σου περί υποτιθέμενης υπεροχής του βινυλίου, αλλά τολμώ να πω ότι έχω και εντελώς αντίθετη άποψη.
 

Μηνύματα
13.754
Reaction score
11.375
Υπ' οψιν πως εκτός από περισσότερο είχε και βαθύτερο.
Πάτο;
Πάντοτε με το αυτί και στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε.Με η χωρίς χρυσά αυτιά.
Άρα καλύτερο μπορεί να μην είχε, αλλά είχε αυτό που άρεσε περισσότερο σε εσένα.
 

Μηνύματα
2.513
Reaction score
2.900
Πάτο;


Άρα καλύτερο μπορεί να μην είχε, αλλά είχε αυτό που άρεσε περισσότερο σε εσένα.
Άρα είτε έχει κάποιος χρυσά αυτιά είτε όχι θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα με το δικό μου.Το ίδιο έχει συμβεί και σε συστήματα άλλων.
 

Μηνύματα
7.499
Reaction score
12.291
Ξέχασα να απαντήσω στα παρακάτω:
Επι της ουσίας:
Πρώτον,αναβιβαζεις τον εαυτό σου στον πληθυντικό αριθμό.Οι περισσότεροι απο τους "αλλους" δεν έχουν κάνει αυτό που έκανες.
Όλοι οι γιατροί και αρκετοί απο όσους υποστηρίζουμε ότι δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ ( καλά κατασκευασμένων ) καλωδίων, έχουμε περάσει απο τη λούμπα της καλωδιολαγνείας. Ο @costas EAR για παράδειγμα, έχει ξοδέψει αρκετά περισσότερα χρήματα για καλώδια απο εμένα. Και ήταν ένα απο τα άτομα που με επηρέασαν για να μπω στη διαδικασία αμφισβήτησης και τελικά, κατόπιν unbiased δοκιμών, να καταλάβω το αυταπόδεικτο: δεν υπάρχουν διαφορές. Σου έχω παραθέσει και βίντεο με τον null tester που καταρρίπτει και το επιχείρημά σας ότι δεν υπάρχουν μετρήσεις που μπορούν να πιάσουν τις διαφορές που ακούτε. Αλήθεια, είδες αυτό το βίντεο ή είσαι ακόμα σε άρνηση;

Δεύτερον,τι περιμένεις να δεις από τις μετρήσεις πριν και μετά τα καλώδια;
Αυτό που έχω δει στις δικές μου μετρήσεις: ότι δεν υπάρχουν διαφορές. Θέλω όμως να πάρεις εσύ μετρήσεις απο το χώρο σου και να μας δείξεις πόσο καλά ακούς εκεί μέσα, πόσο αποδίδουν οι παρεμβάσεις που έχεις κάνει στα καλώδια και αν π.χ. ακούς πραγματικό μπάσο.

Τρίτον,είμαστε πλήρεις από Ψυχολογους.Καποιος απ' αυτούς έχει ψυχολογησει κι εσένα.
Με τόσους εγωπαθείς και εγωκεντρικούς που έχουμε εδώ μέσα, είμαι σίγουρος ότι δεν θα ασχολήθηκαν για πολλή ώρα μ'εμένα.
 

Μηνύματα
1.444
Reaction score
1.457
Στο asr επεμεναν για πολυ καιρο οτι δεν υπαρχει ηχητικη διαφορα μεταξυ καλα κατασκευασμενων dac. Κριντζαρω οταν ακουω "καλα κατασκευασμενο" γιατι ειναι μια γενικουρα χωρις τελος που λεγεται με την επιφαση επιστημονικου background ενω στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει αυτο το background ουτε η τεχνογνωσια απο τους πιο παθιασμενους θιασωτες του "ορου".

Παραλληλα σε αλλο thread ειχαν τα strict audibility thresholds που δεν τα επιανε κανενα dac στην ολοτητα τους.

Προσεξτε καλα με αυτα τα θεματα. Οταν ζητας μαθηματικη ακριβεια στην αποδειξη οτι κατι εχει ακουστη διαφορα, θα πρεπει να ορισεις πρωτα με μαθηματικη ακριβεια ποιο ειναι το κατωφλι περαν του οποιου κατι δεν εχει ακουστη διαφορα και ποιες οι προυποθεσεις.

Αυτος ο μαθηματικος και εξοχυνιστικος ορισμος θα πρεπει να οριστει για καθε ειδους ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη συσκευη οχι μονο σε απομονωση αλλα και σε αλληλεπιδραση με το υπολοιπο signal chain. Απο την πηγη εως τα ηχεια.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.754
Reaction score
11.375
Άρα είτε έχει κάποιος χρυσά αυτιά είτε όχι θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα με το δικό μου.Το ίδιο έχει συμβεί και σε συστήματα άλλων.
Και πού ξέρεις ότι και σε άλλους αρέσει αυτό που αρέσει σε εσένα;
 

Μηνύματα
7.580
Reaction score
2.490
Χρησιμοποιώ το cd ως μοναδική πηγή.Να σου πω όμως κάτι; Δεν στέκεται ούτε στο δακτυλακι ενός μικρομεσαίου πικάπ.
Καταλαβαίνω από την απάντησή σου ότι δεν έχεις DAC, έχεις μόνο CD player. Πως προέκυψε η σύγκριση του CD με το αναλογικό πικάπ αφού δεν έγινε τέτοια ερώτηση ;

Για το είδος της μουσικής που ακούς, που βρίσκεις ακόμα και αγοράζεις CDs ;

Συμπεραίνω λοιπόν ότι δεν έχεις τρόπο να ακούς, από το κυρίως σύστημά σου, τις μουσικές επιλογές που μας παρέχονται σήμερα μέσω του διαδικτύου, όπως: YouTube, Spotify, Tidal, Qobuz , κλπ.

Όλα αυτά τα κομμάτια που μας προτείνεις κατά καιρούς για να τα ακούσουμε μέσω του ΥouTube, εσύ πως τα ακούς ;
Τα έχεις όλα σε εμπορικά διαθέσιμα CDs ;
 

Μηνύματα
2.513
Reaction score
2.900
Στο asr επεμεναν για πολυ καιρο οτι δεν υπαρχει ηχητικη διαφορα μεταξυ καλα κατασκευασμενων dac. Κριντζαρω οταν ακουω "καλα κατασκευασμενο" γιατι ειναι μια γενικουρα χωρις τελος που λεγεται με την επιφαση επιστημονικου background ενω στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει αυτο το background ουτε η τεχνογνωσια απο τους πιο παθιασμενους θιασωτες του "ορου".

Παραλληλα σε αλλο thread ειχαν τα strict audibility thresholds που δεν τα επιανε κανενα dac στην ολοτητα τους.

Προσεξτε καλα με αυτα τα θεματα. Οταν ζητας μαθηματικη ακριβεια στην αποδειξη οτι κατι εχει ακουστη διαφορα, θα πρεπει να ορισεις πρωτα με μαθηματικη ακριβεια ποιο ειναι το κατωφλι περαν του οποιου κατι δεν εχει ακουστη διαφορα και ποιες οι προυποθεσεις.

Αυτος ο μαθηματικος και εξοχυνιστικος ορισμος θα πρεπει να οριστει για καθε ειδους ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη συσκευη οχι μονο σε απομονωση αλλα και σε αλληλεπιδραση με το υπολοιπο signal chain. Απο την πηγη εως τα ηχεια.
Εννοείται ότι ολοι γνωριζουμε ότι τα σωστά κατασκευασμένα καλώδια είναι είτε τα μαύρα(άνευ μετρήσεων) είτε τα Mogami.
Τα υπόλοιπα είναι είτε λαθος κατασκευασμένα η το πολυ-πολυ να καταφέρουν να μιμηθούν την κατασκευαστική τελειότητα των προαναφερθέντων.Υστερα αναλαμβάνουν οι Ψυχολόγοι να θεραπεύσουν το Υπερεγώ των κατόχων τους που τους καθοδηγει ότι αυτοί είναι οι έξυπνοι και οι υπόλοιποι κορόιδα η κουφοί.
Και πού ξέρεις ότι και σε άλλους αρέσει αυτό που αρέσει σε εσένα;
Δεν υπάρχει υποκειμενικότητα σε κάποια σημεία.
 

Μηνύματα
1.033
Reaction score
1.772
Μάκη,υπενθύμισε μου ποιο πικάπ ΔΕΝ είχες.
Υπ' οψιν πως εκτός από περισσότερο είχε και βαθύτερο.
ξερω γω, δεν τα ειχα ολα εκτος απο ενα παλιο aiwa και ενα thorens td160 που ακομα εχω (ποια σε heavily modified version.)

θα ηθελα αλλο αλλα οι τιμες ειναι τραγικες για τα πικαπ που "παιζουν καλα" κατ εμε.

επισης, αν εχεις τους δισκους απο τα αλμπουμ που σου αρεσουν απο τοτε, τοτε παω πασο. αλλιως το μοντερνο βινυλιο δεν το βλεπω κατι πσραπανω απο κατι συλλεκτικο.

υπαρχουν εκπληξεις οπως μια ιταλικη εταιρια με ελληνικο ονομα, αλλα εχω βρει ειναι περισσοτερο η εξαιρεση παρα ο κανονας.

και ετσι πρεπει δηλαδη, θεωριτικα.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.499
Reaction score
12.291
Εννοείται ότι ολοι γνωριζουμε ότι τα σωστά κατασκευασμένα καλώδια είναι είτε τα μαύρα(άνευ μετρήσεων) είτε τα Mogami.
Τα υπόλοιπα είναι είτε λαθος κατασκευασμένα η το πολυ-πολυ να καταφέρουν να μιμηθούν την κατασκευαστική τελειότητα των προαναφερθέντων.Υστερα αναλαμβάνουν οι Ψυχολόγοι να θεραπεύσουν το Υπερεγώ των κατόχων τους που τους καθοδηγει ότι αυτοί είναι οι έξυπνοι και οι υπόλοιποι κορόιδα η κουφοί.
Με βάση τις προδιαγραφές τους, τα Mogami είναι άριστα κατασκευασμένα. Προσφέρουν αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο χρήστης. Δεν λέω ότι τα ακριβά καλώδια είναι λάθος κατασκευασμένα, λέω ότι είναι περιττή η αγορά τους, όταν και αυτά τα καλώδια είναι σωστά κατασκευασμένα. Αλήθεια, πόσοι χαϊεντοκατασκευαστές παρέχουν προδιαγραφές για τα προϊόντα τους...? Και πάλι όμως, πρέπει να είναι πολύ χάλια ένα καλώδιο για να μπορέσει να επηρεάσει την απόδοση ενός ηχοσυστήματος, να μην απορρίπτει θόρυβο ή να έχει τέτοια ηλεκτρικά χαρακτηριστικά που στα μικρά μήκη που χρησιμοποιούμε, να δημιουργεί τόσο ισχυρά φίλτρα ώστε να μπορεί κάποιος να ακούσει διαφορές. Εκτώς βέβαια, αν κάποιος φαντάζεται ότι ακούει διαφορές, οπότε εκεί δεν έχει να κάνει με τη ποιότητα του καλωδίου, αλλά με τις προσδοκίες του ακροατή.

Δεν υπάρχει υποκειμενικότητα σε κάποια σημεία.
Φυσικά και υπάρχει. Απο τη στιγμή που ο ήχος των αναλογικών συστημάτων στη πραγματικότητα είναι παραμόρφωση ( όπως αυτή των λυχνιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, μια ευχάριστη για κάποιους δόση παραμόρφωσης ), φυσικά και υπάρχει υποκειμενικότητα, γιατί κάθε σύστημα διαφέρει απο τα υπόλοιπα, λειτουργεί κάτω απο διαφορετικές συνθήκες, άρα ο βαθμός παραμόρφωσης είναι διαφορετικός κάθε φορά.
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
3.208
Reaction score
3.272
Υπάρχει άνθρωπος στο site που ακούει χωρίς μετρήσεις και θέλει να ακούμε όπως εκείνος/εκείνη και να θεωρούμε και ότι είναι σωστό; ΟΕΟ. Εντάξει τα δικά μου αυτιά είναι καλύτερα απο τα δικά σου και πιστοποιημένα ότι ακούν τέλεια. Θα μας τρελάνετε.......
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.880
Reaction score
16.884
Υποθέτω ότι όλοι σας έχετε η είχατε ένα μικρομεσαίο πικάπ κι ένα ψηφιακό αντίστοιχης κατηγορίας.Το πικάπ,συνεπικουρούμενο από ένα καλό phono έστελνε το ψηφιακό προς αναπαυσιν εις τας αιώνιους μονας.Δεν αναφέρομαι σε κάτι υποδεέστερο τύπου streamer αλλά στο cd και πάντοτε σε δική μου μουσική.
Υποθέτω ότι δεν υπαγεστε στην κατηγορία των εχόντων γνώμη άνευ γνώσεως όπως στα καλώδια.Η μήπως όχι;
Αυτό πάντως, όπως βλέπεις το ακούω από βινύλιο :p :p :p

1737971946714.jpeg
 

Μηνύματα
2.513
Reaction score
2.900
Καταλαβαίνω από την απάντησή σου ότι δεν έχεις DAC, έχεις μόνο CD player. Πως προέκυψε η σύγκριση του CD με το αναλογικό πικάπ αφού δεν έγινε τέτοια ερώτηση ;

Για το είδος της μουσικής που ακούς, που βρίσκεις ακόμα και αγοράζεις CDs ;

Συμπεραίνω λοιπόν ότι δεν έχεις τρόπο να ακούς, από το κυρίως σύστημά σου, τις μουσικές επιλογές που μας παρέχονται σήμερα μέσω του διαδικτύου, όπως: YouTube, Spotify, Tidal, Qobuz , κλπ.

Όλα αυτά τα κομμάτια που μας προτείνεις κατά καιρούς για να τα ακούσουμε μέσω του ΥouTube, εσύ πως τα ακούς ;
Τα έχεις όλα σε εμπορικά διαθέσιμα CDs ;
Ο,τιδηποτε sixties υπάρχει σε συλλογές που βρίσκονται πολύ εύκολα.Προβλημα υπάρχει με τις νέες μπάντες γιατί κυκλοφορουν μόνο βινύλιο και δεν βρίσκονται πουθενά αλλου εκτός του Bandcamp και του YouTube
 

Μηνύματα
7.580
Reaction score
2.490
Απο τη στιγμή που ο ήχος των αναλογικών συστημάτων στη πραγματικότητα είναι παραμόρφωση ( όπως αυτή των λυχνιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, μια ευχάριστη για κάποιους δόση παραμόρφωσης ), φυσικά και υπάρχει υποκειμενικότητα, γιατί κάθε σύστημα διαφέρει απο τα υπόλοιπα, λειτουργεί κάτω απο διαφορετικές συνθήκες, άρα ο βαθμός παραμόρφωσης είναι διαφορετικός κάθε φορά.
Κι όμως η Tsakiridis Devices δεν προλαβαίνει να πουλάει ενισχυτές με λυχνίες. Ουρές σχηματίζονται στην οδό Αριστομένους για να παραλάβουν τον ενισχυτή με μία πέντοδο ή τέτροδο λυχνία ανά κανάλι , με τίγκα παραμόρφωση υποψιάζομαι λόγω τοπολογίας , αφού δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες μετρήσεις.

Δεν γίνεται να κυκλοφορούν αναμεσά μας τόσοι πολλοί ψυχοπαθείς και να μας το κρύβει ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης
Ο,τιδηποτε sixties υπάρχει σε συλλογές που βρίσκονται πολύ εύκολα.Προβλημα υπάρχει με τις νέες μπάντες γιατί κυκλοφορουν μόνο βινύλιο και δεν βρίσκονται πουθενά αλλου εκτός του Bandcamp και του YouTube
Σε συλλογές των 60s, εννοείς σε μορφή εμπορικού CD , σωστά ;
Οπότε ουσιαστικά ακούς από το CD σου τα digital transfers, από αναλογικά master tapes, ή βινυλια, σε ψηφιακά αντίγραφα (remastered).
Για όσους δεν το γνωρίζουν, την εποχή των 60s ή και των 70s δεν υπήρχε ψηφιακή ηχογράφηση σε CD ή σε digital tape
 
Last edited:

Μηνύματα
839
Reaction score
1.912
Δεν γίνεται να κυκλοφορούν αναμεσά μας τόσοι πολλοί ψυχοπαθείς και να μας το κρύβει ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης
Ασχετως χαι φαι....για τούτο μην παίρνεις όρκο....είμαστε πολλόί
 

Μηνύματα
7.499
Reaction score
12.291
Κι όμως η Tsakiridis Devices δεν προλαβαίνει να πουλάει ενισχυτές με λυχνίες. Ουρές σχηματίζονται στην οδό Αριστομένους για να παραλάβουν τον ενισχυτή με μία πέντοδο ή τέτροδο λυχνία ανά κανάλι , με τίγκα παραμόρφωση υποψιάζομαι λόγω τοπολογίας , αφού δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες μετρήσεις.

Δεν γίνεται να κυκλοφορούν αναμεσά μας τόσοι πολλοί ψυχοπαθείς και να μας το κρύβει ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης
( όπως αυτή των λυχνιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, μια ευχάριστη για κάποιους δόση παραμόρφωσης )
 

Μηνύματα
2.513
Reaction score
2.900
Υπάρχει άνθρωπος στο site που ακούει χωρίς μετρήσεις και θέλει να ακούμε όπως εκείνος/εκείνη και να θεωρούμε και ότι είναι σωστό; ΟΕΟ. Εντάξει τα δικά μου αυτιά είναι καλύτερα απο τα δικά σου και πιστοποιημένα ότι ακούν τέλεια. Θα μας τρελάνετε.......
Υπάρχει η μάλλον υπάρχουν.Οι περισσότεροι.Οσο για τα περί αυτιων μην προσπαθείς να μου χρεώσεις αυτό που δεν είπα.
 

Μηνύματα
7.580
Reaction score
2.490
January 1971: Using NHK's experimental PCM recording system, Dr. Takeaki Anazawa, an engineer at Denon, records the world's first commercial digital recordings, The World Of Stomu Yamash'ta 1 & 2 by Stomu Yamash'ta (January 11, 1971)[3] and Something by Steve Marcus & Jiro Inagaki (January 25, 1971). Both had to be recorded live, without edits. Marcus is released first (on LP, in February 1972), making it the first released digital recording. On January 27 Yamash'ta records Metempsychosis in the Nippon Columbia studio, Tokyo, with percussion and a brass section.

 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.204
Μηνύματα
2.966.126
Members
38.303
Νεότερο μέλος
tagar
Top