- Μηνύματα
- 9.887
- Reaction score
- 13.189
Είναι πιστεύω εύκολα κατανοητό πως οι ιδιοκατασκευές ηχείων επιτρέπουν πληθώρα επιλογών.
Από την επιλογή μονάδων και τεχνικών χαρακτηριστικών, μέχρι το φινίρισμα και την ποιότητα της καμπίνας.
Σου επιτρέπουν επίσης να επιλέξεις τομείς που θα δόσεις βαρύτητα, ώστε να μείνει το κόστος εντός προϋπολογισμού.
Στην κατασκευή που θα παρουσιάσω εδώ προϋπήρχε ένα δίδρομο ηχείο βάσης με μονάδες της Νορβηγικής Seas.
Το θέμα ήταν πως δεν κάλυπτε τις ανάγκες του ιδιοκτήτη για τα δεδομένα του χώρου. Του έλειπε το βαθύ χαμηλό και η στάθμη.
Με βάση λοιπόν τα midwoofers και τα tweeters της Seas, κλήθηκα να φτιάξω ένα τρίδρομο μεγάλο ηχείο.
Θα έπρεπε να έχει αναβαθμισμένες δυνατότητες μεν αλλά χωρίς υπερβολές, ώστε να μείνει ιδιαίτερα χαμηλά το κόστος.
Ένας σχεδιασμός Value For Money όπως θα λέγαμε.
Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα της κατασκευής:
Από την επιλογή μονάδων και τεχνικών χαρακτηριστικών, μέχρι το φινίρισμα και την ποιότητα της καμπίνας.
Σου επιτρέπουν επίσης να επιλέξεις τομείς που θα δόσεις βαρύτητα, ώστε να μείνει το κόστος εντός προϋπολογισμού.
Στην κατασκευή που θα παρουσιάσω εδώ προϋπήρχε ένα δίδρομο ηχείο βάσης με μονάδες της Νορβηγικής Seas.
Το θέμα ήταν πως δεν κάλυπτε τις ανάγκες του ιδιοκτήτη για τα δεδομένα του χώρου. Του έλειπε το βαθύ χαμηλό και η στάθμη.
Με βάση λοιπόν τα midwoofers και τα tweeters της Seas, κλήθηκα να φτιάξω ένα τρίδρομο μεγάλο ηχείο.
Θα έπρεπε να έχει αναβαθμισμένες δυνατότητες μεν αλλά χωρίς υπερβολές, ώστε να μείνει ιδιαίτερα χαμηλά το κόστος.
Ένας σχεδιασμός Value For Money όπως θα λέγαμε.
Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα της κατασκευής:
