Gebreselassie
Μαύρος!
- Μηνύματα
- 31.202
- Reaction score
- 3.829
Δηλαδή ο Θέμης θα στήσει ψηφιακό σύστημα ίσης αξίας με το αναλογικό του Χρήστου; :139:
...
...
Η αξια θα υπολογιστει μετα το συγκριτικο.Δηλαδή ο Θέμης θα στήσει ψηφιακό σύστημα ίσης αξίας με το αναλογικό του Χρήστου; :139:
...
:142: :142: :142:Η αξια θα υπολογιστει μετα το συγκριτικο.
τότε μάλλον είσαι πλεονέκτης και ... bisexual!αμα γουσταρεις και το ψηφιακο και το αναλογικο..:142::103:?
τι γινεται?:121::137:
Πάντως και τα 4 βινύλια, που ξανα-άκουσα σήμερα, έχουν θόρυβο επιφανείας 0 - τολμώ να πω ότι και τυφλό τεστ μπορούμε να κάνουμε, μιας και δεν θα αντιλαμβανόμαστε ποιό είναι το βινύλιο και ποιό το ψηφιακό... Ούτε κριτς κρατς ούτε τίποτα... :114:Εμεις Χρηστο, περιμενουμε το συγκριτικο με τον Θεμη.
Για διαφορες απειροελαχιστες ειναι σα να μην υπαρχουν. Να δουμε αν θα υπαρχει διαφορα ουσιαστικη αναμεσα στα δυο μεσα. Αλλιως ολα ειναι ναχαμε να λεμε. Ειμαι πολυ περιεργος για το πως μπορουν να σταθουν σε αρχεια 24/96 τα Weiss, Metric Halo που ειναι μια κατηγορια οικονομικη μεσαια. Γιατι κι εδω εχει κατι τιμες ανω του δεκαρικου π.χ. DCS Puccini.
Χρήστο, ας πούμε οτι η ιστορία κάνει κύκλους και αγοράζονται και κοπτικά σαν αυτά που δείχνεις, πες μου τι θα κόψουνε μ' αυτά? ψηφιακό υλικό? για ποιό λόγο? αναλογικό υλικό? με τι μαγνητόφωνα θα το γράψουν? και πες οτι βρίσκουν μαγνητόφωνα, θα ξεκινήσουν μοντάζ με ψαλίδι? θέλεις να τους σκοτώσεις μόνο που θα το ακούσουν και αυτοί και οι καλλιτέχνες? Πως θα γράψουμε μιά συναυλία σε μιά αίθουσα, θα κουβαλήσουμε 2 STUDER ή 2 NAGRA για να χωρέσει 2ωρη συναυλία ή 3ωρη όπερα σε 15 ή 30ips ?Εγώ το βλέπω, το διακρίνω στον ορίζοντα... Το επόμενο βήμα έρχεται... :121: :139: :126: :114:
Η ιστορία κάνει κύκλους, αυτό να το ξέρετε...
Γιατί βρε Θέμη?Χρήστο, ας πούμε οτι η ιστορία κάνει κύκλους και αγοράζονται και κοπτικά σαν αυτά που δείχνεις, πες μου τι θα κόψουνε μ' αυτά? ψηφιακό υλικό? για ποιό λόγο? αναλογικό υλικό? με τι μαγνητόφωνα θα το γράψουν? και πες οτι βρίσκουν μαγνητόφωνα, θα ξεκινήσουν μοντάζ με ψαλίδι? θέλεις να τους σκοτώσεις μόνο που θα το ακούσουν και αυτοί και οι καλλιτέχνες? Πως θα γράψουμε μιά συναυλία σε μιά αίθουσα, θα κουβαλήσουμε 2 STUDER ή 2 NAGRA για να χωρέσει 2ωρη συναυλία ή 3ωρη όπερα σε 15 ή 30ips?
Επειδή νοιώθω πραγματικά τελείως ανόητος ακόμη και να συζητώ τέτοια θέματα, θα σε λυπήσω αλλά δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε τη διάθεση να μπω σε διαδικασίες δοκιμών γιατί θυμήθηκα αρκετά και από την παράλληλη παρουσίαση σου των παλιών ακροάσεων.
Δεν έχεις στην πραγματικότητα, κι αυτό φαίνεται από τα γραφόμενά σου, καμμία διάθεση και πρόθεση να καταλάβεις όσα δεν έχεις καταλάβει. Όλο σου το εγώ επικεντρώνεται μόνον στην αναλογική ιστορία και την ανωτερότητά της.
Δεν θα σου αρνηθώ όμως να κατεβάσω και να σου δώσω ψηφιακό υλικό από τους δίσκους που έχεις και όποια άλλη συσκευή χρειαστείς για τις δοκιμές σου. Μπορείς να κάνεις τις δοκιμές με όποιους άλλους θέλουν να σε βοηθήσουν και να συμμετάσχουν, εκτός από μένα. Ζητώ ξανά συγγνώμη για την υπαναχώρηση αλλά δεν έχω ούτε αντοχή ούτε την ανοχή πια.
Θα μπορούσαμε όλοι να συζητούμε θέματα αξιόλογα με πραγματικό ενδιαφέρον και για τους νεώτερους και οχι να τους κανουμε να γελούν με νήματα σαν κι αυτό που δεν κάνει παρα για το Μάπετ σώου.
Μού έριξες το γάντι και το σήκωσα...Κατέβασε ένα από αυτά και θα τα απολαύσεις να είσαι σίγουρος.
Αν ο Λουκάς έχει σε βινύλιο κάποιο από αυτά, θα ήθελα να το αγοράσω και σας υπόσχομαι να το συγκρίνουμε σε ένα Σκαλουμπακικό σύστημα. Έτσι για να ξανανάβουν λίγο τα αίματα.
Κάνει καλό μέσα στην κρίση.
Μάλλον πρέπει να σας κάνουν ιδιαίτερα στο τι ακριβώς είναι ο ήχος...Έτσι καταλαβαίνεις την ερμηνεία ενός μουσικού έργου, εκεί υπάρχει ψυχή και όχι στην ακραία περίπτωση που κάποιος βιολιστής παίζει νότες που τις *ράβει* ο 'ψηφιακός' ηχολήπτης. Εκεί συνήθως χάνεται η μουσική. Λ.Σ.
Είμαι πάντα ανοιχτός σε προτάσεις. Μου αρέσει πάντα να ακούω την αγαπημένη μου μουσική όσο καλύτερα γίνεται, χωρίς να με ενδιαφέρει πώς, γιαυτό τίποτε δεν με ικανοποιεί περισσότερο από μια ζωντανή συναυλία ακουστικών οργάνων. Νομίζω έγινα σαφής.Μάλλον πρέπει να σας κάνουν ιδιαίτερα στο τι ακριβώς είναι ο ήχος...
Για αρχή το παρακάτω καλό είναι.
http://el.wikipedia.org/wiki/Ήχος
Λουκά, κρίμα και έχεις ασχοληθεί και επαγγελματικά με την ηχογράφηση. Ποιός καλλιτέχνης είναι αυτός που θα δεχθεί να εκδοθεί δίσκος του, έστω από ζωντανή συναυλία, χωρίς να διορθώσει τυχόν μικρά λάθη, και για ποιό λόγο? Ακόμη και παλιά μοντάραμε όλοι με ψαλίδι.Θα ηχογραφήσουμε όπως παλιά με 2 λαμπάτα Studer C-37 [μάλιστα έχω δύο]. Ποιο το πρόβλημα!
Ο γνωστός Tony Faulkner έχει επιστρέψει στην αναλογική ηχογράφηση. Φυσικά με την ψηφιακή ηχογράφηση κόβεις και ράβεις όπως θες.
Ύπάρχει όμως και το μία κι' έξω, τι ποιο καλύτερο από αυτό! Έτσι καταλαβαίνεις την ερμηνεία ενός μουσικού έργου, εκεί υπάρχει ψυχή και όχι στην ακραία περίπτωση που κάποιος βιολιστής παίζει νότες που τις *ράβει* ο 'ψηφιακός' ηχολήπτης. Εκεί συνήθως χάνεται η μουσική. Λ.Σ.