BMW M Drive Tour 2018 στις Σέρρες




Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.609
Τι είναι ρε παιδιά το μ760; Λι;
Η ναυαρχιδα της εταιριας. 6λιτρο Long, series 7.

Mόνο Μ2-1Μ και λίγο το Μ4(που το λατρευω).... Όλα τα άλλα δεν είναι σπορ αυτοκινητα....:D:D
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.890
Reaction score
99.812
...αλλά λιμουζίνες με @@@ :wink:
















Μια Μ5 πολύ θα την ήθελα, αλλά θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα πάω σε Rolls... :laugh:
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.107
Reaction score
77.179
Επι τη ευκαιρία κάναμε και λίγες βόλτες.

Στους μαιάνδρους του Νέστου, όπου ανεβήκαμε τμήμα του στρωτού μονοπατιού με σαγιονάρες αφού δεν είχαμε πάρει παπούτσια στο αυτοκίνητο... :rolleyes:
Οι "ορειβάτες" που συναντήσαμε μας κοιτούσαν με απέχθεια. :D

20180623_150451.jpg


Πολλοί ήλιοι!

20180622_185114.jpg


Καβάλα:

20180624_114857.jpg


20180624_120227.jpg



Οι Σέρρες είναι ωραία πόλη, η Ξάνθη όχι τόσο εκτός των κλασικών τουριστικών και των υπέροχων δασών γύρω, η Καβάλα πολύ ωραία. :)
Οι δρόμοι ήταν θαυμάσιοι για 'μένα, αφού αποφύγαμε σχεδόν τελείως την Εγνατία. :party:

Δεν είχα πάει ποτέ ανατολικά της Χαλκιδικής και ήδη σχεδιάζουμε εβδομαδιαία εκδρομή στη Θράκη.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.793
Reaction score
81.028
Επι τη ευκαιρία κάναμε και λίγες βόλτες.

Στου μαιάνδρους του Νέστου, όπου ανεβήκαμε τμήμα του στρωτού μονοπατιού με σαγιονάρες αφού δεν είχαμε πάρει παπούτσια στο αυτοκίνητο... :rolleyes:
Οι "ορειβάτες" που συναντήσαμε μας κοιτούσαν με απέχθεια. :D

View attachment 99731

Πολλοί ήλιοι!

View attachment 99730

Καβάλα:

View attachment 99732

View attachment 99733


Οι Σέρρες είναι ωραία πόλη, η Ξάνθη όχι τόσο εκτός των κλασικών τουριστικών και των υπέροχων δασών γύρω, η Καβάλα πολύ ωραία. :)
Οι δρόμοι ήταν θαυμάσιοι για 'μένα, αφού αποφύγαμε σχεδόν τελείως την Εγνατία. :party:

Δεν είχα πάει ποτέ ανατολικά της Χαλκιδικής και ήδη σχεδιάζουμε εβδομαδιαία εκδρομή στη Θράκη.
Εβδομαδιαία εεεε?
αααα εσείς το πήρατε ζεστά...:party:
λοιπόν θα μ ακούσεις όταν ξαναρθείτε...

ξέρω ένα γ@μάτο μέρος για περπάτημα...καταπράσινο!
ούτε παπούτσια θέλει...με τις σαγιονάρες όπως είστε:D

Υ.γ. πες μου ότι μείνατε στο στο Ιμαρέτ....και δεν είχε ζεστό νερό?:o:o:o:o
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.107
Reaction score
77.179
Υ.γ. πες μου ότι μείνατε στο στο Ιμαρέτ....και δεν είχε ζεστό νερό?:o:o:o:o
Όχι δα. Σε δήθεν καλό και πραγματικά πολύ καλαίσθητο στην Κεραμωτή, δεν είχε την πρώτη μέρα ζεστό νερό.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.793
Reaction score
81.028
Όχι δα. Σε δήθεν καλό και πραγματικά πολύ καλαίσθητο στην Κεραμωτή, δεν είχε την πρώτη μέρα ζεστό νερό.
γαμσετους στην κριτική! όπως στο imdb!:p:roflmao:
 


Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Ζιζίκο πές μας εντυπώσεις απο τα Μ5/4/2 και ποιό θα προτιμούσες για το Ελλαδιστάν για καθημερινή χρήση και λίγα TDs.


:gamer:
[DOUBLEPOST=1529930679][/DOUBLEPOST]

"Ανάποδα" δε σας αφήναν, ε? :p
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.107
Reaction score
77.179
Ζιζίκο πές μας εντυπώσεις απο τα Μ5/4/2 και ποιό θα προτιμούσες για το Ελλαδιστάν για καθημερινή χρήση και λίγα TDs.

Η αίσθηση M5 είναι ονειρεμένη. Αν και είχα οδηγήσει περιστασιακά παλιότερες, για πρώτη φορά κατάλαβα απόλυτα γιατί το αγοράζουν. Είναι τέλειο για ώριμους γκαζιάρηδες, και σε σχετικά κλειστά, με ανεπαίσθητη αστάθεια στις υπερβολές και την απότομη μεταφορά βάρους των κάφρων. :roflmao: Η πολυτέλεια είναι παντού και τα καθίσματα (άντε πάλι :rolleyes: ) είναι τέλεια! Με τη δυνατότητα μερικής (30/70; ) όπως και πλήρως πισωκίνητης λειτουργίας, τα έχεις όλα. Αλλά δε μας άφησαν να τα δοκιμάσουμε οι αλήτες... Οι δυο εκπαιδευτές στα pace cars είχαν tablet που έδειχνε κάθε ρύθμιση των 6 αυτοκινήτων που ακολουθούσαν και απενεργοποίηση του ESP σήμαινε αποχώρηση απο το event. :oops:
Μπήκε για λίγα δευτερόλεπτα σε αργότερο limp mode το σανζμάν και μας μείωσε ανεπαίσθητα τη δύναμη, γιατί το παραχέσαμε. Θα πήγε απο 600 στα 550 chevaux. :D

20180622_143129.jpg


Το γκάζι και η ξερή συμπεριφορά του σανζμάν των M4 είναι απόλαυση. Σαν συνοδηγός και παρατηρητής στησίματος του γνωστού σε αρκετά μέλη φίλου με πρόσβαση και εμπειρία στις Σέρρες, με τον οποίο πήγαμε και οδηγήσαμε αποκλειστικά μαζί γιατί δε μπαίνω σε άλλους :o , ζαλίστηκα απο την ομορφιά του τρόπου που πατάνε και στρίβουν. Δε θυμάμαι αν η "δική μας" είχε carbon φρένα, αλλά δεν έπαιρνε χαμπάρι.

Η M2 είναι πιό ευέλικτη υστερώντας ελαφρά σε δύναμη και "βάθος" (όπως λένε οι γνώστες :p ). Περνούσε φανταστικά απο τα kerbs, και ήταν, όπως και η M4, σταθερότατη στις αηδίες.

Η M2 Competition που βγαίνει τώρα με το S55 μοτέρ των M4, θα έχει όλα όσα λείπουν σε άμεση σύγκριση των δυο, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα. :party:


Το πιό κατάλληλο στην Ελλάδα για 'μένα, είναι πάντα το μικρότερο. :)


 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.717
Reaction score
36.595
Η ναυαρχιδα της εταιριας. 6λιτρο Long, series 7.

Mόνο Μ2-1Μ και λίγο το Μ4(που το λατρευω).... Όλα τα άλλα δεν είναι σπορ αυτοκινητα....:D:D
Κι όμως, η 5ρα ήταν εξ αρχής το αρχέτυπο σπορ σεντάν: από τη M535i (Ε12)

 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.903
Reaction score
21.840
Manual ή αυτόματα τα αυτοκίνητα της δοκιμής;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.107
Reaction score
77.179
Όλα αυτόματα. Οι M5 έχουν πολύδισκο και οι M4/M2 διπλού συμπλέκτη.
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.609
Κι όμως, η 5ρα ήταν εξ αρχής το αρχέτυπο σπορ σεντάν: από τη M535i (Ε12)

Tα παλια μπεμβε τα εχω φαει με το κουταλι και δεν εχουν καμια σχεση με τα καινουρια στον χαρακτηρα. Ηταν απαλλαγμενα απο ηλεκτρονικες βλακειες, ηταν απλουστερα στο στησιμο και κυριως ηταν ΕΛΑΦΡΙΑ. Το σπορ αυτοκινητο που σεβεται τον εαυτο του ειναι παντα ελαφρυ. Γι' αυτο και οταν πλησιαζει ή και ξεπερνα τους 2 τονους δεν ειναι πια σπορ αυτοκινητο. Γι' αυτο και το Μ3 Ε30 ειναι το πιο μνημειωδες σπορ της μπεμβε και εχει ακομα μια περιουσια. Μ' αυτη τη λογικη, η μπεμβε εχει σταματησει προ πολλου να παραγει καθαροαιμα σπορ αυτοκινητα. Το τελευταιο ηταν το Μ3 Ε46 CSL που ηταν και το τελευταιο που μπορουσε να χτυπησει την Καρρερα της εποχης. Απο τοτε παπαλα.8-)
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.387
Μηνύματα
2.974.497
Members
38.310
Νεότερο μέλος
Ewa
Top