Build Your Dreams (BYD)


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.791
Reaction score
99.407
Φταίει και η ηλικία του ear... :roflmao:

Εγώ με ice μια χαρά μονοκοπανιά έκανα το Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Και με 1 στάση το Αλεξανδρούπολη - Αθήνα. Τώρα λέω ότι -και καλά- κατουριέμαι. :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.707
Reaction score
138.737
Εν τω μεταξύ κατουραω πριν ξεκινήσω, και πάλι στις 3,5 ώρες είναι έτοιμη να εκραγεί..😂🤣

Αλλά πίνω νερό και καφέ στάνταρ
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.171
Reaction score
85.756
Καφετέρια το έχει το αυτοκίνητο, νερά, καφέδες, ατομιστικό όλα κομπλέ.
Εγω δεν επιτρέπω τίποτα στο δικό μου.
 

Μηνύματα
1.671
Reaction score
141
Οπότε, ουσιαστικά ισχύει μόνον αυτό:

Με το 250% της μπαταρίας (2 ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης), μπορείς να βγάλεις (με μέση κατανάλωση 20 kWh/100km)

Οι 2 στασεις για φορτιση 20-80, ανεξαρτητως χωρητικοτητας, ειπες θελουν μεσο ορο 2 επιπλεον ωρες (βρεξει χιονισει).... ?
Η μεση καταναλωση 20kWh/100km με τι συνθηκες την υπολογιζεις... (ωριαια ταχυτητα, air condition, infotainment κτλ) ?

To δικο σου ηλεκτρικο στο Αθηνα Θεσσαλονικη πχ, με νορμαλ οδηγηση (οχι στασεις σαν ΟΑΣΘ, ουτε και ραλλυ αλλα οπου μπορεις πας με 130+) ποση καταναλωση εχει μεσο ορο ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.707
Reaction score
138.737
Οι 2 στασεις για φορτιση 20-80, ανεξαρτητως χωρητικοτητας, ειπες θελουν μεσο ορο 2 επιπλεον ωρες (βρεξει χιονισει).... ?
Το 20-80% είναι μισή ώρα, στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Αλλά για να βγεις από την δρόμο να κάνεις στάση φόρτισης, χάνεις κι άλλα 15' μίνιμουμ, θες δε θες, πέραν του χρόνου φόρτισης.

Οπότε, κάθε μισάωρη φόρτιση σημαίνει τρια τέταρτα καθυστέρηση.

Οι δύο στάσεις είναι 1,5 ώρα καθυστέρηση.

Τα αν θα φορτίσεις μέχρι 80 ή μέχρι 50, μικρή διαφορά έχει.
To δικο σου ηλεκτρικο στο Αθηνα Θεσσαλονικη πχ, με νορμαλ οδηγηση (οχι στασεις σαν ΟΑΣΘ, ουτε και ραλλυ αλλα οπου μπορεις πας με 130+) ποση καταναλωση εχει μεσο ορο ?
18-20, αναλόγως συνθηκών.
 

Μηνύματα
1.671
Reaction score
141
18-20, αναλόγως συνθηκών.
18-20 στο πιο effecient ηλεκτρικο, δεν το λες και λιγο... μεχρι τωρα ακουγαμε για μεσες καταναλωσεις στα 12-13, τωρα ξαφνικα πηγαμε στα 18-20.... για νορμαλ συνθηκες μιλαμε, οχι ιδανικες των εταιρειων...

Το ΒYD του @MaxHeadroom τι μεση καταναλωση εχει πετυχει ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.137
Reaction score
31.067
Τα 12-13 είναι μέσος όρος σε κάποια ηλεκτρικά, μόνο σε πόλη σε κάποια άλλα. Επίσης το Model 3 λόγω σχεδιασμού θα έχει μικρότερη κατανάλωση σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Ότι βλέπουμε εμείς το βλέπει και ο αέρας που πρέπει να μετακινηθεί.
1000019466.jpg
 

Μηνύματα
1.300
Reaction score
1.947
12-13 μέσα σε πόλη άνετα, εύκολα σε επαρχιακούς δρόμους,
με τίποτα σε αυτοκινητόδρομο (δε μιλάμε για 80-90 χλμ/ώρα)
μέσος όρος 12-13, με αυτοκινητόδρομο μέσα δεν βγαίνει
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.316
Reaction score
10.967
18-20 στο πιο effecient ηλεκτρικο, δεν το λες και λιγο... μεχρι τωρα ακουγαμε για μεσες καταναλωσεις στα 12-13, τωρα ξαφνικα πηγαμε στα 18-20.... για νορμαλ συνθηκες μιλαμε, οχι ιδανικες των εταιρειων...

Το ΒYD του @MaxHeadroom τι μεση καταναλωση εχει πετυχει ?
Ολόφρεσκια μέτρηση, καθώς μόλις επιστρέψαμε από τη σημερινή μας βόλτα Χαλκίδα-Κηφισιά: 20,2kWh/100km.

Τα 12-13 μόνο στην πόλη, χωρίς AC και με ελαφρύ πόδι, μπορώ να δω.
Από την άλλη, έκανα ταξίδι από τη Χαλκίδα στα Καλάβρυτα, με θέρμανση κι όλη την ανηφόρα στο τελικό σκέλος της διαδρομής, καταναλώνοντας 80% της μπαταρίας. Άρα, η 60άρα είναι επαρκής όχι απλά μέχρι το διπλανό νομό, αλλά για τέσσερεις νομούς μακριά. (Ευβοίας -> Βοιωτίας -> Αττικής -> Κορινθίας -> Αχαΐας)

Ρεαλιστικά μιλώντας, το Atto 3 βγάζει 280km περίπου στον αυτοκινητόδρομο, με ένα μικρό απόθεμα ασφαλείας στη μπαταρία. Κρίσιμο στοιχείο για το πόση καθυστέρηση προκαλεί η ανάγκη για φόρτιση σε ταξίδια πέρα από αυτή την απόσταση, είναι η διαθεσιμότητα ταχυφορτιστών άνω των 80kW στα κατάλληλα σημεία της διαδρομής, εκεί δηλαδή όπου η μπαταρία θα βρίσκεται στο 10%-20%. Αν υπάρχουν, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.707
Reaction score
138.737
Έχει όμως μερικά θετικά το EV.

Ξεκίνησα με 52% από το χιονοδρομικό στο Σέλι, και αφού κάναμε μια βόλτα στη Βέροια και σταματήσαμε για γλυκό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο, είχε πάει στο 55% η μπαταρία.

1000015166.png


Αρκετά μετά τη Βέροια έπεσε στο 52%, ήμουν με 130 και πήγαινα σταθερά προς Θεσσαλονίκη όταν το είδα στην ίδια ακριβώς στάθμη μπαταρίας με αυτήν που ήταν στην κορυφή στο χιονοδρομικό!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.132
Μηνύματα
2.962.916
Members
38.285
Νεότερο μέλος
pKar
Top