Build Your Dreams (BYD)


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.791
Reaction score
99.414
Φταίει και η ηλικία του ear... :roflmao:

Εγώ με ice μια χαρά μονοκοπανιά έκανα το Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Και με 1 στάση το Αλεξανδρούπολη - Αθήνα. Τώρα λέω ότι -και καλά- κατουριέμαι. :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Εν τω μεταξύ κατουραω πριν ξεκινήσω, και πάλι στις 3,5 ώρες είναι έτοιμη να εκραγεί..😂🤣

Αλλά πίνω νερό και καφέ στάνταρ
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.174
Reaction score
85.768
Καφετέρια το έχει το αυτοκίνητο, νερά, καφέδες, ατομιστικό όλα κομπλέ.
Εγω δεν επιτρέπω τίποτα στο δικό μου.
 

Μηνύματα
1.671
Reaction score
141
Οπότε, ουσιαστικά ισχύει μόνον αυτό:

Με το 250% της μπαταρίας (2 ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης), μπορείς να βγάλεις (με μέση κατανάλωση 20 kWh/100km)

Οι 2 στασεις για φορτιση 20-80, ανεξαρτητως χωρητικοτητας, ειπες θελουν μεσο ορο 2 επιπλεον ωρες (βρεξει χιονισει).... ?
Η μεση καταναλωση 20kWh/100km με τι συνθηκες την υπολογιζεις... (ωριαια ταχυτητα, air condition, infotainment κτλ) ?

To δικο σου ηλεκτρικο στο Αθηνα Θεσσαλονικη πχ, με νορμαλ οδηγηση (οχι στασεις σαν ΟΑΣΘ, ουτε και ραλλυ αλλα οπου μπορεις πας με 130+) ποση καταναλωση εχει μεσο ορο ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Οι 2 στασεις για φορτιση 20-80, ανεξαρτητως χωρητικοτητας, ειπες θελουν μεσο ορο 2 επιπλεον ωρες (βρεξει χιονισει).... ?
Το 20-80% είναι μισή ώρα, στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Αλλά για να βγεις από την δρόμο να κάνεις στάση φόρτισης, χάνεις κι άλλα 15' μίνιμουμ, θες δε θες, πέραν του χρόνου φόρτισης.

Οπότε, κάθε μισάωρη φόρτιση σημαίνει τρια τέταρτα καθυστέρηση.

Οι δύο στάσεις είναι 1,5 ώρα καθυστέρηση.

Τα αν θα φορτίσεις μέχρι 80 ή μέχρι 50, μικρή διαφορά έχει.
To δικο σου ηλεκτρικο στο Αθηνα Θεσσαλονικη πχ, με νορμαλ οδηγηση (οχι στασεις σαν ΟΑΣΘ, ουτε και ραλλυ αλλα οπου μπορεις πας με 130+) ποση καταναλωση εχει μεσο ορο ?
18-20, αναλόγως συνθηκών.
 

Μηνύματα
1.671
Reaction score
141
18-20, αναλόγως συνθηκών.
18-20 στο πιο effecient ηλεκτρικο, δεν το λες και λιγο... μεχρι τωρα ακουγαμε για μεσες καταναλωσεις στα 12-13, τωρα ξαφνικα πηγαμε στα 18-20.... για νορμαλ συνθηκες μιλαμε, οχι ιδανικες των εταιρειων...

Το ΒYD του @MaxHeadroom τι μεση καταναλωση εχει πετυχει ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.073
Τα 12-13 είναι μέσος όρος σε κάποια ηλεκτρικά, μόνο σε πόλη σε κάποια άλλα. Επίσης το Model 3 λόγω σχεδιασμού θα έχει μικρότερη κατανάλωση σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Ότι βλέπουμε εμείς το βλέπει και ο αέρας που πρέπει να μετακινηθεί.
1000019466.jpg
 

Μηνύματα
1.300
Reaction score
1.947
12-13 μέσα σε πόλη άνετα, εύκολα σε επαρχιακούς δρόμους,
με τίποτα σε αυτοκινητόδρομο (δε μιλάμε για 80-90 χλμ/ώρα)
μέσος όρος 12-13, με αυτοκινητόδρομο μέσα δεν βγαίνει
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.319
Reaction score
10.971
18-20 στο πιο effecient ηλεκτρικο, δεν το λες και λιγο... μεχρι τωρα ακουγαμε για μεσες καταναλωσεις στα 12-13, τωρα ξαφνικα πηγαμε στα 18-20.... για νορμαλ συνθηκες μιλαμε, οχι ιδανικες των εταιρειων...

Το ΒYD του @MaxHeadroom τι μεση καταναλωση εχει πετυχει ?
Ολόφρεσκια μέτρηση, καθώς μόλις επιστρέψαμε από τη σημερινή μας βόλτα Χαλκίδα-Κηφισιά: 20,2kWh/100km.

Τα 12-13 μόνο στην πόλη, χωρίς AC και με ελαφρύ πόδι, μπορώ να δω.
Από την άλλη, έκανα ταξίδι από τη Χαλκίδα στα Καλάβρυτα, με θέρμανση κι όλη την ανηφόρα στο τελικό σκέλος της διαδρομής, καταναλώνοντας 80% της μπαταρίας. Άρα, η 60άρα είναι επαρκής όχι απλά μέχρι το διπλανό νομό, αλλά για τέσσερεις νομούς μακριά. (Ευβοίας -> Βοιωτίας -> Αττικής -> Κορινθίας -> Αχαΐας)

Ρεαλιστικά μιλώντας, το Atto 3 βγάζει 280km περίπου στον αυτοκινητόδρομο, με ένα μικρό απόθεμα ασφαλείας στη μπαταρία. Κρίσιμο στοιχείο για το πόση καθυστέρηση προκαλεί η ανάγκη για φόρτιση σε ταξίδια πέρα από αυτή την απόσταση, είναι η διαθεσιμότητα ταχυφορτιστών άνω των 80kW στα κατάλληλα σημεία της διαδρομής, εκεί δηλαδή όπου η μπαταρία θα βρίσκεται στο 10%-20%. Αν υπάρχουν, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Έχει όμως μερικά θετικά το EV.

Ξεκίνησα με 52% από το χιονοδρομικό στο Σέλι, και αφού κάναμε μια βόλτα στη Βέροια και σταματήσαμε για γλυκό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο, είχε πάει στο 55% η μπαταρία.

1000015166.png


Αρκετά μετά τη Βέροια έπεσε στο 52%, ήμουν με 130 και πήγαινα σταθερά προς Θεσσαλονίκη όταν το είδα στην ίδια ακριβώς στάθμη μπαταρίας με αυτήν που ήταν στην κορυφή στο χιονοδρομικό!
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.319
Reaction score
10.971
Το έχω διαπιστώσει κι εγώ κατ'επανάληψη, όπως και οι άλλοι οδηγοί EV, υποθέτω. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η βόλτα μας στην Αράχωβα, μετ' επιστροφής χωρίς φόρτιση και με 19% υπόλοιπο μπαταρίας.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.319
Reaction score
10.971
Αυτό διάγραμμα εξηγεί πολύ παραστατικά γιατί τα EX40, Model Y, Atto 3 και ουσιαστικά οποιοδήποτε SUV, είναι πολύ πρακτικότερα οχήματα για να μετακινείσαι στην πόλη ή να μεταφέρεις πράγματα και πολύ ωραιότερος χώρος για να ζεις.
Καλή η μικρή μετωπική επιφάνεια, αλλά, αν δε χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο κυρίως για να καλύπτεις πολύ μεγάλες αποστάσεις, υπάρχουν πολύ σημαντικότερα κριτήρια επιλογής.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Καλή η μικρή μετωπική επιφάνεια, αλλά, αν δε χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο κυρίως για να καλύπτεις πολύ μεγάλες αποστάσεις, υπάρχουν πολύ σημαντικότερα κριτήρια επιλογής.
Ακόμα κι αν κάνεις ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, μπορεί να μην σε ενδιαφέρει διόλου η μεγάλη μετωπική επιφάνεια και ο αυξημένος συντελεστής αεροδυναμικής, αν είναι τίγκα στους φορτιστές ολόβε, όπως ήδη συμβαίνει στην Ευρώπη (όχι στα Βαλκάνια), και δε σε ενοχλεί να χάνεις κάποια αυτονομία (η κατανάλωση από 18-20 μπορεί εύκολα να πάει 25-28.

Εννοείται πως μέσα στην πόλη αυτά είναι ανοησίες, μηδενικού ενδιαφέροντος.
Μόνον η πρακτικότητα μετράει, η εμφάνιση, οι ευκολίες, κλπ.
Για μέσα στην πόλη, μια 40-αρα μπαταρία είναι τζετ σετ, και πολύ είναι. Και 30-αρα μια χαρά είναι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.073
🤪 🥰

1000019498.jpg
1000019497.jpg
1000019499.jpg




Αν θέλετε να παίξετε, ορίστε.... www.carsized.com

Καλά τα λέτε παλικάριαμ, αλλά, το Νο1 κριτήριο αγοράς είναι η εμφάνιση. Αν δεν αρέσει τα υπόλοιπα παν περίπατο. Όταν λέω αρέσει εννοώ μέσα έξω. Αν δεν υπάρχει το ένα από τα δύο delete. Πρόσφατη προσπάθεια να καλοκοιτάξω τα SUVs ήταν το KIA EV3. Στο οποίο με το που μπήκαμε είπαμε αμέσως ένα μεγάλο όχι και αντίο.
 
Last edited:

Μηνύματα
238
Reaction score
266
Για θερμικό όλοι ξέρουμε ότι χαλαρά κάνεις 4:30 και ΑΝ θες κάνεις και όσες στάσεις θες
4.30 ωρες αθηνα θεσ/κη με τι μεση ωριαια;
Αθηνα βολο με 120-130 κανω 3.5 ωρες.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.138
Μηνύματα
2.963.089
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top