Build Your Dreams (BYD)


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.634
Reaction score
11.656
Ξέχασα κάτι που με χάλασε. 15' test drive σε προκαθορισμένη διαδρομή, με συνοδό.

ΟΧΙ αγαπητή ΒΥD. Θα πάω όπου θέλω για μια ώρα. Αν όχι με έχασες.



Ά ρε Tesla. Tο παίρνεις μόνος σου για μια ώρα και πας όπου θες.
Στην Αμερική για 2 ημέρες. Ναι δεν έγραψα λάθος. 2 ημέρες.
Παράξενο: πέρυσι που πήρα εγώ το Atto 3, έδιναν τόσο αυτό όσο και τα Seal (μόνο αυτά είχε τότε η γκάμα της εταιρείας στην Ελλάδα, όπου είχε έρθει λίγο καιρό πριν) για 45' χωρίς συνοδό. Ίσως τους έτυχαν τίποτα κάφροι και αναθεώρησαν πολιτική...

Παρεμπιπτόντως, το αυτοκίνητο είχε κάποια έκδοση λογισμικού 1.6.Χ όταν το παρέλαβα και, στον ένα χρόνο που το έχω, πήρε μια σειρά από μεγαλύτερες ή μικρότερες αναβαθμίσεις 1.7.Χ και 1.8.Χ.

1753712770731.png


Χθες έλαβα την ΟΤΑ 2.0.0. Το γεγονός ότι η BYD παρέλειψε την κωδικοποίηση 1.9.Χ ίσως σχετίζεται με την εισαγωγή του God's Eye σε όλη τη γκάμα της εταιρείας. Παρότι τα παλιότερα μοντέλα, όπως το δικό μου, δεν έχουν το hardware που υποστηρίζει έστω και την εισαγωγική έκδοση "C" του συστήματος, οι περισσότερες βελτιώσεις που φέρνει η 2.0.0 σχετίζονται με το ADAS και πιθανότατα η εταιρεία θέλει να τονίσει αυτό το γεγονός.
Πλέον, μπορείτε να... λιποθυμάτε ελεύθερα την ώρα που οδηγείτε με το ICC ενεργό (αυτόματη διατήρηση ταχύτητας και πορείας στο δρόμο), καθώς το Atto θα ακινητοποιηθεί αυτόματα, διατηρώντας τη λωρίδα του και ανάβοντας τα alarm.
Από τις πιο ενδιαφέρουσες προσθήκες όμως, είναι ότι τώρα το αυτοκίνητο, με το ICC ενεργό, προσαρμόζει την ταχύτητα στις στροφές. Αν δηλαδή το έχεις βάλει να οδηγά μόνο του και η ταχύτητα που έχεις ορίσει είναι πολύ υψηλή καθώς προσεγγίζει μια στροφή, θα επιβραδύνει αυτόματα ώστε να στρίψει με ασφάλεια και θα επιταχύνει ξανά μόλις βγει από την καμπή.
Το ACC (αυτόματο cruise control) δούλευε εξαρχής πολύ καλά, και βελτιωνόταν σταδιακά κυρίως στην ομαλότητα της λειτουργίας του. Το ICC ξεκίνησε αρκετά μέτριο, αλλά ήδη από την προηγούμενη έκδοση λογισμικού 1.8.6 έγινε πολύ αξιόπιστο, όταν ο δρόμος έχει καθαρή διαγράμμιση. Σύγκριση με το FSD της Tesla ούτε για αστείο βέβαια, αλλά δεν παύει να είναι ένα πολύ χρήσιμο βοήθημα για τον οδηγό στα πολύωρα ταξίδια στην εθνική, και ειδικά τη νύχτα.

Άλλες βελτιώσεις που είδα στη 2.0.0 ήταν το νέο UI, με ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες παραμετροποίησης, αν και αυτό έχει επιφέρει σμίκρυνση των εικονιδίων, κάτι όχι τόσο πρακτικό όταν οδηγείς.
Κάποιες αλλαγές έκαναν και στις ρυθμίσεις του Dirac HD Sound, με αποτέλεσμα ο ήχος να ακούγεται πολύ πιο επίπεδος από πριν. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι είχαν ορίσει την προεπιλογή σε "Αίθουσα HiFi", και μια αλλαγή σε "Ζωντανή σκηνή" επανέφερε το επιθυμητό στερεοφωνικό βάθος, καθαρότητα και ισοστάθμιση στη μουσική από τα οκτώ ηχεία του ηχοσυστήματος.
 

Μηνύματα
332
Reaction score
338
Με την αναβάθμιση το αυτοκίνητο ακολουθεί μόνο του την κυκλοφορία (σταματα -ξεκινα) όταν είσαι σε ένα μποτιλιάρισμα;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.634
Reaction score
11.656
Αυτό το έκανε εξαρχής, είναι η λειτουργία ACC (Adaptive Cruise Control). Το χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά, ποτέ δε με έχει φέρει σε δύσκολη θέση. Με τις αναβαθμίσεις έχει γίνει πιο άνετη η λειτουργία του, καθώς πλέον ξεκινά και σταματά πολύ ομαλά, ενώ αρχικά το έκανε κάπως απότομα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.805
Μηνύματα
3.028.079
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top