Build Your Dreams (BYD)

Μηνύματα
2.734
Reaction score
2.623
Ντίμη, βρέθηκε.
Αυτό που ονειρευόσουνα.
Ή, και καλύτερο ίσως, μπορεί ο ανθρώπινος νους να μην μπορεί να το συλλάβει.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.634
Reaction score
11.658
Ξέχασα κάτι που με χάλασε. 15' test drive σε προκαθορισμένη διαδρομή, με συνοδό.

ΟΧΙ αγαπητή ΒΥD. Θα πάω όπου θέλω για μια ώρα. Αν όχι με έχασες.



Ά ρε Tesla. Tο παίρνεις μόνος σου για μια ώρα και πας όπου θες.
Στην Αμερική για 2 ημέρες. Ναι δεν έγραψα λάθος. 2 ημέρες.
Παράξενο: πέρυσι που πήρα εγώ το Atto 3, έδιναν τόσο αυτό όσο και τα Seal (μόνο αυτά είχε τότε η γκάμα της εταιρείας στην Ελλάδα, όπου είχε έρθει λίγο καιρό πριν) για 45' χωρίς συνοδό. Ίσως τους έτυχαν τίποτα κάφροι και αναθεώρησαν πολιτική...

Παρεμπιπτόντως, το αυτοκίνητο είχε κάποια έκδοση λογισμικού 1.6.Χ όταν το παρέλαβα και, στον ένα χρόνο που το έχω, πήρε μια σειρά από μεγαλύτερες ή μικρότερες αναβαθμίσεις 1.7.Χ και 1.8.Χ.

1753712770731.png


Χθες έλαβα την ΟΤΑ 2.0.0. Το γεγονός ότι η BYD παρέλειψε την κωδικοποίηση 1.9.Χ ίσως σχετίζεται με την εισαγωγή του God's Eye σε όλη τη γκάμα της εταιρείας. Παρότι τα παλιότερα μοντέλα, όπως το δικό μου, δεν έχουν το hardware που υποστηρίζει έστω και την εισαγωγική έκδοση "C" του συστήματος, οι περισσότερες βελτιώσεις που φέρνει η 2.0.0 σχετίζονται με το ADAS και πιθανότατα η εταιρεία θέλει να τονίσει αυτό το γεγονός.
Πλέον, μπορείτε να... λιποθυμάτε ελεύθερα την ώρα που οδηγείτε με το ICC ενεργό (αυτόματη διατήρηση ταχύτητας και πορείας στο δρόμο), καθώς το Atto θα ακινητοποιηθεί αυτόματα, διατηρώντας τη λωρίδα του και ανάβοντας τα alarm.
Από τις πιο ενδιαφέρουσες προσθήκες όμως, είναι ότι τώρα το αυτοκίνητο, με το ICC ενεργό, προσαρμόζει την ταχύτητα στις στροφές. Αν δηλαδή το έχεις βάλει να οδηγά μόνο του και η ταχύτητα που έχεις ορίσει είναι πολύ υψηλή καθώς προσεγγίζει μια στροφή, θα επιβραδύνει αυτόματα ώστε να στρίψει με ασφάλεια και θα επιταχύνει ξανά μόλις βγει από την καμπή.
Το ACC (αυτόματο cruise control) δούλευε εξαρχής πολύ καλά, και βελτιωνόταν σταδιακά κυρίως στην ομαλότητα της λειτουργίας του. Το ICC ξεκίνησε αρκετά μέτριο, αλλά ήδη από την προηγούμενη έκδοση λογισμικού 1.8.6 έγινε πολύ αξιόπιστο, όταν ο δρόμος έχει καθαρή διαγράμμιση. Σύγκριση με το FSD της Tesla ούτε για αστείο βέβαια, αλλά δεν παύει να είναι ένα πολύ χρήσιμο βοήθημα για τον οδηγό στα πολύωρα ταξίδια στην εθνική, και ειδικά τη νύχτα.

Άλλες βελτιώσεις που είδα στη 2.0.0 ήταν το νέο UI, με ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες παραμετροποίησης, αν και αυτό έχει επιφέρει σμίκρυνση των εικονιδίων, κάτι όχι τόσο πρακτικό όταν οδηγείς.
Κάποιες αλλαγές έκαναν και στις ρυθμίσεις του Dirac HD Sound, με αποτέλεσμα ο ήχος να ακούγεται πολύ πιο επίπεδος από πριν. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι είχαν ορίσει την προεπιλογή σε "Αίθουσα HiFi", και μια αλλαγή σε "Ζωντανή σκηνή" επανέφερε το επιθυμητό στερεοφωνικό βάθος, καθαρότητα και ισοστάθμιση στη μουσική από τα οκτώ ηχεία του ηχοσυστήματος.
 

Μηνύματα
333
Reaction score
340
Με την αναβάθμιση το αυτοκίνητο ακολουθεί μόνο του την κυκλοφορία (σταματα -ξεκινα) όταν είσαι σε ένα μποτιλιάρισμα;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.634
Reaction score
11.658
Αυτό το έκανε εξαρχής, είναι η λειτουργία ACC (Adaptive Cruise Control). Το χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά, ποτέ δε με έχει φέρει σε δύσκολη θέση. Με τις αναβαθμίσεις έχει γίνει πιο άνετη η λειτουργία του, καθώς πλέον ξεκινά και σταματά πολύ ομαλά, ενώ αρχικά το έκανε κάπως απότομα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.840
Reaction score
32.804
Πιθανότατα δεν φταίει η ΕΕ για αυτό. Υπάρχουν αναλύσεις για τα οικονομικά της BYD που σύμφωνα με αυτές δεν είναι και στα καλύτερα της. Υπάρχει και ο Γερμανός Jochen Siebert της JSC Automotive που ζει στην Σανγκάη και που το Spiegel μίλησε μαζί του πρόσφατα. Για να μη γράφω σεντόνια, η BYD πληρώνει τους προμηθευτές της έως και 270 μέρες μετά, λέει ο Γερμανός. Άλλοι λένε για έως 180 - 200. Το σύνηθες είναι 60 - 70 μέρες.

Η BYD με τη φόρα που έχει κατασκευάζει πολύ περισσότερα οχήματα από όσα μπορεί να πουλήσει όπως λένε. Για αυτό και τα Used-New Cars με τα μηδέν χλμ που βγήκαν στην φόρα πρόσφατα, και οι τεράστιες πτώσεις τιμών (έως -33%). Ακούγεται πως το Κινεζικο κράτος μάζεψε τους κατασκευαστές για να βρεθεί λύση, και ο ένας κατηγορούσε τον άλλον για τον πόλεμο τιμών. Ο Γερμανός παραπάνω είπε στο Spiegel πως το Κινεζικό κράτος έθεσε ως όριο πληρωμής προμηθευτών σε όλους τις 60 μέρες. Αυτό αλλάζει εντελώς το πως δουλεύει η BYD και θα πρέπει να βρει πολύ χρήμα. Άλλο 180-200-270 μέρες και άλλο έως 60.

Η μειωμένη παραγωγή στην Ουγγαρία κάπως δένει με τα παραπάνω, κατά την άποψη μου. Δεν μπορεί να σταματήσει η κατασκευή του εργοστασίου στη μέση έτσι απλά. Ούτε να το τελειώσει και να το έχει κλειστό. Μειωμένη παραγωγή στην Ευρώπη λόγω κόστους, και αυξημένη (μένει να φανεί) στην Τουρκία, πάλι λόγω κόστους.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.508
Reaction score
163
Ρωτησα σημερα την Ιnteramerican τι γινεται στην μικτη σε περιπτωση ατυχηματος με ζωο.Δεν παρεχει καλυψη.
Πρεπει να εχιεις νομικη καλυψη και να κινηθεις στον φορεα που ανηκει ο δρομος.

Αυριο το πρωι βγαζει πινακιδες επιτελους και θα παραλαβω το απογευμα.
 

Μηνύματα
333
Reaction score
340
Ρωτησα σημερα την Ιnteramerican τι γινεται στην μικτη σε περιπτωση ατυχηματος με ζωο.Δεν παρεχει καλυψη.
Πρεπει να εχιεις νομικη καλυψη και να κινηθεις στον φορεα που ανηκει ο δρομος.

Αυριο το πρωι βγαζει πινακιδες επιτελους και θα παραλαβω το απογευμα.
περισσοτερο πιθανο ειναι να βρεις καποιο ζωο με πατινι η ποδηλατο.

Καλοταξιδο χωρις απροοπτα..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.840
Reaction score
32.804
Με έχει χτυπήσει ζώο δύο φορές. Και οι δύο στη Σαρωνίδα. Την πρώτη φορά πετάχτηκε από το πουθενά μπροστά μου στα δύο μέτρα μια γάτα, ενώ πήγαινα με 70-80, και μου έσπασε προφυλακτήρα και ψυγείο. Αυτή δεν έπαθε τίποτα. Την είδα που έφυγε. Την δεύτερη κατέβαινα την μεγάλη μεταφορά και πάλι από το πουθενά έτρεχε ένας σκύλος με χίλια από δεξιά και έπεσε ακριβώς πάνω στη ρόδα. Τραντάχτηκε το αμάξι. Πάλι καλά δεν έκανε ζημιά. Αυτός δεν έπαθε τίποτα. Την άκουσε λίγο, έκατσε και μετά έφυγε. Άλλη φορά ένας σκύλος κυνηγούσε έναν άλλον, πάλι στον ίδιο δρόμο, και πέρασαν κάθετα μπροστά μου με φουλ γκάζια. Άλλος άτυχος πάλι μπροστά μου στη ίδια φάση μετά από καιρό δεν ήταν τόσο τυχερός. Έπεσε στην πόρτα ο σκύλος και την έκανε μπλε μαρέ. Για πέταμα.

Έχω και φίλο που τράκαρε το ΚΤΜ με τάρανδο στη Νορβηγία Φιλανδία δεν θυμάμαι κάπου εκεί πάνω. Έσπασε και τα δύο πόδια. Ενάμιση μήνα νοσοκομείο εκεί.
 
Last edited:



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.818
Μηνύματα
3.028.979
Members
38.498
Νεότερο μέλος
antikotsos
Top