Build Your Dreams (BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.749
Reaction score
29.429
Ναι γιατί οι δυτικές δεν παίρνουν επιδοτήσεις. Έχω και ένα με τον Τοτό. :roflmao:

Απλά τώρα τσούζει γιατί εκτός των τιτανοτεράστιων κερδών που θα χάσουν από την αγορά της Κίνας (το λες και καταστροφή), θα χάσουν σεβαστά ποσά και από τον υπόλοιπο κόσμο. Και ο μόνος τρόπος να κερδίσουν χρόνο οι δυτικές εταιρείες είναι οι φόροι. Όχι πως θα κάνει τίποτα αλλά λέμε τώρα. Η έξτρα φορολόγηση είναι ένα speed up ticket για τους μεγάλους παίχτες της Κίνας. Να έρθουν ταχύτερα για να φτιάξουν εργοστάσια εδώ. Οι μικροί έτσι και αλλιώς δεν είχαν τύχη στην αγορά εκτός Κίνας.

Ο έξυπνος δυτικός θα αγοράσει έτοιμη up to date τεχνολογία από τον Κινέζο. Έτσι και αλλιώς δεν μπορεί μόνος του. Η κατηγορία κάτω των 27.000€ - 28.000€ είναι χαμένη. Ή θα προσαρμοστεί ή θα κλείσει. Στα μεγαλύτερα ποσά πουλάει ακόμα το σήμα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.749
Reaction score
29.429
Για πρώτη η Kίνα ξεπέρασε την Ιαπωνία στις εξαγωγές αυτοκινήτων. Η BYD πέρσι βρισκόταν στην 10η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ με τα μέχρι τώρα στοιχεία του 2024 βρίσκεται στην 7η θέση ξεπερνώντας Nissan και Honda. Ο μοναδικός Ιάπωνας κατασκευαστής που βρίσκεται μπροστά της είναι η Toyota. Αν κρατήσει την δυναμική που έχει φέτος μέχρι τέλος του έτους θα βρεθεί στην 6η θέση της παγκόσμιας κατάταξης ξεπερνώντας και την Ford. Να θυμίσω εδώ πως Αμερικανοί αναλυτές έχουν τοποθετήσει την BYD στην πρώτη θέση μέχρι το 2030.

Το άλλο που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι στην Κίνα είχαν υπολογίσει να φτάσουν στο 50% market share των NEVs το 2028. Έπεσαν 4 χρόνια έξω, καθώς το έχουν ήδη ξεπεράσει. Μέχρι τέλος 2024 υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να πιάσουν το 60%.

 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.514
Μηνύματα
2.907.797
Members
38.057
Νεότερο μέλος
dimitrist900
Top