Build Your Dreams (BYD)

Μηνύματα
7.566
Reaction score
1.743
Δεν είναι λογικά αυτά πάντως. Τι καλιμπράρισμα να γίνει αν βάλεις τον αισθητήρα στην ειδική τρύπα - αναμονή που τον περιμένει π.χ. στον προφυλακτήρα; Αν υπάρχει πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει επειδή είναι "αδυνατο από συμβατικά συνεργεία" αλλά επειδή ο κατασκευαστής ΕΠΕΛΕΞΕ να μην είναι επισκευάσιμα τα αυτοκίνητά του.

Και άντε, με τις BYD, MG, KIA, HYUNDAI, Mercedes, κλπ που έχουν κανονικά δίκτυα αντιπροσωπειών και εξουσιοδοτημένων συνεργείων ας πάει και το παλιάμπελο, θα βγάλει η ΚΙΑ κόστος επισκευής 60.000€ σε αυτοκίνητο που αγοράστηκε 50.000, θα το βγάλει εκτός οικονομικής επισκευής η ασφαλιστική* και ο οδηγός θα πάρει άλλο καινούριο.

Με την Tesla που δεν έχει καν δίκτυο συνεργείων και αντιπροσωπειών; Τι ακριβώς θα γίνει; Η Tesla που έχει ως μοντέλο λειτουργίας την ανυπαρξία συνεργείων, πως γίνεται να ζητάει επισκευή σε εξειδικευμένα συνεργεία;

*Η απάντηση ότι "κάποτε θα σου κάνει έκπτωση η ασφαλιστική αν αφήνεις το self driving να κάνει την οδήγηση" δεν γίνεται αποδεκτή, λυπάμαι. Στην ΕΕ ζούμε, δεν ξέρουμε πότε και αν θα επιτραπεί το self driving. Είναι δεδομένο ότι τα ασφάλιστρα των ηλεκτρικών θα γίνουν εξωπραγματικά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.377
Reaction score
11.068
Κάτοχος Atto 3 από την Κάρυστο είχε την ατυχία να πέσει φορτηγό πάνω στο σταθμευμένο όχημά του.
Αντικαταστάθηκαν δύο πόρτες, φτερό, προφυλακτήρας, μαρσπιέ, καθρέφτης, ζάντα, λάστιχο. Χρειάστηκαν είκοσι μέρες στο φανοποιείο της αντιπροσωπείας. Κόστος περίπου 6.000€, που καλύφθηκε βέβαια από την ασφαλιστική, και το οποίο νομίζω ότι είναι απολύτως λογικό.
Χορηγήθηκε ίδιο ακριβώς όχημα αντικατάστασης και ο κάτοχος δηλώνει εξαιρετικά ευχαριστημένος από τον αντιπρόσωπο.

1739540888477.png
 
Last edited:

Μηνύματα
7.566
Reaction score
1.743
Αυτό είναι μία λογική ιστορία, απολύτως αντίθετη με τα όσα αναφέρονται σε προηγούμενη σελίδα για τις δήθεν τρομερές απαιτήσεις από το συνεργείο, που καθιστούν τις επισκευές αδυνατες.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.377
Reaction score
11.068
Αυτό είναι μία λογική ιστορία, απολύτως αντίθετη με τα όσα αναφέρονται σε προηγούμενη σελίδα για τις δήθεν τρομερές απαιτήσεις από το συνεργείο, που καθιστούν τις επισκευές αδυνατες.
Το σίγουρο είναι ότι υπάρχει άγνοια στους παραδοσιακούς μάστορες, ίσως και φόβος επειδή τα ηλεκτρικά θέλουν λιγότερο -έως σχεδόν καθόλου, ανάλογα με την εταιρεία- σέρβις. Γενικά, παρατηρώ σε διάφορους επαγγελματικό φόβο έναντι της Κίνας, που οδηγεί σε στείρα άρνηση έως εχθρότητα. Δε μου κάνει εντύπωση, καθώς νιώθουν να απειλείται η κατάσταση στην οποία είχαν συνηθίσει μέχρι τώρα.

Πάντως και στα παραδοσιακά οχήματα υπάρχει προσπάθεια από τους αντιπροσώπους να διεκδικούν την αποκλειστικότητα σε ότι έχει να κάνει με τα αυτοκίνητά τους. Για παράδειγμα, μιλούσα προ ημερών με την τοπική αντιπροσωπεία της Ford και διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι ακόμα και μια απλή αλλαγή λαδιών σε συνεργείο εκτός του δικού τους, ακυρώνει την οκταετή εγγύηση που συνοδεύει το Puma μας.
 

Μηνύματα
16.999
Reaction score
24.227
ναι οπωσδήποτε , κάθε "αντιπροσωπεία" έχει κατά δικό της φανοποιείο ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λέμε. Μη σου πω και φούρνο.

μαύρα μεσάνυχτα...
 

TGD

Μηνύματα
9.176
Reaction score
9.200
Πάλι καλά, γιατί ακουστικέ ότι κάποιοι θεώρησαν λόγω ακύρωσης της εγγύησης ότι δεν είχαν αλλάξει σε εξουσιοδοτημένο τους καθαριστηρες.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.695
Reaction score
8.354
ναι οπωσδήποτε , κάθε "αντιπροσωπεία" έχει κατά δικό της φανοποιείο ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λέμε. Μη σου πω και φούρνο.

μαύρα μεσάνυχτα...
Εμένα που το αμάξι έχει GPS μπορώ να σου πω με ακρίβεια σε ποιον "μπαρμπα Μήτσο" φτιάχτηκε όταν το πήγα στο "φανοποιείο της αντιπροσωπείας" 😋

(που παρεμπιπτόντως θα με χρέωνε τουλάχιστον τα 3πλάσια για την παραπάνω ζημιά)
 

Μηνύματα
16.999
Reaction score
24.227
Για παράδειγμα, μιλούσα προ ημερών με την τοπική αντιπροσωπεία της Ford και διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι ακόμα και μια απλή αλλαγή λαδιών σε συνεργείο εκτός του δικού τους, ακυρώνει την οκταετή εγγύηση που συνοδεύει το Puma μας.
το @#$!@$ που τους πέταξε να τους πεις.
το ζήτημα αυτό είναι λυμένο από την ευρωπαϊκή νομοθεσία από εποχή δραχμών και αυτά τα ψέματα κάποια στιγμή θα πρέπει να τιμωρούνται.

το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οτι το δικαστικό μας σύστημα είναι τόσο αργό που όταν θας πας μια τέτοια υπόθεση στα δικαστήρια (και θα δικαιωθείς πανηγυρικά εφόσον έχεις ακολουθήσει το γράμμα του νόμου) θα περάσουν 3 χρόνια.
θα πληρωθέις τόκους βέβαια αλλά θα πρέπει να βάλεις εσύ το μετρητό για να γίνει η δουλειά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.377
Reaction score
11.068
Ισχύει σε μεγάλο βαθμό. Κρατώ μια επιφύλαξη για τις επεκτάσεις εγγύησης, όπου πρέπει να διαβαστούν τα ψιλά γράμματα που τις συνοδεύουν.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.377
Reaction score
11.068
Εμένα που το αμάξι έχει GPS μπορώ να σου πω με ακρίβεια σε ποιον "μπαρμπα Μήτσο" φτιάχτηκε όταν το πήγα στο "φανοποιείο της αντιπροσωπείας" 😋

(που παρεμπιπτόντως θα με χρέωνε τουλάχιστον τα 3πλάσια για την παραπάνω ζημιά)
"Φανοποιείο της αντιπροσωπείας" δε σημαίνει απαραίτητα ότι της ανήκει. Μπορεί να είναι κάποιος εξωτερικός συνεργάτης που έχει εκπαιδευτεί να διαχειρίζεται τα οχήματά τους. Δεν είναι ασυνήθιστη πρακτική το outsourcing σε κανένα τομέα πλέον.
 

Μηνύματα
16.999
Reaction score
24.227
οι άδειες για βαφεία είναι συγκεκριμένες, βγαίνουν σε συγκεκριμένες περιοχές καθότι είναι εργασία που απαιτεί περιβαλλοντική μελέτη κλπ κλπ κλπ και πλεον στην αττική είναι λίγα τα μέρη που δίνουν άδεια βαφείου.
άρα στην καλύτερη περίπτωση να γίνεται η προετοιμασία στον χώρο της "αντιπροσωπείας" (μακρυά απο μας) και μετά γερανός και βαφείο κάπου αλλού - "όχι δικό μας είναι το βαφείο , ούτε λόγος να γίνεται"
Κρατώ μια επιφύλαξη για τις επεκτάσεις εγγύησης,
οι επεκτάσεις είναι ασφαλιστική κάλυψη, δεν είναι εγγύηση κατασκευαστή, είναι λίγο διαφορετικό το καθεστώς ωστόσο, εφόσον η συντήρηση γίνεται χρονικά στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής , ελέγχονται τα σημεία που αναγράφει ο κατασκευαστής και χρησιμοποιούνται ανταλλακτικά αυθεντικά ή αντίστοιχα αυτών (και φυσικά έχεις τα απαραίτητα παραστατικά να τα αποδείξεις) δεν έχει το δικαίωμα κανείς να επικαλεστεί πλημμελή συντήρηση και να άρει όρους εγγυήσεων ή ασφαλιστικής κάλυψης κλπ.
τα σημεία που χρήζουν τακτική συντήρηση και ελέγχους αναγράφονται πλήρως στο βιβλίο συντήρησης που παρέχει ο εισαγωγέας εκ μέρους του κατασκευαστή.

όποιος επικαλείται οτιδήποτε διαφορετικό είναι είτε ψεύτης, είτε απατεώνας είτε απλά άσχετος.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.427
Reaction score
31.411
Εγώ πάντως όπου έχω πάει έχει βαφείο. Στο Βύρωνα που άφησα το αμάξι να μου φτιάξουν τα φανάρια είχε, στην Γλυφάδα στην παλιά Renault που τώρα είναι Nissan είχε, στην Καλλιθέα πίσω από το Ωνάσειο είχε.

Επίσης, είναι απόλυτα λογικό μια αντιπροσωπεία που πουλάει μια στο τόσο να μην έχει τίποτα. Στις άλλες όμως που πουλάνε συνέχεια είναι λογικό να έχουν τα πάντα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.377
Reaction score
11.068
οι επεκτάσεις είναι ασφαλιστική κάλυψη, δεν είναι εγγύηση κατασκευαστή, είναι λίγο διαφορετικό το καθεστώς ωστόσο, εφόσον η συντήρηση γίνεται χρονικά στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής , ελέγχονται τα σημεία που αναγράφει ο κατασκευαστής και χρησιμοποιούνται ανταλλακτικά αυθεντικά ή αντίστοιχα αυτών (και φυσικά έχεις τα απαραίτητα παραστατικά να τα αποδείξεις) δεν έχει το δικαίωμα κανείς να επικαλεστεί πλημμελή συντήρηση και να άρει όρους εγγυήσεων ή ασφαλιστικής κάλυψης κλπ.
τα σημεία που χρήζουν τακτική συντήρηση και ελέγχους αναγράφονται πλήρως στο βιβλίο συντήρησης που παρέχει ο εισαγωγέας εκ μέρους του κατασκευαστή.

όποιος επικαλείται οτιδήποτε διαφορετικό είναι είτε ψεύτης, είτε απατεώνας είτε απλά άσχετος.
Μπορούν πάντα να ισχυριστούν ότι, ακόμα κι αν η συντήρηση γίνεται χρονικά στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής, ελέγχονται τα σημεία που αναγράφει ο κατασκευαστής και χρησιμοποιούνται ανταλλακτικά αυθεντικά ή αντίστοιχα αυτών, η ποιότητα της εργασίας που έγινε δεν ήταν επαρκής, εξ ου και η βλάβη. Οπότε, επιστρέφουμε στο αρχικό ερώτημα κατά πόσον είναι διατεθειμένος καθένας να μη δεχτεί τον εκβιασμό και να εμπλακεί δικαστικά μαζί τους, εάν γίνει η στραβή.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.115
Reaction score
2.752
autoone mazda βουλιαγμενης δεν εχει φανοποιειο , τα στελνει εκτος , το καταλαβα αφου ειδα χλμ στο κοντερ ... καμια προηγουμενη ενημερωση
 

Μηνύματα
16.999
Reaction score
24.227
Οπότε, επιστρέφουμε στο αρχικό ερώτημα κατά πόσον είναι διατεθειμένος καθένας να μη δεχτεί τον εκβιασμό και να εμπλακεί δικαστικά μαζί τους, εάν γίνει η στραβή.
ναι σε αυτό ποντάρουν , όπως σε αυτό ποντάρουν και οι ασφαλιστρικές που μειώνουν τα ποσά κάλυψης γιατι έτσι.
γιατί στο δικό μας δικαστικό σύστημα όταν αποφασίσεις να απαιτήσεις το δίκαιό σου θα πρέπει να πληρώσεις και να περιμένεις τους δικαστές να κάνουν ακρόαση και άλλους 6 μήνες να γράψουν μια απόφαση.

Εγώ πάντως όπου έχω πάει έχει βαφείο. Στο Βύρωνα που άφησα το αμάξι να μου φτιάξουν τα φανάρια είχε, στην Γλυφάδα στην παλιά Renault που τώρα είναι Nissan είχε, στην Καλλιθέα πίσω από το Ωνάσειο είχε.
όσοι είχαν παλαιότερη άδεια την κρατάνε, αν χρειαστεί απλά να μετακομίσουν σε διπλανό χώρο δεν μπορούν πλέον γιατί όλες αυτές οι περιοχές δεν μπορούν να βγάλουν καινούριες άδειες.
συνεπώς μια εταιρία που θε έρθει να ανοίξει συνεργεία για τα αυτοκίνητα που πουλάει, βαφείο θα έχει σε συγκεκριμένα μέρη δικό της ή outsourcing. Τώρα αν θα κάνει την επισκευή και προετοιμασία με δικά της μέσα στους χώρους της είναι θέμα επιλογής αλλά το πιθανότερο είναι οτι θα γίνει όλη η δουλειά outsourcing σε συνεργαζόμενο επισκευαστή που θα τον βαφτίσουν εκπαιδευμένο και θα πουλάνε παραμύθι.

ένας σωστός επαγγελματίας έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες περί επισκευής του κατασκευαστή, τα πάντα, που κόβεις που κολλάς πως κολλάς , μετρήσεις κλπ , το πρόβλημα δεν είναι η πρόσβαση στην πληροφορία και τις προδιαγραφές, αλλά αν θέλει να το κάνει.

autoone mazda βουλιαγμενης δεν εχει φανοποιειο , τα στελνει εκτος , το καταλαβα αφου ειδα χλμ στο κοντερ ... καμια προηγουμενη ενημερωση
αναμενόμενο. ο όμιλος προφανώς έχει φανοποιείο κάπου δικό του , αλλά ούτε mazda το λες ούτε τίποτα άλλο.
γενικά δεν υπάρχουν brand oriented φανοποιεία , χρόνια τώρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.427
Reaction score
31.411
Άσχετο με τα αυτοκίνητα αλλά σχετικό με τα χημικά. Στην εταιρεία που δούλευα το 1998-2008 είχε και εμφανιστήριο κινηματογραφικού φιλμ. Ήταν στο Μαρούσι απέναντι από τον ΟΤΕ. Είχαμε άδεια. Είχαμε πάρει και βραβείο από την Fuji. Ήρθαν οι Ιάπωνες να έπαθαν πλάκα από την ποιότητα και το ποσό καθαρό ήταν. Χειρουργείο.

Μετά το εμφανιστήριο πουλήθηκε στην Kodak η οποία το πήγε στην Άνοιξη. Είχε άδεια.

Όταν τα παράτησε ο υπεύθυνος και βγήκε στη σύνταξη, η Kodak έφυγε από τη Άνοιξη και πήγε κάπου στην Καλλιθέα νομίζω ή στον Ταύρο. Δεν θυμάμαι, δεν πήγα ποτέ. Εκεί είχε το μεγαλύτερο πρόβλημα από όλες τις περιοχές που πέρασε το εμφανιστήριο για να βγάλει άδεια. Την πήρε όμως.
 

TGD

Μηνύματα
9.176
Reaction score
9.200
Κι εγώ που πήγα στον Μπαϊλα την BMW ενημερώθηκαν όλα στο ηλεκτρονικό βιβλίο σέρβις. Απλά ο κωδικός του συνεργείου ήταν "0000".
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.370
Μηνύματα
2.974.111
Members
38.310
Νεότερο μέλος
Ewa
Top