Δεν είναι λογικά αυτά πάντως. Τι καλιμπράρισμα να γίνει αν βάλεις τον αισθητήρα στην ειδική τρύπα - αναμονή που τον περιμένει π.χ. στον προφυλακτήρα; Αν υπάρχει πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει επειδή είναι "αδυνατο από συμβατικά συνεργεία" αλλά επειδή ο κατασκευαστής ΕΠΕΛΕΞΕ να μην είναι επισκευάσιμα τα αυτοκίνητά του.
Και άντε, με τις BYD, MG, KIA, HYUNDAI, Mercedes, κλπ που έχουν κανονικά δίκτυα αντιπροσωπειών και εξουσιοδοτημένων συνεργείων ας πάει και το παλιάμπελο, θα βγάλει η ΚΙΑ κόστος επισκευής 60.000€ σε αυτοκίνητο που αγοράστηκε 50.000, θα το βγάλει εκτός οικονομικής επισκευής η ασφαλιστική* και ο οδηγός θα πάρει άλλο καινούριο.
Με την Tesla που δεν έχει καν δίκτυο συνεργείων και αντιπροσωπειών; Τι ακριβώς θα γίνει; Η Tesla που έχει ως μοντέλο λειτουργίας την ανυπαρξία συνεργείων, πως γίνεται να ζητάει επισκευή σε εξειδικευμένα συνεργεία;
*Η απάντηση ότι "κάποτε θα σου κάνει έκπτωση η ασφαλιστική αν αφήνεις το self driving να κάνει την οδήγηση" δεν γίνεται αποδεκτή, λυπάμαι. Στην ΕΕ ζούμε, δεν ξέρουμε πότε και αν θα επιτραπεί το self driving. Είναι δεδομένο ότι τα ασφάλιστρα των ηλεκτρικών θα γίνουν εξωπραγματικά.
Και άντε, με τις BYD, MG, KIA, HYUNDAI, Mercedes, κλπ που έχουν κανονικά δίκτυα αντιπροσωπειών και εξουσιοδοτημένων συνεργείων ας πάει και το παλιάμπελο, θα βγάλει η ΚΙΑ κόστος επισκευής 60.000€ σε αυτοκίνητο που αγοράστηκε 50.000, θα το βγάλει εκτός οικονομικής επισκευής η ασφαλιστική* και ο οδηγός θα πάρει άλλο καινούριο.
Με την Tesla που δεν έχει καν δίκτυο συνεργείων και αντιπροσωπειών; Τι ακριβώς θα γίνει; Η Tesla που έχει ως μοντέλο λειτουργίας την ανυπαρξία συνεργείων, πως γίνεται να ζητάει επισκευή σε εξειδικευμένα συνεργεία;
*Η απάντηση ότι "κάποτε θα σου κάνει έκπτωση η ασφαλιστική αν αφήνεις το self driving να κάνει την οδήγηση" δεν γίνεται αποδεκτή, λυπάμαι. Στην ΕΕ ζούμε, δεν ξέρουμε πότε και αν θα επιτραπεί το self driving. Είναι δεδομένο ότι τα ασφάλιστρα των ηλεκτρικών θα γίνουν εξωπραγματικά.