Όταν έρθει το ανανεωμένο Model Y στην Ελλάδα, θα ανακάμψουν και οι πωλήσεις της Tesla στη δική μας αγορά.
Είναι γεγονός όμως ότι τεχνολογικά οι Κινέζικες εταιρείες την κοιτάνε στα ίσια στο μέσο-ακριβό κομμάτι της αγοράς και παίζουν σχεδόν χωρίς αντίπαλο στο οικονομικότερο. Τα καμώματα του Μασκ και του Τραμπ σίγουρα έχουν κάποιο μερίδιο ευθύνης για την πτώση πωλήσεων στις δυτικές αγορές, αλλά η εταιρεία και η χώρα προέλευσης πάντα είχαν haters.
Το Atto 3 αναφέρεται πλέον με ισχύ φόρτισης DC στα 110kW, στον Αυστριακό ιστότοπο της BYD. Σημειωτέον ότι το μοντέλο που εμφανίζεται είναι αυτό με τις μικρές αισθητικές αλλαγές (προς το... χειρότερο ), όχι το επερχόμενο αναβαθμισμένο με την επιπλέον κάμερα ADAS στον εμπρός προφυλακτήρα. Αυτό ίσως σημαίνει ότι πρόκειται για απλή βελτίωση λογισμικού που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στα ήδη κυκλοφορούντα Atto 3, μέσω ΟΤΑ.
Ωστόσο, η διαφορά στον απαιτούμενο χρόνο φόρτισης DC είναι μικρή (5' στο 10%-80% και μόλις 1' στο 30%-80%), καθώς το Atto 3 έχει ήδη πολύ καλή καμπύλη φόρτισης στα 88kW.