Build Your Dreams (BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.467
Reaction score
32.478
15'; Mια ώρα ήταν. Tι να καταλάβεις σε 15';

Ρώτα πόσο έχει το μεγάλο στα 4 χρόνια που θέλει αλλαγή το ψυκτικό υγρό της μπαταρίας.

Κάποιος κοπάνησε κατά λάθος το Dolphin στον τοίχο (από στάση - σταθμευμένο), και από ότι λέει είπαν 7000-9000 ευρώ επισκευή.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.499
Reaction score
151
Για εμενα ο Σφακιανακης ειναι αποτρεπτικος παραγοντας.Ειχε γινει χαμος με κατι fiat panda με κατι σερβις 700 ευρω ειναι μεγαλος κλεφτης.

Και το πρωτο και το δευτερο ειναι στα 300.Επισης μπορεις να πας δωρεαν μεσα στα 2 χρονια για ελεγχο 10 σημειων για παντα.

Υποτιθετε οτι πας πρωτα σε κατι στενα,σε κατι λακουβες και μετα βγαινεις Αλιμου για να πας ποιο γρηγορα.

Το παιδι ειναι πολυ εξυπηρετικος νεο παληκαρι,στο κηφισσο που πηγα οι πωλητες ηταν για κλωτσιες,δεν μου εδωσαν καμια σημασια,οποτε πηγα στον Αλιμο.

Εαν αγοραστει το αμαξι εννοειται μικτη,περιπτωσεις που κυκλοφορουν στο facebook,σε ζημιες ο αρχικλεφτης ζηταει αδιανοητα ποσα επισκευης σε φανοποια και καποια αλλα ατομα τα εφτιαξαν στο ενα τριτο της τιμης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.467
Reaction score
32.478
Αυτά βλέπω και εγώ και λέω δεν. Συν ότι, και εγώ, έχω κακή άποψη για τον αντιπρόσωπο. Ποτέ δεν είχα πάρε δώσε μαζί του (ευτυχώς) αλλά μόνο από αυτά που ακούω φτάνει.

Αν το θες πολύ προχώρα. Αν βγουν αληθινές οι τιμές του νέου θα πάει άπατο. Οκ είπαμε, αλλά όχι και 33-34 για το Dolphin.
 

Μηνύματα
1.499
Reaction score
151
Απο οτι ακουω υπαρχει περιπτωση να μην παρω την επιδοτηση των 3000 ευρω.Παιζει να μην παρω και τα 1500 απο την αποσυρση του παλιου αυτοκινητου?
 

Μηνύματα
1.499
Reaction score
151
Λοιπον εντυωπσεις απο τον 15λεπτο test drive του Δελφινιου.

Οδηγησα την εκδοση comfort και οχι την desing.Tο οποιο με ξενισε γιατι ηθελα να το δω με το πανοραμα και το φως που μπαινει μεσα.Το τεστ ηταν σε καποιες γειτονιες για να δουμε λακουβες σαμαρακια και μετα Αλιμου.

Η αναρτηση και η ανεση του οχηματος παρα πολυ καλη,ωραια αποσβεση,οχι τριγμοι και οδηγηση στο eco.Αφου βγηκαμε απο τα στενα ,οδηγηση με normal,με αρκετη διαφορα στην δυναμη του αυτοκινητου.Το regen μου αρεσε,αφηνες γκαζι και με προοδευτικο ρυθμο φρεναρε μεχρι που εφτανα στο φαναρι και παταγα λιγο φρενο.Μετα απο 1 sec(αναβει μια ενδειξη) μπορεις να αφησεις και το φρενο και να πατησεις γκαζι μονο οταν θες να φυγεις.Μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι αρνητικο.

Μετα βαλαμε το sport ,εφοσον ημασταν Αλιμου με μια σχετικη απλα και εκει ηρθε η απολυτη ξενερα.
Το αμαξι με τα Ling Long ειναι για το δελφιναριο για κωμικη παρασταση.

Ακομα και με πατημα 50% του πενταλ,το αμαξι σπινιαρει ανελεητα.Ειχαμε κλιματισμο και κλειστα τζαμια και ισα ισα τα ακουγα που στριγγγλιζαν.Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην νιωθεις πουθενα τα 200 αλογα του αυτοκινητου.Προφανως 2 σκαλες πιο γρηγορο το normal,αλλα απογοητευτηκα πληρως.Εκανα και μια εκινηση απο φαναρι χαζοσπινιαρε γιατι το πατησα προδευτικα και γυρισαμε αντιπροσωπεια οπου παρκαρα με την ευκολια του 360.Στο ιντερνετ βλεπω με καλα λαστιχα κανουν 6.9 0-100.To αμαξι θελει λαστιχα.....

Ειπα στον πολυ ευγενικο πωλητη οτι το test drive δεν με καλυπτει.Δεν γινεται αμαξι 28.650 να μην το δοκιμασω σε ολες τις συνθηκες.Πως παει στα 120?Πως ειναι οι ρεπριζ 80-120(4.5 sec ειναι) πως τα παει απο ηχομονωση σε ταξιδι με 130?Κατι αλλο που με χαλασε στο εκθεσιακο,το ηχοσυστημα δεν ειχε καλο ηχο στις υψηλες ηταν καπως μουντο.επαιξα με το equalizer και κατι προγραμματα αλλα και παλι ηταν σαν τα τουιτερ να ηταν φιμωμενα.Δεν εβγαλα ακρη.

Μου λεει δυστυχως δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα γιατι εχουμε παρα πολλα test drive και καλο θα ηταν να το βρεις να το νοικιασεις για 1-2 μερες για να το δεις σωστα.Οτι ναναι....

Παω στην Skoda να δω το Elroq και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley.....Το αμαξι ειναι σε αλλο επιπεδο αλλα τεραστιο.Ο Πωλητης αφου του ειπα την κακη εμπειρια του test drive με το dolphin,μου λεει ειναι ντροπη να σου δωσω το Elroq για 15 λεπτα να το παμε μαζι.Εαν θελεις ελα αυριο να το παρεις για 30-40 λεπτα ΜΟΝΟΣ σου να το δεις και ας μην το παρεις.Προφανως θελω ενα αμαξι στα επιπεδα του Epiq που θα ερθει σε ενα χρονο αλλα μεχρι τοτε....

Σε λιγο θα γραψω για τα υπολοιπα που ειδα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.467
Reaction score
32.478
Πες του καλύτερα να φέρουν περισσότερα αυτοκίνητα αντί να ζητάνε σχεδόν 30k με 15' δοκιμή. Και να πηγαίνουμε μόνοι μας αντί συνοδείας. Απαράδεκτοι. Έλεος.

Στην Tesla το παίρνεις μια ώρα. Και αν πας ζευγάρι δύο ώρες.

Το ηχοσύστημα αυτό είναι. Δεν αλλάζει τίποτα δραματικά.
 

Μηνύματα
1.499
Reaction score
151
1:Οδηγω e-C3 ΜΑΧ την ανωτερη εκδοση.Φοβερη αναρτηση τα hudraulic bump stops κανουν οντως δουλεια.Περασα μεγαλα σαμαρακια και δεν καταλαβα τιποτα.Πολυ ομαλη αποροφηση σε καθε ειδους λακουβα.Επισης τα καθισματα comfort παρα πολυ μαλακα και ανετα.Καλη ορατοτητα και compat διαστασεις.Εδω τελειωνουν τα θετικα.Εσωτερικο φτωχοκομειο,ακομα και στην πλουσια εκδοση.1 προγραμμα οδηγησης,νορμαλ επιδοσεις το αμαξι αυτο επρεπε να κοστιζει 20.000 το πολυ.

2:Περναω απο την Ford,Puma 37.000 με 43κw μπαταρια.Με επιασαν τα γελια.Τραγικο εσωτερικο,μουντο και τετραγωνιλα.Πως καταντησες ετσι ρε Ford?Fiesta δεν εχεις Focus δεν εχεις.Με ενα Puma εμεινε ενα Raptor και ενα Kuga.ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

3:Volvo EX30.39.172 εχει εκπτωση 5.000 ευρω στα ετοιμοπαραδοστα,για 3 χρονια δεν εχει σερβις,και δικαιουσαι και το κινουμαι ηλεκτρικα +αποσυρση να παει 31.000.49kw μπαταρια,εσωτερικο αδειο με ενα ταμπλετ στην μεση.Εξωτερικα πανεμορφο.

4:Opel moka 37.000 και Frontera με 30.000 με a/c.Το Moka ωραιο μεσα με τις μεγαλες οθονες,το Frontera αδιαφορο....

5:VW ID3.....Τι να πεις για αυτο το μοντελο την ντροπη της VW...Απο την πρωτη γενια που το εβγαλε το εσωτερικο ειναι παντελως αθλιο για γερμανο κατασκευαστη.(τα πρωτεια αθλιοτητας τα εχει το inster)Απεξω ειναι μια χαρα σε σχεδιο.ΑΠΟ 37.000 ΜΕ ΤΑΣΙΑ !!!!! και μετα γιατι απορει ο κοσμος πως θεριζουν οι κινεζει σε πωλησεις......

6:Renault 5. Ενα αμαξι που θα το αγοραζα χθες.Φοβερο εξωτερικο-εσωτερικο,πανεμορφος διακοσμος και λεπτομερειες.Κακιστη τιμη,μικρη μπαταρια,τραγικοι χωροι.26.900 ΤΑΣΙΑ και 40kw μπαταρια....Για να πας στην 52αρα 32.900......


Δεν ειναι τυχαιο που το δελφινι πουλαει πολυ με ολα αυτα που προσφερει λοιπον στα 28.600....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.736
Reaction score
142.714
Ακομα και με πατημα 50% του πενταλ,το αμαξι σπινιαρει ανελεητα.
Οποιοδήποτε EV, λόγω αυξημένου βάρους (μπαταρίες), και λόγω στενών ελαστικών ειδικών για EV (χαμηλή κατανάλωση), εάν είναι προσθιοκίνητο, θα είναι καταδικασμένο να σπινιάρει ανελέητα ακόμα και με μικρή σχετικά ιπποδύναμη, ιδίως στην άθλια ελληνική άσφαλτο, ότι ελαστικά και να του φορέσεις.

Το είχα δει στην πράξη και γελούσα, όταν κάποτε έκανα test drive σε κάποια προσθιοκίνητα EV.

Από τότε, είπα πως EV θα πάρω είτε πισοκίνητο, είτε (σημαντικά προτιμότερο) 4-κίνητο, αλλά σε καμία των περιπτώσεων προσθιοκίνητο (εκτός κι αν μιλάμε για αυτοκίνητα μικροκινητικότητας πόλης, όπου η ιπποδύναμη είναι έτσι κι αλλιώς ελεεινή).
 


Μηνύματα
1.499
Reaction score
151
O Σφακιανακης χρεωνει 200 ευρω το σερβις καθε 2 χρονια η 30.000 χιλιομετρα.

Στο pdf αναφερει οτι αλλαζει καθε 2 χρονια η 30.000 φιλτρο καμπινας-υγρα φρενων.
Λαδι μεταδοσης κινησης καθε 48.000.
Στα 90.000 αλλαζει το ψυκτικο υγρο ηλεκτρονικης μοναδας ελεγχου.
Στα 2 τελευταια πρεπει να μαθω κοστος γιατι μπορει να σφαξει σιγουρα εκει.

Μεχρι και τα 150.000 δεν αναφερει οτι χρειαζεται κατι αλλο αλλαγη τα υπολοπο αμαξι μονο επιθεωρηση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.467
Reaction score
32.478
Τότε που είχα ρωτήσει μου είχαν πει πως το ακριβό (μεγάλο) service του έχει 400€.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.570
Μηνύματα
3.016.194
Members
38.463
Νεότερο μέλος
jimarasm
Top