D
Deleted member 35
Guest
Αν και τώρα με τη Ρωσία και τα καύσιμα η κουβέντα αποκτά θεωρητική βάση.
Παντού διαβάζω για τρελά παράπονα στα ΕΛΤΑ κούριερ. Έχω δει όμως τον επίσημο κατάλογο με τις πόλεις που ζητάνε συνεργάτες. Πχ στην Φωκίδα ζητάνε στην Άμφισσα με 7000 κόσμο, Ιτέα με 4000 και Γαλαξίδι με 2000. Αντίστοιχα και στην υπόλοιπη χώρα.
Απορώ τι θέλουν από τον υποψήφιο και με τι κέρδη δουλεύουν. Γιατί κάτι δε γίνεται καλά σε αυτή την περίπτωση. Εγώ βλέπω τα παιδιά εδώ που δουλεύουν μια χαρά στις άλλες εταιρίες. Δεν ξέρω τα ωράρια αλλά γενικά γίνεται δουλειά χωρίς παράπονα. Τα ΕΛΤΑ γιατί όχι; Γιατί πρέπει να πας να στηθείς ώρες έξω από το κατάστημα και άλλες φορές να μην ειδοποιηθείς καν αλλά να την ψυλλιαστείς μετά από 10-15 μέρες;
Τα έξοδα είναι στάνταρ σε ότι εταιρία και να ανοίξεις. Είτε καντίνα είτε κούριερ θες κάποια μηνιαία έξοδα. Γιατί δεν προσπαθούν και αυτοί να γίνουν ελκυστικοί ώστε να πάρουν μερίδιο της πίτας;
Παντού διαβάζω για τρελά παράπονα στα ΕΛΤΑ κούριερ. Έχω δει όμως τον επίσημο κατάλογο με τις πόλεις που ζητάνε συνεργάτες. Πχ στην Φωκίδα ζητάνε στην Άμφισσα με 7000 κόσμο, Ιτέα με 4000 και Γαλαξίδι με 2000. Αντίστοιχα και στην υπόλοιπη χώρα.
Απορώ τι θέλουν από τον υποψήφιο και με τι κέρδη δουλεύουν. Γιατί κάτι δε γίνεται καλά σε αυτή την περίπτωση. Εγώ βλέπω τα παιδιά εδώ που δουλεύουν μια χαρά στις άλλες εταιρίες. Δεν ξέρω τα ωράρια αλλά γενικά γίνεται δουλειά χωρίς παράπονα. Τα ΕΛΤΑ γιατί όχι; Γιατί πρέπει να πας να στηθείς ώρες έξω από το κατάστημα και άλλες φορές να μην ειδοποιηθείς καν αλλά να την ψυλλιαστείς μετά από 10-15 μέρες;
Τα έξοδα είναι στάνταρ σε ότι εταιρία και να ανοίξεις. Είτε καντίνα είτε κούριερ θες κάποια μηνιαία έξοδα. Γιατί δεν προσπαθούν και αυτοί να γίνουν ελκυστικοί ώστε να πάρουν μερίδιο της πίτας;