Couriers

Μηνύματα
16.418
Reaction score
23.173
Μα σοβαρα τώρα πως θα κάνεις αγωγή σε μεταφορέα τη στιγμή που ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ;
Δεν έχεις καμία απολύτως εμπορική σχέση με τον μεταφορέα, μηδέν τίποτα δεν έχεις πληρώσεις φραγκο στον μεταφορέα.
Η μόνη εμπορική σχέση που έχεις είναι με τον πωλητή.
Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει περαιτέρω εξήγηση αυτό.
Τα υπόλοιπα που λες δεν είναι προβλήματα που απασχολούν τον παραλήπτη. Είναι θέματα του πωλητή.
Εγώ δεν θα γίνω διεκπεραιωτής του καταστήματος.
Πληρώνω για ένα προϊόν και μια υπηρεσία τον πωλητή, αν ένα από τα δύο αστοχήσει δεν θα το φτιάξω με χρήση δικού μου χρόνου/χρήματος.
 

D

Deleted member 35

Guest
Πάμε πάλι από την αρχή.

Η σύρε φέρε κούριερ έχει 200 καταστήματα. Τα ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. Οπότε το κατάστημα ΔΕΝ έχει πρόβλημα με τη διακίνηση διότι με τον ένα η άλλο τρόπο το δέμα θα παραδοθεί και θα βγάλει πολύ περισσότερα από ότι οι επιστροφές στα λίγα χάλια courier.

Τώρα στεκόμαστε στα χάλια courier. Εσύ γράφεις ότι είσαι πελάτης του καταστήματος. Πως ακριβώς είσαι όταν παραγγέλνεις με αντικαταβολή; Πως τον δεσμεύεις; Με το mail επιβεβαίωσης; Στοιχειοθετείται απάτη με ένα μόνο mail; Όχι φυσικά. Ο νόμος λέει πως η απάτη έχει να κάνει με υλικά αγαθά. Δηλαδή να του έχεις δώσει χρήμα και να μη σου δώσει το είδος που παραγγείλεις. Το σκέτο mail που λέει ότι σου έστειλε το δέμα σου δεν νομίζω να στέκει νομικά.

Όταν όμως έχεις ήδη πληρώσει μπορείς να τρέξεις το κατάστημα και την courier που δεν σου το έχουν παραδώσει. Και ένας σωστός σύλλογος καταναλωτή μπορεί να κάνει θαύματα. Αλλά να έχει στα χέρια του χειροπιαστη απάτη.

Τώρα αφού δε θες να διορθωθεί με δικά σου χρήματα καλά κάνεις. Σου επαναλαμβάνω όμως ότι υπάρχουν μερικές εκατοντάδες γραφεία courier που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Και από εκεί ΔΕΝ χάνει ο αποστολέας. Οπότε τα καταστήματα θα κερδίζουν και εσύ θα ταλαιπωρήσαι. Μια χαρά λοιπόν.
 

Μηνύματα
16.418
Reaction score
23.173
Πως ακριβώς είσαι όταν παραγγέλνεις με αντικαταβολή; Πως τον δεσμεύεις; Με το mail επιβεβαίωσης; Στοιχειοθετείται απάτη με ένα μόνο mail; Όχι φυσικά.
Μα γιατί να με ενδιαφέρει να στοιχειοθετήσω κατηγορία;;;;; Είναι απλό ήρθε; Πληρώνω. Δεν ήρθε δεν πληρώνω. Τι άλλο να εξηγήσω ; Δεν με ενδιαφέρει να στείλω εξώδικα πουθενά.

Όταν όμως έχεις ήδη πληρώσει μπορείς να τρέξεις το κατάστημα και την courier που δεν σου το έχουν παραδώσει. Και ένας σωστός σύλλογος καταναλωτή μπορεί να κάνει θαύματα. Αλλά να έχει στα χέρια του χειροπιαστη απάτη.
Γιατί να φτάσω μέχρι εκεί;;;; Γιατί;;;; Δεν θέλω να κυνηγήσω κανέναν δεν με ενδιαφέρει πως το λένε. Ήρθε πληρώνω δεν ήρθε δεν πληρώνω πάω αλλού.
Σου επαναλαμβάνω όμως ότι υπάρχουν μερικές εκατοντάδες γραφεία courier που κάνουν σωστά τη δουλειά τους
Φυσικά και υπάρχουν.


Οπότε τα καταστήματα θα κερδίζουν και εσύ θα ταλαιπωρήσαι.
Α. Καλά κάνουν
Β. Καμιά ταλαιπωρία απολύτως . Κλικ εντ φοργκετ

Όταν δεν έχω δυνατότητα αντικαταβολής πχ εξωτερικό τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά , παράδοση με DHL η ups το πολύ σε 5 εργάσιμες από οπουδήποτε στην ΕΕ.
Ελλάδα χωρίς αντικαταβολή συνήθως έχει paypal κλικ εντ φοργκετ επίσης . Με μεταφορική δεν επικοινωνώ δεν ασχολούμαι.
 

D

Deleted member 35

Guest
Αγαπητέ μου έτσι συντηρείς το τέρας. Και δεν είναι προσωπικό το θέμα. Γι'αυτό έγραψα για καταναλωτική συνείδηση. Όταν παραγγέλνουμε 2-3 φορές το ίδιο πράγμα για να έχουμε επιλογή courier ο βλάκας ιδιοκτήτης θα τρίβει τα χέρια του με τον αυξημένο όγκο και πάλι δε θα διακινεί. Την ίδια στιγμή το μικρό μαγαζί χάνει πωλήσεις διότι το προϊόν το έστειλε σε εσένα και όχι στον άλλο που θα παραλάβει. Και αυτό για να το παίζεις τιμωρός με τα χρήματα άλλου.

Και το έγραψα και χτες. Δεν είναι όλοι χάλια για να αλλάξει όλη η εταιρεία διανομή. Από τη στιγμή που η σύρε φέρε courier παραδίδει είναι μια χαρά. Οι ευθύνες στο τοπικό κατάστημα καθώς είναι franchise.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.501
Reaction score
33.984
Προσωπικα μονο ακτικαταβολη , παραλαβη με καρτα σε συγκεκριμενο συμφωνημενο διωρο .
 

Μηνύματα
1.082
Reaction score
176
Παιδια για πειτε ....
Σε περιπτωση αποδεδειγμενης απωλειας δεματος εσωτερικου απο τον κουριερ,
ο αγοραστης (και συγχρονως παραληπτης), που εχει ηδη πληρωσει το δεμα on line στο καταστημα, πως αποζημιωνεται?
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.442
Reaction score
7.753
Παιδια για πειτε ....
Σε περιπτωση αποδεδειγμενης απωλειας δεματος εσωτερικου απο τον κουριερ,
ο αγοραστης (και συγχρονως παραληπτης), που εχει ηδη πληρωσει το δεμα on line στο καταστημα, πως αποζημιωνεται?
Δεν "αποζημιώνεται". Απαιτεί από το κατάστημα να παραλάβει το πακέτο που αγόρασε. Ή ακυρώνει την παραγγελία και ζητάει επιστροφή χρημάτων.

Αγόρασες/πλήρωσες το προϊόν; Ναι.
Το παρέλαβες; Όχι.

Άρα σου το χρωστάνε. Το αν το στέλνουν με courier, με δικό τους μεταφορικό μέσο, το φέρνουν με τα πόδια ή οτιδήποτε άλλο, δεν σε αφορά. Ας τα βρουν αυτοί με το courier για να αποζημιωθούν για το χαμένο πακέτο, σε εσένα θα πρέπει να στείλουν άλλο.

Δες και εδώ:

Έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων ακόμα και αφού παραλάβεις το προϊόν (για 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής). Αυτό έλειπε να μην μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων όταν δεν έχεις παραλάβει το προϊόν!
 

Μηνύματα
2.570
Reaction score
3.889

 

Μηνύματα
1.082
Reaction score
176
Δεν "αποζημιώνεται". Απαιτεί από το κατάστημα να παραλάβει το πακέτο που αγόρασε.
Ρωτησα γιατι με πηρανε τηλεφωνο απο την εταιρια κουριερ και μου ειπανε να ξανακανω την παραγγελια αντικαταβολη. Δεν το εκανα, και τελικα το καταστημα πραγματι μου ξαναεστειλε το ιδιο προιον οπως ειχε δεσμευτει.
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.013
Reaction score
79.638


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.448
Reaction score
98.132
Amazon.de

Οι γερμανοί είπαν να στείλουν το δέμα για λίγο στην Ιταλία, να πάρει μια δόση Μεσογειακού αέρα, και το έφεραν πάλι πίσω στη Γερμανία.

Έτσι, με νέο αέρα πια, θα ξαναπάρει το δρόμο του προς την Ελλάδα. Ελπίζω...

amazon.de.png
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.044
Reaction score
21.393
Speedex, δράμα.. :cautious:

Υποκατάστημα Πειραιά.. αόρατο (δεν σηκώνουν τηλέφωνα και ο αυτόματος τηλεφωνητής είναι πάντα γεμάτος από την περασμένη Πέμπτη που παίρνω, οπότε κάνεις δεν.. :fuckyou:
Τηλ. παραπόνων - απλά υπάρχει η γραμμή, ούτε εκεί ψυχή.. :tongue:
Η εξυπηρέτηση πελατών το σηκώνει μεν αλλά δεν είναι αρμόδια ούτε έχει δυνατότητα ή επαφή να μιλήσει με κάποιον.. :p (μάλλον δουλεύουν μόνοι, οι άλλοι έχουν αποδημήσει και δεν τους το 'χει πει κανείς :roflmao:)
Ούτε ένα mail για το πότε ή αν θα φτάσει κάτι ever, ούτε κιχ.. :party:

Τι παύλα είν' αυτή God ?
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.044
Reaction score
21.393
Speedex, δράμα.. :cautious:

Υποκατάστημα Πειραιά.. αόρατο (δεν σηκώνουν τηλέφωνα και ο αυτόματος τηλεφωνητής είναι πάντα γεμάτος από την περασμένη Πέμπτη που παίρνω, οπότε κάνεις δεν.. :fuckyou:
Τηλ. παραπόνων - απλά υπάρχει η γραμμή, ούτε εκεί ψυχή.. :tongue:
Η εξυπηρέτηση πελατών το σηκώνει μεν αλλά δεν είναι αρμόδια ούτε έχει δυνατότητα ή επαφή να μιλήσει με κάποιον.. :p (μάλλον δουλεύουν μόνοι, οι άλλοι έχουν αποδημήσει και δεν τους το 'χει πει κανείς :roflmao:)
Ούτε ένα mail για το πότε ή αν θα φτάσει κάτι ever, ούτε κιχ.. :party:

Τι παύλα είν' αυτή God ?

Ρε 'σεις πραγματικά πως την παλεύετε όσοι το κάνετε συχνά αυτό? (συχνές παραγγελίες με courier)
Μιλάμε δεν υπάρχει τίποτα κολυμπηθρόξυλο..
Ακέφαλες - ''αόρατες'' εταιρίες με ανθρώπους σε τηλ. πόστα ώστε να απορροφούν την πίεση (να βγάζουν τον καρκίνο απ' τα μπινελίκια δηλαδή) και όλοι οι άλλοι αόρατοι - ανεύθυνοι - πουθενάδες.
Μιλάμε για πάτο.. (πιο κάτω δεν πάει)
Δεν είναι η καθυστέρηση, δεν υπάρχει κανείς να επικοινωνήσεις να σου πει αυτό.. κάτι..
Κατάντια πραγματικά, λυπηρό.. :(
 

Μηνύματα
16.418
Reaction score
23.173
πιστεύω πλέον οτι η ACS μετά τα μπινελίκια της κοβιντοεποχής τείνει να γίνει υπόδειγμα.
πχ τηλεφωνεί πάντα η κεντρική υπηρεσία σε περίπτωση αιτήματος απουσίας παραλήπτη, αν το σηκώσεις κάνεις δουλειά (πχ του λες να παραδώσει στον γείτονα κλπ) αν δεν το σηκώσεις έρχεται η ειδοποίηση και το χαρτάκι.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.044
Reaction score
21.393
πιστεύω πλέον οτι η ACS μετά τα μπινελίκια της κοβιντοεποχής τείνει να γίνει υπόδειγμα.
πχ τηλεφωνεί πάντα η κεντρική υπηρεσία σε περίπτωση αιτήματος απουσίας παραλήπτη, αν το σηκώσεις κάνεις δουλειά (πχ του λες να παραδώσει στον γείτονα κλπ) αν δεν το σηκώσεις έρχεται η ειδοποίηση και το χαρτάκι.
Εγώ από τις σχετικά λίγες παραγγελίες που έχω κάνει από 'δω κι από 'κει (σε σχέση με άλλους) έχω καταλήξει πως κάνει ''κύκλο'' το καρότο..
Δηλ. ξεκινούν καλά, κάνουν ''κοιλιά'' μετά στρώνουν και ξανά μανά.. :whistling:
Μακάρι η ACS να παραμείνει έτσι στρωμένη.. ;) (αν και σχετίζεται με το κατάστημα κάθε περιοχής)
Πάντως αυτό εμένα (να μην λέει κανείς τίποτα, να μην ξέρει τίποτα και να μην γενικώς) δεν μου έχει ματασυμβεί.. :idk:
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.044
Reaction score
21.393
Πάντως αυτό εμένα (να μην λέει κανείς τίποτα, να μην ξέρει τίποτα και να μην γενικώς) δεν μου έχει ματασυμβεί.. :idk:
Για να το ''κλείσω'' μετά από επικοινωνία ξανά και μηνύματα ήρθε σήμερα το πακέτο επιτέλους και εντλώς τυχαία παρέλαβα.. :cry:

Θα καταλάβετε από το αποχαιρετιστήριο μήνυμα που τους έστειλα μετά την παραλαβή..

''Σε συνέχεια του μηνύματος για την κάκιστη εξυπηρέτηση..
Πέρα από την ανύπαρκτη επικοινωνία από πλευρά σας, μια εβδομάδα πριν και από την πρώτη ημέρα που παραλάβατε από το κατάστημα σας έχω ενημερώσει και προφορικά και γραπτώς για να γίνει αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης λόγο λάθους. Επίσης από την αρχή επειδή το κουδούνι είναι εκτός λειτουργίας έχω επισημάνει να ειδοποιηθώ τηλεφωνικά για να παραλάβω..
Φυσικά (καθώς όπως φαίνεται δεν λειτουργεί τίποτα σωστά στην εταιρία σας) σαν να τα είπα - έγραψα στο κενό..
Εντελώς τυχαία ήμουν στο μπαλκόνι (κανείς δεν ενημέρωσε) και είδα το βανάκι να προσπαθεί να κάνει την παράδοση 2 στενά παραπάνω (στην λάθος διεύθυνση), φώναξα και τελικά ήταν όντως το πακέτο που περίμενα..
Η χειρότερη εμπειρία με courier που είχα ποτέ..
Συγχαρητήρια, αν το δει κανείς απ' την ανάποδη κι αυτό κορυφή είναι..
Ποτέ ξανα..


:party:

Τι 'ν αφτοί ρέυ.. :fuckyou:
 

TGD

Μηνύματα
8.534
Reaction score
8.529
Κι εγώ έχω μείνει χωρίς θυροτηλεφωνο από την πλημμύρα. Όταν ήρθε ο ΕΛΤΑ κούριερ κατάλαβε το πρόβλημα, πάτησε μια φωνή, τον άκουσα στον δεύτερο, κατέβηκα και το παρέλαβα.
 

Μηνύματα
206
Reaction score
128
Εξηγειστε μου σας παρακαλω το παρακατω "τιμολογιο":
- ΜΕ αντικαταβολη, παραδοση στη δνση: 32€
- ΧΩΡΙΣ αντικαταβολη, παραδοση στη δνση: 50€!!!
-ΜΕ αντικαταβολη, παραλαβη στην κουριερ: 17€!!!
-ΧΩΡΙΣ αντικαταβολη, παραλαβη στην κουριερ: 27!
Παντα για το ιδιο πακετο.
Υπαρχει καποια λογικη εξηγηση για αυτες τις διαφορες;

Σημειωτεον οτι το ιδιο πακετο:
- για Κυπρο: 32€ (με πλοιο μαλλον, παραδοση σε 3-4 μερες) και αεροπορικως ...170€!!!
- για αλλο δεμα βαρους 23 κιλων (το προηγουμενο ουτε 10 κιλα, ογκομετρικως ως 13 κ) για Ολλανδια (οδικως βεβαια, παραδοθηκε επι τοπου σε 6 μερες): 50€! Οσο εδω για 200χλμ αποσταση! Αυτη η μεταφορα εγινε με μεσολαβητη την city sender και μεταφορεα την dhl. Αν ομως παρεις την ιδια την dhl θα σου ζητησει, αν θυμαμαι καλα, 150€!!!
 
Last edited:
  • Wow
Reactions: TGD


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.318
Μηνύματα
2.936.750
Members
38.170
Νεότερο μέλος
Jargy@
Top