Diesel και υγραέριο

Μηνύματα
2.820
Reaction score
1.246
Να ρωτήσω κάτι ??? Το CNG μπορείς και από το σπίτι σου να το γεμίζεις εάν έχεις εγκατάσταση αερίου ???
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.855
Reaction score
139.050
Όχι βρε!

Θέλει απλά να έχεις συμπληρώσει 2 χρόνια χρήσης αυτοκινήτου με υγραέριο φυσικό αέριο, αν δε κάνω λάθος, μου τα είχαν εξηγήσει στην αντιπροσωπεία της WW, όταν ρωτούσα για το up.
Αφού συμπληρώσεις τον απαραίτητο χρόνο, κάνεις αίτηση και σου βάζουν κάνουλα στο σπίτι.

Αυτά μου είπαν, αυτά σας μεταφέρω.
 
Last edited:

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Με...υγραεριο; εννοεις με φυσικο αεριο μαλλον.
Η τιμη φ.α. στο πρατηριο και στο σπιτι δεν ειναι διαφορετικη; νομιζω οτι το ενα πωλειται με το κιλο και το αλλο (σπιτι) με κυβικο. Αλλιως κλεινουν τα πρατηρια, που κοστιζουν παρα πολλα!
 

Μηνύματα
16.872
Reaction score
23.979
Κάτι δεν πάει καλά.

Η πίεση δικτύου στο αέριο που χρησιμοποιουμε στο σπίτι για θέρμανση είναι 50mbar
Με αυτά δεν γεμίζουμε δεξαμενή.
Θέλεις αντλία υψηλής πίεσης.

Το φυσικό αέριο μετριέται σε κυβικά και χρεώνεται ως προς το ενεργειακό περιεχόμενό του σε kwh.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.855
Reaction score
139.050
Ναι, φυσικό αέριο, το διόρθωσα.
Up με υγραέριο δεν υπάρχει βέβαια..

Προφανώς η εγκατάσταση στο σπίτι κάνουλας, κλείνει τα πρατήρια βενζίνης, αν όλοι κινηθούν έτσι. :p

Βρε το ποσοστό ΙΧ με φυσικό αέριο είναι μηδαμινό, επίσης αυτών που έχουν μονοκατοικία με φυσικό αέριο για οικιακή χρήση και μπορούν να βάλουν κάνουλα στον αύλειο χώρο για το αυτοκίνητό τους, στην πόλη με τις πολυκατοικίες αυτά δε γίνονται.

Προφανώς υπάρχει ανάλογος εξοπλισμός για τις πιέσεις κλπ για να γίνει εφικτή η διαδικασία γεμίσματος του ρεζερβουάρ στο σπίτι, αλλά δεν έχω ασχοληθεί να ρωτήσω κοστολογιο και άλλες λεπτομέρειες.

Αν μάθετε, γράψτε το να ενημερωθούμε.
 
Last edited:

Μηνύματα
63
Reaction score
12
Υπάρχουν ειδικές αντλίες που μπαίνουν κυρίως σε εταιρίες με στόλο οχημάτων κλπ. Το κόστος τους όμως είναι μεγάλο, οπότε δε θα κάνεις ποτέ απόσβεση, υπάρχουν κανόνες ασφαλείας, άδειες κλπ. (εδω πρατήρια έτοιμα με αντλίες και περιμένουν 1 χρόνο να βγάλουν άδεια). Επίσης νομίζω οτι θες και ρεύμα 700v! Αρα δε γίνεται στη πράξη. Επίσης τα bar που θέλει για να γεμίσει ειναι 200. Κάπου διάβασα οτι κάποιος άφησε το αυτοκίνητο συνδεδεμένο στο δίκτυο όλη νύκτα για να γεμίσει το 1/3, αν αληθεύει ειναι πολύ επικίνδυνο.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Κωστα, το πρατηριο φ.α. στη γειτονια μου κοστισε πααααρα πολλα γιουρακια (ολοκληρο υποσταθμο φτιαξανε), ειναι δυνατο να δωσουν δικαιωμα γεμισματος στο σπιτι; αν ηταν ετσι, γιατι δεν επιτρεπουν απο την αρχη αντι για πρατηρια;
Πανο, νομιζω οτι η τιμη φ.α. για αυτοκινητα ειναι σε κιλα, αλλο σε σπιτι
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ο pankrok απάντησε στο θέμα.

Αν πάτε στην Ανθούσσα,θα δείτε στο πρατήριο των λεωφορείων το γέμισμα στα 250 bar.
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα σπίτι,εκτός αν το κάνετε με άδεια πρατηρίου...:lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.855
Reaction score
139.050
Χωρίς να μπορώ να το επιβεβαιώσω, γιατί είναι πληροφορία από "γνωστό γνωστού", άκουσα ότι στη Γερμανία, όπου έκαναν θραύση τα UP μόλις βγήκαν, ένας από τους λόγους ήταν ότι μπορούσαν να το φουλαρουν στο σπίτι, με δική τους αντλία, από την οικιακή παροχή.
Αυτό προϋποθέτει ότι το κόστος εγκατάστασης δεν είναι απαγορευτικό.
Πιθανώς άλλων δυνατοτήτων να είναι η αντλία στα ΚΤΕΛ και στα πρατήρια, και άλλων κοστολογιων αντίστοιχα.
Ειλικρινά όμως, δε γνωρίζω τι ακριβώς ισχύει. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.855
Reaction score
139.050
Από ένα γρήγορο σερτς:

"Δείτε το κιτ που μπορεί ο καθένας να εγκαταστήσει σπίτι του και να «φουλάρει» το αυτοκίνητο με φυσικό αέριο. Το κόστος του αγγίζει περίπου τα 4.000 ευρώ"

(Έχει βίντεο στο λινκ)

Η εγκατάσταση του κιτ φυσικού αερίου είναι παρόμοια με αυτή του υγραερίου. Απαιτείται τέσσερις περίπου ώρες για να μπορέσει το εξειδικευμένο προσωπικό να το τοποθετήσει ενώ οι εταιρείες που εισάγουν τέτοια συστήματα δίνουν και εγγύηση, συνήθως, τρία έτη.

Λινκ

Εγκαταστάτες που αναλαμβάνουν μπορείτε να δείτε εδώ. Αναφέρουν και για ιχ αυτοκίνητα.

Υπάρχουν πολύ φτηνές λύσεις, αλλά μάλλον βγάζουν προβλήματα:




    • Ακούω για πολλές βλάβες από οδηγούς που γεμίζουν το αμάξι από τη δεξαμενή υγραερίου του σπιτιού τους. Η πρόχειρη εκείνη αντλία είναι συνταγή για καταστροφή, αν δεν υπάρχει και το αντίστοιχο φίλτρο. Λογικό είναι… Αν κάποιος ασχολείται με το συγκεκριμένο “σπορ”, καλό είναι να αλλάζει και τα 2 φίλτρα υγραερίου στο αμάξι ανά 5000χλμ – και πολλά λέω.
Και μία αναφορά που βρήκα για γερμανια:

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στη Γερμανία, όπου υπάρχουν φορολογικές ελαφρύνσεις και υπολογίζεται ότι το χιλιομετρικό κόστος του φυσικού αερίου είναι επίσης κάτω από το 50% του αντίστοιχου της βενζίνης. Στις ΗΠΑ η τιμή του CNG στο πρατήριο είναι 30% χαμηλότερη από της βενζίνης, ενώ υπάρχουν «κιτ» με συμπιεστή για γέμισμα από το οικιακό δίκτυο (Phill), όπου η τιμή του αερίου καταλήγει να είναι το μισό της τιμής της βενζίνης.

Λινκ
 

D

Deleted member 23222

Guest
Προσωπικά,δεν θα ήθελα ποτέ στο σπίτι μου να είχα αέριο στα 200 bar.
Ποτέ όμως!!! :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.855
Reaction score
139.050
Προσωπικά, αν πάρω ΙΧ με φυσικό αέριο, πριν ακόμα παραλάβω το όχημα θα έχω ήδη εγκαταστήσει (παράνομη) αντλία στο σπίτι!

Bye bye σιελ και βρρρρ! :fuckyou:


το αντικειμενικό πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν έχει πάρει αδειοδότηση η ΔΕΠΑ για εγκατάσταση αντλιών κατ'οικον, ενώ έχει ζητήσει εδώ και κάποια έτη. Σε προηγμένα κράτη, αυτά είναι δεδομένα, εδώ έχουμε διαπλεκόμενα συμφέροντα και ως γνωστόν πολλά καθυστερούν χωρίς άλλο λόγο.. Το αποτέλεσμα είναι να μπορεί να θεωρηθεί παράνομη η αντλία κατ'οικον και να φας μήνυση από το γείτονα που θα σκάει από τη ζήλια του! :p

Οι κατ'οικον αντλίες δουλεύουν σε χαμηλές πιέσεις και θέλουν 5-7 ώρες για να το γεμίσουν, δηλαδή μία νύχτα, όπως και στο γέμισμα μπαταριών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι εντελώς ασφαλές στη χρήση, με πολλές δικλείδες ασφαλείας, εξ'ου και η χρήση του σε προηγμένες χώρες..8-)

ΥΓ πήρα 2-3 τηλέφωνα κι ενημερώθηκα. ;)
 
Last edited:

D

Deleted member 23222

Guest
Αν είναι έτσι να βάλεις...
Αλλά αν αυτές είναι σε χαμηλή πίεση,πως επιτυγχάνεται η πίεση πλήρωσης??
Που αυτή...καταλήγει??
Σε ένα σωληνάκι? το οποίο έχει ασφαλιστικά...που?
Τι είδους?
Υπάρχουν αντισεισμικές βαλβίδες??

Αν σου στείλω με πόσες βόμβες ισοδυναμούν 200 bar έκρηξης με...φρέσκο αέρα,να το ξαναδείς...:download:

Καλή η τεχνολογία,αλλά άσε τους άλλους να δοκιμάζουν πρώτοι...:D

ΥΓ. Δεν γνωρίζω πάντως λεπτομέρειες για αυτά που σου είπαν...απορίες έχω!!

Στείλε σχέδια με data sheets...:D
 

Μηνύματα
4.360
Reaction score
4.298
To κόστος εγκατάστασης-άδειας-συντήρησης το ρίσκο και ο χρόνος και τρόπος πλήρωσης σε cng το καθιστούν μάλλον ριψοκίνδυνο αν χρειάζεσαι 3 ευρώ/100 χλμ ......... Και φυσικά δεν είναι τελείως τζάμπα αφού το πληρώνεις και το αέριο στο σπίτι απλώς πιο φθηνά.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
12
Αν είναι να πληρώσει κάποιος 4000+ για να βάλει αντλία σπίτι του και να αγοράσει μετά και αυτοκίνητο που καίει φυσικό αέριο +2000 απο ότι το απλό, τότε πραγματικά γιατί να το κάνει? Ας πάρει πετρέλαιο! Επίσης αν το κάνει σημαίνει οτι κάνει πολλά χλμ τη μέρα 100-200+, σε αυτή τη περίπτωση σίγουρα θα περνάει κοντά απο πρατήριο!! Πχ εγώ καθημερινά περνάω κοντά και απο τα 3 πρατήρια. Στο σπίτι εκτός των άλλων, σίγουρα θα πρέπει να πληρώνεις και συντήρηση και φυσικά αν αφήνεις την αντλία στο αμάξι ώρες, ποιό το νόημα? ένα λάθος, μια βλάβη και με 200bar θα βρεθείς μαζί με το UP στο φεγγάρι!
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.012
Reaction score
76.843
Η Daimler ανακαλεί "οικειοθελώς" 3.000.000 diesel αυτοκίνητα (ακόμη κι αυτά με τους νέους κινητήρες ;) ) για να "βελτιώσει" τις εκπομπές ρύπων.

“The public debate about diesel engines is creating uncertainty,” Daimler CEO Dieter Zetsche said in a statement on Tuesday. “We have therefore decided on additional measures to reassure drivers of diesel cars and to strengthen confidence in diesel technology.”

Η αυθαίρετη χρήση της εξαίρεσης "για την υγεία του κινητήρα", όπως η μείωση απόδοσης των συστημάτων ελέγχου των ρύπων σε "χαμηλές θερμοκρασίες" ( που κατάντησαν να είναι οι 16°-20°), που εκμεταλλεύτηκαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, φτάνει στο τέλος της.


The plan involves a software patch and will cost the automaker roughly 220 million euros , but could theoretically save it billions if this avoids a scandal on the scale of Volkswagen’s. The recall, which comprises practically every modern-era diesel-engined automobile Mercedes has produced, is extremely likely to spill over into the United States — primarily due to its more stringent regulation of NOx emissions.
https://www.bloomberg.com/news/arti...l-3-million-diesel-cars-on-emissions-concerns


Όλα φυσικά οφείλονται στην απαίτηση να μη μειωθεί η απόδοση ή/και να μην αυξηθεί η κατανάλωση κατά την εφαρμογή του Euro 6. Πράγμα πολύ δύσκολο χωρίς απάτη.





Έπεται η Renault, της οποίας ο 1,5 κινητήρας χρησιμοποιείται κι απο άλλους κατασκευαστές (και απ' τη Mercedes).
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.012
Reaction score
76.843
https://www.reuters.com/article/us-...-from-audi-over-dieselgate-bild-idUSKBN1CB1XI

H Porsche, που ανήκει στη VW, που ανήκει κατά πλειοψηφία στην οικογένεια Porsche, ζητάει απο την Audi, που ανήκει στη VW κτλ, 200 εκατομμύρια € για αποζημίωση των απωλειών που υπέστη απο τη χρήση των κινητήρων της. :D
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.172
Μηνύματα
2.964.895
Members
38.300
Νεότερο μέλος
icaris
Top