Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.367
- Reaction score
- 42.800
ωραια, ποιον να θαπσουμε τωρα ? ![Monkey :monkey: 🐒](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f412.png)
![Monkey :monkey: 🐒](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f412.png)
Αυτο το κανουμε ηδη για αυτο και επισκευαζουμε με επιτυχια 3500 μηχανηματα τον χρονο.Κατσε φιλε μου , δηλαδη ενας ονομα χειρουργος εαν εχει πολλους ασθενεις ειναι λογικο να ξεκανει καποιους επειδη επεσε πολυ δουλεια;
Οποιος εχει πολυ δουλεια πηγαινει σε μεγαλυτερο χωρο, προσλαμβανει και 2-3 αλλους να βρει δουλιτσα ο κοσμος….. και βαζει και ποιοτικα κριτηρια στη δουλεια του και κυριως ελεγχο του τι γινεται μεσα στην επιχειρηση. Οσο πιο πολυ δουλεια εχεις τοσο πιο προσεκτικος πρεπει να εισαι για να δικαιωσεις την εμπιστοσυνη του κοσμου.
Αυτό θέλω να πω… ότι έχει πλέον την δυνατότητα να εξελιχθεί και δεν το κάνει, παραμένει το μαγαζάκι της γειτονιάς με πελατολόγιο απ΄ ολη την Ελλάδα.Κατσε φιλε μου , δηλαδη ενας ονομα χειρουργος εαν εχει πολλους ασθενεις ειναι λογικο να ξεκανει καποιους επειδη επεσε πολυ δουλεια;
Οποιος εχει πολυ δουλεια πηγαινει σε μεγαλυτερο χωρο, προσλαμβανει και 2-3 αλλους να βρει δουλιτσα ο κοσμος….. και βαζει και ποιοτικα κριτηρια στη δουλεια του και κυριως ελεγχο του τι γινεται μεσα στην επιχειρηση. Οσο πιο πολυ δουλεια εχεις τοσο πιο προσεκτικος πρεπει να εισαι για να δικαιωσεις την εμπιστοσυνη του κοσμου.
που είδες την καμία υποχρέωση του επαγγελματία?Αυτά που περιγράφεις σαν υποχρώση του πελάτη αλλά καμία υποχρώση του επαγγελματία πχ απόδειξη, να δείξει ότι η συσκευή είναι λειτουργική κλπ ούτε στο μπου@@λο της Κυρ Ασημίνας δεν γίνονται!
Επειδή παίζεις με τις λέξεις σε όλο το Post και επειδή μάλλον είσαι και εσύ "επαγγελματίας" θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο νόμος επιβάλει (άρα υπάρχει υποχρέωση) να κοπεί μια απόδειξη παροχής υπηρεσιών, όπου θα αναγράφει αιτιολογία και το αντιτιμο. Επιπλέον ο επαγγελματίας θα πρέπει να δώσει το μηχάνημα σε σωστή κατάσταση (δηλ. λειτουργικό με επίδειξη), ακόμα και εάν δεν το ζητήσει ο πελάτης.που είδες την καμία υποχρέωση του επαγγελματία?
ξανα διάβασε
Πολύ σωστά, αλλά πρέπει να γίνει και η δουλειά σου. Τηλέφωνα υπάρχουν, τηλεφωνηθείτε, μιλήστε και λύστε το πρόβλημα.Νομιζω οτι το θεμα εχει εξαντληθει.
και που δεν τα αναφέρω όλα αυτά που λες? διάβασε ότι έγραψα και άσε τα μεμονωμένα για τις εντυπώσειςΕπειδή παίζεις με τις λέξεις σε όλο το Post και επειδή μάλλον είσαι και εσύ "επαγγελματίας" θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο νόμος επιβάλει (άρα υπάρχει υποχρέωση) να κοπεί μια απόδειξη παροχής υπηρεσιών, όπου θα αναγράφει αιτιολογία και το αντιτιμο. Επιπλέον ο επαγγελματίας θα πρέπει να δώσει το μηχάνημα σε σωστή κατάσταση (δηλ. λειτουργικό με επίδειξη), ακόμα και εάν δεν το ζητήσει ο πελάτης.
Συχνά νιώθω τυχερός που δεν έχω παλιά μηχανήματα στην κατοχή μου για να αποφεύγω τέτοιες συμπεριφορές. Επιπλέον νιωθω τυχερός που στην επαγγελματική καθημερινότητα μου, βάζω εγώ τους όρους σε μαστοράντζες και δεν με παίζουν "μπάλα" οι ειδήμονες.
Καλημέρα!
είπε ο άνθρωπός " ελα και κατσε στο μαγαζι και την ωρα που πας να βαρεσεις την ταμειεακη να δεις τι γινεται..." οπότε και έγω να πώ στο κράτος "έλα να δείς τι γίνεται στην δουλέια μου, που θές να φολρολογηθώ κιόλας!"3.500 επισκευές τον χρόνο
Σε πόσες άραγε να κόπηκε απόδειξη ?
Καλή σταδιοδρομίακαι που δεν τα αναφέρω όλα αυτά που λες? διάβασε ότι έγραψα και άσε τα μεμονωμένα για τις εντυπώσεις
επαγγελματίας και στον τομέα του σέρβις....γι αυτό και μπορώ και ξεχωρίζω και τον καλό πελάτη και τον καρούμπαλο που θέλει απλά να δημιουργεί προβλήματα που έχουν λύση
μην αλλάζεις θέμα...δικάζουμε τώραΘα πω πάντως (κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, χωρίς να γνωριζω κανέναν από τους "αντιδίκους") ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα απορρύθμισης του tuner (οπότε δεν κλειδώνει STEREO, RDS, δε σταματά στους σταθμούς) μπορεί να έχει βαθύτερη αιτία η οποία δεν είναι αρχικά εμφανής (και μάλλον όχι και αρκετά συνήθης). Μπορεί δηλαδη να το συντονίσεις και να δεις ότι όλα "κλειδώνουν" και μεθαύριο που θα έχει διαφορά θερμοκρασίας (πχ πολύ περισσότερο κρύο) ξαφνικά να μην κλειδώνει και πάλι ή να αρχίσει να κλειδώνει όταν "ζεσταθεί" (ο κατασκευαστής γράφει να το ρυθμίσεις σε θερμοκρασιακή ισορροπία, αλλά αν είναι αρκετά χαλασμένο δεν αρκεί αυτό). Το ότι δε δούλευε σωστά εκ των υστέρων δε σημαίνει δηλαδή ότι δεν το επισκεύασε κανείς. Επίσης θα μπορούσε στο "ζεστό" εργαστήριο να συντονίζει και σε ένα "κρύο" υπόγειο όχι. Οπότε ας μην είμαστε απόλυτοι. (Το πρόβλημα είναι ένας γερασμένος πυκνωτής, το έχω δει σε Sony και άλλα εκείνης της εποχής, που βρίσκεται εσωτερικά στο ρυθμιστικό και αν δεν το παρακολουθήσεις αρκετά σε βάθος χρόνου ή δεν το γνωρίζεις μπορεί και να την πατήσεις).
να λείπουν οι χαρακτηρισμοί παρακαλώΑπό φορολογικής πλευράς : λαμόγιο
Σαν μάστορας με τόσα και τόσα που έχουν ακουστεί : λαμόγιο
Σαν παρουσία στα φόρουμ : άθλιος
Κάποτε στην diyaudio.com αν δεν κάνω λάθος τα είχε βάλει με τον pass
Sakis ... Αυτός ο τιτάνας ..
Σου ξεφυγε μονο οτι τα εβαλα με τον Pass και κερδισα .....Από φορολογικής πλευράς : λαμόγιο
Σαν μάστορας με τόσα και τόσα που έχουν ακουστεί : λαμόγιο
Σαν παρουσία στα φόρουμ : άθλιος
Κάποτε στην diyaudio.com αν δεν κάνω λάθος τα είχε βάλει με τον pass
Sakis ... Αυτός ο τιτάνας ..
Καλομελετα κι ερχεται…. Ετοιμαζω σεντονι…ωραια, ποιον να θαπσουμε τωρα ?![]()
ποτε θα παμε για φαγητο ?Πάντα έτσι ήταν η παροχή υπηρεσιών στο Ελλάντα, όπως ειπώθηκε παραπάν, έχω γίνει και γω μάστορας σε ότι αφορά τη καθημερινότητα και τις τυχόν ζημιές που θα προκύψουν, δόξα το θεό τα καταφέρνω μια χαρά.
Το πρόβλημα έχει πολύ βαθειά ρίζα στη κοινωνία που ζούμε, έχει καθαρά στόχο το κέρδος θεωρώντας πάντα ότι μόνο εμείς διαθέτουμε μυαλό και όλοι οι άλλοι τρώνε σανό.
... θαπσε βαθια και αγναντευε ..Καλομελετα κι ερχεται…. Ετοιμαζω σεντονι…