East Electronics για γελια η για κλαμματα…


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.245
Reaction score
1.118
Κατσε φιλε μου , δηλαδη ενας ονομα χειρουργος εαν εχει πολλους ασθενεις ειναι λογικο να ξεκανει καποιους επειδη επεσε πολυ δουλεια;
Οποιος εχει πολυ δουλεια πηγαινει σε μεγαλυτερο χωρο, προσλαμβανει και 2-3 αλλους να βρει δουλιτσα ο κοσμος….. και βαζει και ποιοτικα κριτηρια στη δουλεια του και κυριως ελεγχο του τι γινεται μεσα στην επιχειρηση. Οσο πιο πολυ δουλεια εχεις τοσο πιο προσεκτικος πρεπει να εισαι για να δικαιωσεις την εμπιστοσυνη του κοσμου.
Αυτο το κανουμε ηδη για αυτο και επισκευαζουμε με επιτυχια 3500 μηχανηματα τον χρονο.
Αν πραγματι στην συσκευη σου εγινε οποιοδηποτε λαθος που εξ ορισμου ειμαι ο πρωτος που θα ζητησω συγγνωμη και θα κοιταξω να δω τι εχει συμβει , Ομως για να γινει αυτο κανεις απλ ενα τηλεφωνο ΠΧ στο κινητο μου οποιαδηποτε ωρα και οποιαδηποτε στιγμη .....

Αν στο τηλεφωνο υπηρχε καποιος που σε φερθει ασχημα , αδιαφορει για την περιπτωση σου , δεν δειχνει ενδιαφερον τοτε ναι εχεις καθε δικαιωμα να τον εκθεσεις δημοσια και να αφησεις και τους αλλους να βγαλουν εκατονταδες συμεπρασματα που πολλες φορες μπορει και να μην ισχυουν και φυσικα να δωσεις και βημα σε ανθρωπους που εχουν "Αλλα κινητρα " ΠΧ ειναι ανταγωνιστες με τον κακο τροπο δλδ δουλευουν απο το σπιτι στην ζουλα να εκφρασουν αποψη στο θεμα.

Οποτε αν εχεις θεμα ακομα και τωρα με παιρνεις τηλεφωνο
εναλλακτικα πρατεις οπως εσυ θεωρεις καλυτερα
 

Var

Μηνύματα
34
Reaction score
75
Κατσε φιλε μου , δηλαδη ενας ονομα χειρουργος εαν εχει πολλους ασθενεις ειναι λογικο να ξεκανει καποιους επειδη επεσε πολυ δουλεια;
Οποιος εχει πολυ δουλεια πηγαινει σε μεγαλυτερο χωρο, προσλαμβανει και 2-3 αλλους να βρει δουλιτσα ο κοσμος….. και βαζει και ποιοτικα κριτηρια στη δουλεια του και κυριως ελεγχο του τι γινεται μεσα στην επιχειρηση. Οσο πιο πολυ δουλεια εχεις τοσο πιο προσεκτικος πρεπει να εισαι για να δικαιωσεις την εμπιστοσυνη του κοσμου.
Αυτό θέλω να πω… ότι έχει πλέον την δυνατότητα να εξελιχθεί και δεν το κάνει, παραμένει το μαγαζάκι της γειτονιάς με πελατολόγιο απ΄ ολη την Ελλάδα.
 

jpaudio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.257
Reaction score
1.656
Ουφ, βαρέθηκα!!! Όλοι έχουν ευθύνες, ο επισκευαστής (και όχι μάστορας...) γιατί δεν έκανε καλά την δουλειά του, ο υπεύθυνος καταστήματος γιατί έχει χάσει τον έλεγχο, ο πελάτης γιατί δεν απαίτησε την δοκιμή πριν την παραλαβή και πλήρωσε "ελαφριά τη καρδία", εμείς που υποστηρίζουμε το ένα ή το άλλο μέρος και πάει λέγοντας...
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.894
Reaction score
81.134
Αυτά που περιγράφεις σαν υποχρώση του πελάτη αλλά καμία υποχρώση του επαγγελματία πχ απόδειξη, να δείξει ότι η συσκευή είναι λειτουργική κλπ ούτε στο μπου@@λο της Κυρ Ασημίνας δεν γίνονται!
που είδες την καμία υποχρέωση του επαγγελματία?
ξανα διάβασε
 

Μηνύματα
508
Reaction score
437
Ταυτίστικα με τον Stavrosz όταν διάβασα το thread με μια ανάλογη εμπειρία που είχα πέρυσι με κάποιο άλλο κατάστημα επισκευών μηχανημάτων ήχου, αλλά έδωσα τόπο στην οργή και δεν άνοιξα thread.
Διάβασα όμως και τις 4 σελίδες του συγκεκριμένου thread, και οι απαντήσεις του Κου Σάκη με βγάζουν από τα ρούχα μου.
 

Μηνύματα
225
Reaction score
677
που είδες την καμία υποχρέωση του επαγγελματία?
ξανα διάβασε
Επειδή παίζεις με τις λέξεις σε όλο το Post και επειδή μάλλον είσαι και εσύ "επαγγελματίας" θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο νόμος επιβάλει (άρα υπάρχει υποχρέωση) να κοπεί μια απόδειξη παροχής υπηρεσιών, όπου θα αναγράφει αιτιολογία και το αντιτιμο. Επιπλέον ο επαγγελματίας θα πρέπει να δώσει το μηχάνημα σε σωστή κατάσταση (δηλ. λειτουργικό με επίδειξη), ακόμα και εάν δεν το ζητήσει ο πελάτης.
Συχνά νιώθω τυχερός που δεν έχω παλιά μηχανήματα στην κατοχή μου για να αποφεύγω τέτοιες συμπεριφορές. Επιπλέον νιωθω τυχερός που στην επαγγελματική καθημερινότητα μου, βάζω εγώ τους όρους σε μαστοράντζες και δεν με παίζουν "μπάλα" οι ειδήμονες.
Καλημέρα!
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.894
Reaction score
81.134
Επειδή παίζεις με τις λέξεις σε όλο το Post και επειδή μάλλον είσαι και εσύ "επαγγελματίας" θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο νόμος επιβάλει (άρα υπάρχει υποχρέωση) να κοπεί μια απόδειξη παροχής υπηρεσιών, όπου θα αναγράφει αιτιολογία και το αντιτιμο. Επιπλέον ο επαγγελματίας θα πρέπει να δώσει το μηχάνημα σε σωστή κατάσταση (δηλ. λειτουργικό με επίδειξη), ακόμα και εάν δεν το ζητήσει ο πελάτης.
Συχνά νιώθω τυχερός που δεν έχω παλιά μηχανήματα στην κατοχή μου για να αποφεύγω τέτοιες συμπεριφορές. Επιπλέον νιωθω τυχερός που στην επαγγελματική καθημερινότητα μου, βάζω εγώ τους όρους σε μαστοράντζες και δεν με παίζουν "μπάλα" οι ειδήμονες.
Καλημέρα!
και που δεν τα αναφέρω όλα αυτά που λες? διάβασε ότι έγραψα και άσε τα μεμονωμένα για τις εντυπώσεις

επαγγελματίας και στον τομέα του σέρβις....γι αυτό και μπορώ και ξεχωρίζω και τον καλό πελάτη και τον καρούμπαλο που θέλει απλά να δημιουργεί προβλήματα που έχουν λύση
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.618
Reaction score
50.576
Πάντα έτσι ήταν η παροχή υπηρεσιών στο Ελλάντα, όπως ειπώθηκε παραπάν, έχω γίνει και γω μάστορας σε ότι αφορά τη καθημερινότητα και τις τυχόν ζημιές που θα προκύψουν, δόξα το θεό τα καταφέρνω μια χαρά.
Το πρόβλημα έχει πολύ βαθειά ρίζα στη κοινωνία που ζούμε, έχει καθαρά στόχο το κέρδος θεωρώντας πάντα ότι μόνο εμείς διαθέτουμε μυαλό και όλοι οι άλλοι τρώνε σανό.
 



Μηνύματα
225
Reaction score
677
3.500 επισκευές τον χρόνο

Σε πόσες άραγε να κόπηκε απόδειξη ?
είπε ο άνθρωπός " ελα και κατσε στο μαγαζι και την ωρα που πας να βαρεσεις την ταμειεακη να δεις τι γινεται..." οπότε και έγω να πώ στο κράτος "έλα να δείς τι γίνεται στην δουλέια μου, που θές να φολρολογηθώ κιόλας!"
και που δεν τα αναφέρω όλα αυτά που λες? διάβασε ότι έγραψα και άσε τα μεμονωμένα για τις εντυπώσεις

επαγγελματίας και στον τομέα του σέρβις....γι αυτό και μπορώ και ξεχωρίζω και τον καλό πελάτη και τον καρούμπαλο που θέλει απλά να δημιουργεί προβλήματα που έχουν λύση
Καλή σταδιοδρομία 🤣
 


Μηνύματα
464
Reaction score
334
Θα πω πάντως (κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, χωρίς να γνωριζω κανέναν από τους "αντιδίκους") ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα απορρύθμισης του tuner (οπότε δεν κλειδώνει STEREO, RDS, δε σταματά στους σταθμούς) μπορεί να έχει βαθύτερη αιτία η οποία δεν είναι αρχικά εμφανής (και μάλλον όχι και αρκετά συνήθης). Μπορεί δηλαδη να το συντονίσεις και να δεις ότι όλα "κλειδώνουν" και μεθαύριο που θα έχει διαφορά θερμοκρασίας (πχ πολύ περισσότερο κρύο) ξαφνικά να μην κλειδώνει και πάλι ή να αρχίσει να κλειδώνει όταν "ζεσταθεί" (ο κατασκευαστής γράφει να το ρυθμίσεις σε θερμοκρασιακή ισορροπία, αλλά αν είναι αρκετά χαλασμένο δεν αρκεί αυτό). Το ότι δε δούλευε σωστά εκ των υστέρων δε σημαίνει δηλαδή ότι δεν το επισκεύασε κανείς. Επίσης θα μπορούσε στο "ζεστό" εργαστήριο να συντονίζει και σε ένα "κρύο" υπόγειο όχι. Οπότε ας μην είμαστε απόλυτοι. (Το πρόβλημα είναι ένας γερασμένος πυκνωτής, το έχω δει σε Sony και άλλα εκείνης της εποχής, που βρίσκεται εσωτερικά στο ρυθμιστικό και αν δεν το παρακολουθήσεις αρκετά σε βάθος χρόνου ή δεν το γνωρίζεις μπορεί και να την πατήσεις).
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.894
Reaction score
81.134
Θα πω πάντως (κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, χωρίς να γνωριζω κανέναν από τους "αντιδίκους") ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα απορρύθμισης του tuner (οπότε δεν κλειδώνει STEREO, RDS, δε σταματά στους σταθμούς) μπορεί να έχει βαθύτερη αιτία η οποία δεν είναι αρχικά εμφανής (και μάλλον όχι και αρκετά συνήθης). Μπορεί δηλαδη να το συντονίσεις και να δεις ότι όλα "κλειδώνουν" και μεθαύριο που θα έχει διαφορά θερμοκρασίας (πχ πολύ περισσότερο κρύο) ξαφνικά να μην κλειδώνει και πάλι ή να αρχίσει να κλειδώνει όταν "ζεσταθεί" (ο κατασκευαστής γράφει να το ρυθμίσεις σε θερμοκρασιακή ισορροπία, αλλά αν είναι αρκετά χαλασμένο δεν αρκεί αυτό). Το ότι δε δούλευε σωστά εκ των υστέρων δε σημαίνει δηλαδή ότι δεν το επισκεύασε κανείς. Επίσης θα μπορούσε στο "ζεστό" εργαστήριο να συντονίζει και σε ένα "κρύο" υπόγειο όχι. Οπότε ας μην είμαστε απόλυτοι. (Το πρόβλημα είναι ένας γερασμένος πυκνωτής, το έχω δει σε Sony και άλλα εκείνης της εποχής, που βρίσκεται εσωτερικά στο ρυθμιστικό και αν δεν το παρακολουθήσεις αρκετά σε βάθος χρόνου ή δεν το γνωρίζεις μπορεί και να την πατήσεις).
μην αλλάζεις θέμα...δικάζουμε τώρα :biggrin:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.894
Reaction score
81.134
Από φορολογικής πλευράς : λαμόγιο

Σαν μάστορας με τόσα και τόσα που έχουν ακουστεί : λαμόγιο

Σαν παρουσία στα φόρουμ : άθλιος

Κάποτε στην diyaudio.com αν δεν κάνω λάθος τα είχε βάλει με τον pass

Sakis ... Αυτός ο τιτάνας ..
να λείπουν οι χαρακτηρισμοί παρακαλώ
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.245
Reaction score
1.118
Από φορολογικής πλευράς : λαμόγιο

Σαν μάστορας με τόσα και τόσα που έχουν ακουστεί : λαμόγιο

Σαν παρουσία στα φόρουμ : άθλιος

Κάποτε στην diyaudio.com αν δεν κάνω λάθος τα είχε βάλει με τον pass

Sakis ... Αυτός ο τιτάνας ..
Σου ξεφυγε μονο οτι τα εβαλα με τον Pass και κερδισα .....
Συνεχισε ομως απολαμβανω
Ο PAss το μονο project που ανεβασε και δεν πηγε μια δεν το εφιαξε παρα ελαχιστοι η κανενας ειναι ο ενισχυτης σε ταξη ΑΒ
Το οποιο σταματησε επειδη το ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΕΓΩ
και το ιδιο το forum απολυτα δημοκρατικα αφησε στο νημα ολα τα καντηλια που εσουρα στο βαψομαλια γιατι πολυ απλα ειχα ΔΙΚΙΟ σε αυτα που εγραψα

Παραμενουν εκει μεχρι σημερα και πρακτικα το project εκτος ελαχιστων εχει εγκαταληφθει
 
Last edited:


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.367
Reaction score
42.800
Πάντα έτσι ήταν η παροχή υπηρεσιών στο Ελλάντα, όπως ειπώθηκε παραπάν, έχω γίνει και γω μάστορας σε ότι αφορά τη καθημερινότητα και τις τυχόν ζημιές που θα προκύψουν, δόξα το θεό τα καταφέρνω μια χαρά.
Το πρόβλημα έχει πολύ βαθειά ρίζα στη κοινωνία που ζούμε, έχει καθαρά στόχο το κέρδος θεωρώντας πάντα ότι μόνο εμείς διαθέτουμε μυαλό και όλοι οι άλλοι τρώνε σανό.
ποτε θα παμε για φαγητο ?
Καλομελετα κι ερχεται…. Ετοιμαζω σεντονι…
... θαπσε βαθια και αγναντευε .. :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.441
Μηνύματα
2.976.751
Members
38.317
Νεότερο μέλος
gap
Top