H Musical Fidelity goes Multichannel


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
7 και 6 ο Classe (η 3 αν γυρίσουν σε bi amp) και 3 ο Anthem = 16 η 13 σε bi amp (300W), εκλεισα για οτιδήποτε στήσω!! Θα εξαρτηθεί από ποιό προ θα πάρω, αυτή τη στιγμή έχω 6 atmos ταβάνι, 9 κανάλια κάτω. Πολύ δύσκολα στο χώρο μου να βάλω κάτι άλλο, πχ το εξ' αποδώ σύστημα με τα ψηλά ηχεία, Auro 3D, γιατί δεν έχω σωστή διασπορά. Και δεν υπάρχει υποστήριξη. Με full atmos καλύπτομαι πλήρως. Και ίσως βγάλω 2 ηχεία και πάω σε 7 κάτω. Θα ξέρω την επόμενη βδομάδα. Αναλόγως τις μετρήσεις από πρό.

Τα 2 σημάδια είναι σα μικρό γρέζι για να στακάρεις και 2ο ενισχυτή από πάνω.
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Ξεκίνησα με ήττα σήμερα! Έβαλα να ανοίξει και αυτός με triger απο προ, όπως και τα άλλα ενισχυτικά, αλλά προφανώς δεν τα υπολόγισα καλά! Τραβάνε συγχρόνως τόσο πολύ ρεύμα μέχρι να φορτίσουν πυκνωτές που μου ρίχνουν προστασία στον υποπίνακα του υπογείου!!!!! Να τονίσω ότι έχω τριφασικό και εχω τραβήσει ξεχωριστή γραμμή με 25ρα ασφάλεια και τεράστιας διατομής καλώδιο. Αλλά 2500w+ 1500w+2000w των ενισχυτικών είναι μεγάλο νούμερο!!! Ισως να θελει ρυθμιση στην ευαισθησια το ρελλέ προστασίας. Οπότε ανοιγω κτήνος χειροκίνητα εως να βρω λύση. Το εβαλα να παιζει συνεχώς με ολα τα καναλια για να στρώσει όσο γίνεται για 2 μέρες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Πάρε πολύπριζο με delay.
Yπάρχουν επαγγελματικά για studios που ανοίγουν τις πρίζες με delay.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.837
Reaction score
27.909
Mμμμ πιστεύεις και συ όπως και κάποιοι άλλοι αφελείς ότι στρώνουν τα ενισχυτικά ?
Μην ξεχάσεις να του αλλάξεις λάδια και φίλτρο .
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Mμμμ πιστεύεις και συ όπως και κάποιοι άλλοι αφελείς ότι στρώνουν τα ενισχυτικά ?
Μην ξεχάσεις να του αλλάξεις λάδια και φίλτρο .
Όταν λέω στρώσιμο δεν εννοώ να αλλάξει μουσικό χαρακτήρα, αλλά να φορτίσουν, ξεφορτίσουν πυκνωτές ώστε να σταθεροποιηθεί συμπεριφορά και εξοδός τους. Έχει 40.000mf ανα κανάλι, πολύ φορτίο.
Τα τροφοδοτικά τα στρώνουν ετσι και αλλιώς στην εταιρεία κατά τη συναρμολόγηση.
Να ξέρεις πάντως ότι σε λαμπάτα ενισχυτικά αλλάζει και η μουσική συμπεριφορά, οπότε δεν ειναι παντού ασπρο-μαύρο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.837
Reaction score
27.909
Ξέρεις πόσες φορτίσεις εκφορτίσεις χρειάζονται για να στρώσει ένας μεγάλος ηλεκτρολυτικός στα 100v ?
ZERO.
Στις λάμπες ψιλοαλλάζει ,αλλά για άλλους λόγους. Πάλι λίγο όμως.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Part 3, Aκουστικές εντυπώσεις.



Πρόλογος

Η Musical Fidelity είναι μία εταιρεία που ξέρω πάρα πολλά χρόνια χάρις στον A1 integrated amplifier ο οποίος κυριολεκτικά διέλυσε τον ανταγωνισμό το 1985 πουλώντας πάνω από 100.000 κομμάτια!!! Από το 1995 διάβαζα σε ξένα περιοδικά άριστα reviews για μηχανήματά της αλλά δεν έτυχε ποτέ να τεστάρω κάποιο έως το 2010. Τότε άρχισα να ψάχνομαι για νέο ενισχυτή καθώς ο αγαπημένος Sonic Frontiers SFS-80 δεν επαρκούσε πλέον για τα νέα Wilson που εγκαταστάθηκαν στο χώρο.

Η ακρόαση του M6i σε φίλο αποτέλεσε την αρχή μιας ιδιαίτερης σχέσης με την εταιρεία καθώς η αναλογία απόδοσης/τιμής ήταν καταπληκτική. Τελικά μετά από μεγάλη αναμονή σε λίστα, κατάφερα να έχω στο rack μου το nu-vista 800, ένα ολοκληρωμένο «θρύλο» στο χώρο του High End. Ο συνδυασμός λάμπας με υψηλή ισχύ, απλά μοναδικός.

Τα επόμενα χρόνια συνεχώς η εταιρεία βρισκόταν στο προσκήνιο με πολύ καλούς ενισχυτές, pro και Dacs, αλλά πάντα μακριά από το χώρο του home cinema που κέρδιζε έδαφος. Όλα αυτά άλλαξαν τέλος του 2022 όταν ξαφνικά δίχως να έχει ακουστεί κάτι, η εταιρεία ανακοίνωσε 3 πολυκάναλους ενισχυτές μαζί! Αυτή τη στιγμή ήδη κυκλοφορούν ο M6x 250.7 (7 κανάλια) και ο Μ6x 250.11 (11 κανάλια), ενώ έρχεται σύντομα και ο 5κάναλος.

Η επιλογή του M6x 250.7 ήταν σχεδόν μονόδρομος καθώς στα 3.600 ευρώ η ποιότητα κατασκευής και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δεν υπάρχουν πουθενά αλλού. Οι κύριοι ανταγωνιστές του έχουν πεντακάναλους ενισχυτές πολύ ακριβότερους ενώ σε περισσότερα κανάλια υπάρχουν μόνο υλοποιήσεις τάξεως D με τιμές πολλαπλάσιες.

Πρέπει να σκεφτεί κανείς τι υπάρχει από AV σε αυτή την κατηγορία τιμής για να καταλάβει τι κατάφερε η εταιρεία! Μιλάμε για διαφορετικά μηχανήματα καθώς εδώ έχουμε μόνο τελικά στάδια, αλλά ενδεικτικά αξίζει να αναφέρω ότι το κορυφαίο μοντέλο της Denon σήμερα, ο AVC-A1H (7.000 ευρώ) αποδίδει σύμφωνα με την εταιρεία περίπου 105W με 7 κανάλια φορτίο και έχει 66000 mf πυκνωτές. Ο M6x 250.7 έχει 250W και 7x 40.000mf !



Σύνδεση με AV

Παρασκευή απόγευμα βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με τον M6x 250.7. Αποφάσισα πριν τοποθετηθεί στο μόνιμο rack στο χώρο του home cinema και συνδεθεί με τα δεκάδες καλώδια, να τον μεταφέρω στον πάνω όροφο για μια γρήγορη δοκιμή. Στο χώρο υπάρχει το «μικρό» home cinema με τον Denon 3700H σε σύστημα 5.1 με ηχεία της σειράς Signature της Paradigm, η κορυφαία σειρά πριν κάποια χρόνια.

Η σύνδεση του M6x 250.7 έγινε αναγκαστικά με RCA δίχως να πειράξω τις ρυθμίσεις εκτός του ότι έβγαλα εκτός τα ενισχυτικά. Ο ενισχυτής όταν τον ανοίξεις κάνει μέσα σε λίγα δεύτερα self test και ενεργοποιεί αυτόματα τα συνδεδεμένα κανάλια αφήνοντας ένα διακριτικό μικρό μπλε led αναμμένο ανά ενεργό κανάλι. Κύριο χαρακτηριστικό, είναι παντελώς αθόρυβος! Ωστόσο, ένας μικρός βόμβος που είχα και πριν στα ηχεία παρέμεινε ίδιος. Προφανώς από τον 3700H.

Το εν λόγω σύστημα εξυπηρετεί κυρίως τις ανάγκες της οικογένειας όταν βλέπει Disney+ , Netflix και Apple TV ενώ πολύ τακτικά παίζει κάποιο cd από το Oppo 83. Infinity war στο Disney+, ποντεσιόμετρο στο λίγο δυνατό για όμορφες πρώτες εντυπώσεις και……. ψιλοπανικός στο σπίτι!! Η ένταση ξαφνικά πολλαπλασιάστηκε και βρέθηκα να τρέχω στο μηχάνημα να χαμηλώσω!

Τεράστια διαφορά στα ηχεία, λες και ξαναζωντάνεψαν από λήθαργο! Είχα ξεχάσει σε τι εντάσεις φτάνουν, λόγω χώρου και Denon, δεν ξεπερνούσαμε τα 85db. Ο ήχος εκτός από ένταση άλλαξε και σε χροιά, προφανώς ο εκπληκτικά καλός για τα λεφτά του Denon 3700h (αγορά 1350€) έδειξε καλό πολυκάναλο προενισχυτικό στάδιο και ο ενισχυτής την υψηλή ευαισθησία του που επιτρέπει την οδήγηση από οποιοδήποτε AV . Το μπάσο δυνατότερο και πιο κοφτό, έπαψε να «μπουκώνει» ανεξέλεγκτα σε ένα χώρο με αρκετές ανακλάσεις (50τετρ) και πιστεύω ότι αν έκανα από την αρχή ρυθμίσεις με το μικρόφωνο θα έφτιαχνε και άλλο.

Σε στερεοφωνική απόδοση δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα καθώς είναι το αδύνατο σημείο του 3700, φυσικό για την κατηγορία τιμής του. Ο ήχος έγινε πιο μεστός, τα χαμηλά απέκτησαν διπλάσιο όγκο και έλεγχο, προφανώς λόγω καλύτερης οδήγησης του ηχείου, αλλά τα θεματάκια στα μεσο-υψηλά παρέμειναν. Ιδίως σε δύσκολα CD , όπως της Emma Chapplin που φτάνει εξαιρετικά ψηλά ή σε μεγάλα σύνολα όπου ο διαχωρισμός των οργάνων πάσχει. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά ποτέ δεν μπόρεσα να τα ακούσω πριν, ήταν σα να σκέπαζε κάποιος τα ηχεία.

Θα σταθώ λίγο παραπάνω στην ευαισθησία του ενισχυτή γιατί είναι ένα κομμάτι πολύ βασικό που οι περισσότεροι θεωρούν αυτονόητο! Δεν κάνουν όλοι οι πρό για όλους τους ενισχυτές και το ανάποδο. Για τις δοκιμές έφερε φίλος το δικό του ενισχυτή, ένα Audiophonics HPA-S400ET Amplifier Class D Stereo Purifi, από τους κορυφαίους ψηφιακούς ενισχυτές. Η σύνδεσή του με τον 3700H αποδείχθηκε προβληματική. Οι έξοδοι του 3700 δεν είχαν την απαραίτητη ισχύ να δώσουν σωστό σήμα στον ενισχυτή! Μεγάλο πλεονέκτημα του M6x 250.7 η εξαιρετική ευαισθησία των 700mV σε RCA input, 1,4V σε XLR input.

Με την προσθήκη του τελικού ανεβαίνει το σύστημα σε επίπεδα που ούτε τα κορυφαία AV δε θα φτάσουν. Ιδίως αν έχετε μεγάλα ηχεία, απαιτητικά σε ρεύματα. Φαντάζομαι ότι ένας νέος αξιοπρεπής AV όπως ο 3800 με τον M6x 250.7 θα καλύψει πλήρως το 90% των ακροατών. Θεωρώ πολύ καλύτερη επιλογή την αγορά τέτοιων μηχανημάτων και όχι πανάκριβων AV γιατί ανα πάσα στιγμή αλλάζεις προ και έχεις για δεκαετίες ένα κορυφαίο τελικό που οδηγεί όλα τα κύρια κανάλια! Τα Atmos ή Auro 3D από τη φύση τους απαιτούν μικρότερα ηχεία και μπορούν να οδηγηθούν από τα τελικά στάδια του AV εύκολα.

Το υπόλοιπο 10% των ακροατών είναι οι «άρρωστοι» του ήχου που επιζητούν το απόλυτο και θα πάνε σε ξεχωριστό προ-τελικό ώστε να εκμεταλλευτούν τις balanced συνδέσεις και το 100% των μηχανημάτων. Για αυτούς βάζω το θηρίο στο ασανσέρ και κατευθύνομαι στον ιδιαίτερο χώρο του Home Cinema για σύνδεση του M6x 250.7 στο μεγάλο σύστημα με ξεχωριστό προενισχυτή. (συνεχίζεται)
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Part 4

Σύνδεση με balanced προενισχυτή


O Musical Fidelity M6x 250.7 είναι ένας ενισχυτής επιβλητικός και τόσο μεγάλος που κατέλαβε στο ράφι του Rack εκτός από το μήκος σχεδόν όλο το ύψος, οριακά περίσσεψαν 2 δάκτυλα από πάνω ώστε να παίρνει αέρα! Καλό είναι να μπει στη θέση του από 2 άτομα. Αν έχετε άλλα βαριά ενισχυτικά ή δεύτερο M6x 250.7 και μετακινείτε το Rack για συνδέσεις, θα χρειαστείτε επαγγελματικό με ράγες ή ρόδες, ξεχάστε ακίδες και αντικραδασμικά. Όπως ανέφερα ήδη σε άλλο post, προσοχή στο ρεύμα, χρειάζεται καλή εγκατάσταση για να ανοίγουν όλα με trigger.

Στο χώρο υπάρχει ήδη εγκατάσταση 9.4.6 με Atmos οροφής αλλά ακόμη δεν έχει έρθει ο νέος μου προενισχυτής. Ο Anthem 60 πουλήθηκε πρόσφατα σε φίλο και για ήχο 7.2 με καλύπτει αυτή τη στιγμή ο Halo C2, ένα κορυφαίο έως και σήμερα μηχάνημα, full balanced, με πρωτοποριακό για την εποχή του audio management με 2η έξοδο sub , εξόδους για Tactile Transducer Bass Shaker, 2 ρυθμιζόμενες εξόδους για 9.2 και πολύ πικρή τιμή. Δεν παίζει Atmos αλλά είναι εξαιρετικός σε όλα τα άλλα, ιδίως σε stereo!

Φυσικά όλες οι συνδέσεις έγιναν με υψηλής ποιότητας balanced καλώδια. Tip: μη χρησιμοποιείτε καλώδια μεγάλου μήκους γιατί το πλήθος τους σε σύστημα 13 ή παραπάνω καναλιών μαζί με τα καλώδια ηχείων θα εξελιχθούν σε εφιάλτη! Ο ενισχυτής είναι 2500W, αν χρησιμοποιείτε power protector χρειάζεστε τουλάχιστον 3500VA για να μη το κάψετε.

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε ανοίγοντας τα μηχανήματα, είναι η απόλυτη ησυχία!! Ο ενισχυτής με το παθητικό σύστημα εξαερισμού με τεράστιες ψύκτρες είναι «ηχητικά αόρατος». Μόνο όταν ενεργοποιεί τα ρελέ των καναλιών μετά το διαγνωστικό ακούς κάτι.

Πριν οποιαδήποτε ακρόαση ξανάτρεξα το αυτόματο audio management του Halo (διαθέτει εξαιρετικό μικρόφωνο) και έκανα κάποιες μικροδιορθώσεις στα sub. Αποφάσισα να ξεκινήσω από τα δύσκολα , stereo ήχο, καθώς τον είχα πρόσφατο από τη δοκιμή με τον Denon 3700H.

Στο Audio Analogue CD πάλι η Emma Chapplin με το Spente le Stelle, ένα πολύ δύσκολο κομμάτι καθώς έχει συνδυασμό όπερας, χορωδίας, μεγάλης ορχήστρας και ηλεκτρονικής μουσικής. Εύκολα χάνεται η στερεοφωνική εικόνα και απλώνει το μπάσο ή ανακατεύεται με τη χορωδία, εύκολα φτάνει στο σημείο να αποδίδει το ηχείο «τσιριχτά» τις υψηλές.

Πριν τον M6x 250.7 χρησιμοποιούσα τον Classe 150, πολυκάναλος ενισχυτής πολυβραβευμένος με 300W στα 4ohm ανά κανάλι, τα 15 πρώτα Watt σε τάξη Α και περίπου 165.000mf πυκνωτές. Και ακούω το ίδιο κομμάτι και στα Wilson με τον Bat 600. Συνεπώς μπορώ να διακρίνω στο κομμάτι το παραμικρό ψεγάδι.

Ο Musical Fidelity με κάλυψε πλήρως. Εξαιρετική μεσαία περιοχή, άπλετο μπάσο, πλήρως ελεγχόμενο, ένταση κοντά στα 110db δίχως καθόλου παραμόρφωση! Δε χρωματίζει όπως ο Classe (ευχάριστα για μένα καθώς το θεωρώ πλεονέκτημα σε συγκεκριμένα συστήματα), είναι ουσιαστικά ουδέτερος, δε δείχνει ίχνος σκληράδας όταν το κομμάτι απαιτεί πολύ ρεύμα και σηκώνει απίστευτες εντάσεις.

Για καλύτερα συμπεράσματα μπαίνει στο cd player o Alexander Nevsky του Prokofiev, ένα cd αναφοράς για οποιοδήποτε σύστημα μαζί με το 1821. Ο ρυθμός του κομματιού στις κορυφώσεις είναι καταιγιστικός, γονατίζει οποιοδήποτε μέτριο ενισχυτή ή ηχείο! Δεν έχει απλά τις εκρήξεις του 1821 όπου αρκεί η αποφόρτιση των πυκνωτών στιγμιαία και σε μικρότερα ενισχυτικά για να πάρεις την ανάλογη ένταση (αν αντέξει το ηχείο!). Απαιτεί συνεχώς ρεύμα για μεγάλα διαστήματα και ο M6x 250.7 έδειξε άριστη διαχείριση.

Ώρα για το Frozen - Μαντόνα, το Rosana από TOTO, Holly Cole με Temptation, Thundercut - Uh Uh, Amy Winehouse – Rehab, Weekend- Blinding Lights, Phil Collins -In the air tonight, John Coltrane – Alabama, Metallica- For Whom The Bell Tolls. .

Καθένα από αυτά τα κομμάτια βοηθά να σχηματίσει κανείς γνώμη για πρίμα, μεσο-υψηλά, δυναμικά περάσματα, μπάσα, χροιά φωνής, «ζεστή» ατμόσφαιρα. Σε όλα ο Musical Fidelity ανταποκρίθηκε άψογα! Δεν αισθάνθηκα πουθενά ότι έπεσε η ένταση, ότι έγινε ο ήχος “σκληρός”, ότι χάθηκε ο έλεγχος στα μπάσα. Και πουθενά δεν ένοιωσα άβολα με υψηλές εντάσεις.

Όμως δεν παίρνεις αυτό τον ενισχυτή για να ακούς δικάναλο, θέλεις να οδηγεί όλα τα κύρια κανάλια ενός Home Cinema, ώρα λοιπόν για πολυκάναλες ακροάσεις. Ιδανικά αυτό το κομμάτι θα ήθελα να το τεστάρω με το νέο προενισχυτή, αλλά από τη στιγμή που συνδέθηκαν όλα τα κανάλια, θα σας μεταφέρω σύντομα και αυτές τις εντυπώσεις. Εδώ θα υπάρξει λεπτομερέστατο review όταν συνδεθούν στο νέο προ και τα 13 ή 15 κανάλια.

Μη ξεχνάμε ότι σε πολυκάναλο ήχο με υψηλές εντάσεις, δυναμικά περάσματα και εκρήξεις «γονατίζουν» όλοι οι AV, ασχέτως τιμής! Λογικό καθώς μοιράζεται το ρεύμα σε πολλά επιμέρους κανάλια και πέφτει συνήθως η ισχύς τους στο 1/3 από την αναγραφόμενη. Αν προσέξετε, κανένας AV δεν αναφέρει Watt σε πολυκάναλο ήχο στις προδιαγραφές. Και συνήθως μιλάνε για έξοδο 4ohm, 2ohm κτλ για να ανεβάσουν ισχύ.

Εδώ οι απαιτήσεις μου για τον M6x 250.7 ήταν πολύ υψηλές για τον απλούστατο λόγο ότι στο σύστημα τα κύρια 5 κανάλια τα οδηγούσε ένας Anthem MCA 50 παλαιότερα και από το 2008 ο Classe Cav 150, με 300w στα 4 Ohm με όλα τα κανάλια ενεργά! Κυριολεκτικά θηριώδες ενισχυτής, 32 κιλά, με κορυφαία ποιότητα σε όλα!

Ως πηγή δε χρησιμοποίησα το Sony 4k γιατί λόγω μη ύπαρξης ακόμη αντίστοιχης HDMI εισόδου στον προ, θα αδικούσα το μηχάνημα. Επιστρατεύτηκε το OPPO με ψηφιακή έξοδο και στο δίσκο μπήκε το εξαιρετικό «Slowhand At 70: Live at the Royal Albert Hall » με τον αγέραστο Eric Clapton!

Ο ήχος πάρα πολύ καλός, όπως τον είχα συνηθίσει! Καταπληκτική μουσική εικόνα στο χώρο, γεμάτα μπάσα, ξεκούραστες χροιές, από ένα σημείο και μετά ξέχασα ότι κάνω σύγκριση και βυθίστηκα στο κομμάτι. Καπάκι Celline Dion στο las Vegas και κατευθείαν στο τελευταίο κομμάτι του Τιτανικού. Ξανά το ίδιο συναίσθημα, γεμάτος ήχος, υψηλές εντάσεις δίχως δυσφορία, βελούδινη απόδοση ή φουλ μπάσο όποτε χρειαζόταν.

Σειρά για 7 κάναλο ήχο ταινιών. Ξαφνικά διαπίστωσα ότι πάρα πολλά από τα Blu Ray μου ΔΕΝ έχουν πραγματικά 7 κανάλια αλλά 5 καθώς η ένταση των πίσω ηχείων υπολείπονταν. Στο Tray ο Ant-Man (DTS MA 7.1) και κατευθείαν στη σκηνή όπου ο Paul πρωτοφορά τη στολή. Καπάκι το Alien: Covenant - Neomorph Attack Scene.



Με κάτι τέτοιες σκηνές καταλαβαίνεις πόσο καλό σύστημα χρειάζεται για να πάρεις αυτό που ο σκηνοθέτης ονειρευόταν όταν δούλευε με το μουσικό παραγωγό. Ο ενισχυτής εδώ με όλα τα κανάλια ενεργοποιημένα και εντάσεις πολύ υψηλές, απέδωσε ΑΨΟΓΑ. Δε θα μιλήσω για το διαχωρισμό των καναλιών που είναι δουλειά του προ, θα μιλήσω για τον τρόπο μου απέδωσε εκρήξεις, πυροβολισμούς, σπάσιμο τζαμιών, τρεχούμενα νερά, φωνές, χάος. Με κατέπληξε το ότι παίζει δυνατότερα από τον Classe, με πολύ καλύτερο έλεγχο στα μπάσα, κοφτό ήχο όπου χρειάζεται, απόλυτο έλεγχο έντασης ανά κανάλι ασχέτως σκηνής και το βασικότερο, ικανότητα για περάσματα από φουλ δυναμικά σε απόλυτη ησυχία με ένα τρόπο που δεν είχα ξαναδεί.

Δεν ξέρω αν τα χρόνια που βαραίνουν τα ενισχυτικά μου έπαιξαν κάποιο ρόλο, αλλά πραγματικά άκουσα καλύτερο ήχο και με απόλυτο έλεγχο. Ο ενισχυτής κάνει αυτό ακριβώς που υπόσχεται η εταιρεία, εξαφανίζεται. Δεν τον ακούς, ζεσταίνεται ελάχιστα, αποδίδει σε κορυφαίο επίπεδο και ένα πολύ βασικό στοιχείο, κοστίζει τόσο λίγο που αισθάνεσαι εκ του αποτελέσματος ότι «κλέβεις» την εταιρεία! Με τις τιμές στην στρατόσφαιρα πλέον, αυτό το συναίσθημα δύσκολα το βιώνεις!

Όπως ανέφερα και στην αρχή, στις ακροάσεις ήταν και ένας φίλος μου που έφερε μαζί του τον Audiophonics HPA-S400ET Amplifier Class D Stereo Purifi. Ένα κορυφαίο ψηφιακό ενισχυτή που καιρό τώρα ήθελα να ακούσω και να συγκρίνω. Εντυπώσεις στο άλλο νήμα όταν καταφέρουμε να τον συνδέσουμε σωστά γιατί αυτή η ιστορία με τη ρυθμιζόμενη ευαισθησία εισόδου κάπου μας τα έμπλεξε.

Ελπίζω σε κάποιες βδομάδες να έρθει ο προ ώστε να δούμε στο 100% την απόδοση του ενισχυτή, καθώς το Αtmos έχει ανώτερες απαιτήσεις, εντάσεις και ποιότητα σε σχέση με το DTS MA 7.1. Ασχέτως φορμά, ο Musical Fidelity M6x 250.7 ανήκει σε αυτή τη μικρή κατηγορία μηχανημάτων που αισθάνεσαι ότι παίρνεις πολύ παραπάνω από ότι πληρώνεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτό που μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι ότι η προσθήκη του σε οποιοδήποτε πολυκάναλο σύστημα θα σας κάνει να αναρωτιέστε πως ακούγατε έως τώρα…….

20230226_163842.jpg
20230226_163514.jpg

20230226_202703.jpg
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Είδα τον M6x 250.11 ανοικτό σε έκθεση και βρήκα επιτέλους τα τροφοδοτικά που από ότι ξέρω είναι κοινά με τον 7κάναλο, 600VA εκαστο! Τα 1.2kVA είναι τεράστιο νούμερο, δικαιολογεί την ευκολία που κουνάει τα πάντα σε ηχείο !
 



kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Ετοιμάζω review των Paradigm Founder 120H, θα αναφέρω πως τα οδηγεί ο ενισχυτής.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.883
Μηνύματα
2.954.984
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top