Hybrids, ένα ακόμα σφάλμα της Ευρώπης στον αγώνα δρόμου της ηλεκτροκίνησης

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.274
Όταν τα λέει ο "νονός" του Nissan leaf, αξίζει δικό του θρεντ (στο οποίο μπορούμε να συζητήσουμε τα σφάλματα και το μέλλον της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας):


'Hybrids Are A Road To Hell' In EV Race Against China: Former Nissan Exec.

1000014940.jpg


Hybrids are a road to hell. They are a transition strategy, and the longer you stay on that transition, the less quickly you ramp up into the new world," said Palmer during the interview. "If you just delay transitioning to EVs by diluting it with hybrids then you are more uncompetitive for longer, and you allow the Chinese to continue to develop their market and their leadership. I honestly think it's a fool's errand."

Essentially, navigating the road to electrification is akin to walking a tightrope. China is going full-tilt, racing along the taught line with reckless abandon. On either side of its balancing pole are government subsidies meant to help the country's EV makers across at great speed. Meanwhile, the rest of the world is competing in the EV Olympics over a safety net build by hybrids—and the longer they take to cross, the further ahead China gets.

Palmer's real critique is that hybrids are merely a stopgap. His belief is that investment in these platforms simply delays the inevitable transition to folly electric platforms, diluting the market with uncompetitive cars while China extends its EV dominance across the industry.

"The Chinese cars are bloody good," Palmer said, applauding the cars for having remarkable value.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.274
Με 35.000 εργαζόμενους λιγότερους θα προχωρήσει προς το μέλλον, που αναπόφευκτα περιλαμβάνει περισσότερα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Volkswagen AG.

Η παραγωγή στα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen θα περιοριστεί στρατηγικά κατά 734.000 μονάδες.

Η συμφωνία θα επιτρέψει μεσοπρόθεσμα εξοικονόμηση κόστους άνω των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως.

Η ετήσια μείωση του εργατικού κόστους ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.



Κινέζοι, Tesla και υψηλά κόστη οδηγούν τους κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας σε υποχρεωτικούς γάμους.

Οι συνέπειες της κρίσης στην παραδοσιακή βιομηχανία οχημάτων λόγω της βεβιασμένης υποχρεωτικότητας για ηλεκτροκίνηση και η επέλαση των Κινέζων επιβάλλουν συγχωνεύσεις, όπως η πρόσφατη της Honda με την Nissan - Η ιστορία των μεγάλων deals και τα λάθη που οδήγησαν σε επιχειρηματικά ναυάγια.

Για τη συγχώνευση της Nissan με τη Honda ο πρώην CEO Κάρλος Γκον, που, ως γνωστόν, διέφυγε κρυμμένος σε μια βαλίτσα από την Ιαπωνία, όπου είχε καταδικαστεί για οικονομικές ατασθαλίες στη Nissan, λέει ότι πρόκειται για «κίνηση απελπισίας». Οι Ιάπωνες πάντως απαξιούν να απαντήσουν.





Μια τέλεια «καταιγίδα» προκλήσεων για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν δείχνει κανένα σημάδι ότι θα κοπάσει, λένε οι αναλυτές.

Σύμφωνα με το CNBC, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αγωνιστεί να συμβιβαστούν με μια σειρά από αντίθετους ανέμους στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης προσιτών μοντέλων, της βραδύτερης από την αναμενόμενη εξάπλωσης των σημείων φόρτισης, του έντονου ανταγωνισμού από την Κίνα, των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και της προοπτικής στοχευμένων δασμών των ΗΠΑ.

Σε αυτό το πλαίσιο, λένε οι αναλυτές, ο κλάδος θα προετοιμαστεί για μια ανώμαλη πορεία το επόμενο έτος.

Η Τζούλια Πολισκάνοβα, ανώτερη διευθύντρια για τα οχήματα και τις εφοδιαστικές αλυσίδες ηλεκτρονικής κινητικότητας στην ομάδα εκστρατείας Transport & Environment, περιέγραψε τις προοπτικές για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ως «αρκετά δυσοίωνες».





 
Last edited:

Μηνύματα
167
Reaction score
294
χρονια πολλα, καλη χρονια!
δυστυχως οι εξελιξεις για την Ευρωπη (και οχι μονο) θα ειναι καταιγιστικες απο την Απω Ανατολη!
ας προσεχαν οταν τους εδιναν σχεδια στο πιατο...........
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.941
Reaction score
30.878
Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα τρένο που δεν γυρίζει πίσω. Όποιος αργεί να ανέβει θα τον φάει η μαρμάγκα.

Το βέβαιο είναι πως οι δυτικοί αυτά που ήξεραν πρέπει να τα ξεχάσουν. Καλός ή κακός, μέχρι εδώ ήταν. Από εδώ και πέρα οι πελάτες τους μόνο θα μειώνονται, όπως και τα έσοδα, και οι δυσκολίες λειτουργίας και αποπληρωμής δανείων θα αυξάνονται. Μπροστά στο τεράστιο κέρδος παρέδωσαν όλα τα πνευματικά τους δικαιώματα, και πλέον είναι αργά. Οι Κινέζοι έμαθαν, και πλέον είναι και καλύτεροι. Τους τα έλεγαν πολλοί δυτικοί που ζουν εκεί αλλά μιλούσαν στον τοίχο. Όπως και ο παραπάνω από την Nissan. Έτσι και το μάθουν τους έλεγε (πριν το 2020), καληνύχτα. Δεν υπάρχει επιστροφή. Δεν έχετε ιδέα τι έρχεται.

Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει είναι να πέσουν τιτανοτεράστια ποσά κάθε χρόνο στην έρευνα και βιομηχανία της ΕΕ. Τίποτε άλλο. Οι δασμοί παίζουν καθυστερήσεις. Η ΕΕ πρέπει να σταματήσει τις λαλακίες και να σοβαρευτεί Οι εταιρείες από μόνες τους δεν μπορούν.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.788
Reaction score
8.842
Η ΕΕ που έβαλε EURO7 προδιαγραφές για καυσαέρια, με ελάχιστη διαφορά στους ρύπους αλλά ανάγκη για μεγάλα έξοδο σε έρευνα; Και τα πήρε πίσω μετά από λόμπι των αυτοκινήτων; Μετά τα ξαναπροωθησε από το λόμπι των περιβαλλοντολόγων; Και μετά τα ανέβαλε όταν είδε ότι τα ηλεκτρικά κάνουν τις προδιαγραφές αυτές άχρηστες;
 

Μηνύματα
4.995
Reaction score
4.236
χρονια πολλα, καλη χρονια!
δυστυχως οι εξελιξεις για την Ευρωπη (και οχι μονο) θα ειναι καταιγιστικες απο την Απω Ανατολη!
ας προσεχαν οταν τους εδιναν σχεδια στο πιατο...........
Σημειωτεον οτι καθολου δεν στεναχωριομαστε γι αυτο. Το αντιθετο μαλιστα. Γιατι οι εταιριες κοιταζουν τα κερδη τους ανεξαρτητως απο ποια χωρα προερχονται.

Ο ανταγωνισμος απ την αλλη ριχνει αναποφευκτα τις τιμες. Θυμαμαι οτι καποτε η Μερκελ ηθελε να βαλει δασμους 100% στο φωτοβολταικα που θα εμπαιναν στην Ε.Ε απο την Κινα. Με προσχημα τον αθεμιτο ανταγωνισμο οτι οι κινεζοι πουλανε πιο κατω κι απ το κοστος παραγωγης! Η κυρία σαφως ηθελε να προωθησει τα φωτοβολταικα της χωρας της που ηταν πολυ πιο ακριβα. Ποιον συμφερει το να μπουν τα φθηνα φωτοβολταικα πχ στην χωρα μας. Τον Ελληνα πολιτη η την γερμανικη βιομηχανια φωτοβολταικων?

Οι κινεζοι εχουν ξεφυγει τεχνολογικα. Κι αν εκλεψαν τεχνολογιες αυτο το κανουν ολοι ανεξαιρετως. Η τουλαχιστον προσπαθουν να το κανουν. Αν δεν υπηρχαν οι κινεζοι με την υπαρξη των καρτελ οι τιμες των ηλεκτρικων θα ηταν οσο τα αεροπλανα.

Ας δουμε και κατι πολυ απλο. Αυτο που ακουγεται εδω και δεκαετιες για τους φορτιστες κινητων (και για λαπτοπ) να εχουν ολοι τους ιδιους, μολις τωρα υλοποιηθηκε. Για κατι που ανηκει στη σφαιρα του αυτονοητου και που το ξερουν και το συζητανε 10-15 χρονια. Ολα για την κονομα.
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
2.021
Τα υβριδικά με τον τρόπο που υλοποιούνται δεν μου αρέσουν ούτε εμενα αλλά τα REEV που μπορείς και αυτά να τα πεις υβριδικά κατά κάποιο τρόπο, είναι η καλύτερη λύση σε EV αυτή τη στιγμή και σε γλυτώνει από όλα τα πιθανά άγχη που μπορεί να σου δημιουργεί ένα ηλεκτρικό όχημα.
 

Μηνύματα
2.576
Reaction score
5.495
Η Κίνα, ο μεγαλύτερος εκπομπών ρύπων CO2 παγκοσμίως και μάλιστα με αυξανόμενους ρυθμούς, μας πουλάει ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να σώσουμε τον πλανήτη από την υπερθέρμανση, χα χα χα....
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.592
Reaction score
8.138
Τα υβριδικά με τον τρόπο που υλοποιούνται δεν μου αρέσουν ούτε εμενα αλλά τα REEV που μπορείς και αυτά να τα πεις υβριδικά κατά κάποιο τρόπο, είναι η καλύτερη λύση σε EV αυτή τη στιγμή και σε γλυτώνει από όλα τα πιθανά άγχη που μπορεί να σου δημιουργεί ένα ηλεκτρικό όχημα.
Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν έχω διαβάσει μέχρι στιγμής κάποιο πειστικό επιχείρημα όσον αφορά το γιατί δεν έχουν προχωρήσει περισσότερο τα REEV.

Όλοι λέμε/λένε εδώ και καιρό ότι ένα EV με έναν μικρό/ελαφρύ/αποδοτικό θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί ως range extender θα ήταν ιδανικό ή τουλάχιστον θα πλησίαζε πολύ περισσότερο το ιδανικό συγκριτικά με ένα "παραδοσιακό" PHEV.

Επίσης διαβάζουμε κατά καιρούς ειδήσεις για νέου τύπου μικρούς κινητήρες με μεγαλύτερη απόδοση κλπ., που θα ήταν ιδανικοί για αυτή τη δουλειά.

Παρόλα αυτά, άφαντα τα REEV (τουλάχιστον σε μεγάλη κλίμακα)! Γιατί; Έλα ντε.

Η τεχνολογία δεν νομίζω ότι λείπει, για να μην πω ότι στη θεωρία ένα EV με REx ακούγεται πιο απλό από ένα full blown PHEV.

Άρα τι είναι; Μήπως τελικά δεν υπάρχουν αυτοί οι μικροί/ελαφροί/αποδοτικοί κινητήρες;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.941
Reaction score
30.878
Δεν είναι θέμα αν υπάρχουν οι κινητήρες. Όλη η ιστορία είναι στο να βρουν οι κατασκευαστές τον ιδανικό συνδιασμό κινητήρα - χωρητικότητας μπαταρίας για κάθε όχημα, ώστε να έχει νόημα και λογικό κόστος.
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
2.021
Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν έχω διαβάσει μέχρι στιγμής κάποιο πειστικό επιχείρημα όσον αφορά το γιατί δεν έχουν προχωρήσει περισσότερο τα REEV.

Όλοι λέμε/λένε εδώ και καιρό ότι ένα EV με έναν μικρό/ελαφρύ/αποδοτικό θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί ως range extender θα ήταν ιδανικό ή τουλάχιστον θα πλησίαζε πολύ περισσότερο το ιδανικό συγκριτικά με ένα "παραδοσιακό" PHEV.

Επίσης διαβάζουμε κατά καιρούς ειδήσεις για νέου τύπου μικρούς κινητήρες με μεγαλύτερη απόδοση κλπ., που θα ήταν ιδανικοί για αυτή τη δουλειά.

Παρόλα αυτά, άφαντα τα REEV (τουλάχιστον σε μεγάλη κλίμακα)! Γιατί; Έλα ντε.

Η τεχνολογία δεν νομίζω ότι λείπει, για να μην πω ότι στη θεωρία ένα EV με REx ακούγεται πιο απλό από ένα full blown PHEV.

Άρα τι είναι; Μήπως τελικά δεν υπάρχουν αυτοί οι μικροί/ελαφροί/αποδοτικοί κινητήρες;
Μια χαρά υπάρχουν. Ειδικά εκείνος ο περιστροφικος που μοιάζει με wankel πιστεύω θα είναι ιδανικός. Όμως σιγά σιγά, μην περιμένουμε άλματα σε τέτοια θέματα. Ιδιωτικες εταιριες ειναι οι αυτοκινητοβιομηχανιες με σκοπο το κερδος. Προηγείται το συμφερον και ένας τέτοιος κινητήρας μάλλον θα έχει ακόμα υψηλό κόστος.
Ωστόσο σιγά σιγά κάνουν την εμφάνισή τους τα REEVs και προσωπικά πιστεύω ότι σε λίγα χρόνια θα είναι η πρώτη επιλογή για τον περισσότερο κόσμο.
Ήδη το Leapmotor C10 είναι μια πολύ καλή πρόταση.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.919
Reaction score
76.568
Δεν θα άλλαζα το PHEV μου με ηλεκτρικό για την δική μου χρήση. :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.274
Δεν θα άλλαζα το PHEV μου με ηλεκτρικό για την δική μου χρήση. :p
Και καλά θα έκανες, εφόσον αυτό ταιριάζει με τις δικές σου ανάγκες, στο χώρο που κινείσαι (υπάρχον δίκτυο ταχυφορτιστών).

Το ζητούμενο δεν είναι τι "βολεύει" κάποιους χρήστες, ούτε εάν είναι χρήσιμα τα phev γενικά (που είναι).

Άλλωστε phev's κατασκευάζουν όλοι ανεξαιρέτως, συμπεριλαμβανομένων των Κινέζων (φυσικά).

Το ζητούμενο είναι εάν η προσήλωση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στα phev's και όχι στα EV's αποτελεί "Road To Hell" In EV Race Against China, και ο "νονός" του Nissan leaf, αυτό εξηγεί, και το εξηγεί ωραιότατα.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει επειγόντως να ρίξει χρήμα στην εξέλιξη των EV (και των μπαταριών), όπου έχει ήδη καθυστερήσει πολύ, διότι ειδάλλως θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το ήδη μεγάλο χάσμα με την κινέζικη παραγωγή.

Η απώλεια της (τεράστιας) αγοράς της Κίνας, ήταν τρομερό πλήγμα για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία (αυτό πληρώνει τώρα η φολγκζβάγκεν, και θα το πληρώσουν μόνοι υπόλοιποι), αλλά αυτό το παιχνίδι έχει πλέον χαθεί. Πάνε δια παντός τα (πολύ σημαντικά) έσοδα που είχε η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία από την πελώρια αγορά της Κίνας, πλέον θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, και να "επιζήσει" με τις υπόλοιπες "αγορές" που έχουν μείνει διαθέσιμες, όσο είναι διαθέσιμες, γιατί η Κίνα δεν αστειεύεται.


ΥΓ. Τα REEV's δεν είναι PHEV's, και σε αντίθεση με τα δεύτερα, και γω εκτιμώ πως έχουν "μέλλον". Σε ένα μέλλον όπου τα EV's θα κυριαρχούν, η μόνη εναλλακτική επιλογή (για ιδιαίτερες απαιτήσεις) θα είναι τα REEV's.

Προς ώρας, θα πρέπει να μας απασχολεί τι μπορεί να κάνει η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία για να αντιμετωπίσει την κινέζικη προέλαση.

Να ένα ακόμα χθεσινό άρθρο:


Οι πικρές αλήθειες..
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.274
Όσο για τις δυνατότητες και την τεχνογνωσία της Κίνας, εδώ εξηγεί ο Τομ Κουκ γιατί η παραγωγή της Apple γίνεται στην Κίνα:


Όχι για τα "φτηνά εργατικά" όπως βολεύει αυτή η "καραμέλα".

Αυτή η πικρή αλήθεια, επεκτείνεται και στα EV's, όπου η ουσιαστική έλλειψη εργατικού δυναμικού (ρομποτική αυτοματοποιημένη κατασκευαστική γραμμή παραγωγής) είναι η πραγματικότητα.

Και όπως είδαμε σε προηγούμενο άρθρο, η κατασκευή των πιο εξελιγμένων και σύγχρονων ρομποτικών μηχανισμών αυτοματοποίησης της παραγωγής, πλέον έχει περάσει στην Κίνα. Αυτοί προμηθεύουν το μεγαλύτερο αριθμό σε όλο τον πλανήτη με τα πιο σύγχρονα ρομποτικά συστήματα αυτοματοποίησης της παραγωγής.
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
2.021
Και καλά θα έκανες, εφόσον αυτό ταιριάζει με τις δικές σου ανάγκες, στο χώρο που κινείσαι (υπάρχον δίκτυο ταχυφορτιστών).

Το ζητούμενο δεν είναι τι "βολεύει" κάποιους χρήστες, ούτε εάν είναι χρήσιμα τα phev γενικά (που είναι).

Άλλωστε phev's κατασκευάζουν όλοι ανεξαιρέτως, συμπεριλαμβανομένων των Κινέζων (φυσικά).

Το ζητούμενο είναι εάν η προσήλωση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στα phev's και όχι στα EV's αποτελεί "Road To Hell" In EV Race Against China, και ο "νονός" του Nissan leaf, αυτό εξηγεί, και το εξηγεί ωραιότατα.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει επειγόντως να ρίξει χρήμα στην εξέλιξη των EV (και των μπαταριών), όπου έχει ήδη καθυστερήσει πολύ, διότι ειδάλλως θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το ήδη μεγάλο χάσμα με την κινέζικη παραγωγή.

Η απώλεια της (τεράστιας) αγοράς της Κίνας, ήταν τρομερό πλήγμα για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία (αυτό πληρώνει τώρα η φολγκζβάγκεν, και θα το πληρώσουν μόνοι υπόλοιποι), αλλά αυτό το παιχνίδι έχει πλέον χαθεί. Πάνε δια παντός τα (πολύ σημαντικά) έσοδα που είχε η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία από την πελώρια αγορά της Κίνας, πλέον θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, και να "επιζήσει" με τις υπόλοιπες "αγορές" που έχουν μείνει διαθέσιμες, όσο είναι διαθέσιμες, γιατί η Κίνα δεν αστειεύεται.


ΥΓ. Τα REEV's δεν είναι PHEV's, και σε αντίθεση με τα δεύτερα, και γω εκτιμώ πως έχουν "μέλλον". Σε ένα μέλλον όπου τα EV's θα κυριαρχούν, η μόνη εναλλακτική επιλογή (για ιδιαίτερες απαιτήσεις) θα είναι τα REEV's.

Προς ώρας, θα πρέπει να μας απασχολεί τι μπορεί να κάνει η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία για να αντιμετωπίσει την κινέζικη προέλαση.

Να ένα ακόμα χθεσινό άρθρο:


Οι πικρές αλήθειες..
Η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανια έχει πεθάνει αλλά δεν το έχει καταλάβει ακόμα.
Κάτι σαν το πικαπ και το δικαναλο.
Καλύτερος παραλληλισμός δεν υπάρχει.
Η Κίνα (βλέπε ιμερσιβ με πολλαπλά sub, σύντομα και με waveforming) απέναντι στην Ευρώπη (Χαιενταδικο δικαναλο με πικαπ, λάμπες και σπέσιαλ καλωδια).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.274
Η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανια έχει πεθάνει αλλά δεν το έχει καταλάβει ακόμα.
Κάτι σαν το πικαπ και το δικαναλο.
Καλύτερος παραλληλισμός δεν υπάρχει.
Η Κίνα (βλέπε ιμερσιβ με πολλαπλά sub, σύντομα και με waveforming) απέναντι στην Ευρώπη (Χαιενταδικο δικαναλο με πικαπ, λάμπες και σπέσιαλ καλωδια).
Ελπίζω πως δεν είναι έτσι.

Αλλά τα πράγματα είναι σοβαρά, και η καθυστέρηση της εξέλιξης των EV με οποιαδήποτε δικαιολογία, δεν είναι λογική επιλογή.

Το πρόβλημα είναι τεράστιο.

 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
2.021
Ελπίζω πως δεν είναι έτσι.
Δεν το εύχομαι αλλά όλες οι ενδείξεις είναι εκεί.
Σε λίγο καιρό οι Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανια θα είναι τόσο πίσω τεχνολογικά που είτε θα πουλάει φασον Κινέζικα υψηλης τεχνολογιας η θα πουλάει αρχαιολογίες/φυκια για μεταξωτές κορδέλες με αποδέκτες τους κλασικούς Ευρωπαίους και μη "χαιενταδες".
Στην καλύτερη περίπτωση θα καταφέρουν να επιβιώσουν χάρη στα brand names που ανέπτυξαν όλα αυτά τα χρόνια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.941
Reaction score
30.878
Να ένα ακόμα χθεσινό άρθρο:

Οι πικρές αλήθειες..
Πάνω κάτω ότι λέμε ήδη εγώ και εσύ εδώ και πολύ καιρό.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.970
Μηνύματα
2.957.649
Members
38.272
Νεότερο μέλος
xardavelas89
Top