- Μηνύματα
- 55.402
- Reaction score
- 138.283
Αυτά τα the ones είναι εντελώς άχρηστα.
Τους κορόιδεψαν.
Τους κορόιδεψαν.
Είναι και πολλά, τι τα θέλουν τόσαΑυτά τα the ones είναι εντελώς άχρηστα.
Τους κορόιδεψαν.
Βασικα ο συγκεκριμένος χώρος είναι για critical listening οπότε θεώρησαν λογικά καλύτερα να έχει όχι μόνον front wides αλλά και περισσότερα σαραουντ κανάλια.Εκατέρωθεν του κεντρικού βλέπω 4 ηχεία , οκ τα δύο είναι left , right , τ άλλα τι είναι ? wide ?
Και αν είναι wide , γιατί έχει 6 surrounds ?
Νταξ τα έξι οροφής τα αφήνουμε.
Ο χοντρός καράφλας με το καρό πουκάμισο τι ρόλο παίζ ? Απορρόφησης ?
Η γκόμενα γιατί είναι ξυπόλητη ?
Της ειπαν , αμα πατησεις το χαλι βγαλε τα παπουτσιαΗ γκόμενα γιατί είναι ξυπόλητη ?
Δε μας νοιάζουν τα στούντιος αφού!Αυτή η τζενελεκ εξελίσσεται σε λαίλαπα του ιμερσιβ.
Άμα σας λέω γω πως βολεύουν λόγω μεγέθους - σπινοράματος - off axis, δε μ'ακουτε, αλλά βλέπω να μ'ακουνε αυτοί που τα στήνουν.
ΥΓ. Στο critical listening γιατί τα βάζουν σε ίδιες αποστάσεις ακρόασης (σε κύκλο) άραγε;
Dolby Laboratories
A new location was opened in Nuremberg on June 20, 2024 for this very software work, supported by the Tucher Foundation. The new laboratory is primarily used for software development and coordination, and around 100 employees from 14 nations work in the new Nuremberg premises. According to Andreas Ehret, Managing Director of Dolby Germany GmbH, the new Nuremberg facility is one of the largest and most important locations outside the USA.
The mixing Lab
View attachment 335258
The critical listening Lab
View attachment 335259
Πολλά τζενελεκ βλέπω
τι χρειάζεται για ένα immersive Με αυτά κώστα; μπουγιουρντί εννοώ. επίσης: το δικάναλο γίνεται immersive? (άνευ σχολίου). όχι τπτ άλλο γτ στο τέλος θα μας πείσειςΣας το'πα και σας το ξανάπα.
Αυτά τα Genelec της σειράς the ones, είναι ταμάμ για immersive setup.
Βεβαίως υπάρχουν κι άλλες καλές "συνταγές" δορυφόρων, αλλά αυτά τα άτιμα, λες και φτιάχτηκαν ειδικά για αυτή τη δουλειά.
Εννοείται πως για ένα απλό δικαναλο σεταπ θα ήταν επίσης εξαιρετικές επιλογές, και οι μετρήσεις που έχουμε δει ως τώρα για αυτά τα ηχεία, είναι κέντημα.
Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, τουλάχιστον σύμφωνα με την εξόχως "απαιτητική" δικιά μου "ματιά" των κατασκευαστικών δεδομένων τους.
Διότι αυτά τα ηχεία έχουν ένα "μειονέκτημα", στοχεύουν στην κορυφή, δηλαδή ιδανικά θα έπρεπε να παίρνουν ψηφιακό σήμα στην είσοδό τους, εφόσον διαθέτουν ενσωματωμένο DAC, και φυσικά έχουν ενσωματωμένο DSP, το οποίο και χρησιμοποιείται από το μαμά σύστημα ισοστάθμισης της Genelec.
Αυτή η κατασκευαστική τους λεπτομέρεια, τα κάνει ιδανικά ταίρια σε AV pro με πολλαπλές ψηφιακές εξόδους, και αυτοί οι AV pro είναι λίγοι, και φτηνούς δε τους λες. Κι αυτό είναι πρακτικά το μόνο τους "μειονέκτημα".
Για τυπικούς AV pro, με αναλογικές εξόδους, ιδανικός συνδυασμός είναι ηχεία χωρίς ενσωματωμένο DAC/DSP, ώστε να μην υπάρχει εν σειρά δεύτερη ψηφιοαναλογική μετατροπή στο σήμα εξόδου της προενίσχυσης.
Στα ανωτέρω στούντιο, όπως και της μαμάς Dolby, θεωρώ βέβαιο πως συνδέονται στο ψηφιακό πεδίο, αλλά οκ, ούτε το ξέρω, ούτε θα μου έκανε τρομερή εντύπωση εάν δεν ισχύει, διότι στους αριθμούς, βγαίνει "διάφανη" αυτή η μετατροπή, οπότε δεν μπορείς να πείσεις έναν σοβαρό επαγγελματία εγκαταστάτη που πάει "by the book" και με μετρήσιμες παραμέτρους, να αποφύγει περιττές ψηφιοαναλογικές μετατροπές στην πορεία του σήματος, όπως δεν πείθεται και για πλουμιστά καλώδια.
Προσωπικά θα τα χρησιμοποιούσα με ένα τρινοβ που βγάζει 24 ψηφιακές (AES/EBU) εξόδους.τι χρειάζεται για ένα immersive Με αυτά κώστα;