Lipinski L-70

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.045
Reaction score
60.003
Απάντηση: Lipinski L-70

Και δίκιο να είχες πρέπει να ξέρεις σε ποιόν μιλάς και πως.
Πόσο μάλλον που δεν κατανοείς καν για τι μιλάω...

...
Αλλά η ζωή είναι απλή , ας έχει ο καθένας αυτό που μπορεί, κατανοεί και τον κάνει να αισθάνεται καλά.
Σημασία έχει η ίδια η μουσική.
Επειδή επιλέγω να μην κατανοώ το περί τίνος μιλάτε στο συγκεκριμένο θέμα,τουλάχιστον χρησιμοποίησα μία λέξη την οποία κατανοώ πλήρως.Κι επειδή αυτό με απαλλάσσει από τύψεις-αφού δεν ξέρω προσωπικά τους συνομιλητές μου- σας ανακοινώνω ότι μπορείτε κι εσείς να τη χρησιμοποιήσετε γιά μένα.:612:
Μουσική ακούς πάντοτε, αν είναι καλή η μουσική ιδέα , η ερμηνεία κλπ
και αυτό , ανεξάρτητα απο την ποιότητα της αναπαραγωγής και αν η αναπαραγωγή αναφέρεται σε φυσική εκτέλεση η με τεχνητό μέσο.
Όπως είπα :
" ...Σημασία έχει η ίδια η μουσική.... "
Υποτίθεται βέβαια πως συζητάμε εδώ, πως η μουσική αναπαράγεται με όμορφο και θα έλεγα "ιδανικό" τρόπο.
Δηλαδή ένας εξαίρετος βιολιστής με ένα Guarnieri θα δημιουργήσει μεγάλη ακουστική απόλαυση της μουσικής που ερμηνέυει.
Με τον ίδιο τρόπο, εξαίρετα ηχεία θα δημιουργήσουν μεγάλη ακουστική απόλαυση της μουσικής που θα ακουστεί.
Παραφράζοντας λοιπόν στο πνεύμα μιάς αμοιβαίας κατανόησης το απόφθεγμα:
θα μπορούσα να σημειώσω ότι εάν δεν μπορούμε να βγάλουμε την τελειότητα ενός οργάνου έξω από την προσλαμβανόμενη από εμάς μουσική συγκίνηση τότε δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε καμία μουσική συγκίνηση έξω από την τελειότητα ενός οργάνου.:126:

Σ'έναν κόσμο που απέχει της τελειότητας,πιστεύω ότι η μουσική απόλαυση οφείλει εναλλακτικά να εξασφαλίζει δυνατότητα επίτευξής της ανεξαρτήτως τρανταχτών οργάνων και συστημάτων αναπαραγωγής.Σε αντίθετη περίπτωση η αμετροέπεια τείνει ν'αναπαράγεται με ακόμα υψηλότερη...πιστότητα.
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Lipinski L-70

Σ'έναν κόσμο που απέχει της τελειότητας,πιστεύω ότι η μουσική απόλαυση οφείλει εναλλακτικά να εξασφαλίζει δυνατότητα επίτευξής της ανεξαρτήτως τρανταχτών οργάνων και συστημάτων αναπαραγωγής.Σε αντίθετη περίπτωση η αμετροέπεια τείνει ν'αναπαράγεται με ακόμα υψηλότερη...πιστότητα.
:446:
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Lipinski L-70

Σ'έναν κόσμο που απέχει της τελειότητας,πιστεύω ότι η μουσική απόλαυση οφείλει εναλλακτικά να εξασφαλίζει δυνατότητα επίτευξής της ανεξαρτήτως τρανταχτών οργάνων και συστημάτων αναπαραγωγής.Σε αντίθετη περίπτωση η αμετροέπεια τείνει ν'αναπαράγεται με ακόμα υψηλότερη...πιστότητα.
Πολύ σωστά, το ανέφερα πρώτος πολλές φορές " ... πρώτα είναι η μουσική...", και η απόλαυση μπορεί να έλθει και με καβουρδιστήρια σαν αυτά που κάποιοι είχαμε όταν είμαστε μικροί.

Απο εκεί και πέρα η προσπάθεια για συνεχή εξέλιξη και η τάση για "τελειότητα" είναι ίδιον της εξέλιξης του ανθρώπινου είδους όπως
απέδειξε και ο Δαρβίνος.

Υποτίθετε πως εξέθεσα την άποψη μου για την κατασκευή ηχείων και πως κάποια ηχεία έχουν πλησιάσει πιο κοντά στην πραγματική μουσική.

Όπως και το πως κάποιοι άνθρωποι είναι guru σε αυτό που κάνουν και έχουν τον σεβασμό όλων.

Αν αυτό φαίνεται αμετροέπεια τι να κάνουμε , δεν είμαι του χρυσού μέσου όρου.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Lipinski L-70

Όπως και το πως κάποιοι άνθρωποι είναι guru σε αυτό που κάνουν και έχουν τον σεβασμό όλων.

Αν αυτό φαίνεται αμετροέπεια τι να κάνουμε , δεν είμαι του χρυσού μέσου όρου.
μαρεσεις...
:120:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.045
Reaction score
60.003
Απάντηση: Lipinski L-70 εναντίον...δεινοσαύρων

Πολύ σωστά, το ανέφερα πρώτος πολλές φορές " ... πρώτα είναι η μουσική...", και η απόλαυση μπορεί να έλθει και με καβουρδιστήρια σαν αυτά που κάποιοι είχαμε όταν είμαστε μικροί.
Απο εκεί και πέρα η προσπάθεια για συνεχή εξέλιξη και η τάση για "τελειότητα" είναι ίδιον της εξέλιξης του ανθρώπινου είδους όπως
απέδειξε και ο Δαρβίνος.
Υποτίθεται πως εξέθεσα την άποψη μου για την κατασκευή ηχείων και πως κάποια ηχεία έχουν πλησιάσει πιο κοντά στην πραγματική μουσική.
Όπως και το πως κάποιοι άνθρωποι είναι guru σε αυτό που κάνουν και έχουν τον σεβασμό όλων.
Αν αυτό φαίνεται αμετροέπεια τι να κάνουμε , δεν είμαι του χρυσού μέσου όρου.
Η θεωρία του Δαρβίνου στηρίζεται σε δύο πρωταρχικές έννοιες:τη γενετική παρέκκλιση και τη φυσική επιλογή.Οι αλλαγές των συνθηκών του περιβάλλοντος(κλίμα και θέση στην τροφική αλυσίδα) πυροδοτούν την εμφάνιση ποικιλότητας στους οργανισμούς.Καθώς οι πληθυσμοί αυξάνονται,στα πλαίσια του αγώνα γιά επιβίωση κάθε βιολογική οντότητα ανταγωνίζεται τις ομοειδείς για τη διάθεσιμη τροφή και το χώρο ανάπτυξης.Οι εκπρόσωποι των ικανότερων-υπό τις δεδομένες συνθήκες- τύπων θα επιβιώσουν με αποτέλεσμα την κληροδότηση των πλεονεκτικών χαρακτηριστικών στους απογόνους τους.Κάθε μειονεκτικός τύπος θα τείνει προς εξαφάνιση.Η διαιώνιση των ΄΄καταλληλότερων΄΄(γιά δεδομένο περιβάλλον) μορφών και τρόπων λειτουργίας αποτελεί την πεμπτουσία της εξέλιξης.

Mιά ελλιπής ποικιλομορφία(η οποία μειώνει με τη σειρά της τη δυνατότητα προσαρμογής) συνοδευόμενη από έντονο ανταγωνισμό προκαλεί την εξαφάνιση ενός ολοκλήρου είδους.Η εξέλιξη και διαφοροποίηση των ειδών εξασφαλίζεται από τη μεγάλη ποικιλομορφία σε συνδυασμό με έντονο ανταγωνισμό...

Εμφανίζεται δυσχέρεια στην εφαρμογή της θεωρίας όταν η μορφολογική και λειτουργική διαφοροποίηση οφείλεται σε επίκτητα αντί γιά κληρονομούμενα χαρακτηριστικά.Επίσης η εκτίμηση της προτεραιότητας συγκεκριμένου χαρακτηριστικού έναντι άλλου στη φυσική επιλογή δεν είναι καθολική.Η ίδια μεταβολή μπορεί να είναι ευνοική υπό ορισμένες συνθήκες,καθιστάμενη όμως μειονεκτική σε διαφορετικές.
Η φυσική επιλογή δεν δημιουργεί ΄΄τέλειες΄΄ οντότητες από ποιοτική άποψη,απλά συντελεί στην ποσοτική επικράτηση ορισμένων χαρακτηριστικών έναντι άλλων,γεγονός το οποίο σε βάθος γενεών δύναται ν'αποδώσει νέα είδη.

Θ'αξιζε εδώ να ξεκαθαριστεί,τί ακριβώς εννοείτε λέγοντας περί ΄΄πραγματικής μουσικής΄΄ και ποιά θα είναι η ΄΄μη πραγματική΄΄;Σχετικά με τους ΄΄guru΄΄,όσο καταξιωμένοι κι αν είναι στον τομέα τους,σαφώς και δεν είναι αποδεκτοί απ'όλους.Αρκετές φορές μάλιστα η εξέλιξη προωθείται ακριβώς απ'όσους δεν είναι διατεθειμένοι ν'αποδέχονται τα κελεύσματά τους ασυζητητί.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Lipinski L-70 εναντίον...δεινοσαύρων

"Αρκετές φορές μάλιστα η εξέλιξη προωθείται ακριβώς απ'όσους δεν είναι διατεθειμένοι ν'αποδέχονται τα κελεύσματά τους ασυζητητί."
Έχεις απόλυτο δίκιο στο παραπάνω, γι αυτό και οι σοφώτεροι των γκουρού (και ριβιούερς) συνεργάζονται με ένα πάνελ ανθρώπων των οποίων εμπιστεύονται την γνώση, το γούστο και την ακουστική εμπειρία, ώστε να προστατεύονται από την υποκειμενικότητα της κρίσης τους και να καταλήγουν σε ασφαλέστερα συμπεράσματα γι αυτό που σχεδιάζουν ή κρίνουν, πέραν φυσικά των μετρήσεων.
Έτσι νοιώθουν και πιο σίγουροι όταν ομιλούν οι "μη αποδεχόμενοι τα κελεύσματά τους".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.255
Reaction score
143.915
Απάντηση: Re: Lipinski L-70

Εδώ έχουμε τον "ανταγωνιστή" ...

Δυστυχώς δεν θέτεις ούτε συ ούτε κανείς άλλος τον "ανταγωνιστή", τον θέτει η "αγορά", το "καταναλωτικό κοινό", με τις επιλογές του στο ίδιο κοστολόγιο.

κι αυτό το "καταναλωτικό κοινό" δε χειραγωγείται με υποδείξεις αυτού του τύπου, διότι έχει (όπως κι εσύ) "άποψη". Είναι (όπως έχω ξαναπεί) η "άποψη" ένα πράμα σα την κ@λ@τρ@πίδα, όλοι έχουν...

Αυτό βέβαια, δεν υποτιμάει την "αξία της άποψής σου", διότι δυνητικά μπορείς να γίνεις κι εσύ μέρος του "καταναλωτικού κοινού", δηλαδή να κάνεις αγορά για τον εαυτό σου, οπότε η "αξία" της "άποψής" σου είναι ισότιμη με οποιουδήποτε άλλου, και τελικά χρήσιμη μόνο για τον εαυτό σου. :126:

Ακόμα κι η "άποψη" περί σεβασμού προς τον οποιονδήποτε "γκουρού" που διαθέτει την εμπειρία και τη συσσωρευμένη γνώση ετών, όπως καλή ώρα για τον μπαρμπα βάις, καταρρίπτεται από τις κινήσεις του καταναλωτικού κοινού, που σπεύδουν ταχέως να "ξεφορτωθούν" το minerva, ένα διόλου φτηνό μηχάνημα, διότι έχουν την "άποψη" πως άλλες υλοποιήσεις (είτε του ίδιου κατασκευαστή είτε - πιο συχνά - άλλου κατασκευαστή) έχουν σαφώς καλύτερο ήχο. Οπότε το (δήθεν) εύλογο ερώτημα είναι γιατί τόση γνώση και τόση εμπειρία ετών από ένα γκουρού του χώρου, που βρίσκεται μέσα σε μια εμπορική υλοποίηση, χάνει τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα την εκτίμηση του αγοραστικού κοινού, από μια επόμενη υλοποίηση, είτε του ίδιου είτε άλλου κατασκευαστή, καθώς η "νέα" είναι (ακούγεται) πιο "ωραία", τουλάχιστον αυτή είναι η "κυρίαρχη άποψη", βάση της οποίας εξελίσσονται τα δρώμενα, μέσα σε ένα "πνεύμα εξέλιξης" παρόμοιο με αυτό της εξελικτικής θεωρίας του Δαρβίνου.

Στο παραπάνω σκεπτικό, αν προσθέσεις την απορία του <<μα τι άκουγα ως τώρα>> του καταναλωτικού κοινού που προέβη σε αγορά του "νέου και ωραίου", φτάνεις αβίαστα στο συμπέρασμα πως πριν από 5 χρόνια τίποτα δεν έπαιζε ούτε καν αποδεκτά, κι άρα καμιά ηχογράφηση ηλικίας >5 ετών δεν είναι της προκοπής διότι δεν διέθεταν τέτοια μηχανήματα τότε.

κι όμως, με τις ηχογραφήσεις αυτές, τις φτιαγμένες από υποδεέστερο εξοπλισμό, λεν πολλοί σήμερα πως <<να, έτσι ακούγεται στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο "φυσικός" ήχος>>. Άραγε μέχρι εκεί έφτανε η φαντασία του "μαστερά"?:138:

κι έχουμε τελικά ξεφύγει από την πιστή αναπαραγωγή του μέσου, καθώς "φιλοσοφούμε" περί πιστής αναπαραγωγής της πραγματικότητας, του "φυσικού ήχου", κάτι το οποίο ποτέ δεν απασχόλησε την διεθνή βιομηχανία audio, η οποία σαφώς έχει ως στόχο την πιστή αναπαραγωγή του μέσου, το οποίο "μέσο" σε καμιά των περιπτώσεων δε συγκρίνεται με την πραγματικότητα, είτε μιλάμε για φλακ είτε για ελ-πι είτε για κάτι που προέρχεται από τον αστερισμό του ελ του κενταύρου.

οπότε, δε "φιλοσοφούμε", μάλλον "παπαροφιλολογούμε", αλλά τουλάχιστον έχει πλάκα.

Να μου επιτρέψετε λοιπόν κι εμένα να έχω την "άποψη" πως ανθούν τα "φύκια κι οι μεταξωτές κορδέλες", ή (για να το θέσω πιο "επιστημονικά") πως συνεχίζεται η παρωδία των μικρο-διαφοροποιήσεων τονικής ισορροπίας των μηχανημάτων, με "σοφό" τρόπο ώστε να αποδίδουν άλλη "ηχητική ταυτότητα" στο τελικό προϊόν, ώστε η "αλλαγή" να κρίνεται θετική από μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, για λόγους καθαρά βιοποριστικούς, κάτι σα την πρακτική της παγκόσμιας βιοτεχνίας κα(β)λωδίων.:137::138:

είμεθα περικυκλωμένοι κυρίες και κύριοι...
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Re: Lipinski L-70

Δυστυχώς δεν θέτεις ούτε συ ούτε κανείς άλλος τον "ανταγωνιστή", τον θέτει η "αγορά", το "καταναλωτικό κοινό", με τις επιλογές του στο ίδιο κοστολόγιο.

κι αυτό το "καταναλωτικό κοινό" δε χειραγωγείται με υποδείξεις αυτού του τύπου, διότι έχει (όπως κι εσύ) "άποψη". Είναι (όπως έχω ξαναπεί) η "άποψη" ένα πράμα σα την κ@λ@τρ@πίδα, όλοι έχουν...

Αυτό βέβαια, δεν υποτιμάει την "αξία της άποψής σου", διότι δυνητικά μπορείς να γίνεις κι εσύ μέρος του "καταναλωτικού κοινού", δηλαδή να κάνεις αγορά για τον εαυτό σου, οπότε η "αξία" της "άποψής" σου είναι ισότιμη με οποιουδήποτε άλλου, και τελικά χρήσιμη μόνο για τον εαυτό σου. :126:

Ακόμα κι η "άποψη" περί σεβασμού προς τον οποιονδήποτε "γκουρού" που διαθέτει την εμπειρία και τη συσσωρευμένη γνώση ετών, όπως καλή ώρα για τον μπαρμπα βάις, καταρρίπτεται από τις κινήσεις του καταναλωτικού κοινού, που σπεύδουν ταχέως να "ξεφορτωθούν" το minerva, ένα διόλου φτηνό μηχάνημα, διότι έχουν την "άποψη" πως άλλες υλοποιήσεις (είτε του ίδιου κατασκευαστή είτε - πιο συχνά - άλλου κατασκευαστή) έχουν σαφώς καλύτερο ήχο. Οπότε το (δήθεν) εύλογο ερώτημα είναι γιατί τόση γνώση και τόση εμπειρία ετών από ένα γκουρού του χώρου, που βρίσκεται μέσα σε μια εμπορική υλοποίηση, χάνει τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα την εκτίμηση του αγοραστικού κοινού, από μια επόμενη υλοποίηση, είτε του ίδιου είτε άλλου κατασκευαστή, καθώς η "νέα" είναι (ακούγεται) πιο "ωραία", τουλάχιστον αυτή είναι η "κυρίαρχη άποψη", βάση της οποίας εξελίσσονται τα δρώμενα, μέσα σε ένα "πνεύμα εξέλιξης" παρόμοιο με αυτό της εξελικτικής θεωρίας του Δαρβίνου.

Στο παραπάνω σκεπτικό, αν προσθέσεις την απορία του <<μα τι άκουγα ως τώρα>> του καταναλωτικού κοινού που προέβη σε αγορά του "νέου και ωραίου", φτάνεις αβίαστα στο συμπέρασμα πως πριν από 5 χρόνια τίποτα δεν έπαιζε ούτε καν αποδεκτά, κι άρα καμιά ηχογράφηση ηλικίας >5 ετών δεν είναι της προκοπής διότι δεν διέθεταν τέτοια μηχανήματα τότε.

κι όμως, με τις ηχογραφήσεις αυτές, τις φτιαγμένες από υποδεέστερο εξοπλισμό, λεν πολλοί σήμερα πως <<να, έτσι ακούγεται στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο "φυσικός" ήχος>>. Άραγε μέχρι εκεί έφτανε η φαντασία του "μαστερά"?:138:

κι έχουμε τελικά ξεφύγει από την πιστή αναπαραγωγή του μέσου, καθώς "φιλοσοφούμε" περί πιστής αναπαραγωγής της πραγματικότητας, του "φυσικού ήχου", κάτι το οποίο ποτέ δεν απασχόλησε την διεθνή βιομηχανία audio, η οποία σαφώς έχει ως στόχο την πιστή αναπαραγωγή του μέσου, το οποίο "μέσο" σε καμιά των περιπτώσεων δε συγκρίνεται με την πραγματικότητα, είτε μιλάμε για φλακ είτε για ελ-πι είτε για κάτι που προέρχεται από τον αστερισμό του ελ του κενταύρου.

οπότε, δε "φιλοσοφούμε", μάλλον "παπαροφιλολογούμε", αλλά τουλάχιστον έχει πλάκα.

Να μου επιτρέψετε λοιπόν κι εμένα να έχω την "άποψη" πως ανθούν τα "φύκια κι οι μεταξωτές κορδέλες", ή (για να το θέσω πιο "επιστημονικά") πως συνεχίζεται η παρωδία των μικρο-διαφοροποιήσεων τονικής ισορροπίας των μηχανημάτων, με "σοφό" τρόπο ώστε να αποδίδουν άλλη "ηχητική ταυτότητα" στο τελικό προϊόν, ώστε η "αλλαγή" να κρίνεται θετική από μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, για λόγους καθαρά βιοποριστικούς, κάτι σα την πρακτική της παγκόσμιας βιοτεχνίας κα(β)λωδίων.:137::138:

είμεθα περικυκλωμένοι κυρίες και κύριοι...
Με απογοητεύεις με τέτοιες γενικέυσεις.

Θα πρέπει να ξέρεις και απο την δουλειά σου πως υπάρχει σταδιακή και συνεχής πρόοδος την οποιά αντιλαμβάνονται όσοι είναι "μέσα" στο αντικείμενο ξεκάθαρα.

Το τοπίο για μένα δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καθαρό είναι.

Όταν ο guru της δουλειάς σου στην Αμερική η ξέρω γω που, μιλάει για το "νέο" μηχάνημα που είναι καλύτερο ίσως απο τα περισσότερα υπάρχοντα , μπορεί να είσαι σκεπτικός αν τα παίρνει αλλά επειδή τον εκτιμάς ξέρεις πως πρέπει να το ψάξεις και πως δύσκολα θα χαλούσε την φήμη του , οπότε ξέρεις πως μάλλον έχει δίκιο πρίν καν το τσεκάρεις ...

Το τι αγοράζει ο κόσμος δεν έχει τόση σημασία και αυτό το ξέρεις.

Και ποιός σου είπε πως ο Weiss δεν γίνεται κάθε μέρα καλύτερος.
Η ουσία είναι πως και ένα DAC του Weiss του 2000 παίζει καλύτερα απο πολλά σημερινά.

Η Metric Halo έβγαλε την 2882 το 2001. Δέκα χρόνια μετά θεωρείται χωρίς αμφισβήτηση η καλύτερη κάρτα στα 1500-2000 €

To 2001 !!! Παίζει με τα ίδια AD/DA που είχε απο την αρχή ! Στην πραγματικότητα απο το 2001 μέχρι το 2005 την μυρίζανε σε όλο τον πλανήτη. Μετά το 2005 ανακάλυψαν την Αμερική.

Υπάρχουν εξαίρετες ηχογραφήσεις απο το 1955 γιατί έγραφαν direct το 2tr master με 3 μικρόφωνα. Ή έγραφαν σε μεγάλους χώρους με φυσικές αποστάσεις.

Αν έγραφαν με την σημερινή τεχνολογία όπως τότε, "θα έπεφταν αυτιά". Αλλά μας έχει φάει η ασχετοσύνη , η έλλειψη οράματος
και τα Cubase.

Οι άνθρωποι και οι ηχολήπτες πλέον βλέπουν παρά ακούνε την μουσική.

Όποιοι λίγοι το κάνουν έχουν απίθανο αποτέλεσμα.

Επίσης το μόνο standard που με το οποίο μπορούμε να συγκρίνουμε τα πράγματα είναι ο φυσικός ήχος κάτι απόλυτα χειροπιαστό. Το ότι οι ηχογραφήσεις αλλάζουν είναι απλώς μέρος της εξίσωσης που λαμβάνει κάποιος υπ'οψιν του.

Λοιπόν, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και καθόλου μπερδεμένα.

Και αν αυτά είναι θέματα που απασχολούν εμένα που είναι και η δουλειά μου, δεν θα έπρεπε να περιμένω άνθρωποι που απλώς χαίρονται και καλά κάνουν την μουσική ακρόαση , να έχουν αυτή την προσέγγιση.

Και επειδή και ο χρόνος μας είναι πολύτιμος δεν θα τον καταχράζομαι πολύ απο δω και πέρα.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Re: Lipinski L-70

Δυστυχώς δεν θέτεις ούτε συ ούτε κανείς άλλος τον "ανταγωνιστή", τον θέτει η "αγορά", το "καταναλωτικό κοινό", με τις επιλογές του στο ίδιο κοστολόγιο.

κι αυτό το "καταναλωτικό κοινό" δε χειραγωγείται με υποδείξεις αυτού του τύπου, διότι έχει (όπως κι εσύ) "άποψη". Είναι (όπως έχω ξαναπεί) η "άποψη" ένα πράμα σα την κ@λ@τρ@πίδα, όλοι έχουν...

Αυτό βέβαια, δεν υποτιμάει την "αξία της άποψής σου", διότι δυνητικά μπορείς να γίνεις κι εσύ μέρος του "καταναλωτικού κοινού", δηλαδή να κάνεις αγορά για τον εαυτό σου, οπότε η "αξία" της "άποψής" σου είναι ισότιμη με οποιουδήποτε άλλου, και τελικά χρήσιμη μόνο για τον εαυτό σου. :126:

Ακόμα κι η "άποψη" περί σεβασμού προς τον οποιονδήποτε "γκουρού" που διαθέτει την εμπειρία και τη συσσωρευμένη γνώση ετών, όπως καλή ώρα για τον μπαρμπα βάις, καταρρίπτεται από τις κινήσεις του καταναλωτικού κοινού, που σπεύδουν ταχέως να "ξεφορτωθούν" το minerva, ένα διόλου φτηνό μηχάνημα, διότι έχουν την "άποψη" πως άλλες υλοποιήσεις (είτε του ίδιου κατασκευαστή είτε - πιο συχνά - άλλου κατασκευαστή) έχουν σαφώς καλύτερο ήχο. Οπότε το (δήθεν) εύλογο ερώτημα είναι γιατί τόση γνώση και τόση εμπειρία ετών από ένα γκουρού του χώρου, που βρίσκεται μέσα σε μια εμπορική υλοποίηση, χάνει τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα την εκτίμηση του αγοραστικού κοινού, από μια επόμενη υλοποίηση, είτε του ίδιου είτε άλλου κατασκευαστή, καθώς η "νέα" είναι (ακούγεται) πιο "ωραία", τουλάχιστον αυτή είναι η "κυρίαρχη άποψη", βάση της οποίας εξελίσσονται τα δρώμενα, μέσα σε ένα "πνεύμα εξέλιξης" παρόμοιο με αυτό της εξελικτικής θεωρίας του Δαρβίνου.

Στο παραπάνω σκεπτικό, αν προσθέσεις την απορία του <<μα τι άκουγα ως τώρα>> του καταναλωτικού κοινού που προέβη σε αγορά του "νέου και ωραίου", φτάνεις αβίαστα στο συμπέρασμα πως πριν από 5 χρόνια τίποτα δεν έπαιζε ούτε καν αποδεκτά, κι άρα καμιά ηχογράφηση ηλικίας >5 ετών δεν είναι της προκοπής διότι δεν διέθεταν τέτοια μηχανήματα τότε.

κι όμως, με τις ηχογραφήσεις αυτές, τις φτιαγμένες από υποδεέστερο εξοπλισμό, λεν πολλοί σήμερα πως <<να, έτσι ακούγεται στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο "φυσικός" ήχος>>. Άραγε μέχρι εκεί έφτανε η φαντασία του "μαστερά"?:138:

κι έχουμε τελικά ξεφύγει από την πιστή αναπαραγωγή του μέσου, καθώς "φιλοσοφούμε" περί πιστής αναπαραγωγής της πραγματικότητας, του "φυσικού ήχου", κάτι το οποίο ποτέ δεν απασχόλησε την διεθνή βιομηχανία audio, η οποία σαφώς έχει ως στόχο την πιστή αναπαραγωγή του μέσου, το οποίο "μέσο" σε καμιά των περιπτώσεων δε συγκρίνεται με την πραγματικότητα, είτε μιλάμε για φλακ είτε για ελ-πι είτε για κάτι που προέρχεται από τον αστερισμό του ελ του κενταύρου.

οπότε, δε "φιλοσοφούμε", μάλλον "παπαροφιλολογούμε", αλλά τουλάχιστον έχει πλάκα.

Να μου επιτρέψετε λοιπόν κι εμένα να έχω την "άποψη" πως ανθούν τα "φύκια κι οι μεταξωτές κορδέλες", ή (για να το θέσω πιο "επιστημονικά") πως συνεχίζεται η παρωδία των μικρο-διαφοροποιήσεων τονικής ισορροπίας των μηχανημάτων, με "σοφό" τρόπο ώστε να αποδίδουν άλλη "ηχητική ταυτότητα" στο τελικό προϊόν, ώστε η "αλλαγή" να κρίνεται θετική από μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, για λόγους καθαρά βιοποριστικούς, κάτι σα την πρακτική της παγκόσμιας βιοτεχνίας κα(β)λωδίων.:137::138:

είμεθα περικυκλωμένοι κυρίες και κύριοι...
Κώστα το ποιά είναι η "κυρίαρχη άποψη" και το ποιά ουσιαστική αξία μπορεί να έχει ή πως ερμηνεύεται είναι θέμα ...προς ερμηνεία . Το αν το "ωραίον και νέον" παίζει το ίδιο και καλύτερα κι αυτό είναι πάντα υποκειμενικό. Μπορεί ο καθείς ανάλογα με την ακουστική του κουλτούρα να κρίνει ανάλογα.
Τώρα το πόσα Μινέρβα αντικαταστάθηκαν από "νέα, ωραία και φθηνά" μάλλον ελάχιστα, θα μου επιτρέψεις να ξέρω. Επίσης οι διαφορές του 202 από τον πρόγονό του είναι ουσιαστκές, σχεδιαστικά και σε απόδοση και λυπάμαι αν το θεωρείς μακιγιάρισμα ηχητικής ταυτότητας.
Όλα αυτά γιατί πολλές φορές γίνεσαι κάπως ισοπεδωτικός θα έλεγα. Σε δικαιολογώ γιατί ξέρω οτι εν πολλοίς αυτό προέρχεται από το "απόλυτο" ύφος του ΧΧ.
Και μια ερώτηση, έχεις ακούσει ποτέ κανένα Weiss?
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Lipinski L-70

Νομιζω ότι η dCS πρεπει να παει στην Weiss η στην Metric Halo για μερικα σεμιναρια. Αυτά τα dac που βγαζουν (Skarlati, Paganini, Puccini, Debussy) πολύ χαλια παιζουν ρε παιδι μου :135:


Θεμη κανεις δεν αμφιβαλει για την αξια των προαναφερθεντων (Weiss - Metric Halo), αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα υπαρχουν σε τετοιας μορφης τεχνολογια και αλλοι ισως λιγοτερο γνωστοι που θα μπουνε κοντρα στον ανταγωνισμο των μεγαλων ονοματων.



Γνωστο επισης οχι μονο απο τον χωρο του οντιο, οτι ενα σημαντικο μερος του ποσου που ζητανε ειναι το ονομα. Oμως να σου τα παρουν για ενισχυτες, για ηχεια, για προ αντε το καταπινεις.
Στο ντακ ομως το παραξηλωνουν. Για μικρα κουτακια που η τεχνολογια ειναι πιο πολυ κομπιουτεριστικη ζητανε υπερβολικα ποσα. Επειδη ξερουν οτι τους χαιενταδες τους εχουν συνηθησει να πληρωνουν αδρα.


Επισης ξερεις οτι οι διαφορες ειναι μικρες και σε καμμια περιπτωση δεν δικαιολογει τις τεραστιες διαφορες στις τιμες των εν λογω μηχανηματω. Στα πικαπ και στα σιντιπλαιυερ οι διαφορες ηταν πολυ μεγαλυτερες.



Μην ξεχναμε ομως οτι στο ντακ ομως η πραγματικη επανασταση εγινε τα τελευταια 2-3 χρονια και γι αυτο ας οψεται η LINN. Η εταιρια που φωναζε δυνατα για να πεταξουμε τα σιντι και να ριπαρουμε σε φλακ τα αρχεια μας. Διαφημηζοντας κι αυτη απο μερους της τα προιοντα της που ηταν πραγματικα καινοτομα για την εποχη της. Και μιλαμε μονο για 2-3 χρονια πριν!! Επομενως τι ιστορια να μας πει καποιος. Στην πραγματικοτητα η ιστορια τωρα γραφεται.
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Lipinski L-70

Και μιας και ανεφερα ιστορια και ντακ, ας κανουμε ενα γκαλοπ, ποσοι απο δω μεσα ειχαν ντακ πριν 5 χρονια και ποσοι εχουν τωρα :204:
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Re: Απάντηση: Re: Lipinski L-70

Κώστα .... έχεις ακούσει ποτέ κανένα Weiss?
Άκουσε το δικό μου το 202, όταν το πήγα στου Κοτσίδη μια βραδιά, όπου ακούσαμε τα Parsifal με ψηφιακό τελικό.

Μια χαρά τού άρεσε. :116:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.255
Reaction score
143.915
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Lipinski L-70

Άκουσε το δικό μου το 202, όταν το πήγα στου Κοτσίδη μια βραδιά, όπου ακούσαμε τα Parsifal με ψηφιακό τελικό.

Μια χαρά τού άρεσε. :116:
και το μινέρβα μου άρεσε όμως. :126:
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Lipinski L-70

και το μινέρβα μου άρεσε όμως. :126:
Εσυ εισαι σαν τους παπουληδες: Οποια εικοσαχρονη περναει τους αρεσουν, μα κουτση ειναι, στραβη ειναι αυτοι λενε "θεα ειναι":135:
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Ως πρώην κάτοχος του Minerva και νυν του 202, μπορώ να πω ότι η ηχητική βελτίωση στο νέο μοντέλο είναι ξεκάθαρη πέρα από κάθε αμφιβολία.

Όχι ότι απορώ πώς άκουγα πριν, γιατί σίγουρα και το Minerva ήταν ένα πολύ αξιόλογο dac. Και παραμένει αξιόλογο ως μεταχειρισμένο.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.359
Reaction score
37.159
Ως πρώην κάτοχος του Minerva και νυν του 202, μπορώ να πω ότι η ηχητική βελτίωση στο νέο μοντέλο είναι ξεκάθαρη πέρα από κάθε αμφιβολία.

Όχι ότι απορώ πώς άκουγα πριν, γιατί σίγουρα και το Minerva ήταν ένα πολύ αξιόλογο dac. Και παραμένει αξιόλογο ως μεταχειρισμένο.
Σωστος!
Συμφωνο κι εγω.:126:
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Lipinski L-70

Νομιζω ότι η dCS πρεπει να παει στην Weiss η στην Metric Halo για μερικα σεμιναρια. Αυτά τα dac που βγαζουν (Skarlati, Paganini, Puccini, Debussy) πολύ χαλια παιζουν ρε παιδι μου :135:
Βασίλη ας δίνουμε μια ακόμη ευκαιρία στην σκέψη και την κρίση μας σχετικά με εταιρίες σταθμούς όπως η dCS. Ας μην ξεχνάμε, όταν κάνουμε κριτική, οτι η εταιρία αυτή και μερικές ακόμη, όπως η ΕΜΜ, WEISS και PRISM καταξιώθηκαν από τον επαγγελματικό χώρο, εκει δηλαδή που δεν χωρούν πολλές "φαντασίες" και μακρυές και κοντές γνώμες". Εκτός αυτού πρόσφεραν γνώση, ανοίγοντας και λαμπρό πεδίο αντιγραφής και μίμησης για τους "νέους & ωραίους".

Θεμη κανεις δεν αμφιβαλει για την αξια των προαναφερθεντων (Weiss - Metric Halo), αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα υπαρχουν σε τετοιας μορφης τεχνολογια και αλλοι ισως λιγοτερο γνωστοι που θα μπουνε κοντρα στον ανταγωνισμο των μεγαλων ονοματων.

Φυσικά και θα υπάρξουν και θα συγκριθούν και όποιος τα βρεί κοντά σε απόδοση με γειά του είναι ευτυχής και έξυπνος που γλύτωσε χρήματα.

Γνωστο επισης οχι μονο απο τον χωρο του οντιο, οτι ενα σημαντικο μερος του ποσου που ζητανε ειναι το ονομα. Oμως να σου τα παρουν για ενισχυτες, για ηχεια, για προ αντε το καταπινεις. Στο ντακ ομως το παραξηλωνουν. Για μικρα κουτακια που η τεχνολογια ειναι πιο πολυ κομπιουτεριστικη ζητανε υπερβολικα ποσα. Επειδη ξερουν οτι τους χαιενταδες τους εχουν συνηθησει να πληρωνουν αδρα.

Αν τώρα τα μικρά κουτάκια είναι υπερτιμημένα, μπορείς να συζητήσεις το συμπέρασμά σου με αυτό εκείνων που το απέκτησαν για να διαπιστώσεις αν τους έπεισε το όνομα ή η απόδοση.

Επισης ξερεις οτι οι διαφορες ειναι μικρες και σε καμμια περιπτωση δεν δικαιολογει τις τεραστιες διαφορες στις τιμες των εν λογω μηχανηματω. Στα πικαπ και στα σιντιπλαιυερ οι διαφορες ηταν πολυ μεγαλυτερες.

Οι διαφορές αξιολογούνται πάντα διαφορετικά, ανάλογα με αυτόν που ακούει και το σύστημα του.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Προσωπικά, το κόστος του 202 το "κατάπια" επειδή, πέρα από το γεγονός ότι είναι κορυφαίο dac με αληθοφάνεια που συναρπάζει, με απάλλαξε από την αγορά προενισχυτή, και μάλιστα με τηλεχειρισμό, συν του ότι οδηγεί πολύ καλά τα ακουστικά μου, τα Sennheiser HD800.

Βάζοντάς τα όλα κάτω, μάλλον φτηνό είναι τελικά το "μικρό κουτάκι".
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.045
Reaction score
60.003
Απάντηση: Re: Lipinski L-70

...
Και επειδή και ο χρόνος μας είναι πολύτιμος δεν θα τον καταχράζομαι πολύ απο δω και πέρα.
Μιά κατάχρηση που μπορεί ν'αποβεί εποικοδομητική,είναι ακριβώς η κατάχρηση...χρόνου (προτού καταλήξει ο χρήστης στο ταμείο:126:).
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Re: Lipinski L-70

Προσωπικά, το κόστος του 202 το "κατάπια" επειδή, πέρα από το γεγονός ότι είναι κορυφαίο dac με αληθοφάνεια που συναρπάζει, με απάλλαξε από την αγορά προενισχυτή, και μάλιστα με τηλεχειρισμό, συν του ότι οδηγεί πολύ καλά τα ακουστικά μου, τα Sennheiser HD800.

Βάζοντάς τα όλα κάτω, μάλλον φτηνό είναι τελικά το "μικρό κουτάκι".
Εδω ακριβως εστιαζεται ισως η μοναδικη αρνητικη παραμετρος του μηχανηματος.

Αν καποιος εχει προενισχυτη και ενισχυτη ακουστικων γιατι να παρει και να πληρωσει κατα καποιο τροπο και αυτην την εργασια του κατασκευαστη αφου δεν την χρειαζεται.

Σιγουρα αν το Weiss ειχε ενα καθαρο ντακ χωρις τιποτα αλλο θα κοστιζε κατα τι λιγοτερο, δεν ξερω ποσο ουτε και θελω να κανω υποθεσεις, οπωσδηποτε ομως, θα καλυπτε κι ενα αλλο αγοραστικο κοινο που δεν αισθανεται και τοσο καλα αν πρεπει να αγορασει το μηχανημα μαζι με υπηρεσιες (προ) που δεν προκειται να τις χρησιμοποιησει. Και οπου Weiss βαλε και Benchmark.

Τι γινεται ρε γ@μ@το. Και τα δυο μηχανηματα τα φερνει ο ιδιος αντιπροσωπος, δυο ηχεια απο τα πιο πολυσυζητημενα (ATC & XTZ) παλι τα φερνει ο ιδιος, τυχαιο? :121:

Απο την αλλη το αλλο μαγαζι Focal & Lipinsky + Grace + Metro Halo.

Ψιλοασχετοι αντιπροσωποι πρεπει να ειναι, αλλα τυχεροι στις επιλογες τους :142:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.871
Μηνύματα
3.031.588
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top