M5 με M xDrive



Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
A short press of the DSC button in the centre console activates M Dynamic Mode (MDM) and a long press engages DSC off mode. When DSC off mode is activated, the M xDrive settings menu appears in the Control Display at the same time. Plus, it is now possible to select 4WD, 4WD Sport or 2WD mode using either the iDrive Controller or the touchscreen function. The mode activated is displayed in the instrument cluster and can also be saved as part of an M Drive set-up.





http://www.caranddriver.com/reviews/2018-bmw-m5-prototype-drive-review
-----------------------------------------------------------------------------------------------------



http://www.caranddriver.com/reviews/2018-bmw-m5-prototype-drive-review
 


Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.919
ΜΑΛΛΟΝ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΗ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ ΟΤΙ

ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ....

ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ.

ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΕΦΑ ΚΑΙ Τ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΦΕΝΤΟΝΕΣ ΤΩΝ 650ΗΡ

ΑΛΛΑ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ.....
[DOUBLEPOST=1495032250][/DOUBLEPOST]ΥΓ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ?

ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΝΕΙΣ?
 


Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.919

ΕΓΩ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΩ?

Η GT3 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΣΕΙΡΑ 911 GT ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ "ΕΙΔΙΚΟ" ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

ΜΕ ΒΑΡΟΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ GOLF TSI ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΓΥΜΝΟ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ

ΠΙΣΤΕΣ.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΜΑΡΤΥΡΑ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ.

ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΜΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑΣΕ....

ΜΟΝΟ PDK Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ....

ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΑ ΦΥΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ

Θ ΑΝΕΒΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.

ΕΦΤΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ ΣΤΑ ΟΡΙΑ (4,0ΛΙΤ) ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ

ΜΠΟΞΕΡ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟ 20ΕΤΙΑΣ!!!!
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
Αυτό δε θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί πάντως. Τα καλά της ελκτικής πρόσφυσης στην έξοδο (και μόνο Greg ;) ) με τη δυνατότητα 2WD.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.353
δλδ αυτοκίνητο με 600 άλογα είναι για το δημόσιο δρόμο; και θέλει τετρακίνηση για να βγουν τα άλογα στην άσφαλτο; :o
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
Οι αμερικανιές σε απλή έκδοση έχουν φτάσει τα 707hp (Hellcat).
 

Μηνύματα
14.352
Reaction score
12.021
Γιατί, ποιο είναι το πρόβλημα με 600 άλογα σε δημόσιο δρόμο; Στο Γερμανικό δημόσιο δρόμο, για παράδειγμα.
 


Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.919
Γιατί, ποιο είναι το πρόβλημα με 600 άλογα σε δημόσιο δρόμο; Στο Γερμανικό δημόσιο δρόμο, για παράδειγμα.
ΚΑΝΕΝΑ!

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ

BRABUS ΕΙΧΕ ΚΟΦΤΗ ΣΤΑ 355!!!!!:D:D:D

 

Μηνύματα
14.352
Reaction score
12.021
Εντάξει, και; Τα άλογα δε χρειάζονται μόνο για την επίτευξη υψηλής τελικής.
 



Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.919
Εντάξει, και; Τα άλογα δε χρειάζονται μόνο για την επίτευξη υψηλής τελικής.





ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΜΗΝΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ....:D:D:D
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.807
Reaction score
22.919
δλδ που θα σου χρειαστούν τα 600 άλογα;
Προσπέραση φορτηγού στην ανηφόρα, με το αυτοκίνητο "φορτωμένο" με 5 ενήλικες που πάνε ταξίδι (βαλίτσες κτλ).

ΟΚ, ίσως να γίνεται δουλειά και με λιγότερα άλογα (δεν μπορώ να σκεφτώ πόσα), αλλά καλύτερα να σου περισσεύουν πάρα μα σου λείπουν.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.353
Προσπέραση φορτηγού στην ανηφόρα, με το αυτοκίνητο "φορτωμένο" με 5 ενήλικες που πάνε ταξίδι (βαλίτσες κτλ).

ΟΚ, ίσως να γίνεται δουλειά και με λιγότερα άλογα (δεν μπορώ να σκεφτώ πόσα), αλλά καλύτερα να σου περισσεύουν πάρα μα σου λείπουν.
Κατά τη γνώμη μου στην περίσταση που περιγράφεις ένας μέσος οδηγός μπορεί να διαχειριστεί τη ροπή που θα του δώσει ένας πετρελαιοκινητήρας 250-300 hp το πολύ, από κει και πάνω τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα αν δεν το κατέχεις και πατήσεις το γκάζι για να προσπεράσεις. Κατ΄επέκταση δεν είναι δυνατόν να λέμε ότι θα βγάλουμε 600 άλογα στο δημόσιο δρόμο, π.χ. ότι θα φύγουμε από το φανάρι και θα πιάσουμε 100km/h σε κάτω από 3.5sec....ειδικά αυτοί που ξέρουν, οδηγοί αγώνων, λένε ότι αυτά μόνο σε ελεγχόμενο περιβάλλον στις πίστες.

Τέλος πάντων, το σχόλιο μου το αρχικό κόλλαγε σε αυτό που είπε ο Γρηγόρης ότι η πόρσε ήταν για πίστες και αγώνες, και τούτο δω για πίστες είναι φτιαγμένο. Από την άλλη βάζω τα κλάματα που "έτσι που μας καταντήσανε" ( :D ) δεν θα μπορέσω ποτέ να το πάρω και να το έχω στο δρόμο, εις γνώση μου βέβαια ότι ποτέ δεν θα μου χρειαστούν και δεν θα χρησιμοποιήσω τα 600 άλογα. Το Μ5 είναι 'πωθημένο :cry::cry::cry::cry::cry::cry:
 
Last edited by a moderator:

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
Κατά τη γνώμη μου στην περίσταση που περιγράφεις ένας μέσος οδηγός μπορεί να διαχειριστεί τη ροπή που θα του δώσει ένας πετρελαιοκινητήρας 250-300 hp το πολύ, από κει και πάνω τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα αν δεν το κατέχεις και πατήσεις το γκάζι για να προσπεράσεις. Κατ΄επέκταση δεν είναι δυνατόν να λέμε ότι θα βγάλουμε 600 άλογα στο δημόσιο δρόμο, π.χ. ότι θα φύγουμε από το φανάρι και θα πιάσουμε 100km/h σε κάτω από 3.5sec....ειδικά αυτοί που ξέρουν, πδηγοί αγώνων, λένε ότι αυτά μόνο σε ελεγχόμενο περιβάλλον στις πίστες.
ESP.-
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.864
Μηνύματα
3.065.513
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top