- Μηνύματα
- 3.797
- Reaction score
- 0
Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN PURITY ----REVIEW
:happy_9: :happy_9:Χαρά στο κουράγιο σου...
:happy_9: :happy_9:Χαρά στο κουράγιο σου...
Και κατανομή βάρους (το πιό χοντρό...) κατά μήκος και καθ' ύψος . Και αν θέλουμε περισσότερη γνώση, όχι μόνο τις ακτίνες αδρανειας στους δύο αυτούς άξονες, αλλά και τις δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες και νιοστές παραμέτρους... την κατανομή. (Έτσι για την τιμή (και) των μηχανικών γιατρέ μου - με την καλή οπωσδήποτε έννοια...)........
Μπορείς τελικά να βγάλεις αρκετά συμπεράσματα για το πόσο καλό μπορεί να είναι ένα ηχείο αν γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους του κι όχι μια δυό αποσπασματικά.
Το ίδιο ισχύει και για το αυτοκίνητο. Αν ξέρεις μετατρόχιο, μεταξόνιο, απόσταση από το έδαφος, κέντρο βάρους, ισχύ, ροπή (σχεδιαγράμματα, όχι ονομαστικές τιμές), είδος κινητήρα, είδος και σχεδίαση ανάρτησης, τύπος αντιστρεπτικών δοκών, μέγεθος ελαστικών, διαστάσεις δισκόφρενων και αριθμό πιστονιών στις δαγκάνες, κλπ κλπ κλπ, μπορείς να βγάλεις αρκετά ακριβές συμπέρασμα για την οδηγική συμπεριφορά και απόλαυση που θα σου προσφέρει, σωστά?
Δεν έχω χρόνο να διαβάσω παρακάτω τη συζήτηση, αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω θα ήθελα να σου υποβάλλω μια πολύ απλή και λογική ερώτηση ευελπιστώντας ότι θα λάβω και την πρέπουσα απάντηση:Μέχρι πρόσφατα ηλεκτροστατική μονάδα αναπαραγωγής ήχου
σήμαινε τα εξής :
α) Μεγάλες έως πολύ μεγάλες επιφάνειες.
β) Μικρές και ανεπαρκείς ευαισθησίες.
γ) Περιορισμένη δυναμική περιοχή και μέγιστη ηχητική ένταση.
δ) Ευπάθεια και εύκολη καταστροφή των μεμβρανών.
ε) Ηχητική συμπεριφορά και λειτουργία άμεσα εξαρτώμενη
από το ποσοστό σχετικής υγρασίας της ατμόσφαιρας.
στ) Δύσκολο έως εξαιρετικά δύσκολο φορτίο για τους περισσότερους
ενισχυτές.
Συνδυασμός «χαμηλών αντιστάσεων» και μεγάλων χωρητικοτήτων
είχε ως αποτέλεσμα να «γονατίζουν-αποσταθεροποιούνται» οι
περισσότεροι ενισχυτές.
η) Μικρή διασπορά συχνοτήτων στον οριζόντιο άξονα με φυσική
συνέπεια η κατάλληλη προς ακρόαση περιοχή να μην μπορεί
ενίοτε να εξυπηρετήσει (σε κρίσιμες ακροάσεις) πάνω από ένα
ακροατή .
Οι «ομοκεντρικές» ευρηματικές λύσεις της Quad έλυσαν ένα-δυο
από τα παραπάνω προβλήματα αλλά τα βασικά και σημαντικά
παρέμεναν.
Έχει γραφτεί, αν ψάξεις λίγο θα το βρείς.πηγα και τα ακουσα.σε σχεση με τα aerius που εχω,περιμενα να δω τρομερες διαφορες.αλλα δεν.
πολυ καλα δυναμικα.λιγο καλυτερη αναλυση,περιγραφη.αυτο ακουσα.
το ηχειο παντως με ξενερωσε τρελα με ενα πραγμα.αν το αυτι σου ειναι πιο πανω απο τα πανελ αυτοματως δεν ακους πριμα.λες και εχει καει το τουιτερ.απορω πως δεν το εχει γραψει κανεις εδω μεσα.δηλαδη αν δεν ειναι στο τριγωνο μεσα και στο υψος των ηχειων δεν μπορεις να ακουσεις μουσικη.
και αυτο το μειονεκτημα τα εχουν μονο τα purity.
πηγα και τα ακουσα.σε σχεση με τα aerius που εχω,περιμενα να δω τρομερες διαφορες.αλλα δεν.
πολυ καλα δυναμικα.λιγο καλυτερη αναλυση,περιγραφη.αυτο ακουσα.
το ηχειο παντως με ξενερωσε τρελα με ενα πραγμα.αν το αυτι σου ειναι πιο πανω απο τα πανελ αυτοματως δεν ακους πριμα.λες και εχει καει το τουιτερ.απορω πως δεν το εχει γραψει κανεις εδω μεσα.δηλαδη αν δεν ειναι στο τριγωνο μεσα και στο υψος των ηχειων δεν μπορεις να ακουσεις μουσικη.
και αυτο το μειονεκτημα τα εχουν μονο τα purity.
......................
Όσον αφορά στην διασπορά στον κατακόρυφο άξονα είναι δεδομένο
ότι για απόλυτα κρίσιμες και απαιτητικές ακροάσεις το "κέντρο" του αυτιού
του ακροατή θα πρέπει να βρίσκεται σε οριζόντιο επίπεδο που
τέμνει την ηλεκτροστατική μονάδα .
Δεν πρόκειται να ακούσεις τέλεια καθισμένος σε μια μαξιλάρα στο
πάτωμα ουτε επίσης αν το αυτί σου είναι πολύ πιο πάνω από το
ηχείο.
Στην δεύτερη περίπτωση ενδείκνυται να στραφεί η ρυθμιζόμενη
βάση κατά 180 μοίρες ώστε το ηχείο να είναι κεκλιμένο.
...............
Καλό είναι το ηχείο να μην είναι κολλημένο στον πίσω τοίχο.
Καλό επίσης είναι η πίσω από το ηχείο επιφάνεια να μην είναι
εξαιρετικά "απορροφητική" και να επιτρέπει στο πίσω κύμα της
δίπολης ακτινοβολίας να ανακλάται και να επιστρέφει στον ακροατή!
Για να έχετε όμως το 100% της εξαιρετικής στερεοφωνικής
εικόνας που μπορεί να δώσει το ηχείο απαιτούνται αποστάσεις
από τους τοίχους και ειδικά τον πίσω.
Κατά τα άλλα οι γνωστοί "κανόνες" (π.χ. του Cardas, του 1/3 κ.λ.π)
έχουν και εδώ εφαρμογή.