Motorcycle Dream Garage

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.507
Reaction score
27.256
CBX 1047 κυβικά.
Ο εφιάλτης στο δρόμο ρύθμισης των καρμπυρατέρ για τους μηχανικούς , πήγαινε καλά όμως , τότε.
Δεν φρέναρε όπως έπρεπε , ούτε έστριβε όπως έπρεπε , αλλά είχε γκάζι.
Για το Aprilia δεν μπορώ να πω το ίδιο . Οχι για αυτό εδώ, για το παλαιότερο το RSV 1000 mille . Δεν μου άρεσε ποτέ.
 





Μηνύματα
1.205
Reaction score
1.794
αν είχα χρόνο θα μάζευα διάφορα σαν αυτό



και θα έκανα restoration και ένα Honda CR 250 που έχω κάπου πεταμένο,

και θα τα έβαζα μπρος για καμιά βόλτα και για να ακούω τη μουσική



δείγμα μουσικής στο παρακάτω βίντεο :p


 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.372
Reaction score
11.912
αν είχα χρόνο θα μάζευα διάφορα σαν αυτό



και θα έκανα restoration και ένα Honda CR 250 που έχω κάπου πεταμένο,

και θα τα έβαζα μπρος για καμιά βόλτα και για να ακούω τη μουσική



δείγμα μουσικής στο παρακάτω βίντεο :p


Με ένα Buldaco 250 Frodera,ένα Honda CR 250 αερόψυκτο και ένα Χάσκι 250 αερόψυκτο εκανα τα πρώτα δειλά άλματα στην πιστα μοτοκρος “2 Βουναλακια“στην Κόρινθο 1982+8-)
Τα δυο Χασκι είναι restoration,τα Husaberg μαμά όλα στο υπόγειο του brother πλήρως λειτουργικά.

IMG_0447.jpeg


IMG_0446.jpeg
 

Μηνύματα
99
Reaction score
104
Μιας και εχει πολυ χωρο ακομα το γκαραζ, να βαλω μερικα ακομα... 😁

Voxan Cafe Racer, απο τους πιο interesting V2 κινητηρες που εχουν φτιαχτει ποτε!


Ε, ας βαλουμε και ενα V4 στο γκαραζ για χρηση στην πιστα, συμφωνω σε αυτο με προλαλησαντα, Aprilia TSV4 Factory 2020
(αν και πανε πολλα χρονια που δεν εχω μπει πιστα, πολυ θα ηθελα να το δοκιμασω παλι)

 

Μηνύματα
80
Reaction score
134
CBX 1047 κυβικά.
Ο εφιάλτης στο δρόμο ρύθμισης των καρμπυρατέρ για τους μηχανικούς , πήγαινε καλά όμως , τότε.
Δεν φρέναρε όπως έπρεπε , ούτε έστριβε όπως έπρεπε , αλλά είχε γκάζι.
Για το Aprilia δεν μπορώ να πω το ίδιο . Οχι για αυτό εδώ, για το παλαιότερο το RSV 1000 mille . Δεν μου άρεσε ποτέ.
Μιας και είμαι ένας από αυτούς που αναφέρεσαι , θα πω , ναι ήταν δύσκολο να ζυγίζεις το εν λόγω Honda , μιας και όλοι είχαμε 4ατραδα υπό πιεσόμετρα και όχι 6 που ήθελε αυτό.
Δεν απέδιδε για τα άλογα του, μιας και το βάρος ξεπερνούσε κατά πολύ την ιπποδύναμη του.
Ήταν όμως (και παραμένει ) η ήχος του εξωπραγματικός για την εποχή.
Στα του Mille αν ήταν το phase 1 έως το 2003 θα συμφωνήσω.
Από το 2004 και μετά (είχα αγοράσει το factory ) , ήταν το αγωνιστικό μου τότε , το κράτημα και τα φρένα ήταν πολύ εμπρός της εποχής του.
τρομακτικη μοτοσικλέτα σκέτος διαβήτης, αλλά δύστροπο λόγω v2 με ροπή τρακτέρ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.114
Μηνύματα
2.928.746
Members
38.133
Νεότερο μέλος
aristis
Top