Movies News

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News



Eρχονται και νεοι ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ !!

Enzo G. Castellari Planning a Caribbean Basterds Movie.



Did you know that Quentin Tarantino's Inglourious Basterds is actually based on 1978 Italian war movie? Well, not really, we're kind of pulling your leg, but it's more than just mere coincidence that the titles of Enzo G. Castellari's Inglorious Bastards (pictured above) and Tarantino's new film are the same - it served as an inspiration for Tarantino's latest, and isn't a remake or re-imagining at all (the story is entirely different). After a successful re-release of the film on DVD last year, Enzo is now back in action, and is in Cannes selling his newest project (via Variety), titled Caribbean Basterds, about a few bastard kids.

 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Σε συνεργασία με το Χόλιγουντ προσβλέπει η Ubisoft

Η Ubisoft, από τις μεγαλύτερες εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών, βάζει πλώρη, όπως όλα δείχνουν, για Χόλιγουντ. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ιβ Γκιγεμότ, θέλει να μετατρέψει την εταιρεία σε συνεργάτη των αμερικανικών στούντιο στον τομέα των ειδικών εφέ, μετατρέποντας την «άχαρη» σχέση των δύο αγορών σε επικερδή δραστηριότητα.


Παράλληλα, πολλοί όμιλοι μέσων ενημέρωσης ενδιαφέρονται όλο και περισσότεροι για την αγορά των βιντεοπαιχνιδιών, ειδικά από τη στιγμή που η Vivendi συγχώνευσε δύο από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες του κλάδου, τη Blizzard και την Activision. Η μεν πρώτη είναι ο δημιουργός του πιο επιτυχημένου παιχνιδιού ρόλων, του World of Warcraft, ενώ η δεύτερη έχει στο ενεργητικό της δεκάδες blockbuster τίτλους. Έτσι, η Time Warner επένδυσε και συμμετέχει στο ποσοστό ιδιοκτησίας αρκετών εταιρειών ανάπτυξης, ενώ η Viacom έχει στην κατοχή της την Harmonix, εταιρεία που κατασκεύασε τα πετυχημένα Guitar Hero και Rock Band.

Ο Γκιγεμότ βλέπει τη συνύπαρξη κινηματογράφου και βιντεοπαιχνιδιών από άλλη σκοπιά. Με την αξία της αγοράς που κινείται η Ubisoft να ξεπερνά σε αξία το Χόλιγουντ, η εταιρεία προσδοκά σε συνεργασίες επί ίσοις όροις. «Μπορούμε να εμπλουτίσουμε τις ταινίες, και εκείνοι να εμπλουτίσουν τα βιντεοπαιχνίδια», σχολίασε το αφεντικό της γαλλικής εταιρείας.

Πριν από ένα χρόνο, η Ubisoft αγόρασε την Hybride, εταιρεία που κατασκεύασε τα ειδικά εφέ στις ταινίες Sin City και 300. Ο στόχος της κίνησης είναι η ανάπτυξης παιχνιδιών που θα πλησιάζουν τους κινηματογραφικούς τίτλους σε αξία παραγωγής, αλλά και η πιο στενή συνεργασία με τα στούντιο όταν θα φτιάχνονται παιχνίδια που βασίζονται σε ταινίες, και αντίστροφα.

"Θέλουμε να έχουμε τη δυνατότητα να φτιάχνουμε ειδικά εφέ για ταινίες. Αυτοί οι δύο κόσμοι θα πρέπει να συνεργαστούν ακόμη περισσότερο», επεσήμανε. «Δε θέλουμε να φτιάχνουμε ταινίες, ωστόσο η εξειδίκευση που έχουμε αποκτήσει είναι κλειδί στη δημιουργία ειδικών εφέ, γραφικών και animation».

Η ταινία επιστημονικής φαντασίας Avatar, παραγωγή της Twentieth Century Fox, μπορεί να είναι η πρώτη δοκιμασία αυτής της προσέγγισης. Η Ubisoft κατασκευάζει ένα παιχνίδι που βασίζεται στην ταινία, σε στενή συνεργασία με την ομάδα της Fox, ειδικά στον τομέα ανάπτυξης φωτορεαλιστκών τρισδιάστατων σκηνών και χαρακτήρων.

"Είναι η πρώτη φορά που δουλεύουμε σε τόσο στενή συνεργασία με ένα στούντιο. Έχουμε πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα τους καθώς δημιουργείται το παιχνίδι, και εκείνοι έχουν πρόσβαση στα δικά μας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft. Η εταιρεία έχει εξάλλου συνεργαστεί στο παρελθόν με τον σκηνοθέτη Πίτερ Τζάκσον για την κατασκευή του παιχνιδιού King Kong.

Με τα ειδικά εφέ να αποτελούν το ένα τρίτο, μέχρι και το μισό, του budget πολλών ταινιών του Χόλιγουντ, ο Γκιγεμότ πιστεύει ότι η Ubisoft έχει πολλά να προσφέρει στην κινηματογραφική αγορά. «Υπάρχουν όλες οι απαραίτητες συνέργειες δημιουργίας περιεχομένου, μαζί με το πλεονέκτημα κυκλοφορίας μιας ταινίας και του αντίστοιχου παιχνιδιού ταυτόχρονα, ώστε όλες οι προωθητικές ενέργειες προβολής να λειτουργούν μαζί», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες FT.com

Οι αγορές των βιντεοπαιχνιδιών και του κινηματογράφου προσπαθούν εδώ και καιρό να υποστηρίξουν η μία την άλλη, με μη ικανοποιητικά, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, αποτελέσματα. Παιχνίδια όπως τα Tomb Raider, Streetfigher, Hitman και Mortal Kombat έχουν μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη, ενώ πολλά είναι και τα παιχνίδια που αντλούν τη θεματολογία τους από κινηματογραφικές παραγωγές, όπως τα Spider Man και Lord of the Rings.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

O νέος ρόλος του George Clooney

Ο George Clooney σύμφωνα με τα δημοσιεύματα θα πρωταγωνιστήσει στην ταινία "A Very Private Gentleman", την σκηνοθεσία της οποίας θα αναλάβει ο Anton Corbijn.

Το σενάριο της ταινίας, η οποία θα βασίζεται στη νουβέλα του Martin Booth, θα αναλάβει ο Rowan Joffe. Τα γυρίσματα του φιλμ έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το ερχόμενο φθινόπωρο στην Ιταλία.

Στο "A Very Private Gentleman" ο Clooney θα ενσαρκώσει το ρόλο ενός πληρωμένου δολοφόνου, ο οποίος κρύβεται σε μια πόλη της Ιταλίας λίγο πριν αναλάβει την τελευταία του αποστολή.

Ο Clooney αυτό το διάστημα ασχολείται με τα γυρίσματα της νέας του ταινίας "Up in the Air" ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της ταινίας "The Men Who Stare at Goats", στην οποία συμπρωταγωνιστεί με τον Ewan McGregor.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Η ΕΥΑ ΜΕΝΤΕΣ ΘΑ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΝΤΙΒΑ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ

Η νέα Κάλλας της οθόνης είναι Κουβανή !

Η Αμερικανοκουβανή ομορφιά Εύα Μέντες πρόκειται να υποδυθεί τη Μαρία Κάλλας σε μια γαλλοαμερικανική συμπαραγωγή υπό την «καθοδήγηση» της θηριώδους γαλλικής εταιρείας κινηματογραφικών παραγωγών Gaumont.

Η βόμβα έσκασε χθες το πρωί διά στόματος του Αμερικανού παραγωγού Νικ Βέσχλερ. «Προσεγγίσαμε την Εύα Μέντες για να υποδυθεί τη Μαρία Κάλλας (1923-1977) σε μια ταινία με τίτλο «Ελληνική φωτιά» (Greek Fire) σε σενάριο του Τζούλιαν Φέλοους με στόρι τη θρυλική ερωτική σχέση της Μαρίας με τον Αριστοτέλη Ωνάση.

Μια σχέση που αποδεικνύει τον καταλυτικό ρόλο του έρωτα στη ζωή της θρυλικής ντίβας της Όπερας. Η Μαρία ήταν τόσο ερωτευμένη με τον Ωνάση, ώστε όταν όλα τελείωσαν άρχισε να χάνει τη φωνή της με αποκορύφωμα την εμφάνισή της στο Παρίσι. Ήταν αδύνατον να τραγουδήσει τη δεύτερη και την τρίτη πράξη».

Ποιος θα είναι Ωνάσης; Άγνωστο. Ο Σκορτσέζε με περισσότερα κιλά τού μοιάζει! Πάντως η «Ελληνική φωτιά» αποτελεί τον «πολιορκητικό κριό» της γαλλικής εταιρείας για το αγγλόφωνο κοινό. Έτσι, μετά την ταινία «Μέγας Αλέξανδρος» του Όλιβερ Στόουν, τους «300» των Θερμοπυλών, το «Μy fat greek wedding» της Νίας Βαρντάλος, καθώς και το επερχόμενο (από 28 Μαΐου) «Έρωτας α λα ελληνικά» με τη Νία Βαρντάλος και τον Αλέξη Γεωργούλη, η Ελλάδα, κινηματογραφικώς ποτέ δεν πεθαίνει.

Όμως με την Εύα Μέντες η Ελλάδα προς τη δόξα τραβά (παρεμπιπτόντως η Μέντες, εκτός των άλλων, είναι ο σοκολατένιος κορίτσαρος στο «Κάποτε στο Μεξικό» αλλά και στο «Μέρα εκπαίδευσης» με Ντένζελ Ουάσινγκτον, το 2001).

Φαίνεται πάντως να έχει επιλέξει μια χαμηλών τόνων πορεία και μάλλον να μιλάει μέσα από τις επιλογές και τις συνεργασίες της. Πέρυσι πρωταγωνιστούσε πλάι στις Μεγκ Ράιαν, Ανέτ Μπένινγκ, Ντέμπρα Μέσινγκ, Μπέτι Μίντλερ στο φιλμ «Τhe Women» της Ντάιαν Ινγκλς.

Πρωταγωνιστεί στο ερωτικό δράμα «Last Νight» πλάι στην Κίρα Νάιτλι, τον Σαμ Γουόρθινγκτον και τον Γκιγιόμ Κανέ, το οποίο είναι στο στάδιο της τεχνικής επεξεργασίας και μάλλον θα το δούμε αργότερα και είναι εκείνη επίσης που συμπληρώνει το τρίο στο ριμέικ του αστυνομικού θρίλερ «Βal Lieutenant» με τους Νίκολας Κέιτζ και Βαλ Κίλμερ σε σκηνοθεσία Βέρνερ Χέρτζογκ. Εκείνοι που την επέλεξαν κάτι πρέπει να διέκριναν, πέρα από τις εντυπωσιακές καμπύλες της.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Αβέβαιο το μέλλον της ταινίας «Dali» με πρωταγωνιστή τον Αντόνιο Μπαντέρας

Αβέβαιο μοιάζει το μέλλον της ταινίας Dali με θέμα τη ζωή του διάσημου Καταλανού ζωγράφου.

Ο Ισπανός ηθοποιός Αντόνιο Μπαντέρας, ο οποίος πρόκειται να παίξει τον ομώνυμο ρόλο, δήλωσε ότι προέκυψαν διαφωνίες με το Ίδρυμα που διαχειρίζεται την κληρονομιά του ζωγράφου κατά συνέπεια τα σχέδια «παγώνουν».

Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο ηθοποιός εξήγησε ότι το Ίδρυμα Gala-Salvador Dali εξέφρασε διαφωνίες με το μέρος της ταινίας που αναφέρεται στα τελευταία χρόνια της ζωής του Νταλί.

Στην ταινία αφήνεται να εννοηθεί ότι στο περιβάλλον του διάσημου ζωγράφου είχε ξεσπάσει «πόλεμος» για την κληρονομία και τα υπάρχοντά του.

«Δεν συμφωνούν ιδιαίτερα με το σενάριο και ο Βρετανός σκηνοθέτης μας είναι μάλλον αγύριστο κεφάλι για να κάνει πίσω» δήλωσε ο Μπαντέρας.

Πάντως, ο ίδιος άφησε να εννοηθεί ότι οι επαφές συνεχίζονται, ώστε να βρεθεί τελικά η χρυσή τομή.

Σκηνοθέτης της ταινίας είναι ο Σάιμον Γουέστ, δημιουργός ταινιών δράσης όπως το Con Air (1997) και Τomb Raider (2001).

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό ποια ηθοποιός θα παίξει το ρόλο της αγαπημένης συζύγου του Νταλί, ωστόσο, οι φήμες θέλουν ο ρόλος να καταλήγει στην Κάθριν Ζέτα Τζόουνς.

Newsroom ΔΟΛ
 


Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

[IMGl]http://img2.pict.com/b9/f5/e8/154d5672265e4b1c4d4a148b86/Vx9m0/freddie.jpg[/IMGl]
Ξεκίνησαν τα γυρίσματα του νέου «Εφιάλτη στο δρόμο με τις Λεύκες»

Εδώ και κάποιες μέρες έχουν ξεκινήσει τα γυρίσματα για τη νέα ταινία της σειράς «Εφιάλτης στο δρόμο με τις Λεύκες¨. Φαίνεται ότι πρόκειται για μια πολλά υποσχόμενη παραγωγή.

Ο παραγωγός της ταινίας γράφει στο blog του την εμπειρία του απο τα τελευταία γυρίσματα. Όπως λέει ο Jackie που θα κάνει τον Freddy έχει πάρει πολύ θερμά τον ρόλο του.

Είναι τρομακτικός και το make up του είναι πάρα πολύ πετυχημένο. Δε θα έιναι αυτό που ξέρουμε από τις προηγούμενες ταινίες, θα… μοιάζει πολύ αλλά θα είναι πολύ πιο ρεαλιστικό. Θα μοιάζει σαν πραγματικά να έχει καεί το πρόσωπό του.
 


Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Προβλήματα στα γυρίσματα του "Iron Man 2";

Τα πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το κλίμα που επικρατεί στα γυρίσματα της ταινίας "Iron Man 2" δεν είναι και το καλύτερο καθώς έχει ξεσπάσει κόντρα ανάμεσα στην Gwyneth Paltrow και την Scarlett Johansson.
Πηγή αποκάλυψε σε γνωστή βρετανική εφημερίδα πως η Paltrow έχει ενοχληθεί αρκετά με την συμπεριφορά της Johansson. "Προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους και έχουν εντελώς διαφορετικό στυλ" δήλωσε χαρακτηριστικά η πηγή στην εφημερίδα τονίζοντας πως η Paltrow θεωρεί ότι η Johansson απαιτεί την προσοχή των συνεργατών τους.
Στην ταινία τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ο Robert Downey Jr ενώ στο καστ εκτός από τις Paltrow και Johansson συναντάμε ακόμα τον Mickey Rourke. Την σκηνοθεσία του φιλμ έχει αναλάβει ο Jon Favreau. Η ταινία αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στη μεγάλη οθόνη τον Μάιο του 2010
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Οι νέες ταινίες του Pattinson

Ο Robert Pattinson αποκάλυψε από τις Κάννες όπου βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες πως θα υπάρξει και τέταρτη συνέχεια του "Twilight".
Ο νεαρός σταρ τόνισε στις δηλώσεις του πως η τέταρτη συνέχεια του "Twilight" θα βασίζεται στο βιβλίο "Breaking Dawn". Ο Pattinson αναμένεται να ολοκληρώσει σύντομα στην Ιταλία τα γυρίσματα του "New Moon", το οποίο είναι η δεύτερη συνέχεια του "Twilight".
Ο διάσημος ηθοποιός αποκάλυψε στις δηλώσεις του πως τον ερχόμενο Οκτώβριο θα ταξιδέψει στο Βανκούβερ για τα γυρίσματα του "Eclipse", της τρίτης συνέχειας του "Twilight".
Εκτός όμως από τις τρεις συνέχειες του "Twilight" στα σχέδια του Pattinson περιλαμβάνεται και η ταινία "Remember Me".
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News



HIGH RISE

What Vincenzo Natali's (Cube, Splice) got cooked up for us in his upcoming adaptation of J.G. Ballard's "High Rise." ?




Synopsis:

In the midst of a vast ocean stands the Elysium Tower – a glistening vertical city – a sanctuary for challenging times.

Powered by sun and earth, designed by the greatest architectural visionary of the new millennium, Elysium is a self contained world. A world of commerce, cuisine and entertainment, featuring restaurants, swimming pools, libraries, cinemas, even a research hospital. It is not just the tallest and most technologically advanced work of modern architecture, but one that embodies the world's highest aspirations.

Dr. Robert Laing, a new arrival, settles in and adjusts to this hermetic life. But before long he becomes aware of something unsettling in the building. In an escalating atmosphere of unrest the residents break into tribal factions. Laing watches in horror as the myth of a utopian society is shattered.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Ζωή στον «Δον Κιχώτη»;

Ο Τέρι Γκίλιαμ ανακοίνωσε ότι η ταινία του με θέμα τον «Δον Κιχώτη» που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εξαιτίας προβλημάτων στην παραγωγή, θα γυριστεί τελικά.

Ο σκηνοθέτης δήλωσε ότι τα γυρίσματα της ταινίας «Ο Ανδρας που σκότωσε τον Δον Κιχώτη» αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2010.

Ο Τ.Γκίλιαμ ξεκίνησε τα γυρίσματα της ταινίας το 2000 με τον Τζόνι Ντεπ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά αναγκάστηκε να σταματήσει τα γυρίσματα εξαιτίας της ασθένειας του Γάλλου ηθοποιού Ζαν Ροσφόρ, που επρόκειτο να υποδυθεί τον Δον Κιχώτη.

Παράλληλα, οι καταρρακτώδεις βροχές, οι ανεμοθύελλες και οι πλημμύρες κατέστρεψαν τα μηχανήματα του συνεργείου και ο «Δον Κιχώτης» δεν γυρίστηκε ποτέ.

Ο σκηνοθέτης δεν ανέφερε πάντως εάν ο Τζόνι Ντεπ πρόκειται να αναλάβει ξανά τον ρόλο του Σάντσο Πάντσα.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Οντρέ Τοτού: Με άρωμα Chanel στην οθόνη

Η Οντρέ Τοτού επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη για να ενσαρκώσει την Κοκό Σανέλ. Μια αποκαλυπτική ταινία για τα νεανικά, άγνωστα χρόνια της συναρπαστικής ζωής της θρυλικής σχεδιάστριας μόδας.

Από τη Γαλλία του 20ού αιώνα τρία ονόματα θα μείνουν για πάντα στη μνήμη όλων: ο Πικάσο, ο Ντε Γκόλ και η Σανέλ». Η δήλωση αυτή ανήκει στον Γάλλο συγγραφέα και πολιτικό Αντρέ Μαλρό. Ισως σήμερα να χαμογελούσε ικανοποιημένος διαπιστώνοντας πως δεν έπεσε για κανέναν έξω -και σίγουρα όχι για την τελευταία.

Ο μύθος Σανέλ πέρασε το κατώφλι του 21ου αιώνα χωρίς να χάσει τη λάμψη του, χωρίς να πάψει, ούτε για μια στιγμή, να γοητεύει, να εμπνέει. Αυτή τη χρονιά, η εμβληματική της προσωπικότητα παίρνει ξανά σάρκα και οστά μέσα από δύο ταινίες και δύο πρωταγωνίστριες: «Coco Chanel & Igor Stravinsky» με την Αννα Μουγκλαλίς και «Coco avant Chanel» με την Οντρέ Τοτού.

Η πρώτη ταινία -θα προβληθεί το φθινόπωρο, γι' αυτό και οι πληροφορίες που έχουμε είναι ακόμα λιγοστές- περιστρέφεται γύρω από την κρυφή ερωτική ιστορία της Σανέλ με τον Ρώσο συνθέτη στο απόγειο της δόξας της.



Αντίθετα, η Αν Φοντέν, σκηνοθέτις της ταινίας «Coco avant Chanel» (Η Κοκό πριν τη Σανέλ), που ήδη προβάλλεται στη Γαλλία, επιχειρεί μια αναδρομή στα πρώτα, άγνωστα κεφάλαια της ζωής της. Με οδηγό τη βιογραφία «L'Irregulière» (Η αντικομφορμίστρια) που έγραψε ο Εντμόντ Σαρλ Ρου για τη Σανέλ, περιγράφει τα εφηβικά και νεανικά της χρόνια, πριν από την καθιέρωσή της.

«Η προσωπικότητα της Κοκό Σανέλ ήταν εκπληκτική, αλλά πέραν του μυαλού και του ταλέντου της, είχε όλα εκείνα τα στοιχεία που απαιτούνται από την ηρωίδα κάθε σπουδαίας νουβέλας», δήλωσε η Οντρέ Τοτού στο ραδιόφωνο France Inter.

Τα δύσκολα χρόνια

Η ταινία συναντά για πρώτη φορά τη δωδεκάχρονη Γκαμπριέλ Μπονέρ Σανέλ στο ορφανοτροφείο του Καθολικού μοναστηριού της Ομπαζέν, όπου ο γυρολόγος πατέρας της την έχει εγκαταλείψει μαζί με την αδελφή της μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Εξι σκληρά, θλιβερά χρόνια. Μέχρι το τέλος της ζωής της η Σανέλ δεν θα ξεστομίσει ποτέ ξανά τη λέξη ορφανοτροφείο. Κλείνοντας τα 18, η νεαρή Γκαμπριέλ φεύγει αναγκαστικά από το μοναστήρι. Ο 20ός αιώνας έχει μόλις μπει. Επόμενος σταθμός της το χριστιανικό οικοτροφείο της Μουλέν, που τη δέχεται ως άπορη.

Οι καλόγριες την έχουν μάθει να ράβει, οπότε, δύο χρόνια αργότερα, βρίσκει εύκολα δουλειά σε ένα ραφείο. Το κατάστημα βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο της Μουλέν. Οι αξιωματικοί του 10ου Συντάγματος Ιππικού που κάνουν εκεί τον περίπατό τους δεν παύουν να φλερτάρουν τη λεπτοκαμωμένη κοπέλα με την ανδρόγυνη ομορφιά και τον φλογερό χαρακτήρα. Ανάμεσά τους και ο αριστοκρατικός Ετιέν Μπαλσάν, ο οποίος την ερωτεύεται. Εκείνη ανταποκρίνεται και γίνεται μετρέσα του, όχι τόσο από έρωτα όσο γιατί ήταν «λιγότερο άξεστος από τους άλλους και είχε περισσότερες γνωριμίες»... Του εξομολογείται ότι ονειρεύεται να γίνει ηθοποιός, τραγουδίστρια ή χορεύτρια. Ουσιαστικά, το μόνο που θέλει είναι να ξεφύγει από τη μιζέρια.

Mε την ενθάρρυνσή του η Γκαμπριέλ εμφανίζεται στην ερασιτεχνική σκηνή του τοπικού καφέ La Rotonde και στη συνέχεια σε υπαίθρια κέντρα του κοσμοπολίτικου Βισί, τραγουδώντας το «Ko-Ko-Ri-Ko» και το «Qui qu'a vu Coco» -τα μόνα τραγούδια που γνωρίζει. Είναι φανερό πως η «μικρή Coco», όπως την αποκαλούν, δεν πρόκειται ποτέ να διαπρέψει ως καλλιτέχνις.

Ανυπότακτη αμαzόνα


Στα 25 της χρόνια αποφασίζει να αλλάξει ζωή. Από τη σύντομη καριέρα της κρατά μόνον το «Coco». Εγκαθίσταται στον πύργο του Ετιέν Μπαλσάν στο Ρουαγιέ, μαθαίνει να ιππεύει, γνωρίζει τον «καλό κόσμο» της γαλλικής εξοχής αλλά και του Παρισιού, μια κεφάτη παρέα θεατρανθρώπων, που τους επισκέπτεται τακτικά. Πηγαίνουν συχνά στις κυριακάτικες ιπποδρομίες, το κοσμικό γεγονός της εποχής. Εκεί, τις περισσότερες φορές οι άλλες γυναίκες την κοιτούν σοκαρισμένες. Οχι μόνον επειδή δεν ανήκει στην τάξη τους αλλά και γιατί τίποτα επάνω της δεν συμβαδίζει με τη φανταχτερή μόδα της Μπελ Επόκ.

Το «μοναστηριακό», άνετο φόρεμα με το λευκό γιακαδάκι και το μαλακό πλατύγυρο καπέλο που φορά, η φράντζα που σκεπάζει το μέτωπό της, όλα πάνω της είναι διαφορετικά. Το πιο σκανδαλώδες; Ράβει η ίδια τα ρούχα και τα καπέλα της! Η Γκαμπριέλ αντιπαθεί τα βαριά γυναικεία φορέματα με τις δαντέλες, τους σφιχτούς κορσέδες και τα γκροτέσκ καπέλα. «Πώς να λειτουργήσει φυσιολογικά ο εγκέφαλος κάτω από αυτά;» σχολιάζει ειρωνικά. Αντίθετα, το ανδρικό σπορ ντύσιμο την ενθουσιάζει.

«Δανείζεται» και φορά τις κάπες, τις γραβάτες και τα ψαθάκια του Μπαλσάν. Για πρώτη φορά συλλαμβάνει την ιδέα που έμελλε να δημιουργήσει, είκοσι χρόνια αργότερα, το κλασικό στυλ Σανέλ: προσαρμόζει στοιχεία της ανδρικής γκαρνταρόμπας στη γυναικεία. Το αρχικό σοκ για την εμφάνισή της διαδέχεται η αποδοχή και τα καπέλα που σχεδιάζει αρχίζουν να γίνονται μόδα στους κοσμικούς κύκλους της γαλλικής επαρχίας.

Ici Paris

Η Σανέλ όμως δεν αντέχει άλλο. Θέλει να ανοίξει τα φτερά της, να ζήσει και να εργαστεί στο Παρίσι. Αρχίζουν οι πρώτες διενέξεις με τον Μπαλσάν. Του ζητά να στηρίξει οικονομικά τα επαγγελματικά της σχέδια, εκείνος όμως θεωρεί την ιδέα ανεπίτρεπτη. Είναι διατεθειμένος να προσφέρει τα πάντα στην ερωμένη του, να τη βοηθήσει όμως να γίνει έμπορος, ποτέ! Ωστόσο της παραχωρεί την ισόγεια γκαρσονιέρα του στο Παρίσι. Ο χώρος δεν ενδείκνυται για καπελάδικο και οι πρώτες πελάτισσες έρχονται αρχικά από περιέργεια, θέλοντας να γνωρίσουν αυτό το παράξενο θηλυκό με το ψαθάκι στο κεφάλι.

Σύντομα όμως οι παραγγελίες αρχίζουν να πυκνώνουν. Βρισκόμαστε στα 1910. Στη ζωή της Σανέλ -και στην ταινία της Αν Φοντέν- εισβάλλει ο Αρθουρ-Μπόι Καπέλ, ένας γοητευτικός Αγγλος, μανιώδης παίκτης πόλο, βαθιά καλλιεργημένος και εξαιρετικά καλοντυμένος. Ενας σύγχρονος δανδής. Η χαριτωμένη ξενική προφορά και το μυστηριώδες παρελθόν του έχουν μαγέψει τις κυρίες της υψηλής κοινωνίας του Παρισιού. Είναι καλός φίλος του Ετιέν Μπαλσάν και συμπτωματικά διατηρεί ένα μικρό διαμέρισμα κοντά στο δικό της.

Ο Μπόι Καπέλ βρίσκει συναρπαστική την ιδέα της Σανέλ να ανοίξει οίκο μόδας στο Παρίσι. Είναι άλλωστε ήδη τρελά ερωτευμένος μαζί της, όπως και εκείνη μαζί του. Για πρώτη -και τελευταία- φορά στη ζωή της αισθάνεται πως βρήκε έναν άντρα πλασμένο για εκείνη. Εχουν τα ίδια γούστα, αγαπούν την καλή ζωή, τα σπορ, είναι και οι δύο φιλόδοξοι και υπερβολικά κυνικοί.

Χωρίζει πολιτισμένα από τον Μπαλσάν και αποφασίζει να συζήσει με τον Μπόι. Στα τέλη του 1910, χάρη στη γενναιοδωρία του, τοποθετεί επιτέλους, στην πόρτα του πρώτου ατελιέ της, την πολυπόθητη ταμπέλα «Chanel Modes». Ο μύθος της Rue Cambon 31 έχει μόλις γεννηθεί...

«Απόβαση» στη Νορμανδία


Το 1913, με την προτροπή του Μπόι Καπέλ, η Σανέλ ανοίγει μπουτίκ με καπέλα στην Ντοβίλ, τη σικ πρωτεύουσα των διακοπών και της ξεγνοιασιάς στις ακτές της Νορμανδίας. Κυκλοφορεί παντού ντυμένη με δημιουργίες της και εντυπωσιάζει.

Οταν την πλησιάζουν και τη ρωτούν «ποιος σας ράβει;» απαντά με φυσικότητα, «εγώ»! Ετσι, πολύ γρήγορα, η μπουτίκ «Gabrielle Chanel» λανσάρει πουλόβερ (μια ιδέα που δανείστηκε από το εγγλέζικο sweater του Μπόι), ψαράδικες μαρινιέρες, λινά μαντό, πλεκτές πλισέ φούστες που αποκαλύπτουν για πρώτη φορά τον αστράγαλο.

Χρησιμοποιεί υλικά που κανείς μέχρι τότε δεν είχε τολμήσει να χρησιμοποιήσει σε γυναικεία ρούχα, όπως το ζέρσεϊ των ανδρικών εσωρούχων. «Με το ζέρσεϊ απελευθέρωσα το σώμα και δημιούργησα με νέα γυναικεία σιλουέτα», θα πει αργότερα. Η κολεξιόν της έχει τεράστια επιτυχία. Οι γυναίκες ανακαλύπτουν την άνεση του σπορ ντυσίματος!

Τέλος εποχής

Τον Αύγουστο της επόμενης χρονιάς ξεσπά ο πόλεμος. Η Σανέλ ακολουθεί τη συμβουλή του Πυγμαλίωνά της και δεν κλείνει την καλοκαιρινή μπουτίκ. Τα γερμανικά στρατεύματα εισβάλλουν στη Γαλλία, περιοχές ολόκληρες καταστρέφονται, το Παρίσι αδειάζει και πλήθος κόσμου συρρέει στην Ντοβίλ. Ανάμεσά τους πλούσιοι Ρώσοι εμιγκρέδες και «πρόσφυγες» της γαλλικής αριστοκρατίας.

Οι γυναίκες δεν θα αργήσουν να ξαναφτιάξουν από την αρχή την γκαρνταρόμπα τους στη μόνη μπουτίκ που παραμένει ανοιχτή: τη Σανέλ. «Ενας κόσμος πέθαινε, ένας άλλος γεννιόταν. Βρέθηκα εκεί. Μου δόθηκε η ευκαιρία και την άρπαξα», δηλώνει όταν τη ρωτούν. Ο Μπόι Καπέλ είναι αυτός που θα την παροτρύνει, το 1915, εν μέσω πολέμου, να επαναλάβει το πείραμα της Ντοβίλ σε ένα ακόμη αριστοκρατικό θέρετρο, το Μπιαρίτς. Η επιτυχία είναι τεράστια. Η Σανέλ είναι πλέον διάσημη. Το 1917 κάνει μια ακόμα επανάσταση: κόβει κοντά τα μαλλιά της. Πλέον, όμως, η αντισυμβατική συμπεριφορά της δεν θεωρείται σκάνδαλο αλλά μόδα!

Ο πόλεμος τελειώνει. Ενα χρόνο αργότερα, ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής της κλείνει με τον πιο δραματικό τρόπο. Ο Μπόι Καπέλ σκοτώνεται το 1919 σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Η ταινία της Αν Φοντέν τελειώνει με αυτό το τραγικό συμβάν. Η συναρπαστική καριέρα όμως της Σανέλ έχει μόλις αρχίσει. Η Coco έχει πια μεταμορφωθεί σε Chanel…

Οι μνήμες της μόδας

Λέγεται πως η αρχική ιδέα της Σανέλ να χρησιμοποιήσει αλυσίδες στα ρούχα και στα αξεσουάρ της γεννήθηκε στα χρόνια του ορφανοτροφείου της Ομπαζέν. Οι γυναίκες που εργάζονταν εκεί ανασήκωναν και στερέωναν τις μακριές τους φούστες με αλυσίδες για να μην ακουμπούν στο φρεσκογυαλισμένο με κερί πάτωμα και λερώνονται. Η εικόνα αυτή χαράχτηκε στο μυαλό της και λίγα χρόνια αργότερα έγινε μόδα…
Ο θαυμασμός της για τον μπαρόκ διάκοσμο της εκκλησίας του μοναστηριού που μεγάλωσε και αργότερα για τα ψεύτικα στολίδια των θεατρικών κοστουμιών, όπως και για την τέχνη του Βυζαντίου, αποτυπώθηκε στα εντυπωσιακά -σε αντίθεση με την απέριττη γραμμή των ρούχων της- κοσμήματα που σχεδίασε το 1932, αντιδρώντας έτσι στο οικονομικό κραχ.
Τα καλογυαλισμένα κουμπιά στις στολές των αξιωματικών της Μουλέν που τόσο άρεσαν στη νεαρή Γκαμπριέλ αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τα χαρακτηριστικά, χρυσά κουμπιά με το διπλό CC που στολίζουν την κλασική ζακέτα Chanel.
Τα δίχρωμα παπούτσια που φορούσε ο Μπόι Καπέλ ενέπνευσαν τη Σανέλ να δημιουργήσει μια χαμηλοτάκουνη γόβα, σε μπεζ χρώμα -για να μακραίνει τη γάμπα-, με λεπτό λουράκι στη φτέρνα και μαύρη μύτη για να μικραίνει το πόδι. Το πρώτο sling-back στην ιστορία της μόδας.

Χρονολόγιο θριάμβων


1920. Η Σανέλ χρηματοδοτεί το ανέβασμα της «Ιεροτελεστίας της Ανοιξης» του Στραβίνσκι, με τα ρωσικά μπαλέτα του Ντιαγκίλεφ.
1921. Στις 5 Μαΐου κυκλοφορεί για πρώτη φορά το θρυλικό άρωμα Chanel No 5.
1922. Σχεδιάζει τα αρχαιοελληνικά κοστούμια της «Αντιγόνης» του Κοκτό. Ο Πικάσο κάνει τη σκηνογραφία.
1923. Επιστρέφει από τις καλοκαιρινές διακοπές της στη Γαλλική Ριβιέρα μαυρισμένη και κάνει μόδα την ηλιοθεραπεία.
1926. Σχεδιάζει το μικρό μαύρο φόρεμα, τη «στολή της μοντέρνας γυναίκας», σύμφωνα με την αμερικανική «Vogue».
1928. Τα ταξίδια της στη Σκοτία με τον Δούκα του Γουέστμινστερ την εμπνέουν να σχεδιάσει το πρώτο τουίντ ταγέρ.
1930. Εγκαθίσταται μόνιμα στο Ritz της Place Vendôme. Καθημερινά, πηγαίνει στο ατελιέ της διασχίζοντας την είσοδο υπηρεσίας του ξενοδοχείου, που «βλέπει» στη rue Cambon.
1935. Η Σανέλ βρίσκεται στο απόγειο της φήμης της. Απασχολεί 4.000 εργαζόμενες και πουλά σε όλον τον κόσμο πάνω από 28.000 δημιουργίες.
1939. Ο οίκος Chanel κλείνει με την έναρξη του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. Στη rue Cambon μένει ανοιχτό μόνον ένα κατάστημα, με αρώματα και αξεσουάρ.
1944. Η Σανέλ κινδυνεύει να κατηγορηθεί για συνεργασία με τον εχθρό -λόγω της ερωτικής της περιπέτειας με ένα Γερμανό αξιωματικό. Σώζεται χάρη στην παρέμβαση του Δούκα του Γουέστμινστερ.
1954. Η θριαμβευτική επιστροφή της γηραιάς κυρίας. Η 71χρονη Σανέλ ανοίγει και πάλι τον οίκο υψηλής ραπτικής.
1955. Λανσάρει την καπιτονέ δερμάτινη τσάντα με το μακρύ λουρί. Μένει στην ιστορία με την κωδική ονομασία 2.55 -από τον μήνα (2ος) και τη χρονιά ('55) της πρώτης κυκλοφορίας της.
1957. Τιμάται στην Αμερική με Οσκαρ μόδας ως «η σχεδιάστρια με τη μεγαλύτερη επιρροή στον 20ό αιώνα».
1963. Η φωτογραφία της Τζάκι με το ματωμένο ροζ ταγέρ Chanel που φορά τη μέρα της δολοφονίας του Κένεντι στο Ντάλας κάνει τον γύρο του κόσμου.
1971. Η Γκαμπριέλ -Κοκό- Σανέλ πεθαίνει μόνη, στη σουίτα του Ritz, στα 88 της χρόνια.
1983. Ο Καρλ Λάγκερφελντ αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου Chanel. Με το ταλέντο, την προσωπικότητα, την ευφυΐα, το επιχειρηματικό του πνεύμα αλλά και τον ελιτισμό του, έδωσε νέα πνοή, κυριολεκτικά «νεκρανάστησε» τη μάρκα και στη συνέχεια την απογείωσε. Με τις τολμηρές παρεμβάσεις του πάνω σε κλασικές δημιουργίες υψηλής ραπτικής της Σανέλ, τίναξε τη σκόνη του χρόνου από πάνω τους και τις μετέτρεψε σε fashion statements, ενώ με τις κολεξιόν prêt-à-porter, τα καλλυντικά, το Coco και το Allure, τα κοσμήματα και τα ρολόγια, έφερε τον κόσμο της Chanel πιο κοντά στον κόσμο του σήμερα. Ολοι σήμερα παραδέχονται πως η Chanel δεν θα υπήρχε χωρίς τον Καρλ. Αλλά και το στυλ δεν θα υπήρχε χωρίς τη Mademoiselle...
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ ετοιμάζει ταινία για το Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

Τα δικαιώματα για να γυρίσει ταινία για το μαύρο ηγέτη απέσπασε ο διάσημος σκηνοθέτης.

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ ετοιμάζεται να γυρίσει ταινία για τη ζωή και το έργο του ηγέτη του οποίου η εικόνα ταυτίστηκε με τον αγώνα για τα δικαιώματα των μαύρων των ΗΠΑ, Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.

«Μας τιμά που το Ίδρυμα Κινγκ επέλεξε να μας δώσει την ευκαιρία να πούμε την ιστορία αυτών των καθοριστικών για την ιστορία γεγονότων. Ελπίζουμε πως η δημιουργική δύναμη της ταινίας και η βαρύτητα της ζωής και του έργου του Δρ Κινγκ θα μπορέσουν να συνδυαστούν ώστε να προκύψει μια ιστορία απίστευτης δύναμης, για την οποία θα μπορούμε όλοι να είμαστε περήφανοι» είπε ο Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ δολοφονήθηκε στο Μέμφις του Τενεσί τον Απρίλιο του 1968 σε ηλικία 39 ετών, μετατρεπόμενος σε μάρτυρα για τον αγώνα απόκτησης πολιτικών δικαιωμάτων για τους Αφροαμερικανούς.

«Ενώ ήμασταν στο στάδιο της μελέτης πάνω σε αυτό το τόσο φιλόδοξο σχέδιο, η ερώτηση που έπρεπε να κάνουμε στους εαυτούς μας ήταν 'γιατί τώρα'; Η απάντηση βρίσκεται στα ίδια τα λόγια του Κινγκ: 'όλη η πρόοδος είναι επισφαλής' « είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Dreamworks, της εταιρείας παραγωγής του Στίβεν Σπίλμπεργκ.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News



SPIDERMAN 4



O σκηνοθετης SAM RAIMI ανακοινωσε οτι θα του αρεσε στο spiderman 4 να συμπεριληφθει ο χαρακτηρας του Morbius γιατι του αρεσουν οι βρυκολακες.

 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Φολκλόρ έρωτας με... άρωμα σουβλάκι

Η Νία Βαρντάλος επανέρχεται, έπειτα από έξι χρόνια στασιμότητας, με τη ρομαντική κομεντί «Ερωτας αλά ελληνικά», που σατιρίζει τους σύγχρονους Ελληνες... στην έδρα τους.

Για την παραγωγή του «Ερωτας αλά ελληνικά» γνωρίζουμε σχεδόν τα πάντα. Εξάλλου, τα γυρίσματα της ταινίας -ένα προσωπικό πρότζεκτ της Νία Βαρντάλος που δρομολογήθηκε από τους Ολυμπιακούς του 2004 για να κερδίσει το αποκλειστικό προνόμιο της εισόδου στον κλειστό στα κινηματογραφικά συνεργεία αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης- διαφημίστηκαν εκτενώς από το ξεκίνημά τους, πριν από δύο περίπου χρόνια.

Η Νία Βαρντάλος (Γεωργία) και ο Αλέξης Γεωργούλης (Πούπι) ανακαλύπτουν μαζί έναν «Ερωτα αλά ελληνικά».


Στήριξη
Η ίδια η Βαρντάλος βρέθηκε στην Αθήνα με τον σκηνοθέτη Ντόναλντ Πέτρι («Μις με το ζόρι», «Πώς να χωρίσετε σε δέκα μέρες») τον περασμένο Απρίλιο για την παγκόσμια πρεμιέρα του φιλμ, προτού αυτό δοκιμαστεί στο Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα στη Νέα Υόρκη (αρχές Μαΐου).

Τι σημαίνει όμως αυτή η ταινία (από τις 28 Μαΐου θα προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες) για την Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιό και σεναριογράφο που βρέθηκε υποψήφια για Οσκαρ με το σενάριο του «Γάμος αλά ελληνικά»;

Με τούτη τη ρομαντική κωμωδία, που έχει εξασφαλίσει τη στήριξη της παραγωγού εταιρείας «Playtone» του Τομ Χανκς και της Ρίτα Γουίλσον, όπως και του στούντιο της «Fox Searchlight» που έχει αναλάβει τη διανομή της (σ’ αυτό βοήθησε ο ελληνικής καταγωγής πρόεδρος της «Fox», Τζιμ Γιαννόπουλος), η Βαρντάλος επανέρχεται στη δημοσιότητα ύστερα από έξι χρόνια στασιμότητας.

Η απρόσμενη επιτυχία του «Γάμος αλά ελληνικά», το οποίο αποκόμισε 356 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο μποξ όφις και διεκδίκησε ένα βραβείο στην απονομή των Οσκαρ του 2003 για να μας θυμίσει χρυσές εποχές ελληνικών διακρίσεων στο Χόλιγουντ, δεν είχε συνέχεια.

Η απόπειρα της κωμικού να συνεχίσει τις περιπέτειες της ηρωίδας της Τούλας Πορτοκάλος στην τηλεόραση του NBC απέτυχε, ενώ η επόμενη κινηματογραφική της κωμωδία «Κόνι & Κάρλα» σκόνταψε πάνω στις κακές κριτικές και την αδιαφορία θεατών και κριτικών.

Με το «Ερωτας αλά ελληνικά», γραμμένο από τον «τηλεοπτικό» Μάικ Ρις υπό τη δικιά της εποπτεία, οι τουριστικοί πράκτορες μπορούν να είναι ήσυχοι ότι οι βασικοί αρχαιολογικοί χώροι-ατραξιόν της χώρας -από την Ακρόπολη έως την Ολυμπία και τους Δελφούς- θα διαφημιστούν επαρκώς στο εξωτερικό.

Η συνταγή εδώ είναι απλή και αναγνωρίσιμη: η Γεωργία, μια γκρινιάρα Ελληνοαμερικανίδα ξεναγός που έχει χάσει το «κέφι» της (μια έκφραση που χρησιμοποιείται συχνά στο φιλμ), αναλαμβάνει τη φαινομενικά ρουτινιάρικη ξενάγηση ενός πολυσυλλεκτικού γκρουπ τουριστών για να «χαλαρώσει» στην πορεία και να ξαναθυμηθεί τις χαρές της ζωής. Κι αυτό χάρη σ’ έναν χήρο Αμερικανό τουρίστα (Ρίτσαρντ Ντρέιφους) και έναν Ελληνα οδηγό λεωφορείου με το όνομα... Πούπι (Αλέξης Γεωργούλης).

Δεν υπάρχει καμία έκπληξη σε όλα αυτά. Αντίθετα, η ταινία κατασκευάστηκε πάνω στα στερεότυπα των εμπορικών κομεντί με σαφή διάθεση αναπαραγωγής και ξεχειλώματος (χάριν σάτιρας) του ελληνικού φολκλορικού στοιχείου. Οπως έγινε, δηλαδή, και στο «Γάμος αλά ελληνικά».

Η μόνη διαφορά είναι ότι η σάτιρα αφορά αυτήν τη φορά τους σύγχρονους Ελληνες στην έδρα τους και όχι την ελληνική παροικία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Στόχος είναι πρωτίστως το κοινό, γένους θηλυκού, που δεν θα έλεγε όχι να (ξανα)δει τα ερωτικά μπερδέματα μιας οικείας πρωταγωνίστριας με γαρνίρισμα σουβλάκι από το Μοναστηράκι, αλλά και παραπομπές σε παλιά χιτ, όπως είναι ο «Αλέξης Ζορμπάς» και το «Ποτέ την Κυριακή»! Η υπόθεση, μάλιστα, θυμίζει περισσότερο ελληνικές ταινίες του ‘60 (την «Επιχείρηση Απόλλων», για παράδειγμα, με την Ελενα Ναθαναήλ ως ξεναγό και τον Τόμας Φριτς ως πρίγκιπα) παρά γυναικεία φιλμ σαν το «Σίρλεϊ Βαλεντάιν» του Λούις Γκίλμπερτ, όπου η μεσόκοπη ξένη βρίσκει τον έρωτα στην αγκαλιά ενός σπουδαίου Greek lover!

Σε αντίθεση με άλλους Ελληνοαμερικανούς που εργάζονται στο Χόλιγουντ, όπως η ηθοποιός Ολυμπία Δουκάκις και ο σκηνοθέτης Αλεξάντερ Πέιν, αμφότεροι κάτοχοι ενός Οσκαρ, η Νία Βαρντάλος χρησιμοποίησε τα εξαγώγιμα προϊόντα της ελληνικής κουλτούρας για να φτιάξει την εικόνα της.

Και πολύ καλά έπραξε, μόνο που τώρα έχει απόλυτη ανάγκη από μια διεθνή επιτυχία για να μπορέσει να διαφημίσει πιο άνετα και το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με τη ρομαντική κομεντί «Ι hate Valentine’s day», όπου κρατά και τον πρώτο ρόλο, έχοντας δίπλα της τον Τζον Κορμπέτ, το κινηματογραφικό της έτερον ήμισυ στο «Γάμος αλά ελληνικά».
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News

Ο μαγικός καθρέφτης

«Νόμιζα πως δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό το φιλμ χωρίς τον Χιθ», τόνισε ο Τέρι Γκίλιαμ σε πρόσφατη συνέντευξή του γύρω από τη νέα του ταινία, το δράμα φαντασίας «Τhe imaginarium of Doctor Ρarnassus», κατά τα γυρίσματα του οποίου ο Χιθ Λέτζερ πέθανε.

Κι όμως, η ταινία πραγματοποιήθηκε. Με τη συνδρομή των Τζόνι Ντεπ, Κόλιν Φάρελ και Τζουντ Λο, οι οποίοι κλήθηκαν για να παίξουν και να σώσουν το φιλμ.

«Ημασταν τυχεροί γιατί έχουμε έναν μαγικό καθρέφτη στην ταινία. Δεν έχει κάθε ταινία έναν μαγικό καθρέφτη. Οπότε μπορείς να πεις με ειλικρίνεια ότι αυτοί οι ηθοποιοί είναι διαφορετικές πλευρές του χαρακτήρα που υποδύεται ο Χιθ. Και δουλεύει», καταλήγει ο σκηνοθέτης.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Απάντηση: Movies News



Guillermo del Toro's Long Roadmap to 2017



We're about to start seeing a lot more out one of the most creative monster minds in the motion picture industry today - Guillermo del Toro. Variety tells us that the Hellboy series writer and director has many, many projects on the horizon, so much so that he might be booked up until 2017! As most know, for the immediate future - the next five years, in fact - Del Toro is to be working on the upcoming Hobbit films (two in total) alongside acclaimed Peter Jackson. During this period, del Toro will begin work on a variety of other projects (e.g. hiring writers and such) while working closely with executive producer Gary Ungar at his own production studio. As for what these projects might be, take a look at the long list below.

Drood (Directing)
Universal executives feel Drood might be del Toro's next project following the Hobbit films. Based on a forthcoming novel by Dan Simmons, Drood "supposes that survival from a catastrophic train crash changed author Charles Dickens, plunging him into the depths of London depravity and possibly turning him to murder before he wrote his final novel, 'The Mystery of Edwin Drood.'" If you didn't know, Dickens was involved in a serious train crash in 1865 in which seven cars plunged off a bridge, leaving only one first-class car on the track, which happen to be the author's. Simmons' imagining that such an experience would drive the author to the dark side sounds like a pretty interesting movie concept. Donna Langley of Universal said, "It's the fantasy and gothic horror world Guillermo finds comfortable. It feels like a great fit for where (we expect) Guillermo will have evolved as a filmmaker five years from now."

Frankenstein (Directing)
On the horizon is also a remake to the classic monster tale, "Frankenstein," a story del Toro has loved for some time, particularly the 1931 film released by Universal. Of the mythology, del Toro said, "To me, Frankenstein represents the essential human question: 'Why did my creator throw me here, unprotected, unguided, unaided and lost?' What I'm trying to do is take the myth and do something with it, but combining elements of Frankenstein and Bride of Frankenstein without making it just a classical myth of the monster. The best moments in my mind of 'Frankenstein,' of the novel, are yet to be filmed." It's pretty much a safe bet that we'll see del Toro's Frankenstein eventually, as he added, "With that one, they will have to pry it from my cold dead hands to prevent me from directing it."

Dr. Jekyll and Mr. Hyde (Directing)
Almost as retold as many times as "Frankenstein" is the story of "Dr. Jekyll and Mr. Hyde." For the new film, apparently del Toro, "wants to stick more closely to Robert Louis Stevenson's prose and explore the addictive high the repressed Jekyll experienced as his murderous alter ego." Stevenson released the split-personality psycho-tale in 1886, which has seen countless adaptations in the media since, both on the big screen and otherwise. Last I recall seeing the character was in the embarrassing comic book extravaganza League of Extraordinary Gentlemen in 2003. I definitely welcome del Toro's fresh new take.

Slaughterhouse-Five (Directing)
As for a revisit to the 1972 original Slaughterhouse-Five, "Del Toro plans to provide a more literal interpretation" of Kurt Vonnegut's original story: "[focusing on] a prisoner in a German WWII POW camp who travels through time and space." Del Toro said, "There are ways that Vonnegut plays with and juxtaposes time that was perhaps too edgy to be tackled on film at that time." Definitely more odd than most stories, Slaughterhouse-Five originally presents "a first-person narrative from the point of view of Billy Pilgrim, who becomes 'unstuck in time' and experiences the events of his life in a seemingly random order, including a period spent on the alien planet of Tralfamadore… [and] his experiences during World War II."

At the Mountains of Madness (Directing)
Less-formed than the four other films, At the Mountains of Madness is a pet project of del Toro's. As we mentioned of the intended adaptation of the 1931 H.P. Lovecraft novella back in May, the story surrounds an expedition to Antarctica in which various manner of terror and creature is discovered, of which del Toro remarked, "I think we need to re-create the tentpole studio horror film." While Universal "has its sights set" on the adaptation, del Toro previously ran into financing trouble with Warner Bros, who apparently was "very nervous about the cost and it not having a love story or a happy ending." Perhaps Universal now agrees with del Toro that "it's impossible to do either in the Lovecraft universe." Thank goodness there is someone out there who understands that!

Hellboy III (Directing)
This one is a longshot at this point, but another installment to the Hellboy series would be most welcome considering the mild success ($101 million worldwide) of Hellboy II: The Golden Army this summer. Of the possibility for a third, del Toro, said "I think they'll decide when the last euro hits the piggybank. We laid the groundwork to have a magnificent third act. I'd like to return to an action franchise with 60-year-old actor Ron Perlman, because he'll be scratching at that age when I get to it."

Hater (Producing)
Another one that is on the horizon and a tad less soft than the rest is the adaptation of David Moody's novel "Hater", which is a thriller about an epidemic of random violence in which ordinary people strike lethally without warning or remorse. Del Toro said previously, "I'll carry my weight on the creative side, in choosing elements and storyboarding, but it will be up to [co-producer Mark Johnson] and the director we choose to execute the day to day. The Hobbit is a monumental task, and I don't want to do anything that detracts from my attention to that."

Crimson Peak (Producing)
This is a new project, which at this point is actually only "a gothic romance spec script by del Toro and his Mimic collaborator Matthew Robbins." Even though there is hardly any details, you can still count me in.

Damn! That is an incredible amount for one guy, and I'm sure I missed a few other possibilities and rumors that have stuck in the air for a while. All parties seem pleased with this outlook, with del Toro saying, "I consider (the new deals) the renewal of my marital vows with Universal," and Universal commenting, "Guillermo is in the most prolific time of his life. Joe Johnston on The Wolf Man showed us the importance of entrusting the Universal franchise monsters to experienced filmmakers with voices. That was a big impetus for our decision to go with Guillermo to put his creative stamp on these properties." I couldn't agree more. Finally a smart Hollywood studio. Which projects are you looking forward to?

 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59



Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.510
Μηνύματα
2.980.328
Members
38.332
Νεότερο μέλος
Chris59
Top