Passat ή Superb;

Μηνύματα
862
Reaction score
43
Re: Απάντηση: Passat ή Superb;

Ρε σεις, σταματήστε πια... :114:

Να ρωτήσω κάτι τώρα; Τί εξτρά θα μπορούσε κανείς να ρίξει στο Σουπέρμπ; Τί δεν έχει;

(Πάντως, αντίς για μέσερσμιτ, θα ήθελα να πετάξω με ένα FW190).
Κάθε μέρα πετάμε :126:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Passat ή Superb;

Να φανταστειτε, σημερα πηρα την Α146 για λιγο μεσα στην πολη. Ακομη κι ετσι εχει αλλη αισθηση, παρ΄ολο που το Ινσιγκνια εχει ελαφρυ και τιμονι που κοβει πολυ (της Α οχι και τοσο). Αλλα βεβαια μεταξυ τους δεν εχουν καμια σχεση...

Δεν ήθελα να σε προϊδεάσω αλλά ειλικρινά περίμενα κάποια στιγμή να κάνεις μια απλή σύγκριση κάποιων πραγμάτων!
Δεν μιλάω για συνολική σύγκριση (πως θα μπορούσαμε άλλωστε. Το Insignia είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, προφανές, αλλά είναι και σε άλλη κλάση αλλά και τιμή και το κυριότερο σχεδιασμένο μια 10ετία μετά!!!!) αλλά για επιμέρους στοιχεία που θα μπορούσαν να συγκριθούν, κυρίως με τις αισθήσεις :126:
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Passat ή Superb;

Εκτος απο την οπτικη αισθηση με τις φωτο, τωρα παιζεις και με τις αλλες:135: Ακαρδε:138:

Τι να συγκρινω ομως; το Οπελ ειναι κατασκευασμενο για αλλη χρηση (αν και δεν το δοκιμασα ακομη καταλληλως, μεθαυριο παω Γιαννινα αλλα με την κυρα μεσα...), θα ελεγα σχεδον ακριβως αντιθετη με οτι οι Αλφα. Και μαλλον, επειδη η παροδος των ετων αφαιρει καποιες ικανοτητες (οχι ομως και γουστα, γι αυτο προσθεσα και την ρυθμιση αναρτησης flexribe!), θα πρεπει να προσαρμοστουμε στα νεα δεδομενα (ιδιως μετα την περυσινη περιπετεια). Συντηρηση αγαπητε, συντηρηση με...εκλαμψεις αμα λαχει:142:
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Βρε Γιάννη, αν δεν παίξει Alfa δεν έχει γούστο οποιοδήποτε thread επιλογής αυτοκινήτου ε; :114:
Να σας πω πάντως, βαρέθηκα να λέμε 'άντε και του χρόνου που η Alfa θα βγάλει τον τάδε κινητήρα', 'άντε και του χρόνου που θα έρθει το νέο μοντέλο'...
Οι άλλες εταιρείες έχουν βγάλει νέα μοντέλα που είναι αρκετά μπροστά στα πάντα. Ασφάλεια, crash tests, επιδόσεις, χώρους, τεχνολογία. Η 159 θεωρήθηκε χειρότερη από την 156. Η Brera δεν πούλησε γιατί, λένε, είναι βαρετή στην οδήγηση για τέτοια κλάση.
Τώρα το ότι η Alfa βγάζει όμορφα αυτοκίνητα είναι αδιαμφισβήτητο. Αλλά μου ακούγεστε περισσότερο για οπαδοί, παρά σαν φίλαθλοι, if you know what I mean...
Το επερχόμενο Insignia OPC για παράδειγμα είναι και όμορφα επιθετικό, και πάει σαν πύραυλος σε ράγες. Όπως και το Saab 9-3 XWD. Και το (παλιό πλέον) Mazda 6 MPS. Στο Mondeo μπορείς να διαλέξεις ενεργητική ανάρτηση. Για να μην ανέβουμε κατηγορία σε π.χ. M3, που η Alfa δεν έχει ανταγωνιστικό μοντέλο.


(ωχ, το βλέπω το δισέλιδο του Δημητρό να έρχεται...:114: )
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Πες τα ρε Άκη για τις ιταλικές πατσαβούρες που συντηρούν τους γκαραζιέρηδες. :114::114:

...
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Passat ή Superb;

Το έχω πει κατ' επανάληψη!!
Για να μπορέσει να καταλάβει κάποιος (αν βράζει λίγο το αιματάκι του) πρέπει να δανειστεί από φίλο του μια Alfa Romeo για 15 μέρες και να ζήσει μαζί της. Ακόμα και να αλλάξει κάποια στιγμή μάρκα (από ανάγκη ή αλλαγή αναγκών κοκ) πάντα θα θυμάται της μέρες πίσω από το τιμόνι της Alfa. :107:
Εκτός και καβαλήσει κάτι σαν αυτό:



οπότε καταλαβαίνει πως ο μύθος κατερρίφθει. Ένα μόνο θα σου πω, αμορτισέρ Sachs. :126: Στις στροφές, άλλο φρούτο. Όσο από μοτέρ, εδώ και 33 χρόνια η Honda κατέχει το απόλυτο ρεκόρ, σχετική ταχύτητα πιστονιού με εμβολοχιτώνιο, 28 m/sec.

Όσο για αντοχή στο χρόνο, τα ιταλικά κλαίνε .... :406:
Η σούμα; Κάτω από 24 χιλιάρικα (γιούρα) ...

Άλλο αυτοκίνητο το Igsingia, πολύ καλό στην κατηγορία του, μακράν καλύτερο απ' τα ιταλικά. Αλλά όταν πάμε σε στριφτερό, άλλα κόλπα σου λέω το Civic! :121:
 

Μηνύματα
14.224
Reaction score
7.261
Απάντηση: Passat ή Superb;

άλλα κόλπα σου λέω το Civic!
ναι πραγματι,το αυτοκινητο με τα 3 ταμπλο. Καλα πως το οδηγεις αυτο το πραγμα? Δεν σε μπερδευει στην οδηγηση? Μεχρι να βρεις και να δεις την ενδειξη που θελεις εχεις βγει απο τη στροφη.

 

Μηνύματα
1.479
Reaction score
825
Χθες οδήγησα το mondeo 2,0 titanium. Οταν έχεις οδηγήσει το superb και passat με 160 άλογα (περισσότερα λένε ότι είναι στην πραγματικότητα) το mondeo είναι πολύ λίγο. Λίγα τα άλογα και θορυβώδη, για φαγανά δεν μπορώ να το ξέρω. Είχε θόρυβο και απο το δρόμο και απο την μηχανή. Δεν σου έδινε την αίσθηση της απομόνωσης απο τους θορύβους ούτε το κόλλημα στο κάθισμα απο τα άτια του κινητήρα. Ο δε πωλητής κάκιστος (είρωνας, 'οποτε γούσταρε άνοιγε το παράθυρο, μου επιτέθηκε φραστικά όταν ζήτησα το 2,0 γιατί θεωρώ το 1,6 αδύναμο κλπ).
 



Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Passat ή Superb;

Εκτός και καβαλήσει κάτι σαν αυτό:



οπότε καταλαβαίνει πως ο μύθος κατερρίφθει. Ένα μόνο θα σου πω, αμορτισέρ Sachs. :126: Στις στροφές, άλλο φρούτο. Όσο από μοτέρ, εδώ και 33 χρόνια η Honda κατέχει το απόλυτο ρεκόρ, σχετική ταχύτητα πιστονιού με εμβολοχιτώνιο, 28 m/sec.

Όσο για αντοχή στο χρόνο, τα ιταλικά κλαίνε .... :406:
Η σούμα; Κάτω από 24 χιλιάρικα (γιούρα) ...

Άλλο αυτοκίνητο το Igsingia, πολύ καλό στην κατηγορία του, μακράν καλύτερο απ' τα ιταλικά. Αλλά όταν πάμε σε στριφτερό, άλλα κόλπα σου λέω το Civic! :121:
Μη τρελαθουμε κιολας.
Ποτε' η χοντα δεν εβγαζε στριφτερα αυτοκινητα,εκτος απο το προηγουμενο civik type r.
Απο αντοχη........ναι ,ειναι κορυφη τα χοντακια,αλλα οταν μηλανε οι ιταλοι(και οι γαλοι) για στροφες,οι αλλοι καλο θα ειναι να κανουνε την παπια.
Οσο για ομορφια,ο ιταλος ειναι πολυ μπροστα απο ολες τις μαρκες.Απλα εχει πολυ κακο παρελθον.Στο παρον φυσικα εχει βελτιωθει αλλα......θελει ακομα δουλεια.
Φιληκα ετσι?Μην στραβονετε εσεις οι χοντακιδες
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.983
Reaction score
146.494
Απάντηση: Re: Passat ή Superb;

H Ford ... βγάζει και καλύτερα αυτοκίνητα IMHO...

Σαν το Μondeo πάντως δεν στρίβει κανένα μπροστοκίνητο στην κατηγορία του.

Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι και τα 3-4 επικρατέστερα/δημοφιλέστερα (Insignia/Passat/Mondeo/...) αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι πολύ καλά. Για τα λεφτά που δίνεις παίρνεις κάτι που πριν χρόνια μόνο πανάκριβα αυτοκίνητα είχαν.
+1
Ιδίως άμα τοποθετήσεις στο Mondeo την ενεργή ανάρτηση (traction control) είναι απίστευτο...

Στο Mondeo ο 2.0 Duratec βενζίνης βγάζει 145 ίππους, και σαφώς δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο.

Πολύ καλύτερη επιλογή θεωρώ τον 2.0 Duratorq TDCi πετρελαίου, με 6-τάχυτο κιβώτιο και 140 ίππους, με πολύ καλύτερη ροπή και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση.

Αυτόν τον κινητήρα χρησιμοποιώ (καθώς και την ενεργή ανάρτηση) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Και από κατανάλωση απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ...

Για πιο πολλά γκάζια προφανώς η μόνη επιλογή είναι ο 2.5 Duratec βενζίνης, επίσης με 6-τάχυτο κιβώτιο και 220 ίππους. Αλλά ίσως καίει κάτι παραπάνω, φυσιολογικό και αναμενόμενο...

Από τιμή πάντως είναι σε πολύ λογικά πλαίσια, στο site της FORD λέει: Mondeo Titanium S 2.6L Duratec από 30.632 €...

Μου αρέσει πάντως και το Ford Kuga... τι να κάνω... έγινα τελικά "φορντάκιας"...:144:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Passat ή Superb;

Βρε Γιάννη, αν δεν παίξει Alfa δεν έχει γούστο οποιοδήποτε thread επιλογής αυτοκινήτου ε; :114:
Οι Alfa Romeo είναι ο ορισμός του γούστου!! Οπότε απαραίτητη παρουσία :107:



Να σας πω πάντως, βαρέθηκα να λέμε 'άντε και του χρόνου που η Alfa θα βγάλει τον τάδε κινητήρα', 'άντε και του χρόνου που θα έρθει το νέο μοντέλο'...
Μα δεν είπα σε κανένα να περιμένει.....
Μια χαρά ήταν και είναι τα μοτέρ.
Στην Α159 με χάλασαν κάπως (λόγω συνεργασίας με την GM) αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες. Δεν χαλούσαν αλλά δεν είχαν τα απαραίτητα άλογα για το βάρος της σειράς......
Να στο πω διαφορετικά.....
Όταν πριν από 10+ χρόνια η Alfa είχε 1600άρι μοτέρ με 120 άλογα και μεταβλητούς εκκεντροφόρους και επιδόσεις κορυφής, η BMW και η Audi και η Ford κοιτούσαν με τα κυάλια με τα 100 αλογάκια τους.....
Αλλά μετά τις χαζομάρες με τα θεόβαρα 159 έβαλαν μυαλό και παρουσίασαν ήδη μοτερούκλες.
Ξεκινώντας από το 1.4Τ με 120 - 135 και 155 άλογα.
Το ίδιο με το επαναστατικό σύστημα multi-air που καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής. Και ο 1.4Τ βγαίνει πλέον με 135 και 165 ίππους.
Ή τον 1.8Τ με 200 και 230 ίππους.....
Μήπως να μιλήσουμε για τους TD κινητήρες?
Όλα είναι εδώ...Δεν περιμένει κανείς......




Οι άλλες εταιρείες έχουν βγάλει νέα μοντέλα που είναι αρκετά μπροστά στα πάντα. Ασφάλεια, crash tests, επιδόσεις, χώρους, τεχνολογία.
Μη συγκρίνεις μοντέλα 2009 με μοντέλα 2006.
Παρόλα αυτά μπορώ άνετα να συγκρίνω την Α159 σε πολλούς τομείς με φρεσκότερα οχήματα. Και δεν αναφέρομαι σε design που είναι πολύ πιο μπροστά από όλα.
Ασφάλεια και crash tests? Που είδες ότι δεν είναι στην κορυφή?
Να σου θυμίσω τα 5* της Α159 και τα 4* της σειράς 5 της BMW?

Επιδόσεις?
ΟΚ...Να στο πω αλλιώς.....
Στα λεφτά που κανείς αγοράζει την σειρά 3, με συμπαθητικό εξοπλισμό και πολύ γκάζι (μπουαχαχα.....1600cc με 122 ίππους και βάρος στα 1430 κιλά) αγοράζει την 1.9 της Α159, με καλύτερο εξοπλισμό και 165 ίππους.....Μιλήσαμε για επιδόσεις?
Όχι δεν τα συγκρίνω με τα turbo μοτέρ της αγοράς (VW πχ) γιατί να θυμήσω τι κόστος συντήρησης και χρήσης (κατανάλωση) έχουν αυτά τα μοτέρ.......




Η 159 θεωρήθηκε χειρότερη από την 156. Η Brera δεν πούλησε γιατί, λένε, είναι βαρετή στην οδήγηση για τέτοια κλάση.
Όταν όλη η αγορά στηρίζεται στο πόσα αστέρια θα πάρει ένα όχημα στα crash tests, είναι λογικό να ανεβαίνει το βάρος και να χάνουμε άλλα (χάνουμε πχ τιμόνι ξυράφι της Α156, παιχνίδι στο δρόμο κλπ). Αλλά η Α159 στρίβει απίστευτα καλά για το βάρος της (πράγμα που δεν περίμενα στα test drive που είχα κάνει) αλλά μην ξεχνάς πως το θέμα βάρους και τα λάθη στις Α159 & Brera τα λέω τόσες φορές.
Θυμάσαι πόσες φορές το έχω αναφέρει πως η Α159 δεν με ικανοποιούσε? Ναι, ήταν ένα βήμα πίσω και πάντα το έλεγα.....

Με τα νέα μοτέρ και το μικρότερο βάρος θα αλλάξουν πολλά, επιτέλους!




Τώρα το ότι η Alfa βγάζει όμορφα αυτοκίνητα είναι αδιαμφισβήτητο. Αλλά μου ακούγεστε περισσότερο για οπαδοί, παρά σαν φίλαθλοι, if you know what I mean...
Νομίζω τα όσα έχω αναφέρει, ή λέω κατά καιρούς, δείχνουν αν είμαι οπαδός ή φίλαθλος :126:




Το επερχόμενο Insignia OPC για παράδειγμα είναι και όμορφα επιθετικό, και πάει σαν πύραυλος σε ράγες. Όπως και το Saab 9-3 XWD. Και το (παλιό πλέον) Mazda 6 MPS. Στο Mondeo μπορείς να διαλέξεις ενεργητική ανάρτηση.
Ας δούμε και την επερχόμενη Α159 ΤΒi.
Και την MiTO GTA
& την Milano
& την 8C GTA

Για το Mazda 6 MPS θα σου αντιπροτείνω την Α156 GTA που απλά είναι θεά......
Στο δε Mondeo μην ξεχνάς πως το μοντέλο 2008-2009 στρίβει χειρότερα από το προηγούμενο και σε καμία περίπτωση καλύτερα από την Α159. Βλέπεις, έπεσε και η Ford στην παγίδα του βάρους και της μαλακότητας.....




Για να μην ανέβουμε κατηγορία σε π.χ. M3, που η Alfa δεν έχει ανταγωνιστικό μοντέλο.
Σαφέστατα και υπάρχει.....
Maserati Gran Turismo και άντε γεια Μ3.
Όταν θυμηθεί η BMW να πάρει από τα ανταλλακτικά της 135i τις 4πίστονες δαγκάνες και τις βάλει στην Μ3 για να μην παρουσιάζει τόσο έντονο βύθισμα πετάλ φρένου μετά από 2 γύρους, σιζητάμε και για πίστα....
Ναι, η Μ3 είναι υπέροχη......
Και το ξέρεις πως το λέω.....
Αλλά η Gran Turismo είναι καρακουκλάρα, έχει χώρους, έχει στρίψιμο (περισσότερο Gt βέβαια ως προς την Μ3) και το κυριότερο: δεν την έχει και ο χασάπακλας της γειτονιάς.
Που έχει πάρει την 320 και με προφυλακτήρες και σηματάκια αντιγράφει την «καλή»

Και ναι, η Maserati είναι η Alfa Romeo υψηλού κόστους και επιδόσεων. Σε τελική ανάλυση αν θέλεις ανεβαίνω και ψηλότερα στις Ferrari......






(ωχ, το βλέπω το δισέλιδο του Δημητρό να έρχεται...:114: )
Δεν έχω χρόνο για πολλά πολλά
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Passat ή Superb;

Οι Alfa Romeo είναι ο ορισμός του γούστου!! Οπότε απαραίτητη παρουσία :107:





Μα δεν είπα σε κανένα να περιμένει.....
Μια χαρά ήταν και είναι τα μοτέρ.
Στην Α159 με χάλασαν κάπως (λόγω συνεργασίας με την GM) αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες. Δεν χαλούσαν αλλά δεν είχαν τα απαραίτητα άλογα για το βάρος της σειράς......
Να στο πω διαφορετικά.....
Όταν πριν από 10+ χρόνια η Alfa είχε 1600άρι μοτέρ με 120 άλογα και μεταβλητούς εκκεντροφόρους και επιδόσεις κορυφής, η BMW και η Audi και η Ford κοιτούσαν με τα κυάλια με τα 100 αλογάκια τους.....
Αλλά μετά τις χαζομάρες με τα θεόβαρα 159 έβαλαν μυαλό και παρουσίασαν ήδη μοτερούκλες.
Ξεκινώντας από το 1.4Τ με 120 - 135 και 155 άλογα.
Το ίδιο με το επαναστατικό σύστημα multi-air που καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής. Και ο 1.4Τ βγαίνει πλέον με 135 και 165 ίππους.
Ή τον 1.8Τ με 200 και 230 ίππους.....
Μήπως να μιλήσουμε για τους TD κινητήρες?
Όλα είναι εδώ...Δεν περιμένει κανείς......






Μη συγκρίνεις μοντέλα 2009 με μοντέλα 2006.
Παρόλα αυτά μπορώ άνετα να συγκρίνω την Α159 σε πολλούς τομείς με φρεσκότερα οχήματα. Και δεν αναφέρομαι σε design που είναι πολύ πιο μπροστά από όλα.
Ασφάλεια και crash tests? Που είδες ότι δεν είναι στην κορυφή?
Να σου θυμίσω τα 5* της Α159 και τα 4* της σειράς 5 της BMW?

Επιδόσεις?
ΟΚ...Να στο πω αλλιώς.....
Στα λεφτά που κανείς αγοράζει την σειρά 3, με συμπαθητικό εξοπλισμό και πολύ γκάζι (μπουαχαχα.....1600cc με 122 ίππους και βάρος στα 1430 κιλά) αγοράζει την 1.9 της Α159, με καλύτερο εξοπλισμό και 165 ίππους.....Μιλήσαμε για επιδόσεις?
Όχι δεν τα συγκρίνω με τα turbo μοτέρ της αγοράς (VW πχ) γιατί να θυμήσω τι κόστος συντήρησης και χρήσης (κατανάλωση) έχουν αυτά τα μοτέρ.......






Όταν όλη η αγορά στηρίζεται στο πόσα αστέρια θα πάρει ένα όχημα στα crash tests, είναι λογικό να ανεβαίνει το βάρος και να χάνουμε άλλα (χάνουμε πχ τιμόνι ξυράφι της Α156, παιχνίδι στο δρόμο κλπ). Αλλά η Α159 στρίβει απίστευτα καλά για το βάρος της (πράγμα που δεν περίμενα στα test drive που είχα κάνει) αλλά μην ξεχνάς πως το θέμα βάρους και τα λάθη στις Α159 & Brera τα λέω τόσες φορές.
Θυμάσαι πόσες φορές το έχω αναφέρει πως η Α159 δεν με ικανοποιούσε? Ναι, ήταν ένα βήμα πίσω και πάντα το έλεγα.....

Με τα νέα μοτέρ και το μικρότερο βάρος θα αλλάξουν πολλά, επιτέλους!






Νομίζω τα όσα έχω αναφέρει, ή λέω κατά καιρούς, δείχνουν αν είμαι οπαδός ή φίλαθλος :126:






Ας δούμε και την επερχόμενη Α159 ΤΒi.
Και την MiTO GTA
& την Milano
& την 8C GTA

Για το Mazda 6 MPS θα σου αντιπροτείνω την Α156 GTA που απλά είναι θεά......
Στο δε Mondeo μην ξεχνάς πως το μοντέλο 2008-2009 στρίβει χειρότερα από το προηγούμενο και σε καμία περίπτωση καλύτερα από την Α159. Βλέπεις, έπεσε και η Ford στην παγίδα του βάρους και της μαλακότητας.....






Σαφέστατα και υπάρχει.....
Maserati Gran Turismo και άντε γεια Μ3.
Όταν θυμηθεί η BMW να πάρει από τα ανταλλακτικά της 135i τις 4πίστονες δαγκάνες και τις βάλει στην Μ3 για να μην παρουσιάζει τόσο έντονο βύθισμα πετάλ φρένου μετά από 2 γύρους, σιζητάμε και για πίστα....
Ναι, η Μ3 είναι υπέροχη......
Και το ξέρεις πως το λέω.....
Αλλά η Gran Turismo είναι καρακουκλάρα, έχει χώρους, έχει στρίψιμο (περισσότερο Gt βέβαια ως προς την Μ3) και το κυριότερο: δεν την έχει και ο χασάπακλας της γειτονιάς.
Που έχει πάρει την 320 και με προφυλακτήρες και σηματάκια αντιγράφει την «καλή»

Και ναι, η Maserati είναι η Alfa Romeo υψηλού κόστους και επιδόσεων. Σε τελική ανάλυση αν θέλεις ανεβαίνω και ψηλότερα στις Ferrari......








Δεν έχω χρόνο για πολλά πολλά
Δημητροπουλος-alfaromeo=??????????????????????
Κατι σε simens μου ερχετε στο μυαλο μου.
Τα παι'ρνεις βρε απο την αλφα?????

ΕΜ?
Για να γραφεις ολα τα παραπανω?????:143::143:
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Passat ή Superb;

Εγω θα αγοραζα το superd.Στο πασατ,μονο το ονομα πληρωνεις.Ασε που δεν κοντευει να γινει ζημιαρικο σαν τα ιταλικα.
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Απάντηση: Passat ή Superb;

Αν κ θα φανεί ότι είμαι υποκειμενικός (επειδή είμαι κάτοχος type s), το μαμά 3θυρο honda civic type s, για να μην πω για το type r και τα δύο με φαρδιά τους μετατρόχια, μπρος, πίσω, είναι άριστα στημένα κ "μπαίνουν" πάρα μα πάρα πολύ καλά στις στροφές.
Το 5θυρο και το sedan είναι πιο οικογενειακού χαρακτήρα...
Κορυφή πάντως σε αυτόν τον τομέα είναι πράγματι οι Ιταλοί, με μια φωτεινή εξαίρεση τον 'γάλλο' Peugeot Rallye.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.983
Reaction score
146.494
Απάντηση: Re: Passat ή Superb;

Εγω θα αγοραζα το superd.Στο πασατ,μονο το ονομα πληρωνεις.Ασε που δεν κοντευει να γινει ζημιαρικο σαν τα ιταλικα.
ανάμεσα στα δυό αυτά +1 κι από μένα
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη μ', κάνεις το λάθος να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η Granturismo είναι πάνω από 50% ακριβότερη από την M3. Στην Ελλάδα περίπου 85Κ παίρνεις μια M3, και θέλεις κοντά στα 150Κ για μια Granturismo!!!

Ή στη Βρετανία:
http://www.autocar.co.uk/SpecsPrices/SpecsAndPricesModel/Maserati-Granturismo/25719/1923/
http://www.autocar.co.uk/SpecsPrices/SpecsAndPricesModel/BMW-M3/25725/1923/

Και για όλα αυτά, δεν είναι ούτε καν 50% καλύτερη (αν εξαιρέσεις το look, που συμφωνώ ότι ρίχνει περισσότερες γκόμενες:119:)


Εντάξει, τα τεστ των περιοδικών δεν είναι καθοριστικά, αλλά χωρίς να τα έχω οδηγήσει, το Autocar λέει:

Maserati Granturismo 4.2 V8

Test date Wednesday, January 02, 2008 Price as tested £78,210

For: The way it looks, interior space, engine and gearbox, agile handling

Against:Seating position, real-world performance, underwhelming brakes

BMW M3

Test date Wednesday, August 29, 2007 Price as tested £50,245

For: Colossal performance, fine chassis balance, interior fit and finish

Against:Driver's seat is too high, thick steering wheel, appalling fuel range

Άσε που εγώ δεν μιλάω καν για τέτοια αυτοκίνητα (κάτι με χαλάει στην M3 V8, πολύ βαρύ ίσως), γιατί αν είχα ένα 100άρι χιλιάδες για αυτοκίνητο θα έπαιρνα μια 911 turbo ή GT3 λίγων χρόνων.

Αλλά αν πάμε στις αγγελίες στην Ελλάδα, και βρούμε μια M3 E46, με 30Κ euro σε καλή κατάσταση, πες μου με ποια Alfa 6ετίας ή 7ετίας συγκρίνεται;
Εμ; :109: Και μην μου πεις πάλι Maserati! H 3200 GT δεν την αγγίζει ούτε στο όνειρό της...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.975
Μηνύματα
3.068.804
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top