Philips 50PUS8919 Σπασμένη οθόνη τηλεόρασης απο Courier

Μηνύματα
114
Reaction score
6
Καλησπέρα και καλή χρονια !

Παρέλαβα στις 6/12 μια τηλεόραση Philips 50PUS8919 από κατάστημα ιντερνετικά !
η τηλεόραση ήρθε μετά από 16 μέρες γιατί ο πωλητής αφού μπήκαν τα λεφτά έκανε την παραγγελια από το εξωτερικό για να του έρθει η τηλεόραση και να μου την στήλη !
Η τηλεόραση ήρθε όπου και την παρέλαβα από την γενική ταχυδρομική !.
το κουτί ήταν χτυπημένο σε διαφορα σημεία αλλα δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να είχε σπάσει !
Την έβγαλα από το κουτί την σύνδεσα στην μπρίζα και μόλις άναψε στην κάτω μεριά και πάνω δεξιά ήταν σπασμένη !
Να σημειώσω ότι πριν την βάλω στην μπρίζα δεν φαινόταν από το panel ότι είχε σπάσει !
Μετά απο συνεννόηση με τον πωλητή αλλα και με την κούριερ για να μην τα πολυλογώ ήρθε η γενική ταχυδρομική και την πήρε για έλεγχο !
Αφου πέρασαν 3 βδομάδες περίπου πήρα τηλέφωνο την κούριερ και μου είπαν ότι έχουν αναγνώριση ότι αυτοί την σπάσαν και ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων στον πωλητή !
Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε όλα καλά θα μιλήσει τότε μαζί τους για να συνεννοηθεί !
Πέρνω μετά από μέρες πάλι την κούριερ και μου είπαν ότι είναι σε αναμονή για την επιστροφή χρημάτων γιατί ο πωλητής δεν τους έχει στήλη τα χαρτιά !
Πήρα πάλι τον πωλητή τηλέφωνο !
Αφού το σήκωσε μου είπε ότι είναι μαλωμένοι μαζί τους γιατί δεν δέχονται την απόδειξη που έχει για την τηλεόραση ότι την έφερε από το εξωτερικό ! αλλα να μην ανήσυχο σε δυο μέρες θα διευθετηθεί το θέμα !
Πέρασαν 4 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση ! ακόμα δεν τον πήρα τηλέφωνο να δω τώρα τι έγινε ! και σκέφτηκα να σας ρωτήσω πριν τον πάρω τηλέφωνο γιατί δεν ξέρω τι θα μου πει πάλι ! Για να μην δέχονται από τον πωλητή αυτά που του ζητάει η κούριερ μάλλον ο πωλητής κάποια μαμούνια έχει κάνει με τις αποδείξεις ! κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ !
Αν ξέρει κάποιος πως να κινηθώ (ανάλογος πάντα με το τι θα μου απάντηση ο πωλητής) μετά από δίκια του εμπειρία θα του ήμουν ευγνώμων !

Ευχαριστώ προκαταβολικά !
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.220
Reaction score
80.044
τι θα πει είναι μαλωμένοι?
σε τέτοιες περιπτώσεις συμπληρώνει ένα έντυπο μιας σελίδας της κούριερ..τυπική διαδικασία
κάπου έχω μια τέτοια από Ελτά κούριερ....
μαζί με την απόδειξη(που έκοψε σε σενα)...στη φόρμα ο πωλητής συμπληρώνει και ΔΟΥ και ιβαν κιόλας για να του επιστρέψουν το ποσό...5 πράματα δηλαδή

ειδικά από την στιγμή που η κούριερ αναγνώρισε ότι την έσπασαν τελείωσε το θέμα...

Υ.Γ. ποιο κατάστημα είναι?
 

Μηνύματα
114
Reaction score
6
τι θα πει είναι μαλωμένοι?
σε τέτοιες περιπτώσεις συμπληρώνει ένα έντυπο μιας σελίδας της κούριερ..τυπική διαδικασία
κάπου έχω μια τέτοια από Ελτά κούριερ....
μαζί με την απόδειξη(που έκοψε σε σενα)...στη φόρμα ο πωλητής συμπληρώνει και ΔΟΥ και ιβαν κιόλας για να του επιστρέψουν το ποσό...5 πράματα δηλαδή

ειδικά από την στιγμή που η κούριερ αναγνώρισε ότι την έσπασαν τελείωσε το θέμα...

Υ.Γ. ποιο κατάστημα είναι?
Είναι μαλωμένοι επειδή κάτι δεν δέχεται η γενική ταχυδρομική με την απόδειξη αγοράς από το εξωτερικό που έκανε ο πωλητής για την τηλεόραση ! αλλα μπορεί και να μου λέει ψέματα δεν ξέρω ! techdynex λέγεται το κατάστημα
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.223
Reaction score
1.630
Δεν μου πολυάρεσε το κατάστημα... Σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες δεν έχει προϊόντα. Μήπως πρέπει να κινηθείς και νομικά;
 

Μηνύματα
114
Reaction score
6
Δεν μου πολυάρεσε το κατάστημα... Σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες δεν έχει προϊόντα. Μήπως πρέπει να κινηθείς και νομικά;
Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ! τον παίρνω τηλέφωνο πάντως για να με ενημερώσει και δε μου σηκώνει το τηλέφωνο ! Μάλλον θα κάνω καταγγελία το κατάστημα του !
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.223
Reaction score
1.630
Και γρήγορα! Ψάξε στο Ιντερνετ και διάβασε για την διαδικασία σε παρόμοιες περιπτώσεις. Ένωση Καταναλωτών, Συνήγορος του Πολίτη κλπ. Δεν είσαι ο μόνος που έχει παρόμοια προβλήματα.
 

Μηνύματα
114
Reaction score
6
Και γρήγορα! Ψάξε στο Ιντερνετ και διάβασε για την διαδικασία σε παρόμοιες περιπτώσεις. Ένωση Καταναλωτών, Συνήγορος του Πολίτη κλπ. Δεν είσαι ο μόνος που έχει παρόμοια προβλήματα.
Τώρα την δεύτερη φορά που τον πήρα τηλέφωνο το σήκωσε και μου είπε ότι τα χαρτιά τα έχει στείλει όλα και ότι περιμένει για το ποιος θα τον πληρώσει τον Φ.Π.Α. ! μέσα στη βδομάδα λέει θα ξέρει ! Τώρα αν μου λέει αλήθεια ή ψέματα για να τον αφήσω ήσυχο άλλη μια βδομάδα αυτό δεν το ξέρω!
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.223
Reaction score
1.630
Μάλλον το δεύτερο...Γιατί ανακατεύει τον ΦΠΑ; Εσύ πρέπει να πάρεις πίσω ΟΣΑ έδωσες. Έκοψες τιμολόγιο; Είναι για επαγγελματική χρήση;
 

Μηνύματα
114
Reaction score
6
Μάλλον το δεύτερο...Γιατί ανακατεύει τον ΦΠΑ; Εσύ πρέπει να πάρεις πίσω ΟΣΑ έδωσες. Έκοψες τιμολόγιο; Είναι για επαγγελματική χρήση;
Δεν ξέρω γιατί ανακατεύει τον Φ.Π.Α.! επίσης η κούριερ την αποζημίωση θα την βάλει στον πολητή από κει που έγινε δηλαδή η αγορά της τηλεόρασης ! δεν θα την βάλει σε δικό μου λογαριασμό. και με την αποζημίωση αυτήν θα ξανά αγοράσει την τηλεόραση αυτός Και θα μου την ξανά στειλει. Δεν έχω τιμολόγιο έχω απόδειξη αγοράς από ταμειακή μηχανή και είναι για οικιακή χρήση η τηλεόραση
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.220
Reaction score
80.044
Είναι μαλωμένοι επειδή κάτι δεν δέχεται η γενική ταχυδρομική με την απόδειξη αγοράς από το εξωτερικό που έκανε ο πωλητής για την τηλεόραση ! αλλα μπορεί και να μου λέει ψέματα δεν ξέρω ! techdynex λέγεται το κατάστημα
δεν υπάρχει ''είναι μαλωμένοι''.... δεν είναι ο Μήτσος με τον Κίτσο....
υπάρχει συμφωνία συνεργασίας της επιχείρησης με την κούριερ που σου παρέχει κάποια πράγματα....

υπάρχει συμβόλαιο.....δεν υπάρχουν ούτε μαλώματα ούτε μούτρα σε αυτά....

προσωπικά...δεν θα τον άφηνα σε ησυχία και πάντα θα διασταύρωνα τα όσα μου λέει με την κούριερ
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.220
Reaction score
80.044
επίσης η κούριερ την αποζημίωση θα την βάλει στον πολητή από κει που έγινε δηλαδή η αγορά της τηλεόρασης !
αυτή είναι η διαδικασία....
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.220
Reaction score
80.044
Δεν ξέρω γιατί ανακατεύει τον Φ.Π.Α.!
τον Φ.Π.Α τον ανακατέβει γιατί προφανώς η αγορά έγινε από χώρα της Ε.Ε. χωρίς Φ.Π.Α

στην ουσία το Φ.Π.Α από όλη αυτή την αλυσίδα πώλησης το πλήρωσες εσύ....
 


Μηνύματα
114
Reaction score
6
τον Φ.Π.Α τον ανακατέβει γιατί προφανώς η αγορά έγινε από χώρα της Ε.Ε. χωρίς Φ.Π.Α

στην ουσία το Φ.Π.Α από όλη αυτή την αλυσίδα πώλησης το πλήρωσες εσύ....
Ναι την αγορά την έκανα από το εξωτερικό! τώρα δε θυμάμαι ακριβώς την χώρα! Πολωνία ηταν Ισπανία ήταν θα σε γελάσω δεν το συγκράτησα αυτό!
μόλις τελειώσει όλο αυτό...θα ήθελα να μας πεις την ιστορία σου για το πως βρήκες αυτό το κατάστημα 🍿 :idk:
Εννοείται θα σας ενημερώσω για να υπάρχει σαν ιστορικό εδώ μέσα να ξέρουμε τι να κάνουμε γενικά άμα υπάρχουν τέτοια προβλήματα ! Έψαχνα συγκεκριμένα ένα μοντέλο σχετικά καλό μοντέλο από την Philips που να έχει και Άμπι light και το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ιντερνετικά μπορείς να το βρεις! Υπήρχε στο σκρουτζ το συγκεκριμένο μοντέλο οποτε ετσι βρήκα το και έκανα την αγορα !
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.223
Reaction score
1.630
Α...αν είναι(ήταν) μαγαζί-συνεργάτης του skroutz, μπορείς να πιέσεις και από εκεί. Τώρα που γράφουμε, είναι ακόμα;
 

Μηνύματα
114
Reaction score
6
Α...αν είναι(ήταν) μαγαζί-συνεργάτης του skroutz, μπορείς να πιέσεις και από εκεί. Τώρα που γράφουμε, είναι ακόμα;
Δυστυχώς όχι ! όταν έκανα την αγορά μετά από μια βδομάδα το κατάστημα το έβγαλε αυτός από το σκρουτζ οπότε δεν υπάρχει πλέον εκει μέσα αυτός
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.220
Reaction score
80.044
Δυστυχώς όχι ! όταν έκανα την αγορά μετά από μια βδομάδα το κατάστημα το έβγαλε αυτός από το σκρουτζ οπότε δεν υπάρχει πλέον εκει μέσα αυτός
μισό....η αγορά έγινε μέσω της πλατφόρμας του σκρουτζ όμως?
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.088
Μηνύματα
2.961.626
Members
38.286
Νεότερο μέλος
MichaelK
Top