POWER BUY φορητού GPS

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Προς Θεού, δεν είπα ότι το έκανες με δόλο. Απλά το σωστό είναι να τα παίρνουμε από την πηγή τους, ώστε να έχουμε και update.
Πάντως η Σαπφώ είναι εξαιρετικά εκνευριστική και όχι ιδιαίτερα πετυχημένη...
σε αρκετους παντως αρεσει και μερικα μυνηματα ειναι πολυ καλα...
προσωπικες αποψεις....
οι ειδοποιησεις που αφορουν την "οδικη μας" ασφαλεια και "την τσεπη μας" συνηθως αναβαθμιζονται συνηθως στις αρχες καθε μηνα κυριως απο τους minotavro, grimak και μερικους αλλους, αλλα τους τελευταιους μηνες δεν ειναι παντα το site της NGI ενημερωμενο για τα τελευταια updates

(π.χ. τα τελευταια επικινδυνα σημεια τα κατεβασα απο το ipmart αν θυμαμαι καλα....και γενικα απο οτι εχω δει τους τελευταιους μηνες οι δημιουργοι τους δεν εχουν σταθεσο σημειο upload...αλλα ακομα και ετσι τους εκτιμουμε γιαυτο που μας δινουν)
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
(Πάντως το 560 ήταν το ίδιο γρήγορο ή και γρηγορότερο με ένα Χ500 στον υπολογισμό της διαδρομής. Στον επανυπολογισμό δεν προλαβαίνει καν να πει το ηχιτικό μήνυμα. Από σήμα ήταν όμως πολύ χειρότερο. Πρόβλημα δεν παρουσίασε ποτέ κανένα. Οκ, σκάω και δεν ξανααναφέρομαι στο θέμα. )( :happy_9:)[/quote]
:happy_4: :prof: :cool_1: :cool_4:

και προσοχη οταν οδηγειται, αν χαζευετε το ατλας τοτε θα σας ακουσουμε στις ειδησεις και μαλιστα οχι για ευχαριστο λογο...
ο νοων νοητω...
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Εγώ το έχω στο USB κολλημένο για φόρτιση εδώ και 1 μέρα αλλά δεν έχει σταματήσει ακόμα μόνο του. Μήπως πρέπει να το έχουμε ανοιχτό όταν είναι στο USB για να φορτίζει;

Μήπως υπάρχει καμία θήκη σαν αξεσουάρ για να μην το έχουμε χύμα στο μπουφάν όταν το βγάζουμε από το αυτοκίνητο;

Επίσης μήπως υπάρχει τρόπος να βάλουμε το TMC σαν επιπλέον αν το θελήσουμε;
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Εγώ το έχω στο USB κολλημένο για φόρτιση εδώ και 1 μέρα αλλά δεν έχει σταματήσει ακόμα μόνο του. Μήπως πρέπει να το έχουμε ανοιχτό όταν είναι στο USB για να φορτίζει;

Μήπως υπάρχει καμία θήκη σαν αξεσουάρ για να μην το έχουμε χύμα στο μπουφάν όταν το βγάζουμε από το αυτοκίνητο;

Επίσης μήπως υπάρχει τρόπος να βάλουμε το TMC σαν επιπλέον αν το θελήσουμε;

παντως η λειτουργια TMC δεν υποστηριζεται στην Ελλαδα...
και ουτε προβλεπεται για τα επομενα 2-3 τουλαχιστον χρονια.
(Γερμανια,Αγγλια,Γαλλια την εχουν ηδη απο οσο ξερω...)
 


Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Re: POWER BUY φορητού GPS

Μόλις μίλησα με Φώτη.
Για την μπαταρία.

Θέλει την 1η φορά 10+ ώρες φόρτιση.
Η μπαταρία θα φθάσει στο 100% των δυνατοτήτων της μετα από 10-15 φορτίσεις.
Κάτι σαν τα κινητά....


Όταν είναι στο ρεύμα και η μπαταρία έχει γεμίσει, σταματά αυτόματα η τροφοδοσία.
Από εντελώς άδεια πάντως υπολογίστε περίπου 3-4 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Αυτά!!! :happy_4:
Καθοτι ειναι το πρωτο μου gps και δεν εχω μετρο συγκρισης, μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος σε ολα εκτος απ΄την μπαταρια. Την εχω φορτισει ηδη τρεις ή τεσσερις φορες και μετα την 1-1,5 ωρα συνεχους χρησης, η μπαταρια τελειωνει.(δειχνοντας συνεχεια αυτο το εκνευριστικο προειδοποιητικο μηνυμα με το ακομα πιο εκνευριστικο κουδουνισμα.:pc:)

Ισχυει το ιδιο και σε σας?
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: POWER BUY φορητού GPS

Καθοτι ειναι το πρωτο μου gps και δεν εχω μετρο συγκρισης, μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος σε ολα εκτος απ΄την μπαταρια. Την εχω φορτισει ηδη τρεις ή τεσσερις φορες και μετα την 1-1,5 ωρα συνεχους χρησης, η μπαταρια τελειωνει.(δειχνοντας συνεχεια αυτο το εκνευριστικο προειδοποιητικο μηνυμα με το ακομα πιο εκνευριστικο κουδουνισμα.:pc:)

Ισχυει το ιδιο και σε σας?
Νομίζω ότι αυτό είναι το φυσιολογικό. Έχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση από ένα κινητό. Σκέψου μόνο την οθόνη (μέγεθος, και συνεχή χρήση) και το ότι συνέχεια λειτουργεί (σε αντίθεση με το κινητό που απλά είναι stand by). Αυτά που λέω είναι απλές σκέψεις. Αν έχω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: POWER BUY φορητού GPS

Νομίζω ότι αυτό είναι το φυσιολογικό. Έχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση από ένα κινητό. Σκέψου μόνο την οθόνη (μέγεθος, και συνεχή χρήση) και το ότι συνέχεια λειτουργεί (σε αντίθεση με το κινητό που απλά είναι stand by). Αυτά που λέω είναι απλές σκέψεις. Αν έχω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
αν αλλαξεις σε λειτουργια νυχτας με την φωτεινοτητα στη χαμηλη (ή το πολύ μεσαια) κλιμακα τοτε και την ημερα θα εχεις καλυτερο οπτικο αποτελεσμα (προσωπικη αποψη) με κοντρα ηλιο και το βραδυ λιγοτερο ενοχληση απο την φωτεινοτητα αλλα και το ποιο σημαντικο λογω black background μειωση της καταναλωσης η οποια μπορει να φτασει και πανω απο το 20% κατ'εκτιμηση....(τοσο ειδα εγω μετα την 3η φορτιση)

επισης κατι που παρατηρησα.

το ειχα αφησει ολη την νυχτα να φορτιζει με τον φορτιστη 220V.
το πρωι και μετα απο 8 ωρες περιπου η μπαρα φορτισης ηταν στο 90% σε στιγμιαιο ελεγχο που εκανα.την αποσυνδεσα απο τον φορτιστη,εκλεισα την συσκευη αμεσως και οταν την ξανανοιξα μετα απο 4 ωρες περιπου η μπαρα φορτισης εδειχνε περιπου 70%....

το εχει δει καποιος αλλος αυτό?
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Μερικές πρώτες και βιαστικές εντυπώσεις:

1) Γρήγορος επαναϋπολογισμός σε περίπτωση που αλλάξεις διαδρομή από την προτεινόμενη.

2) Πολύ καλή οθόνη, ευκρινής, μεγάλη.

3) Μπαταρία: χρειάστηκε μόνο την μισή μπαταρία για διαδρομή περίπου 1 ώρας και κάτι. Δηλαδή με 3 φορτίσεις την εβδομάδα δεν χρειάζεται να βάζω τον φορτιστή ταξιδιού.

4) Οι χάρτες χρειάζονται αναβάθμιση, τουλάχιστον για βόρεια Ελλάδα. Εγνατία Οδός, Λαγκαδά, Ωραιοκάστρου αλλάζουν συχνά και αφήνουν τους χάρτες πίσω.

5) Δυσκολεύεται να βρει σήμα μέσα σε στενούς σχετικά δρόμους (ειδικά αν έχει και δέντρα). Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό ή όχι, απλά το αναφέρω.

6) Εύκολος χειρισμός (λόγω της μεγάλης οθόνης) με μεγάλα on screen κουμπιά. Πολλά χρήσιμα στοιχεία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Μπαταρία: χρειάστηκε μόνο την μισή μπαταρία για διαδρομή περίπου 1 ώρας και κάτι. Δηλαδή με 3 φορτίσεις την εβδομάδα δεν χρειάζεται να βάζω τον φορτιστή ταξιδιού.
Δηλαδη για να πας πχ Σαλονικη δεν πας χωρις τον φορτιστη.
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Μερικές πρώτες και βιαστικές εντυπώσεις:

1) Γρήγορος επαναϋπολογισμός σε περίπτωση που αλλάξεις διαδρομή από την προτεινόμενη.

2) Πολύ καλή οθόνη, ευκρινής, μεγάλη.

3) Μπαταρία: χρειάστηκε μόνο την μισή μπαταρία για διαδρομή περίπου 1 ώρας και κάτι. Δηλαδή με 3 φορτίσεις την εβδομάδα δεν χρειάζεται να βάζω τον φορτιστή ταξιδιού.

4) Οι χάρτες χρειάζονται αναβάθμιση, τουλάχιστον για βόρεια Ελλάδα. Εγνατία Οδός, Λαγκαδά, Ωραιοκάστρου αλλάζουν συχνά και αφήνουν τους χάρτες πίσω.

5) Δυσκολεύεται να βρει σήμα μέσα σε στενούς σχετικά δρόμους (ειδικά αν έχει και δέντρα). Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό ή όχι, απλά το αναφέρω.

6) Εύκολος χειρισμός (λόγω της μεγάλης οθόνης) με μεγάλα on screen κουμπιά. Πολλά χρήσιμα στοιχεία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.


μετα τον κο Σταυροπουλο (αν θυμαμαι καλα το ονομα) εισαι ο δευτερος που αναφερεις κατι σχετικα με το ποσο ευαισθητος/αναισθητος ειναι ο δεκτης σε δυσκολες συνθηκες ληψης....
και δεν εχω ακουσει καποιο σχολιο οτι ειστε "προκατηλημενοι,κατευθυνομενοι " κλπ,κλπ ...
μονο εγω τα "ακουσα" επειδη διαπιστωσα και ανεφερα το εν λογω θεμα αμεσως μολις πηρα την συσκευη....

anyway , να ειμαστε καλα και να χαιρομαστε το μηχανημα μας με τα καλα του και τα κακα του...
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Εάν πιστεύεις εσύ έμπειρε των GPS, ότι είναι δυνατό κάποιο μηχάνημα να βλέπει κάτι που δεν υπάρχει ίσως να έχεις δίκιο. Τότε βέβαια αρχίζουν να έχουν νόημα και να χρίζουν επιστημονικής έρευνας και οι νεράιδες και τα ζωτικά.:happy_9:
Πολύ θα ήθελα να ξέρω πως κάτω από φυλλωσιά ή σε οποιαδήποτε περίπτωση που η συσκευή δεν έχει οπτική επαφή, θα μπορούσε να βρει σήμα από τον δορυφόρο και να είναι και αξιόπιστο.:pc:
Καλά φοβερά πράγματα μαθαίνει κανείς σε αυτό το forum. Νομίζω είναι καιρός να σκίσω πτυχία και μεταπτυχιακά.
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Εάν πιστεύεις εσύ έμπειρε των GPS, ότι είναι δυνατό κάποιο μηχάνημα να βλέπει κάτι που δεν υπάρχει ίσως να έχεις δίκιο. Τότε βέβαια αρχίζουν να έχουν νόημα και να χρίζουν επιστημονικής έρευνας και οι νεράιδες και τα ζωτικά.:happy_9:
Πολύ θα ήθελα να ξέρω πως κάτω από φυλλωσιά ή σε οποιαδήποτε περίπτωση που η συσκευή δεν έχει οπτική επαφή, θα μπορούσε να βρει σήμα από τον δορυφόρο και να είναι και αξιόπιστο.:pc:
Καλά φοβερά πράγματα μαθαίνει κανείς σε αυτό το forum. Νομίζω είναι καιρός να σκίσω πτυχία και μεταπτυχιακά.

οποτε θελεις, μπορουμε να κανονισουμε μαζι με το ατομο που του πουλησα το (πρωην μου) Ν520 μου να παμε κατω απο οποιοδηποτε φυλλωσια, δεντρα, κλπ (οσο πυκνα και αν ειναι) και σε στενο δρομο ή ακομα και μεσα στο σπιτι σου αν μενεις σε τελευταιο οροφο (κοντα σε καποιο παραθυρο) και να δεις τι θα σου δειξει στην οθονη αναζητησης δορυφορων....(απο οτι βλεπω εισαι και εσυ απο αθηνα...)
και σε ποση ωρα θα κλειδωσει σε αξιοπιστο σημα που σημαινει οτι μπορει να κανει πλοηγηση....
(το Ν520....γιατι το Ατλας δεν....)

κατι περι ανακλασης σηματων που μαθαμε στο σχολειο τον καιρο εκεινο την εχεις ακουσει?
απλα εδω αυτη η ανακλαση ειναι εξαιρετικα χαμηλη και μονο παρα πολυ ευαισθητοι δεκτες μπορουν να την εκμεταλευτουν και να μην την απορριψουν σαν θορυβο....σε οριακες συνθηκες.

και αν δεις με τα ματια σου αυτο που ισχυριζομαι τοτε ισως αλλαξεις γνωμη.
και δεν πειραζει ας μην σκισεις τιποτα (που να τα μαζευεις μετα...)

και κατι off-topic
στις δορυφορικες κεραιες γιατι ολα τα lnb (οι δεκτες δηλαδη) αντι να κοιτουν τον ουρανο κοιτουν το πιατο απο κατω??
παντα ειχα αυτη την απορια πως κανουν ληψη δορυφορικων σηματων αφου δεν κοιτουν τον ουρανο αλλα το πιατο????

ερωτηση απο ενα ασχετο στην δορυφορικη ληψη
(που προσπαθει να μαθει ομως.....)

φιλικα Βαγγελης
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Τελικά υπάρχουν νεράιδες.:rolleyes:
Ευχαριστώ για την πληροφορία.
Τώρα νιώθω καλύτερα.:cool_8:
 


Μηνύματα
47
Reaction score
0
Τελικά υπάρχουν νεράιδες.:rolleyes:
Ευχαριστώ για την πληροφορία.
Τώρα νιώθω καλύτερα.:cool_8:
για την δοκιμη θα κανονισουμε κατι τελικα??

και καμια απαντηση στην ερωτηση μου για να μαθαινω και εγω ο ασχετουλης τιποτα?
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Ρε παιδιά δεν κουραστήκατε τόσες μέρες με αυτό το θέμα της ευαισθησίας; Ας δεχτούμε ότι το 520 είναι πιο ευαίσθητο. Αυτό δεν σημαινει ότι αυτό είναι ο κανόνας. Σημασία έχει πώς είναι το atlas σε σχέση με όλα τα GPS όχι με ένα. Αν ο κανόνας είναι η ευαισθησία του atlas και η εξαίρεση η ευαισθησία του N520 γιατί το παιδεύετε το θέμα;
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
μπορεις να εχεις αντι για την βαση του μια γωνια η οποια στην μια πλευρα θα ειναι κολλημενη με ταινια διπλης πανω στο ταμπλω και στην καθετη πλευρα να βαλεις την μια πλευρα (σκληρη) "βελκρο"
οποιως στην πισω πλευρα του Ατλας να εχεις το αλλο μισο του βελκρο (μαλακο) οποτε οταν μπαινεις ακουμπας την πλατη με το βελκρο του ατλας πανω στην γωνια και εισαι ετοιμος. μολις θελεις να το βγαλεις και να το κρυψεις στο ντουλαπακι απλα αποσπας (ξεκολας τα 2 κομματια του βελκρο) το μηχανημα απο την βαση...

πολυ πιο πρακτικο απο το κουμπωμα, ξεκουμπωμα της εργοστασιακης βασης....ειδικα αν χρησιμοποιειτε το ιδιο μηχανημα σε 2 αυτοκινητα....

(βελκρο= το χριτς-χρατς που χρησιμοπουμε σε ενα σωρο εφαρμογες απο ρουχα μεχρι παπουτσια...σε αυτοκολλητη εκδοση...)
Δεν είναι κακή η ιδέα αυτή, αλλά από την άλλη πραγματικά δεν ξέρω πού θα μπορούσα να βρω κάποιο χώρο στο αυτοκίνητο που να γίνεται κάτι τέτοιο. Γιατί προφανώς θα έπρεπε να είναι ένα σημείο με... προϋποθέσεις :) Πχ. να έχει κάποια ορατότητα με έξω (γιατί αλλιώς πάει το σήμα), να είναι σε σημείο που να μπορώ να κοιτάζω αλλά και να φτάνω και να είναι και σε σημείο κάθετο (αυτό και για να μπορώ να το βλέπω αλλά και για να δέχεται καλύτερα το σήμα). Άρα το παρπρίζ αποκλείεται λόγω κλίσης. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η κονσόλα κάτω απ' το ραδιο-CD, αλλά αφενώς υπάρχουν κάτι πορτάκια/τασάκια εκεί, αφετέρου δεν ξέρω μήπως τα παίξει το σήμα. Από την άλλη δεν πολυθέλω να βγάζω τη συσκευή απ' τη βάση (αν υποθέσουμε ότι ξεχωριστά βάση-συσκευή αποθηκεύονται ευκολότερα) γιατί φοβάμαι μήπως γίνει ευαίσθητο το σημείο επαφής και σπάσει κάποια στιγμή. Οπότε το μεταφέρω ολόκληρο :) Νταξ, δεν είναι και κανένα φοβερό πρόβλημα στην τελική.
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Δεν είναι κακή η ιδέα αυτή, αλλά από την άλλη πραγματικά δεν ξέρω πού θα μπορούσα να βρω κάποιο χώρο στο αυτοκίνητο που να γίνεται κάτι τέτοιο. Γιατί προφανώς θα έπρεπε να είναι ένα σημείο με... προϋποθέσεις :) Πχ. να έχει κάποια ορατότητα με έξω (γιατί αλλιώς πάει το σήμα), να είναι σε σημείο που να μπορώ να κοιτάζω αλλά και να φτάνω και να είναι και σε σημείο κάθετο (αυτό και για να μπορώ να το βλέπω αλλά και για να δέχεται καλύτερα το σήμα). Άρα το παρπρίζ αποκλείεται λόγω κλίσης. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η κονσόλα κάτω απ' το ραδιο-CD, αλλά αφενώς υπάρχουν κάτι πορτάκια/τασάκια εκεί, αφετέρου δεν ξέρω μήπως τα παίξει το σήμα. Από την άλλη δεν πολυθέλω να βγάζω τη συσκευή απ' τη βάση (αν υποθέσουμε ότι ξεχωριστά βάση-συσκευή αποθηκεύονται ευκολότερα) γιατί φοβάμαι μήπως γίνει ευαίσθητο το σημείο επαφής και σπάσει κάποια στιγμή. Οπότε το μεταφέρω ολόκληρο :) Νταξ, δεν είναι και κανένα φοβερό πρόβλημα στην τελική.
η πιο καταλληλη θεση πιστευω ειναι πανω στο ταμπλω (ακριβως μπροστα απο τις θυριδες εξαερισμου του παρμπριζ) και ποιο συγγεκριμμενα πανω απο την κεντρικη κονσολα και τους αεραγωγους.. (μεσ'την μεση δηλαδη...)
και ορατοτητα εξασφαλιζεις (και του μηχανηματος στον "εξω" κοσμο, και του μηχανηματος προς ολους στον "μεσα" κοσμο) και ευκολη συνδεση με τον αναπτηρα για φορτιση....

για "μεταλλικη γωνια εχω χρησιμοποιησει ενα κομματι αλουμινιο απο αυτα που πουλανε για την αριθμηση στα σπιτια (κοστος 1€) καταλληλα κομμενο και γωνιασμενο ετσι ωστε να ακολουθει μεν η βαση του την κλιση του ταμπλω , αφετερου δε το καθετο μερος να εξασφαλιζει καθετη τοποθετηση του μηχανηματος στο αυτοκινητο....
το αλουμινιο αυτο ειναι το μονο που βρηκα να διπλωνει και να διαμορφωνεται χωρις να τσακιζει και να κοβεται ευκολα στο σπιτι, με αριστη αντοχη, και επισης με βαψιμο με μαυρο ματ σπρει (πριν την τοποθετηση ετσι...) δημιουργει ενα αποτελεσμα πολυ καλο...και ισως επαγγελματικο
(χωρις την γκουμουτσα/βεντουζα..που ποτε προσωπικα δεν χωνεψα αισθητικα)

το ωφελιμο υψος του κομματιου που "κουμπωνει" το μηχανημα ειναι 4,5cm... και σε μηκος τα 12cm.

το κομματι της βασης που θα "κολληθει" στο ταμπλω ειναι 12cm μηκος και 3,5cm πλατος....

αν καταφερω και προλαβω θα σας ανεβασω φωτο'ς απο ενα avensis και ενα astra....
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Ρε παιδιά δεν κουραστήκατε τόσες μέρες με αυτό το θέμα της ευαισθησίας; Ας δεχτούμε ότι το 520 είναι πιο ευαίσθητο. Αυτό δεν σημαινει ότι αυτό είναι ο κανόνας. Σημασία έχει πώς είναι το atlas σε σχέση με όλα τα GPS όχι με ένα. Αν ο κανόνας είναι η ευαισθησία του atlas και η εξαίρεση η ευαισθησία του N520 γιατί το παιδεύετε το θέμα;
γιατι απλα φιλε μου εγω κατηγορηθηκα και μαλιστα πολυ εντονα απο ορισμενους "ειδικους" οταν ανεφερα την απογοητευση μου δηλωνοντας οτι ο GPS δεκτης του Ατλας ειναι μετριος σε σχεση με αλλα μηχανηματα οτι λιγο πολυ ειμαι "βαλτός" , ασχετος, εγκαθετος και αλλα τετοια ομορφα....
:crazy_1: .....


ασχετο off-topic
o φιλος joseph την μεζουρα στο thread 160 απο που και ποσο την πηρε?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.133
Μηνύματα
3.002.523
Members
38.412
Νεότερο μέλος
FotisLam
Top