PRaT η νίκη του High End

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Κυρίες και κύριοι καλημέρα σας! Στο σημερινό μας μάθημα Φυσιολογίας θα εξετάσουμε το σύστημα των αισθητηρίων του βατράχου. Όπως βλέπετε, έχουμε έναν αρσενικό βάτραχο. Ας ξεκινήσουμε κόβοντάς του το μπροστινό αριστερό πόδι.

- Πήδα βάτραχε!

Όπως βλέπετε, ο βάτραχος πηδάει μια χαρά. Ας του κόψουμε τώρα και το άλλο μπροστινό πόδι.

- Πήδα βάτραχε!

Και πάλι, βλέπετε πως ο βάτραχος πηδάει μια χαρά! Ας του κόψουμε τώρα το πίσω δεξί πόδι.

- Πήδα βάτραχε!

Ααααα, μα είναι καταπληκτικό. Ο βάτραχος πάλι πηδάει, αν και όχι όπως πρώτα. Ας του κόψουμε τώρα και το τελευταίο πόδι που του έμεινε.

- Πήδα βάτραχε!

Όπως βλέπετε, ο βάτραχος δεν πηδάει. Συμπέρασμα: Όταν του κόψουμε όλα τα πόδια, ο βάτραχος κουφαίνεται. Στο επόμενο μάθημα θα εξετάσουμε αν παρουσιάζουν την ίδια συμπεριφορά και τα αυτιά του θηλυκού βατράχου.
αυτη ειναι η απαντηση σου στην ερωτηση του κ.Τσαντουλη.
τα παρακατω απαντησε ο Ethan Winer (ναι αυτος της realtraps) στο συνεδριο της AES!!!!! (einai dynaton????)

31:42 I don’t think we need yet more adjectives to describe audio fidelity, when we already have perfectly good ones! The audiophile terms “PRaT” (Pace, Rhythm, and Timing) take this absurdity to new heights, because these words already have a specific musical meaning unrelated to whatever audiophiles think they are conveying.

http://www.ethanwiner.com/aes/script.doc
 

Μηνύματα
595
Reaction score
47
Το jitter αφορα την αναπαραγωγη της ηχογραφησης.
To PRaT αφορα την ακροαση της αναπαραγωγης (panmanr 2010)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.344
Reaction score
21.416
Απάντηση: Re: Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

αυτη ειναι η απαντηση σου στην ερωτηση του κ.Τσαντουλη.
τα παρακατω απαντησε ο Ethan Winer (ναι αυτος της realtraps) στο συνεδριο της AES!!!!! (einai dynaton????)
Αυτή ήταν μια σκωπτική απάντηση στα γρήγορα. Σκωπτική, διότι αυτές οι πρατο... -άντε να μη πω- μου είναι σχεδόν αδύνατο να τις λάβω σοβαρά. Αν το θέλεις όμως, να κάνω μια προσπάθεια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.573
Reaction score
132.664
Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

το ξεφτηλισαμε για αλλη μια φορα...

για πες μου ρε κωστα εαρ αφου οι αλλοι δεν παιρνουν ουσιαστικο μερος στο θεμα, τι λες για αυτο παρακατω ωσ προς την σχεση jitter και prat?

Thus, audible noise modulation can occur when impulsive DACs are jittered while reproducing low-frequency audio signals, and this may well be the reason some reports have suggested that Bitstream DACs lack "dynamics" and "rhythm and pace," (footnote 16) since most of the rhythmic content in music occurs at low frequencies and can be of high peak level.

και φυσικα το πληρες λινκ για το Paper της AES που μου ειπατε να απευθυνθω...
http://www.scalatech.co.uk/papers/aes93.pdf
άντε πάλι εσύ, βρε τι θα κάνουμε με σένα?:143:

κοίτα να δεις, φυσικά οποιοσδήποτε θόρυβος μειώνει το χρήσιμο δυναμικό εύρος, και πάνω από ένα επίπεδο γίνεται ακουστός οποιοσδήποτε θόρυβος. πόσο μάλλον όταν το κάνεις επίτηδες! :138:

φυσικά όλα τα παραπάνω, στον θόρυβο που μοιράζεται εντέχνως σε όλη τη μπάντα συχνοτήτων, ώστε να μην είναι ακουστός - αντιληπτός σε 1 μόνο συχνότητα (θυμάσαι που τα λέγαμε παλιά?) απλά δεν ισχύουν. ξέρεις καλά πως από το 1992 έχει προχωρήσει κάπως το πράμα... :136:

από την άλλη, δέχομαι τη μείωση του δυναμικού εύρους που προκαλείται από το τζίτερ, καθώς αυτή η μείωση μας δίνει το χρήσιμο τελικό δυναμικό εύρος. έχουμε φτάσει όμως σε τέτοια επίπεδα δυναμικού εύρους που το όλο θέμα καταντάει αστείο, σε λίγο κι ο θόρυβος της θερμικής μεταβολής των αντιστάσεων θα μας απασχολεί, λες κι υπάρχει έστω κι 1 στον πλανήτη που μπορεί να έχει τόσο μεγάλο χρήσιμο δυναμικό εύρος και τον περιορίζουμε τον άνθρωπο μη χε....

ταυτόχρονα, στην πρατ-ο-κατάσταση δεν εμπεριέχεται καθόλου το δυναμικό εύρος. άρα γιατί μιλάμε? γιατί το συνεχίζουμε? :141:

αντίθετα το πρατ υπονοεί μεταβολές ρυθμού και ταχύτητας, μεταβολές στο χρόνο, μεταβολές αδύνατες με οποιαδήποτε λογική. σε λίγο θα πάρουμε όλοι χρονόμετρα να μετράμε σε πόσα δευτερόλεπτα παίζει τον τάδε δίσκο των μπίτλς το δικό μου ηχοσύστημα και σε πόσα δευτερόλεπτα το δικό σου, το πιο γρήγορο παίξιμο κερδάει...


Συμπερασματικά και στο δια ταύτα:

-συμφωνώ (θέλω δε θέλω) με τη χρήση οποιουδήποτε όρου στην υποκειμενική εκτίμηση του ήχου μιας οποιασδήποτε συσκευής. Άλλωστε, το υποκειμενικό του θέματος δε παλεύεται με καμιά απολύτως λογική. αν ακούω εγώ κάτι και στο λέω ψυχρό και χωρίς συναίσθημα, άντε βγάλε άκρη. απλά διαφωνώ με τη χρησιμότητα οποιασδήποτε τέτχιας υποκειμενικής εκτίμησης. Τη θεωρώ παντελώς άχρηστη, όχι μόνο από σένα για μένα, ακόμα κι από μένα για μένα. Είναι τόσο πολυπαραγοντικό το ζήτημα της προσωπικότητάς μας, της ακοής μας και του υποκειμενισμού μας (ξύπνησα στραβά, δεν ήπια μπύρες, δε μου έκατσε η μελαχρινή, με ενοχλεί η χολή μου, έχω περίοδο, είμαι στην εμμηνόπαυση κλπ κλπ κλπ) που σε τεχνικά ουσιαστικά θέματα, δε βρίσκω κανένα λόγο ύπαρξής του, καμιά χρησιμότητα ούτε από μένα για μένα. πόσο μάλλον να σου πω εσένα τι αρέσει σε μένα για να το πάρεις να το ακούς με σκοπό να σου ...αρέσει εσένα! μιλάμε για μ@λ@κί@ ολκής δηλαδή.... κι όλα αυτά σε ένα τόσο τεχνικό θέμα, που έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που τα μισά να κάνεις, είσαι μάγος! δηλαδή... έλεος!

-το θέμα "τζίτερ" λύνεται δια παντός με ένα ρολόι ακριβείας με το οποίο θα ποτίζεις παλμούς το-τα dac σου, και το οποίο κοστίζει λιγότερο από τα καλώδια που έχει ο μέσος χαλιεντάς, ή για να το θέσω πιο "λάιτ" κοστίζει τόσο λίγο σε σχέση με το συνολικό κόστος ενός μέσου ηχοσυστήματος, που είναι μ@λ@κί@ να το συζητάμε.... οποιαδήποτε άλλη συζήτηση για τζίτερ είναι ανούσια, άχρηστη, για λόγους εντυπωσιασμού, πρόκλησης εντυπώσεων, ή για άλλες σκοπιμότητες.

-το θέμα δυναμικού εύρους ή ταχύτητας έχει λυθεί δια παντός με τα παλιοψηφιακά και τα κλας ντε τε σε ντετε. ταχύτητα υπερδιαστημική, να φαν κι οι κότες. σ'αρέσει - δε σ'αρέσει, πάρε ένα λουλούδι και βγάζε φυλλαράκια να λες μ'αγαπά-δε μ'αγαπά, το ίδιο μου-σου κάνει.
 


Μηνύματα
1.646
Reaction score
141
Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

δε σ'αρέσει, πάρε ένα λουλούδι και βγάζε φυλλαράκια να λες μ'αγαπά-δε μ'αγαπά, το ίδιο μου-σου κάνει.[/QUOTE]

...μ'αγαπά και περισσεύει και ενα φύλο.:116:
PRRRRAAAAAATATAAT TAT!
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

όχι ακριβώς έτσι. Αυτό που εισπράττει είναι σαν μεταβολή της ταχύτητας εκτέλεσης.
Σαν να περιμένει ας πούμε τη συγκεκριμένη νότα στο σημείο t και να την ακούσει στο t+t1 .
Με τη μόνη διαφορά πως η μουσική βασίζεται σε χρονικές σταθερές που οφείλουν να επαναλαμβάνονται ανά ίσα χρονικά διαστήματα ενώ η συνεχόμενη κίνηση μιας ταινίας είναι αδύνατον να ελεγχθεί για κάτι τέτοιο.
Από πιο σημείο και μετά γίνεται αντιληπτό ?
(υποθέτω η απάντηση πρέπει να αφορά χρόνο :126: )

Δηλαδή ένα μονταρισμένο κομμάτι που δεν είναι "ακριβώς", γίνεται αντιληπτό που "ενώνει" ?
-...πόσο πρέπει να είναι το "κενό" για να μην το καταλαβαίνεις ?


Αλλά πρώτα, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το εξής:
Ο ντράμερ παίζει λάθος ή φταίει το Πρατ ??
:137:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Τώρα εγώ θα το ρωτήσω και:

1)αγνοήστε το

2)απαντήστε το

3)λοιδορήστε το

δεν υπάρχει παρεξήγηση, (επειδή σας έτρωγε η αγωνία), ούτως η άλλως!

Το ερώτημα:

Η λεγόμενη συμπτωματική η ηθελημένη, (εφ' όσον υπάρχει η γνώση), συνέργεια των συσκευών, που επιτρέπει ο συνδυασμός διαφορετικών συσκευών αλλά με ομοειδείς προδιαγραφές να αποδίδει καλύτερα, η όταν αυτή, (η συνέργεια), δεν προκύπτει, άλλος συνδυασμός με ισοδύναμες συσκευές τελικά να αποδίδει χειρότερα, έχει κάποια σχέση με το PRAT;

(Εντάξει δεν έχω καταλάβει τίποτα...)


:142:
 


Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

Με τη μόνη διαφορά πως η μουσική βασίζεται σε χρονικές σταθερές που οφείλουν να επαναλαμβάνονται ανά ίσα χρονικά διαστήματα ενώ η συνεχόμενη κίνηση μιας ταινίας είναι αδύνατον να ελεγχθεί για κάτι τέτοιο.
Κι όμως.... :132:
..όχι μόνο να είναι σταθερό αλλά να συγχρονιστεί και με κάτι άλλο..

http://www.philrees.co.uk/articles/timecode.htm
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

άντε πάλι εσύ, βρε τι θα κάνουμε με σένα?:143:

κοίτα να δεις, φυσικά οποιοσδήποτε θόρυβος μειώνει το χρήσιμο δυναμικό εύρος, και πάνω από ένα επίπεδο γίνεται ακουστός οποιοσδήποτε θόρυβος. πόσο μάλλον όταν το κάνεις επίτηδες! :138:

φυσικά όλα τα παραπάνω, στον θόρυβο που μοιράζεται εντέχνως σε όλη τη μπάντα συχνοτήτων, ώστε να μην είναι ακουστός - αντιληπτός σε 1 μόνο συχνότητα (θυμάσαι που τα λέγαμε παλιά?) απλά δεν ισχύουν. ξέρεις καλά πως από το 1992 έχει προχωρήσει κάπως το πράμα... :136:

από την άλλη, δέχομαι τη μείωση του δυναμικού εύρους που προκαλείται από το τζίτερ, καθώς αυτή η μείωση μας δίνει το χρήσιμο τελικό δυναμικό εύρος. έχουμε φτάσει όμως σε τέτοια επίπεδα δυναμικού εύρους που το όλο θέμα καταντάει αστείο, σε λίγο κι ο θόρυβος της θερμικής μεταβολής των αντιστάσεων θα μας απασχολεί, λες κι υπάρχει έστω κι 1 στον πλανήτη που μπορεί να έχει τόσο μεγάλο χρήσιμο δυναμικό εύρος και τον περιορίζουμε τον άνθρωπο μη χε....

ταυτόχρονα, στην πρατ-ο-κατάσταση δεν εμπεριέχεται καθόλου το δυναμικό εύρος. άρα γιατί μιλάμε? γιατί το συνεχίζουμε? :141:

αντίθετα το πρατ υπονοεί μεταβολές ρυθμού και ταχύτητας, μεταβολές στο χρόνο, μεταβολές αδύνατες με οποιαδήποτε λογική. σε λίγο θα πάρουμε όλοι χρονόμετρα να μετράμε σε πόσα δευτερόλεπτα παίζει τον τάδε δίσκο των μπίτλς το δικό μου ηχοσύστημα και σε πόσα δευτερόλεπτα το δικό σου, το πιο γρήγορο παίξιμο κερδάει...


Συμπερασματικά και στο δια ταύτα:

-συμφωνώ (θέλω δε θέλω) με τη χρήση οποιουδήποτε όρου στην υποκειμενική εκτίμηση του ήχου μιας οποιασδήποτε συσκευής. Άλλωστε, το υποκειμενικό του θέματος δε παλεύεται με καμιά απολύτως λογική. αν ακούω εγώ κάτι και στο λέω ψυχρό και χωρίς συναίσθημα, άντε βγάλε άκρη. απλά διαφωνώ με τη χρησιμότητα οποιασδήποτε τέτχιας υποκειμενικής εκτίμησης. Τη θεωρώ παντελώς άχρηστη, όχι μόνο από σένα για μένα, ακόμα κι από μένα για μένα. Είναι τόσο πολυπαραγοντικό το ζήτημα της προσωπικότητάς μας, της ακοής μας και του υποκειμενισμού μας (ξύπνησα στραβά, δεν ήπια μπύρες, δε μου έκατσε η μελαχρινή, με ενοχλεί η χολή μου, έχω περίοδο, είμαι στην εμμηνόπαυση κλπ κλπ κλπ) που σε τεχνικά ουσιαστικά θέματα, δε βρίσκω κανένα λόγο ύπαρξής του, καμιά χρησιμότητα ούτε από μένα για μένα. πόσο μάλλον να σου πω εσένα τι αρέσει σε μένα για να το πάρεις να το ακούς με σκοπό να σου ...αρέσει εσένα! μιλάμε για μ@λ@κί@ ολκής δηλαδή.... κι όλα αυτά σε ένα τόσο τεχνικό θέμα, που έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που τα μισά να κάνεις, είσαι μάγος! δηλαδή... έλεος!

-το θέμα "τζίτερ" λύνεται δια παντός με ένα ρολόι ακριβείας με το οποίο θα ποτίζεις παλμούς το-τα dac σου, και το οποίο κοστίζει λιγότερο από τα καλώδια που έχει ο μέσος χαλιεντάς, ή για να το θέσω πιο "λάιτ" κοστίζει τόσο λίγο σε σχέση με το συνολικό κόστος ενός μέσου ηχοσυστήματος, που είναι μ@λ@κί@ να το συζητάμε.... οποιαδήποτε άλλη συζήτηση για τζίτερ είναι ανούσια, άχρηστη, για λόγους εντυπωσιασμού, πρόκλησης εντυπώσεων, ή για άλλες σκοπιμότητες.

-το θέμα δυναμικού εύρους ή ταχύτητας έχει λυθεί δια παντός με τα παλιοψηφιακά και τα κλας ντε τε σε ντετε. ταχύτητα υπερδιαστημική, να φαν κι οι κότες. σ'αρέσει - δε σ'αρέσει, πάρε ένα λουλούδι και βγάζε φυλλαράκια να λες μ'αγαπά-δε μ'αγαπά, το ίδιο μου-σου κάνει.
οκ με καλυψες πληρως. δεν το λεγες στην αρχη να μην γραφει εδω ο καθεις την πρατοπ@π@ρι@ του?
ευχαριστω τα λοιπα μελη για τα πανεξυπνα σχόλια.
αντε καλες ακροάσεις...
ή οχι?
καπου διαβασα οτι οι class D δεν ειναι γραμικοι οσο οι αλλοι κλασσ, να το κάνω νεο νήμα?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.573
Reaction score
132.664
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

καπου διαβασα οτι οι class D δεν ειναι γραμικοι οσο οι αλλοι κλασσ, να το κάνω νεο νήμα?
καλή φάση. ναι, πες μου σε παρακαλώ γιατί δεν είναι αρκετά γραμμικός, και τελοσπάντων γιατί είναι ξινός στραβός και πικρός αυτός ο φτηνός δηλαδή, για να μη πάρω κανα ακριβό ενισχυτή μουράτο και στραβομουτσουνιάσει κανεις που τυχόν τον έχει στην κατοχή του...
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

καλή φάση. ναι, πες μου σε παρακαλώ γιατί δεν είναι αρκετά γραμμικός, και τελοσπάντων γιατί είναι ξινός στραβός και πικρός αυτός ο φτηνός δηλαδή, για να μη πάρω κανα ακριβό ενισχυτή μουράτο και στραβομουτσουνιάσει κανεις που τυχόν τον έχει στην κατοχή του...
:143::143::143:
μπουαχααααα αντε καλησπερα και νικη της εθνικης...
ειπαμε αλλο νημα οταν θα εχω διαβασει...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.764
Reaction score
12.648
Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

Κι όμως.... :132:
..όχι μόνο να είναι σταθερό αλλά να συγχρονιστεί και με κάτι άλλο..

http://www.philrees.co.uk/articles/timecode.htm
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός...
Δεν αναφερόμουν στη μηχανική κίνηση του φίλμ που βέβαια είναι απόλυτα σταθερή αλλά στη ροή της ταινίας που παρακολουθούμαι.
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.764
Reaction score
12.648
Ένα γεγονός είναι υπαρκτό μόνο αν ο παρατηρητής βρίσκεται στο κατάλληλο σημείο τη κατάλληλη στιγμή για να το αναγνωρίσει.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.656
Reaction score
4.265
Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός...
Δεν αναφερόμουν στη μηχανική κίνηση του φίλμ που βέβαια είναι απόλυτα σταθερή αλλά στη ροή της ταινίας που παρακολουθούμαι.
Yπάρχει κάτι αντίστοιχο και στις ταινιές αλλά δεν είναι η ροή(τουλάχιστον όπως το εννοείς).:126:
Να δώ ποιός θα το βρεί..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.074
Reaction score
55.680
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

και ξαφνικα εν ετει 2009-2010 η επιστημη! ηταν αυτη που εδωσε την νικη στο high end!
αυτο που περιφραστικα ονομαζεται πρατ δεν ειναι τιποτα αλλο απο την μειωση ή και εξαλειψη των σφαλματων χρονισμου, η αλλιως... JITTER.
βρεθηκαν επιτελους 2-3 διαφορετικοι τροποι μετρησης ενος "μεγεθους" μιας παραμετρου που μεχρι πριν καποια χρονια δεν φανταζομασταν.
η naim πλεον εβγαλε το πρωτο της dac οταν καταφερε να του βαλει ενα εξυπνο κυκλωμα επαναχρονισμου με ram buffer που ελαχιστοποιει το jitter.
δικαιωθηκαν ολοι οσοι μιλαγαν για ακουστες διαφορες ως προς την ρυθμικοτητα! ενος συστηματος.
ΟΛΟΙ?
φυσικα και οχι.
ισα ισα μαλιστα!!!
το prat πλεον ειναι μετρησιμο!
εδω αρχιζει το πανηγυρι.....
γιατι φυσικα η μετρηση του δειχνει την τραγελαφικη εικονα των high end κυκλων οπου τα αξιολογα ως προς τα σφαλματα χρονισμου μηχανηματα εγιναν το πατημα για να πουλησουνε καλωδια με υψηλο πρατ!! ενισχυτες που σε κανουν να χτυπας το ποδι ενω αλλοι οχι κλπ τετοια γνωστα σε ολους ευτραπελα.
ειναι ομως ετσι?
μηπως τελικα μετα απο αλλα 10 χρονακια βγει και ενας ακομα τροπος μετρησης σφαλματων χρονισμου στα καλωδια πχ?
ειστε σιγουροι πως η εξελιξη της επιστημης δεν θα μας δωσει εργαλεια να μετρησουμε πραγματα που τωρα αγνοουμε?
ο nelson pass στο τελευταιο tas δειλωνει οτι οι class d μετρανε καλα αλλα δεν ακουγονται καλα! μηπως μετρανε καλα γιατι δεν εχουμε ακομα βρει τι ακριβως θελουμε να μετρησουμε?
αντε ξεκινατε γιατι μας επιασε το καλοκαιρι και πεσαμε...
ναι ρε κωστα, οπως τα λες ειναι το προτιμαμε το καμπυλωτο...
αλλα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι υπαρχει πληρες επιστημονικο υποβαθρο?
ασχετα στο τι ακουστο αποτελεσμα εχει το jitter, δεν ειναι κατι που μονο τα τελευταια χρονια μετριεται?
ξερω γιατι το hiface παιζει καλα, ξερω επισης γιατι παιζει χειροτερα απο το eosteric μου που παιζει χειροτερα απο το cdpro2 (δεν εχω δοκιμασει τασκαμ..)
δεν με βολευει καμια θεωρια αλλα μου αρεσει να τις διαβαζω.
απτα...
α ναι το ξεχασα, ο giant killerrrr...
αστο αυτο αλλο θεμα...
εχεις απολυτο δικο κωστα, απλως η συζητηση ξεκινησε απο κατι που εγραφε ο pass για τους κλασσ ντε που εγω συνεδεσα με την μετρησιμοτητα η οχι καποιων παραμετρων.
τεσπα η αποψη σου για τα κλασσ ντε την πρωτη φορα που τα ακουσες εχει ενδιαφερον, θα τα πουμε σε αλλο νημα.
τελος, να πω πως ξεκινησα ενα "προβοκατορικο" νημα με σκοπο τις μετρησεις, δεν ακολουθησε την πορεια που ηθελα και πλεον δεν βλεπω τον λογο να το συνεχισω.
τωρα για το "κανε οτι νομιζεις" που λες τι να κανω? δεν εχω κατι να κανω, μια οπτικη γωνια προσθεσα και ηξερα ποιος θα απαντήσει και τι...
αφφφταα
το ξεφτηλισαμε για αλλη μια φορα...
για πες μου ρε κωστα εαρ αφου οι αλλοι δεν παιρνουν ουσιαστικο μερος στο θεμα, τι λες για αυτο παρακατω ωσ προς την σχεση jitter και prat?
Thus, audible noise modulation can occur when impulsive DACs are jittered while reproducing low-frequency audio signals, and this may well be the reason some reports have suggested that Bitstream DACs lack "dynamics" and "rhythm and pace," (footnote 16) since most of the rhythmic content in music occurs at low frequencies and can be of high peak level.
και φυσικα το πληρες λινκ για το Paper της AES που μου ειπατε να απευθυνθω...
http://www.scalatech.co.uk/papers/aes93.pdf
μπουαχααααα αντε καλησπερα και νικη της εθνικης...
ειπαμε αλλο νημα οταν θα εχω διαβασει...
οκ με καλυψες πληρως. δεν το λεγες στην αρχη να μην γραφει εδω ο καθεις την πρατοπ@π@ρι@ του?
ευχαριστω τα λοιπα μελη για τα πανεξυπνα σχόλια.
αντε καλες ακροάσεις...
ή οχι?
καπου διαβασα οτι οι class D δεν ειναι γραμικοι οσο οι αλλοι κλασσ, να το κάνω νεο νήμα?
Yπάρχει κάτι αντίστοιχο και στις ταινιές αλλά δεν είναι η ροή(τουλάχιστον όπως το εννοείς).
Να δώ ποιός θα το βρεί..
Τις μεγάλες ταινίες μαζί με το σκηνοθέτη,τις φτιάχνει και το μοντάζ...(Παροιμία της Ακαδημίας Κινηματογράφου)

Mε το ανάγνωσμα του ... πρωτοκόλλου την πάτησε και o...Partin Scorcese(wannabe αντίζηλος του Martin Scorcese).Επιδιώκοντας να κάνει ανώτερο remake στα "Καλά Παιδιά", του προέκυψαν λόγω έλλειψης prat στο μοντάζ τα..."Κουλά Παιδιά":142:

Στο μυαλό μου επι τη ευκαιρία έρχεται ο Hugo Pratt.Ο ήρωάς του Corto Maltese γεννήθηκε δίχως γραμμή μοίρας στην παλάμη του,οπότε και αποφάσισε κατά το έργο να τη χαράξει ο ίδιος με ξυράφι...:612:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.859
Μηνύματα
2.920.027
Members
38.104
Νεότερο μέλος
TDKmaniac08
Top