Skroutz - Μια ιστορία παράνοιας

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.274
Reaction score
9.339
Ξεκίνησα σήμερα να παραγγείλω μερικά πράγματα από το Skroutz (όπως κάνω πολύ συχνά) που τα χρειάζομαι άμεσα για ταξίδι, αλλά πραγματικά δεν περίμενα με τίποτα αυτό που θα επακολουθούσε. Τα γράφω εδώ για να μην μπλέξει και άλλος σαν εμένα (αν και σίγουρα η περίπτωση δεν αφορά τους περισσότερους χρήστες).

Κατά το checkout μου ζήτησε να κάνω επιβεβαίωση στοιχείων. Δεν μου έκανε εντύπωση, γιατί μου το είχε ξαναβγάλει. Πρώτα μου έστειλε έναν κωδικό στο email, τον έβαλα, μετά στο κινητό, τον έβαλα. Έλα όμως που μου έβγαλε σφάλμα. Ο αριθμός αυτός χρησιμοποιείται σε άλλον λογαριασμό λέει!

Πολύ σωστά, σκέφτηκα, γιατί έχω λογαριασμό και για την εταιρεία και έχω το κινητό μου και εκεί. Για την ακρίβεια την τελευταία παραγγελία την έκανα εκεί και γι'αυτό είχα ξαναπεράσει τη διαδικασία επιβεβαίωσης στοιχείων και το θυμόμουν.

Και τώρα τι κάνουμε; Δεν με αφήνει να βάλω αυτό το κινητό και άλλο κινητό δεν έχω. Ρωτάω στο chat (AI). Ναι, μου λέει, δεν γίνεται να το έχεις και στους δύο λογαριασμούς αλλά μπορείς να το βγάλεις από τον άλλον. Άντε λέω, ας το βγάλω. Αμ δε. Για να κάνεις αλλαγή στοιχείων πρέπει να κάνεις επιβεβαίωση μέσω κινητού (!), οπότε για να αλλάξεις το κινητό πρέπει να δώσεις άλλο κινητό! Ρε AI λέω μην σου πω τίποτα, δεν γίνεται. Α, μου λέει, τότε μίλα με την εξυπηρέτηση. Σύνδεσέ με λέω. Α, δεν μπορώ!

Κοιτάω στην επικοινωνία λέει στείλτε μας email και θα απαντήσουμε σε 2 μέρες (!) ή πάρτε μας τηλ. και θα περιμένετε 40 λεπτά :oops:
Τι να κάνω, θα το αφήσω στην ανοιχτή ακρόαση λέω όσο δουλεύω και θα πάρω, πρέπει κάπως να παραγγείλω άμεσα γιατί τα χρειάζομαι.

Εν τω μεταξύ μόνο στον προσωπικό λογαριασμό έχω Skroutz Plus οπότε θα μπορούσα θεωρητικά να παραγγείλω από τον εταιρικό αλλά (πέρα από το ότι θα μπλέξω τα μπούτια μου) θα πληρώσω και ένα σωρό μεταφορικά γιατί θέλω να παραγγείλω από πολλά καταστήματα.

Περίμενα τελικά κάνα τέταρτο, μιλάω με έναν, οκ μου λέει να δω τι μπορώ να κάνω για να βάλουμε το κινητό στον προσωπικό σας λογαριασμό, θα προσπαθήσω σήμερα (!) και θα σας στείλω email. Τελικά όντως μου έρχεται email μετά από καμιά ώρα, μου λέει δώστε μας κάποια στοιχεία για τον άλλον σας λογαριασμό για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι δικός σας για να κάνουμε την αλλαγή. Τα στέλνω.

Έρχεται απάντηση: Λόγω GDPR δεν μπορούμε να αλλάξουμε το τηλέφωνο στον λογαριασμό σας. Αυτά, τελεία, ΓΕΙΑ ΣΑΣ! :mad:

Ρε πανηλίθιοι καραγκιόζηδες τους λέω, δηλαδή μου κλειδώσατε τον λογαριασμό στον οποίο ΠΛΗΡΩΝΩ επειδή δεν επιτρέπετε να έχω το κινητό σε 2 λογαριασμούς (από μόνο του ηλίθιο) ΧΩΡΙΣ καν να με ενημερώσετε ότι θα έχω αυτό το πρόβλημα, ΔΕΝ με αφήνετε τουλάχιστον να το βγάλω από τον άλλον λογαριασμό και ΔΕΝ μπορείτε καν να μου κάνετε εσείς την αλλαγή; Και ΔΕΝ μου προτείνετε και κάποια λύση; ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΟΒΑΡΟΙ;

Δεν μου απάντησαν τίποτα.

Πραγματικά δεν ξέρω, μιλάμε έχω μείνει... ενεός. Εντάξει είπαμε έχει γίνει κορπορατίλα το Skroutz αλλά όχι κι έτσι. Ούτε στο δημόσιο αυτά.

Τι να κάνω τώρα (εκτός από το να αγοράσω από άλλον λογαριασμό με μεταφορικά); Να βάλω μέσον να χαρεί και ο @xfader; 😆
Θα έστελνα στον CEO αλλά μέχρι να βγάλω άκρη δεν θα προλάβω.
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.313
Reaction score
10.792
Καταργείς τελείως τον επαγγελματικό λογαριασμό.
Κάνεις την παραγγελία από τον προσωπικό.
Και μετα καταργείς και τον προσωπικό.
 

Μηνύματα
1.231
Reaction score
2.824
Και που να πας να συνεργαστείς μαζί τους για marketplace....γελάνε και τα τσιμέντα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.274
Reaction score
9.339
Καταργείς τελείως τον επαγγελματικό λογαριασμό.
Κάνεις την παραγγελία από τον προσωπικό.
Και μετα καταργείς και τον προσωπικό.
Το σκέφτηκα αλλά δεν λέει "διαγραφή", λέει απενεργοποίηση ή κάτι τέτοιο. Οπότε λέω πλάκα θα'χει να τον απενεργοποιήσω και μετά πάλι να μην μπορώ να βάλω το κινητό στον άλλον.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.274
Reaction score
9.339
Αγγάρεψα τη μάνα μου να κάνουμε επιβεβαίωση με SMS κλπ. στον επαγγελματικό λογαριασμό για να βγάλω το δικό μου κινητό και να βάλω το δικό της (προσωρινά έστω, μέχρι να δω τι θα κάνω). ΟΚ, άλλαξε.

Επιστρέφω στον προσωπικό να κάνω επιβεβαίωση του δικού μου κινητού... μαντέψτε
"το κινητό χρησιμοποιείται σε άλλον λογαριασμό" :laugh:

Περίμενα λίγο μπας και θέλουν λίγα λεπτά τα συστήματα να ενημερωθούν, τα ίδια. Επίσης απάντηση στο τελευταίο μου email δεν έχω λάβει. Με τρολάρει το Skroutz.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.564
Reaction score
8.217
Big business, small client φάση :D
Γίνανε οι νάνοι μεγάλοι και ξεχάσανε πως μεγάλωσαν και χάρη σε ποιούς...

Κρίμα.

Και εγω τώρα τελευταία παρατηρώ καθυστερήσεις στις αποστολές με Skroutz Last Mile / Skroutz Lockers...
Αν συνεχίσουν έτσι θα επιστρέψουμε στα τηλ. στα καταστήματα και βόλτα μέχρι το κατάστημα για πραγματική άμεση παραλαβή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Αν συνεχίσουν έτσι θα επιστρέψουμε στα τηλ. στα καταστήματα και βόλτα μέχρι το κατάστημα για πραγματική άμεση παραλαβή.
Να επιστρέψετε. Εμείς που το κάνουμε δηλαδή (από ένα ποσό και πάνω) τι πάθαμε; 😁
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.564
Reaction score
8.217
Δεν προλαβαίνω, αλλά τουλάχιστον τις φορές που το πρόγραμμα μου είναι κοντά ή περνάω από το εκάστοτε μαγαζί, την κάνω από κοντά την δουλειά.

Ειδικά στο "Express παράδοση επόμενη ημέρα" είναι τουλάχιστον κοροϊδία να μην γίνεται (έχει τύχει και 3 μέρες παράδοση στην... "Άμεση" :D )
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.274
Reaction score
9.339
Ειδικά στο "Express παράδοση επόμενη ημέρα" είναι τουλάχιστον κοροϊδία να μην γίνεται (έχει τύχει και 3 μέρες παράδοση στην... "Άμεση" :D )
Ενδέχεται να υπάρχει και πρόβλημα με την περιοχή (γιατί είμαστε και συνδημότες απ'όσο ξέρω) γιατί κι εμένα μία έρχεται δύο δεν έρχεται (την επόμενη μέρα εννοώ).

Ενώ με άλλους που μιλάω που μένουν πιο κεντρικά μου λένε δεν έχουν τέτοιο θέμα. Όχι ότι αποτελεί δικαιολογία (αν δεν υποστηρίζεις μια περιοχή, μην το πουλάς) απλά το λέω.
 


Μηνύματα
1.231
Reaction score
2.824
Για να τους δικαιολογήσω μέχρι εκεί που γνωρίζω τουλάχιστον.
Το ότι λέει άμεση παράδοση σημαίνει ότι ο έμπορος έχει δηλώσει ότι έχει απόθεμα και άμεσα διαθέσιμο το είδος, πράγμα που δεν συμβαίνει πάντα.
Το άμεση παράδοση επίσης από πίσω έχει μια συμφωνημένη ώρα παραλαβής του κουριερ από τον έμπορο, αν δεν το έχει έτοιμο ο έμπορος, ο κούριερ αμολάει σαν να μην τρέχει τίποτα.

Αυτό ναι μεν έχει αντίκτοιπο στον πελάτη, αλλά έχει και στον έμπορο, καθώς με 3 τέτοιες παρατυπίες κλείνει το κατάστημα του στο skroutz για 7 ημερες για τις 2 πρώτες φορές και με χρηματικό αντίκτοιπο την 3η.

Δεν είναι δικό τους το φταίξιμο πάντα. (υπάρχει και η περίπτωση το last mile να παραλάβει και γίνει στραβή στην μεταφορική).

Σε γενικές γραμμές οι πολιτικές τους ειναι έπιασα τον παπα από τα @@ , my way or the highway και οι προμήθειες που ζητάνε ειναι φωτιά....αλλά οι κερατάδες έχουν εδραιωθεί στον κόσμο ως μηχανη αναζήτησης.
 

Μηνύματα
17.858
Reaction score
25.751
δεν υπάρχει αμεσότερη εξυπηρέτηση από επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα (αφού βεβαιωθείς οτι το έχουν) - κανόνας
επίσης υπάρχουν και χειρότερα,
πχ #1 shopflix, δες σκηνικό , παραγγέλνω μια συσκευή που θα αποσταλεί απο το φυσικό κατάστημα mg manager που εντελώς τυχαία είναι 2χλμ απο το σπίτι μου. δεν με αφήνουν να κάνω παραλαβή απο το κατάστημα (έλεος #1). ζητώ παραλαβή σε shopflix point στα 500μ από το σπίτι μου και είναι και διευρυμένου ωραρίου. είναι σε στοκ (άρα θα το παραλάμβανα μόνος μου σε λίγες ώρες αλλά δεν προβλέπεται) αλλά φεύγει από το κατάστημα 2 μερες μετά πάει κάπου σε hub και φτάνει στο σημείο παραλαβής 2 μέρες αργότερα (δηλάδη αντί για 2 ώρες , 6 μέρες μαζί με το σκ που μεσολάβησε). έρχεται λάθος , αντί για ένα κινητό σε μικρή συσκευασία έρχεται μια τηλεόραση 46αρα σε μια τεράστια κουτάρα (έλεος #2). Δεν παραλαμβάνω φυσικά, (μα γιατί δεν την παίρνετε ; έλα ντε γιατί άραγε; ) και πρέπει να γυρίσει πίσω. Παω απο το φυσικό κατάστημα (που δεν με αφήσανε να παραλάβω μόνος μου) του εξηγώ τι έγινε (=τι μλκ κάνανε βασικά) και ρωτάω μήπως γίνεται να παραλάβω εγώ τώρα (αφού κάνατε μλκ ολκής) και να σας έρθει πίσω ; οοοοοοχι.
μπινελίκια #3463 στην εξυπηρέτηση και ακύρωση παραγγελίας (μα γιατί ; έλα ντε γιατί άραγε;) - τα καλά της αντικαταβολής.

πχ#2 efood . σε κάθε παραγγελία και κάθε αντικείμενο μπορείς να προσθέσεις σχόλια. τα σχόλια εκτυπώνονται στην παραγγελία στο κατάστημα (το έχω δει). όμως ποιος τα κοιτάει; λίγοι. έχω παραγγείλει 3 συνεχόμενες φορές από 3 διαφορετικά καταστήματα με το ίδιο σχόλιο " ΧΩΡΙΣ ΨΩΜΙ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ" - περιττό να πω οτι και τις 3 ήρθαν και με ψωμί και με πατάτες (για να γεμίσει το κουτί , να χορτάσει το μάτι). μπινελίκια στο support, θα ειδοποιήσουμε το κατάστημα.

που να τα πιάσεις και που να τα αφήσεις.
μηχανή και παραλαβή αυτοπροσώπως στα πάντα, για λιγότερα νεύρα.
 

Μηνύματα
1.890
Reaction score
2.365
Αυτό που βλέπω εγώ με το skroutz είναι ότι έχει χάσει την ανταγωνιστικότητα του σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες! Πολλοί καλύτερες τιμές βρίσκω πλέον στις επιχειρήσεις στο best price, ακόμα και στο shopflix και σε ποικιλία προϊόντων, από ηλεκτρονικά μέχρι ρούχα και εργαλεία.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.761
Reaction score
21.061
Δεν προλαβαίνω, αλλά τουλάχιστον τις φορές που το πρόγραμμα μου είναι κοντά ή περνάω από το εκάστοτε μαγαζί, την κάνω από κοντά την δουλειά.

Ειδικά στο "Express παράδοση επόμενη ημέρα" είναι τουλάχιστον κοροϊδία να μην γίνεται (έχει τύχει και 3 μέρες παράδοση στην... "Άμεση" :D )
Ευτυχώς εμείς εδώ κάτω τέτοια "προβλήματα" δεν έχουμε... η μια μέρα θα είναι θαύμα για παραγγελία από Αθήνα, από 2 ως 3 καλά είναι, ε από εκεί και πάνω... παραγγέλνω και απέξω αν είναι!

Τώρα όλη αυτή η φάση, δεν έχω καταλάβει που κολλάει. Εντάξει, με λογαριασμό έχει κόλλημα, χωρίς λογαριασμό δεν παίζει... παραγγελία αντί όλης αυτής της βαβούρας; :geek:
 

Μηνύματα
17.858
Reaction score
25.751
αυτό συμβαίνει γιατί έχουν φύγει πολλά μαγαζιά από την πλατφόρμα οπότε δεν βλέπεις τις τιμές τους.
το σκρούτζ πήγε να το παίξει amazon αλλά που πας ρε καραμήτρο...
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.761
Reaction score
21.061
Ποιος το έχει αγοράσει τώρα το skroutz; Δεν ανήκει νομίζω πλέον στους αρχικούς μετόχους...
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.564
Reaction score
8.217
Για να τους δικαιολογήσω μέχρι εκεί που γνωρίζω τουλάχιστον.
Το ότι λέει άμεση παράδοση σημαίνει ότι ο έμπορος έχει δηλώσει ότι έχει απόθεμα και άμεσα διαθέσιμο το είδος, πράγμα που δεν συμβαίνει πάντα.
Το άμεση παράδοση επίσης από πίσω έχει μια συμφωνημένη ώρα παραλαβής του κουριερ από τον έμπορο, αν δεν το έχει έτοιμο ο έμπορος, ο κούριερ αμολάει σαν να μην τρέχει τίποτα.

Αυτό ναι μεν έχει αντίκτοιπο στον πελάτη, αλλά έχει και στον έμπορο, καθώς με 3 τέτοιες παρατυπίες κλείνει το κατάστημα του στο skroutz για 7 ημερες για τις 2 πρώτες φορές και με χρηματικό αντίκτοιπο την 3η.

Δεν είναι δικό τους το φταίξιμο πάντα. (υπάρχει και η περίπτωση το last mile να παραλάβει και γίνει στραβή στην μεταφορική).

Σε γενικές γραμμές οι πολιτικές τους ειναι έπιασα τον παπα από τα @@ , my way or the highway και οι προμήθειες που ζητάνε ειναι φωτιά....αλλά οι κερατάδες έχουν εδραιωθεί στον κόσμο ως μηχανη αναζήτησης.
Βασικά δεν είναι οκ, ούτε δικαιολογούνται. Παλιότερα δεν είχε ούτε καν αυτή την επεξήγηση που έχει τώρα, αλλά και με την επεξήγηση που έχουν τώρα, είναι φάουλ.

Επιλογή στα φίλτρα: Παράδοση: "Αύριο".
Επεξήγηση στο αύριο με κλικ πάνω του, αυτό που βλέπεις στο screenshot.

95% δεν νομίζω πως είναι το 1 στις 6 παραγγελίες που έκανα το τελευταίο διάστημα με την ένδειξη "παράδοση αύριο" :D

Τα ποσοστά που ζητάνε πλέον είναι τρελλά για να μην πω καταχρηστικά. Αλλά έγιναν κυριολεκτικά μονοπώλιο, και όποιος νέος θέλει να "αναδείξει" το κατάστημα του, θα τους υποχρεωθεί για κάποιο διάστημα.
Τιμές παροχών Amazon, με παροχές... Amazon στο περίπου...

Πάντως στην αρχή του Skroutz Plus και της φάσης με τα lockers, ήτανε πολύ πιο σβέλτοι στην περιοχή μου τουλάχιστον.
Χάνουν προσωπικό; Δεν υπάρχει πλέον το ίδιο καλή οργάνωση; Δεν βάζουν χέρι στα μαγαζιά που μας δουλεύουνε ψιλό γαζί; Κάτι γίνεται πάντως.

Τώρα έφαγα refund από προϊόν που είχε στο site τους ως διαθέσιμο ο επίσημος μεταπωλητής του τάδε brand... αναμονή για να προχωρήσει η παραγγελία από την Πέμπτη, και σήμερα μου έρχεται μήνυμα ότι δεν έχουν το προϊον και ότι μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Έπρεπε να περάσουν τόσες μέρες για να τους πει ο άλλος ότι έγραφε ψέματα ότι είχε διαθέσιμο το προϊόν;

instant.jpg
 


ika

News
Μηνύματα
19.254
Reaction score
17.100
Πιθανά κάποιος άλλος να είχε παραγγείλει λάμπες και να πήρε ρολόι.
Δεν θα τον χάλασε πολύ αυτό.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.245
Μηνύματα
3.046.162
Members
38.542
Νεότερο μέλος
v.angelos
Top