Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Το ΜΕΓΑΛΟ του μειονέκτημα είναι η γυάλινη οροφή (τουλάχιστον γιά ελληνικές συνθήκες - γιά Νορβηγία πρέπει να είναι παράδεισος) . Μεγάλο πρόβλημα πάντως ..
Σωστά.

Δοκιμαστικά έβγαλα για 1 διαδρομή το σκίαστρο οροφής καταμεσήμερο, κι έβρασε το μυαλό μου, σα να έχω ένα πυρωμένο πυρέξ πάνω από το κεφάλι, ανυπόφορο (έχω και φαλάκρα, δε παίζει).

Με το μαμά σκίαστρο οροφής (έχω βάλει και στην πανοραμική ηλιοροφή και στο τζάμι του πορτπαγκαζ) δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

Το σκίαστρο θα παραμείνει εκεί, μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου ή Οκτώβρη, μέχρι να πιάσουν κρύα. 😎

Επίσης τοποθέτησα μεμβράνες (υψηλής ποιότητας, νανοκεραμικές) τόσο στο εμπρός παρμπρίζ, όσο και στα πλαϊνά τζάμια οδηγού συνοδηγού. Τεράστια διαφορά. Τε-ρα-στι-α.

Για Ελλάδα, χωρίς μεμβράνες και χωρίς σκιαστρα, δεν παλεύεται. No way.

Εχθές κατέβασε ένα update και κάπως πρέπει να μεταβλήθηκε το park assist.
Ναι, και στο δικό μου, χθες. Έχει μια ακόμα μικρή βελτίωση.
Μου έδειξε να σταματήσω σε όπισθεν στα ~40cm.
(Πριν, έδειχνε στα 70-80cm)
Βλέποντας όμως από την οθόνη, εντελώς χαλαρά και με σιγουριά, το πηγαίνω περίπου στα 20cm.

1000005621.jpg


Όπως και να'χει, μόνο τέλειο δεν είναι. Θέλει ακόμα πολύ δουλειά.

Γνωστός μου ήλθε προχθες στο γραφείο μου με το S plaid
Εντάξει, άλλο επίπεδο.
Αεραναρτησεις, αεριζόμενα καθίσματα, οθόνες και για τους πίσω επιβάτες, κεντρική οθόνη πίσω από το τιμόνι, ωραιότατα χρώματα, δεν υπάρχει. Αλλά πολλά τα λεφτά για 4 ρόδες.

Προπαραγγελία θα το κάνω.
Εννοείται.
Μόλις ανοίξει στο site της Τέσλα model 2, έχω ρίξει την προ-παραγγελία επί τόπου. Στο κεφάλι.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.194
Reaction score
1.783
Ok! 🤞👋

Πάντως το να ξεπερνάει στο χαλαρό ένα EV την WLTP, είναι σπουδαία υπόθεση, και δε το έχω ξαναδεί! 😎
το έχω δει αρκετές φορές με το id.3 σε πόλη ή επαρχιακούς δρόμους (κυκλικές διαδρομές ή πήγαινε-έλα)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Εσύ έχεις επιτύχει πολύ χαμηλότερες καταναλώσεις από εμένα...

Προφανώς πας πιο ήρεμα, ή είναι πιο "εύκολες" οι διαδρομές σου.

Τες πα.

Επί των βυσμάτων:

1000005635.jpg


Προδιαγραφές ισχύος:

CCS = 500A
CHAdeMO = 125A
Tesla = 1000A
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Πως πάει έτσι αυτός ρε;



Από τους δημιουργούς του:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Φόρτιση 23-83% μπαταρίας (60% χωρητικότητα), λέει είναι 47 kWh.

Με αναγωγή στο 100% βγαίνει 78-αρα μπαταρία.

1000005652.png


Μου βγάζει όντως 30 χιλιόμετρα (την καθημερινή μου διαδρομή) με ~5% μπαταρίας.

Για παράδειγμα, από την τελευταία φόρτιση (Cosmos) από 50% πήγε 23% με 153 χιλιόμετρα διαδρομές.

Με αυτά τα νούμερα, έχω συνολική αυτονομία (100% μπαταρίας) 600 χιλιόμετρα, και χρήσιμη αυτονομία (80%-20% SOC, το 60% της μπαταρίας) περί τα 360 χιλιόμετρα.


Για λόγους σύγκρισης, το iD.3 με την 58-αρα μπαταρία, για την ίδια διαδρομή των ~30 χλμ, με την ίδια οδήγηση, θέλει 10% μπαταρίας, δηλαδή μου βγάζει συνολική αυτονομία 300 χιλιόμετρα και χρήσιμη αυτονομία 180 χιλιόμετρα.

Πραγματικά δηλαδή, το model Y στη δικιά μου διαδρομή και με το δικό μου τρόπο οδήγησης, μου βγάζει ακριβώς διπλάσια αυτονομία από το iD.3, με μόλις 35% μεγαλύτερη μπαταρία (78 vs 58 kWh).
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Καλά, πάρε μία εσύ το πλαντ, και επέλεξε να έχει το στρογγυλό τιμονι, δε θα τα χαλάσουμε κει. 😂😁
 



Μηνύματα
998
Reaction score
2.787

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Βρε ας πάρει πρώτα το πλαντ, και μετά θα ξεχάσει όχι μόνον τα περί τιμονιού, αλλά και τα παιδιά στο Φρανκ

1000005640.jpg
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Tesla superchargers στην Ελλάδα.

Προς ώρας, υπάρχουν στην Αθήνα, στον Ψαθόπυργο, στην Αταλάντη και στη Λάρισα.

Μέχρι τέλος του έτους (🤞) θα εγκατασταθούν στην Θεσσαλονίκη και στα Ιωάννινα. Για Θεσσαλονίκη, λένε εντός διμήνου (🤞).

Μέσα στο 2024 θα εγκατασταθούν σε Αλεξανδρούπολη και κάπου κεντρικά στην Πελοπόννησο.

Οπότε το 2024 πρακτικά ολοκληρώνεται η κάλυψη στις μεγάλες κεντρικές οδικές αρτηρίες της χώρας.
 


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.255
Reaction score
1.167
Τα Τέσλα πουλάνε (και στην Ελλάδα) και θα πουλάνε σα τρελά, γιατί εκτός των άλλων, προσφέρουν επιδόσεις πρωτόγνωρες στα λεφτά τους.

Βρείτε τι αντίστοιχες επιδόσεις 0-100 αγοράζεις στα λεφτά του Τέσλα μοντελ 3 LR και performance, σε αντίστοιχης τιμής θερμικά ή ηλεκτρικά Σεντάν τέτοιου μεγέθους. Μιλάμε για οικογενειακό αυτοκίνητο.

Βρείτε τι αντίστοιχες επιδόσεις 0-100 αγοράζεις στα λεφτά του μοντελ Υ LR και performance, σε αντίστοιχης τιμής οποιαδήποτε άλλα σουβ τετρακίνητα τέτοιου μεγέθους, οικογενειακά.

Υπολογίστε πως στις εκδόσεις LR των ανωτέρω, καταρχήν μιλάμε για τετρακίνητα, κι αφετέρου με έξτρα 2 χιλιάρικα παίρνεις το acceleration boost:

Long Range Acceleration Boost

Model 3: 4.2 seconds -> 3.7 seconds
Model Y: 4.8 seconds -> 4.3 seconds

Και τα περφορμανς μισό δευτερόλεπτο πιο κάτω..

Ομοίως για το model X/S και σε μορφή plaid.
Με επιδόσεις ασύλληπτες, παίζουν στα 2 δευτερόλεπτα το 0-100.

Δεν παλεύονται οι επιδόσεις των Τέσλα, στα λεφτά τους, και για άνετα οικογενειακά αυτοκίνητα τέτοιου όγκου με τέτοιο Πορτ παγκαζ, είτε Σεντάν είτε σουβ.

Δηλαδή, αν θες το πιο γρήγορο οικογενειακό αυτοκίνητο στα λεφτά σου, παίρνεις Τέσλα δαγκωτά.

Καλά τα πλαντ έχουν επιδόσεις όχι σουπερκαρ, χυπερκαρ. Αντίστοιχων επιδόσεων θερμικά, κοστίζουν περιουσίες ολόκληρες..

Και τα πλαντ είναι οριακά κάτω από 150 χιλιάρικα, με 8 χιλιάρικα επιδότηση και 150% υπεραπόσβεση μέχρι ένα ποσό και μετά 130% υπεραπόσβεση, δηλαδή κάτι κοντά στα 100 χιλιάρικα θα βγει, ίσως να λέω και πολλά.
Δηλαδή, η επιλογή ενός αυτοκινήτου εξαρτάται απο το 0-100? Κάτι σαν τους Αλβανούς ας πούμε?
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.997
Μηνύματα
2.924.908
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top