Tesla (απο 1/1/23)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.520
Reaction score
29.135
Επειδή μένω εκεί που μένω, όπου και να πάω εκτός Αναβύσσου κινούμε άνω των 80χλμ/ώρα. Συνηθώς είμαι κάπου ανάμεσα στα 90-110χλμ/ώρα καθώς όλοι οι δρόμοι είναι είτε μεγάλοι είτε χωρίς κίνηση. Οπότε το απολύτως minimum σε θέμα μπαταρίας για μένα είναι οι 50kWh όπως τα έχω δει. Βάλε και ψύξη - θέρμανση. Πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.390
Reaction score
128.653
Λιγότερο από Τέσλα, δεν εχ.

Σε κάθε μέτρηση, σε οποιοδήποτε τεστ, βγάζουν τα Τέσλα το υψηλότερο efficiency.

Μακάρι να τους φτάσουν οι υπόλοιποι, αλλά δε το βλέπω να γίνεται εντός της 10-ετιας.
 

Μηνύματα
7
Reaction score
8
Πήγα μια γρήγορη βόλτα και πίσω περίπου 50 χιλιόμετρα χτες το βράδυ και σύμφωνα με το παραπάνω με το ζόρι κάνω 5χλμ ανά kw
Model y LR μήπως κατι δεν υπολογίζω σωστά; Σίγουρα δεν ειχε κίνηση αλλά δεν πρέπει να πήγα ποτέ και με πάνω απο 120
IMG_2426 Copy.jpeg
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.390
Reaction score
128.653
Πήγα μια γρήγορη βόλτα και πίσω περίπου 50 χιλιόμετρα χτες το βράδυ και σύμφωνα με το παραπάνω με το ζόρι κάνω 5χλμ ανά kw
Model y LR μήπως κατι δεν υπολογίζω σωστά; Σίγουρα δεν ειχε κίνηση αλλά δεν πρέπει να πήγα ποτέ και με πάνω απο 120 View attachment 337593
Με 115-120 km/h στο model Y LR, ξεκινάω από το σπίτι μου στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης, και μετά από 400χλμ φτάνω ΣΕΑ Αταλάντης, με 10% μπαταρία και μέση κατανάλωση 15,5 kWh/100km.

Σχεδόν 6,5 km/kWh.

Πάντα στο chill mode, εννοείται, με 19" ζάντα και το μαμά τάσι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.390
Reaction score
128.653
Το ανωτέρω, να συμπληρώσω, με 38-39°C έξω, και μπόλικο κρύο μέσα στην καμπίνα, στους 21°C μέσα, να παγώνει το χεράκι. 😁😜🤣

Χωρίς ιδιαίτερη μεταχείριση, το model Y LR βγάζει (όπως έχω ξαναγράψει) 450 χλμ σε αυτοκινητόδρομο.

Άμα πας πιο "οικονομικά", ξεπερνάει ανετως τα 500χλμ.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.520
Reaction score
29.135
Σύμφωνα με κάποιες νέες φωτογραφίες που διέρρευσαν από το εργοστάσιο στην Κίνα, το Juniper έχει μεγάλες πιθανότητες να είναι κάπως έτσι από πίσω.

model-y-juniper-leak-v0-sxserj7rbsfd1.jpg


model_y_juniper_v0_gv03g5lauqfd1.jpg
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.390
Reaction score
128.653
Δεν είναι προτεραιότητα.

Φέτος, 2024, πήρε ύψιστη προτεραιότητα το rump up των μπαταριών, και το fsd - πακέτο με ΑΙ και εξέλιξη του υπερυπολογιστή τους - πακέτο με τα ρομπότ. Για τα μάτια του κόσμου, το cybertruck έπρεπε να βγει. Αναγκαιότητα ήταν η αναβάθμιση του πλέον γερασμένου μοντελ 3. Όλα τα υπόλοιπα, παύση μέχρι νεωτέρας.

Για το 2025 έχει πάρει ήδη την ύψιστη προτεραιότητα (εφόσον ολοκληρωθεί το rump up των μπαταριών, ειδάλλως συνεχίζει το θέμα των μπαταριών να έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την Τέσλα) το μοντελ 2, τα robotaxi, τα ρομπότ και AI, εννοείται με τελειοποίηση του fsd. Παράλληλα, για τα μάτια του κόσμου, θα σκάσει μύτη το roadster, που θα προχωρήσει διότι πρακτικά θα αντικαταστήσει την εξέλιξη του model S plaid.

Λόγω μικρού αριθμού πωλήσεων, η αναγκαία αναβάθμιση του γερασμένου μοντελ S δεν αποτελεί προτεραιότητα.

Δε ξέρω αν χωράει οτιδήποτε άλλο για το 2025, καθώς έχουν να κάνουν rump up τα μεγάλα φορτηγά, και να βγάλουν και μικρότερα φορτηγά, βασισμένα τόσο στο σασί του cybertruck, όσο και του Υ.

Και να φτιάξουν κάποια νέα εργοστάσια..

Βασικά, για λόγους καθαρού κέρδους, στα αυτοκίνητα το μόνο που συμφέρει είναι να ασχοληθούν με το model 2 και με τα φορτηγά, τόσο τα μεγάλα, όσο και να εμφανίσουν μικρότερα φορτηγά στην αγορά.
Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα ΙΧ, έχουν μικρό ενδιαφέρον πλέον.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.351
Μηνύματα
2.898.795
Members
38.031
Νεότερο μέλος
LeonV
Top