Tesla (απο 1/1/23)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.950
Reaction score
96.248
Το ειδα στο plugshare και σήμερα είμαι εκεί να το δοκιμάσω!
πάει το πολύ 78kw και ας είμαι μόνος μου στο φορτιστή.
Αλλά ναι +20kw και 2 λεπτά φθηνότερα θα το προτιμήσω και πάλι
Ήμουνα εκεί στις 2:30. Το δικό μου φόρτισε μέχρι τα 84 kW.

Είπα να το τρέξω κι εγώ. Μέχρι την Κόρινθο πήξαμε στην κίνηση. Σταματημένοι μέχρι την Ελευσίνα, το πολύ μέχρι 90 μέχρι τα διόδια της Κορίνθου. Ευτυχώς όμως άνοιξε μετά, οπότε δεν έπεσα κάτω από τα 140 με max τα 200 στην ευθεία της Τρίπολης. Περιέργως έφτασα με 29% μπαταρία στην Καλαμάτα, μάλλον λόγω της πολύ χαμηλής κατανάλωσης στην αρχή.
 


Μηνύματα
1.128
Reaction score
1.684
η σύγκριση θα πρέπει να είναι μεταξύ οχημάτων ίδιας ηλικίας,
στις ΗΠΑ ο μ.ο. ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 12,6 χρόνια και των EV 3,5 χρόνια
και τα περισσότερα ICE που παίρνουν φωτιά είναι μεγάλης ηλικίας (και συνήθως με κακή συντήρηση)

μένει να δούμε αν η γήρανση των EV θα συσχετιστεί επίσης με αυξημένη συχνότητα πυρκαγιών ή όχι,
πιθανώς όχι γιατί έχουν λιγότερα μέρη για συντήρηση,
αλλά να δούμε τι θα γίνει και με μπαταρίες, περιβλήματα αυτών κλπ καθώς η γενική τάση είναι η μείωση του κόστους μέσω εκπτώσεων στην ποιότητα
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.768
Reaction score
10.601
Έλεος με τις μπαταρίες.

Κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ κτλ κτλ δεν τα φοβάστε;
Λες και αν πάρουν φωτιά δεν Θα σου κάψουν το σπίτι αν λείπεις;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.653
Reaction score
129.597
Κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ κτλ κτλ δεν τα φοβάστε;
Λες και αν πάρουν φωτιά δεν Θα σου κάψουν το σπίτι αν λείπεις;
Πλάκα πλάκα, δε τα δίνουμε καμία σημασία.
Λες κι είναι εντελώς αθώα, που δεν είναι.

Είχα ένα τάμπλετ στο χομ σινεμα, παλιό, αλλά μια χαρά έπαιζε.
Στάνταρ το έκλεινα μετά τη χρήση, κι αν ήθελε φόρτιση, το φορτιζα επιτόπου.
Ένα βράδυ το άφησα να φορτίζει, και έμεινε έτσι 2 μέρες.
Όταν κατέβηκα, είχε φουσκώσει η μπαταρία, είχαν ανοίξει τα πλαστικά του τάμπλετ, η οθόνη ξεκούμπωσε και δεν δούλευε, έδειχνε κάτι πράσινα, και η μπαταρία ήταν ζεστή.

Στα καλά καθούμενα μπορεί να την πάθεις τελικά..
Αν άναβε κει κάτω η μπαταρία του τάμπλετ, εκεί που ήταν κιόλας, όλα θα γινότανε κάρβουνο, όλο το σπίτι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.653
Reaction score
129.597
η σύγκριση θα πρέπει να είναι μεταξύ οχημάτων ίδιας ηλικίας,
Ναι, για να είναι "επί ίσοις όροις", στο πόσα καινούρια αυτοκίνητα (πχ 5-ετιας) καίγονται, οπότε ένα δίκιο το έχεις.

Ωστόσο, το πόσα παίρνουν φωτιά ανά εκατομμύρια μίλια οδήγησης (κι όχι ανά αριθμό οχημάτων) μας δείχνει τον κίνδυνο φωτιάς ανάλογα με τη χρήση, σημαντικό κι αυτό.

στις ΗΠΑ ο μ.ο. ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 12,6 χρόνια και των EV 3,5 χρόνια
και τα περισσότερα ICE που παίρνουν φωτιά είναι μεγάλης ηλικίας (και συνήθως με κακή συντήρηση)
Είναι σίγουρο αυτό που λες;
Υπάρχουν δηλαδή στοιχεία επ'αυτού;

Τα παλιά συνήθως κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα, κι είναι συνήθως κάπου παρκαρισμένα.
Συνήθως στο δρόμο, όταν ζοριζονται, ανάβουν τα ice, έτσι νομίζω τουλάχιστον.
 

Μηνύματα
1.128
Reaction score
1.684
λέει εδώ ότι το 77% των ICE που παίρνουν φωτιά είναι ηλικίας > 10 έτη, έχει και διάφορα άλλα στατιστικά

https://www.honestjohn.co.uk/the-latest-car-fire-statistics/

δε λέω ότι ο κίνδυνος από τα EV είναι στατιστικά σημαντικός,

αλλά μήπως αυτή η διαφορά από τα ICE μειωθεί όταν αρχίσουν να παλιώνουν τα ηλεκτρικά και να μπαίνουν στη σούμα και αυτοκίνητα με περισσότερες εκπτώσεις στην ποιότητα κατασκευής (και κάποιες χώρες γκουχ γκουχ :laugh: )
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.677
Reaction score
29.372
Ένας καλός τρόπος προστασίας στα smart devices (άσχετα αν τα ξεχνάμε στη πρίζα ή όχι) είναι να μην φορτίζουν ποτέ στο 100%. Υπάρχουν σχετικές ρυθμίσεις στις συσκευές. Το δικό μου Samsung smartphone για παράδειγμα σταματά στο 85%. Και πλέον, είτε επειδή η μπαταρία μετρά χρόνια αρχίζει να χάνει λάδια ή επειδή είναι ζεστή, πλέον δεν φορτίζει πάνω από 80%. Αν δεν υπάρχει αυτή η λειτουργία μπορεί να γίνει με smart πρίζα. Το βάζεις για φόρτιση, σου λέει 50 λεπτά. Βάζεις χρονοδιακόπτη στη πρίζα 35 και βλέπεις, κάπου θα το βρεις. Και το ρολόι δεν το αφήνω πάνω από 90%. Στα εργαλεία με μπαταρία μπορούμε να πάρουμε φορτιστή με ένδειξη. Αν η μπαταρία είναι παρκαρισμένη όχι πάνω από 40% γιατί έτσι και αλλιώς καταστρέφεται. Όταν την χρειαστούμε την φορτίζουμε μια ώρα πριν.

Τα ηλεκτρικά οχήματα μας έμαθαν πως να λειτουργούμε τις μπαταρίες. Την τύφλα μου δεν ήξερα. Και όχι, δεν είναι το ίδιο επικίνδυνα με τις άλλες μπαταρίες. Ουδεμία σχέση οι τεχνολογίες μεταξύ τους, ούτε έχουν thermal managment όπως τα οχήματα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.653
Reaction score
129.597
Ένας καλός τρόπος προστασίας στα smart devices (άσχετα αν τα ξεχνάμε στη πρίζα ή όχι) είναι να μην φορτίζουν ποτέ στο 100%.
Σωστό.

Το παλιό τάμπλετ πχ, δεν είχε τέτοια δυνατότητα, το νέο όμως έχει, και προφανώς χρησιμοποιείται, οπότε από φρέσκο, του "κουτιού", φορτίστηκε μόνο 1 φορά ως 100% (αρχική φόρτιση για να πάρει τα ποσοστά) και αφού άδειασε (ως 5%) ρυθμίστηκε να σταματάει η φόρτιση στο 80%, οπότε θα πάει πολλά χρόνια έτσι η μπαταρία του.

Ομοίως στο κινητό μου. Εξ'αρχης στο 80% φορτίζει, εδώ και 3 χρόνια που το έχω, κι είναι σε άριστη κατάσταση η μπαταρία του.

ΥΓ. Τα σύγχρονα έχουν και πλήρη διακοπή της φόρτισης μετά την ολοκλήρωσή της, δηλαδή κόβουν την παροχή ασχέτως εάν είναι κουμπωμενος ο φορτιστής σ'αυτό, και μπορεί να πέφτει κανονικά το SOC ενώ είναι κουμπωμενο το τάμπλετ σε φορτιστή, πράγμα που το τσέκαρα και ισχύει στο ταμπλετ.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.440
Μηνύματα
2.903.997
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top