Tesla

Faidros Barlas

Φρομ δε ρίβερ του δε ση
Μηνύματα
907
Reaction score
1.739
.... ο Τεζλας ( ο Mask) ισως να ειναι ο μοναδικος CEO που θα πηγαινα μαζι του σε μπαρ για ποτα, ναρκωτικα δε μπορω να παρω για λογους δεοντολογιας.
Θα σου έλεγα να το ξανασκεφτείς: πιο βαρετό ξενέρωτο βλάκα δεν θα μπορέσεις να βρεις, εγγυημένο!

Βάζω στοίχημα ότι ο εν λόγω όχι ποτά και ναρκωτικά δεν αγγίζει, αλλά είναι η κλασική φάτσα που θα πίνει κόλα με στέβια ή χωρίς ζάχαρη.

Αν βάλεις στην εξίσωση τα κόμπλεξ και τη ματαιοδοξία που κατατρύχουν κάτι τέτοιους, θα προτιμούσα χίλιες φορές να βγω για ποτό με τον εικονιζόμενο στο άβαταρ μου!

ps. λίγο το έψαξα και πράγματι, προτιμάει λέει caffeine-free diet coke! :roflmao:

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.884
Reaction score
139.121
Σήμερα 12 Γενάρη, πόσες μέρες να πέρασαν από κείνο το software update των εορτών;

Ε, από κείνο το "holidays update" αυτή η σημερινή είναι η 3η αναβάθμιση software:

1000010108.jpg


Κάθε 3 και λίγο. Αισχος. Δουλειά δεν είχε ο δγιάολος..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.884
Reaction score
139.121
Γιατι δεν τα μαζευουν για ενα update το μηνα και σπανε @ρχιδι@ καθε λιγο?
Είναι αρκετά πιο περίπλοκο το σχήμα.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα, δηλαδή διαφορετικού hardware, που τρέχουν διαφορετικά (σε σημεία) σοφτγουερ, και διαφορετικές εκδόσεις αυτοκινήτων με διαφορετική προτεραιότητα στη λήψη αναβαθμίσεων (πχ τα περφορμανς θα πάρουν πρώτα την αναβάθμιση).

Οπότε, βγαίνουν πακέτα για διαφορετικές εκδόσεις, που μπαίνουν στη σειρά για να μοιραστούν στα διάφορα οχήματα του στόλου, με τον πιο "ανώδυνο" τρόπο.

Σε καμία περίπτωση δεν παίζει να γίνει ταυτόχρονα αναβάθμιση σε όλο το στόλο μια φορά το μήνα. Συνεχώς τρέχουν αναβαθμίσεις, μοιράζονται πακέτα ασταμάτητα. Τυχαίο (ή σχεδόν τυχαίο) είναι πότε (και κάθε πότε) θα πάρει ο κάθε χρήστης μια αναβάθμιση, αλλά δεν παίζει να περάσει 1 μήνας ολόκληρος χωρίς καμία αναβάθμιση software.

Χρήστες του ίδιου ακριβώς αυτοκινήτου, στην ίδια ακριβώς έκδοση και με το ίδιο ακριβώς hardware, μπορεί να έχουν μεταξύ τους διαφορά 3 έως 4 εβδομάδες για λήψη της ίδιας αναβάθμισης.
 





MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.334
Reaction score
10.991
Το τετρακίνητο Υ είναι πραγματικά ασταμάτητο στα δύσκολα, με ένα σετ κατάλληλα λάστιχα, χάρις στο εξαιρετικά αποτελεσματικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και στα χαρακτηριστικά λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων.

Το μόνο που λείπει, είναι ένα σύστημα αερανάρτησης για ρύθμιση του ύψους, που θα βοηθούσε και στο ζήτημα της άνεσης το οποίο είναι ένα από τα λίγα αδύναμα σημεία του μοντέλου (τουλάχιστον μέχρι την έλευση του Juniper).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.884
Reaction score
139.121
Ανεβαίνοντας στο πάνω πάρκινγκ του χιονοδρομικού, το οποίο βρίσκεται πίσω από τις εγκαταστάσεις για ενοικίαση σκι, πιο πάνω από την καφετέρια, στην αρχή της πίστας και λίγο πιο ψηλά από αυτήν (πρακτικά όλα τα αυτοκίνητα ήταν στο πολύ μεγάλο κάτω πάρκινγκ, κάνα χιλιόμετρο πιο μακριά) ήταν σκληρός πάγος κάτω, καλά πατημένο χιόνι δεξερωγωτι, που με τα πόδια (και με καλά παπούτσια για χιόνι) κοντεψαμε να σκοτωθούμε 5-6 φορές ο καθένας, απίστευτη γλύστρα. Πατινάζ κανονικό.

Ανεβαίνοντας είδαμε ένα αλφαρομεο που κατέβαινε με όπισθεν, μέχρι τη μέση της ανηφόρες πήγε, μετά γλυστρούσε, δε μπορούσε ούτε να κάνει μανούβρα να γυρίσει κανονικά, οπότε κάθε λίγο και λιγάκι διόρθωνε γιατί έφευγε μια από δω μια από κει. Δε ξέρω τι λάστιχα φορούσε βέβαια, αλλά δε μου φάνηκαν ασφάλτου.

Το Υ; χαχαχαχαχαχαχαχαχα, τίποτα ρε, τίποτα. Πήγαινε κανονικά σα να ήταν άσφαλτος λέμε. Τι μανούβρες, τι ανηφόρες τι κατηφόρες, κανένα θέμα, ούτε στιγμή δε γλυστρησε, ένα απίθανο πράμα.

Οπότε αυτό:

Το τετρακίνητο Υ είναι πραγματικά ασταμάτητο στα δύσκολα, με ένα σετ κατάλληλα λάστιχα, χάρις στο εξαιρετικά αποτελεσματικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και στα χαρακτηριστικά λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων.
Το επιβεβαίωσα στην πράξη, 200%.

Διαθέτει και ένα mode για ολισθηρό οδόστρωμα, για λάσπη / πάγο κλπ, το οποίο ούτε καν ενεργοποίησα.
Ίσως αν σταματούσα στην ανηφόρα να χρειαζόταν, αλλά δε σταμάτησα, πήγαινα με σταθερή ταχύτητα, και δε χρειάστηκε τίποτα. Το αλφαρομεο το πέρασα βγαίνοντας λίγο εκτός δρόμου, αλλά χωρίς να σταματήσω. 😜

Το μόνο που λείπει, είναι ένα σύστημα αερανάρτησης για ρύθμιση του ύψους,
Ναι, αυτό θα ήταν μια πολύ καλή προσθήκη, και το σκέφτομαι.
Υπάρχουν σοβαρά ΚΙΤ αεραναρτησης για το Υ, με κόστος στα 2,5-3 χιλιάρικα.

Δυστυχώς, σε καμία έκδοση του Υ δε βάζει αερανάρτηση η Τέσλα (κι ούτε πρόκειται), μόνον στα S και Χ βάζει..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.216
Reaction score
31.147
Μετά την Hertz, η επόμενη εταιρεία που πουλάει τα Tesla της είναι η Sixt. H Hertz πουλάει τα 20.000 από τα 50.000 Tesla που έχει στο στόλο της. Η Sixt τα πουλάει όλα. Οι λόγοι είναι οι ίδιοι με της Hertz. Διαβάζοντας διάφορα άρθρα και βλέποντας διάφορα videos από το εξωτερικό, αυτοί είναι:

1) Αρκετά χαμηλή ζήτηση για ενοικίαση EVs.
2) Κόστος επισκευών που συχνά μπορεί να φτάνει και στο διπλάσιο ενός θερμικού.
3) Μεγάλη αναμονή για επισκευή.
4) Μείωση αξίας οχήματος, μεγαλύτερη του αναμενόμενου.

Για τα παραπάνω, τόσο οι αναλυτές όσο και άτομα σε υψηλά πόστα των δύο εταιρειών ενοικιάσεων είπαν σχεδόν τα ίδια πράγματα.

1) Ο κόσμος δεν έχει εμπιστοσύνη ακόμα στα ηλεκτρικά οχήματα. Τον φοβίζει ο τρόπος χρήσης τους, η διαδικασία φόρτισης, κ.α.
2) Ακριβά ανταλλακτικά.
3) Η εταιρεία δεν διαθέτει μεγάλο δίκτυο επισκευών, με αποτέλεσμα οι χρόνοι αναμονής να είναι μεγάλοι.
4) Εδώ όλοι έριξαν το φταίξιμο στην Tesla και στην μεγάλη μείωση τιμών. Αυτό, σε συνδυασμό και με τα παραπάνω, οδήγησε στο να καταστεί μη βιώσιμη η χρήση Tesla.

H Ηertz δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα αντικαταστήσει τα 20.000 Tesla με ηλεκτρικά άλλων εταιριών ή με θερμικά, καθώς οι απόψεις των μετόχων διίστανται. Η Sixt θα αγοράσει μικρότερο αριθμό ηλεκτρικών από άλλες εταιρείες.

Όπως φαίνεται η Tesla πληρώνει για τον συνδυασμό:
- ακριβά ανταλλακτικά
- μεγάλος χρόνος αναμονής λόγω μικρού αριθμού φανοποιείων
- μείωση μεταπολιτικής αξίας λόγω μείωσης τιμών
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.884
Reaction score
139.121
Αυτή τη φορά, έκανα διαδρομή που είχε ταμπέλα "κλειστή" λόγω χιονιού.

Στο δρόμο συνάντησα 4-5 αυτοκίνητα που με σταμάτησαν για να μου πουν να γυρίσω πίσω, γιατί "δε πάει". Ένας έλεγε έχει μισό μέτρο χιόνι. Φορούσαν αλυσίδες ή χιονολάστιχα αυτοί που γυρνούσαν, μισά σουβ μισά Σεντάν (καλά δε το συζητάμε, η διαδρομή δεν έβγαινε με κανένα Σεντάν).

Εντάξει, λίγο "σκαρφάλωσα" στα σημεία με πολυ υψηλό χιόνι, αλλά "πάει" το ρημάδι.

Εδώ ήταν νορμάλ

1000010165.jpg


1000010161.jpg


Εδώ ήταν "κλειστή διαδρομή"

1000010164.jpg


Έχω βίντεο, με φωνάζει "μη τρέχεις παιδάκι μου" 😜😁🤣🤪

Η διαδρομή ήταν προς Καϊμακτσαλάν, αλλά από Κερασιές, όχι από τον Άγιο Αθανάσιο.

1000010173.png


Μετά επιστρέψαμε από Άγιο Αθανάσιο, ο δρόμος ήταν πεντακάθαρος εκεί.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.884
Reaction score
139.121
Έχω ανέβει Ευρώπη μέσα στα Χριστούγεννα & Πρωτοχρονιά με αυτοκίνητο, για να δούμε χιονισμένες τις ομορφιές της!

Εδώ και δεκαετίες χρησιμοποιώ 2 τετράδες ζάντες, ώστε να έχω "έτοιμο σετ χειμωνιάτικα" για τέτοιες εξορμήσεις!

Κάθε χειμώνα ανεβαίνουμε στα χιονοδρομικά για να πατήσουμε λίγο χιόνι, να οδηγήσουμε λίγο στο χιόνι, να δούμε την ομορφιά του τοπίου, τα χιονισμένα δέντρα, τα βουνά, εικόνες "καρτ ποσταλ", σαν από παραμύθι:

1000010169.jpg


Τώρα με το Υ, για μένα "άνοιξαν" δρόμοι "κλειστοί" μέχρι τώρα!

Φυσικά, με κανένα ΙΧ που είχα ως τώρα (όλα προσθιοκίνητα και σεντάν) δε θα μπορούσα να πάω στις διαδρομές που τώρα πήγα..

Στο τέλος αυτής της διαδρομής που έκανα χθες, εκεί που έβγαινε στον καθαρό δρόμο Καϊμακτσαλάν - Αγίου Αθανασίου, ήταν σταματημένοι αυτοί:

1000010167.jpg


1000010166.jpg


Για να μη μπει κανένας (κατεβαίνοντας από το χιονοδρομικό) στη διαδρομή που έκανα, την κρατούσαν κλειστή μέχρι να περάσει εκχιονιστικό.

Με είδαν κι έτριβαν τα ματάκια τους, με βγάζανε φωτογραφίες! 🤪🤣😜😁


ΥΓ. Τρομερά τα ελαστικά που έβαλα, αν και 4-εποχων, είναι 3pmsf και πάνε απίστευτα καλά σε χιόνι και πάγο. Αλλά και στην άσφαλτο είναι απίστευτα καλά, και αρκετά ήσυχα, σχεδόν όσο τα μαμά καλοκαιρινά!

Αν τυχόν θέλετε 4-εποχων, πάρτε το, είναι θαυμάσιο:
(Homologation για Volvo, καρτέλα Α/Α/Α)

1000009228.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
6.996
Reaction score
5.546
Αυτούς τους σταματημένους, κολλημένους/εγκλωβισμένους και λοιπούς ταλαιπωρημένους εγώ σκέφτομαι πού βρίσκουν τη χαρά.
Με χαμόγελο αντιμετωπίζουν την ταλαιπωρία;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.216
Reaction score
31.147
Όλα εξαρτώνται από το πως το βλέπεις. Αν το χιόνι το βλέπεις ως ταλαιπωρία τότε όλα θα είναι ταλαιπωρία. Αν το βλέπεις ως χαρά τα υπόλοιπα είναι τμήμα της διαδικασίας για να ζήσεις τη χαρά.

Αν τώρα κολλήσεις στο χιόνι και πρέπει να έρθουν να σε τραβήξουν, δεν φταίει το χιόνι αλλά η αδυναμία σου να ορίσεις τα όρια σου, είτε αυτό αφορά το όχημα είτε τις ικανότητες σου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.884
Reaction score
139.121
Ταλαιπωρία είναι όντως να κάθεσαι στην άκρη του δρόμου να βάζεις αλυσίδες, και στην επιστροφή το ίδιο για να τις βγάλεις, άσε την ταλαιπωρία του ίδιου του αυτοκινήτου με αλυσίδες.

1 φορά το δοκίμασα, και είπα δε θα το ξανακάνω, δεν παίζει.

Με κατάλληλα ελαστικά, σε συνδυασμό με "τρόπο" στην οδήγηση, ποτέ δεν είχα πρόβλημα και δε χρειάστηκε ποτέ να βάλω αλυσίδες, αλλά εννοείται πως πρέπει να πηγαίνεις μέχρι τα όρια του εκάστοτε αυτοκινήτου, να τα γνωρίζεις, όπως να γνωρίζεις και τα δικά σου όρια. Θέλει μια Α εξάσκηση το θέμα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.192
Μηνύματα
2.965.566
Members
38.302
Νεότερο μέλος
giannisx4
Top