Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.990
Ε ρε χαμούλης θα γίνει 🙃
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
42-8= 35 χιλιάρικα το πισοκινητο Υ.
Αντίστοιχα, 34 χιλιάρικα το 3.

Οι LR εκδόσεις, έχουν ίδια τιμή! 50-8

Η Τέσλα βάζει τα όρια τιμής για τον ανταγωνισμό.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Hertz announcement background reveals EV rental challenges: The cost of maintaining EVs has proved to be too high

Εδώ θα αρχίσει να χάνει σημαντικά η Τέσλα στο επόμενο διάστημα. Παγειώνεται η φήμη του αυξημένου κόστους ανταλλακτικών, επισκευής και συντήρησης. Πρέπει να το δουν αυτό άμεσα και να αφήσουν τις εκπτώσεις και λοιπά τρικ προώθησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
Το κόστος επισκευής δεν είναι θέμα, ασφαλισμένα είναι όλα. Είναι παραπλανητικά αυτά, δεν ισχύουν, ίσα ίσα το αντίθετο ισχύει, τα Τέσλα έχουν φτηνά ανταλλακτικά σε σχέση με άλλες μάρκες.

Το κόστος ασφάλισης ίσως να είναι θέμα σε όλα τα EV για τις εταιρείες ενοικιάσεων.

Αυτό που πληρώνει η Τέσλα τώρα, και δικαίως, είναι η έλλειψη ικανού αριθμού εγκαταστάσεων σέρβις και εκπαιδευμένων συνεργείων.

Οι άλλες μάρκες, έχουν εγκατεστημένο πλήρες δίκτυο αντιπροσωπειών και σέρβις, η Τέσλα δεν πλησιάζει ούτε για πλάκα τις εγκαταστάσεις που έχουν οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Δεν πρόλαβε.

Δείτε τι συμβαίνει στην Ελλάδα για φολγκζβάγκεν, Τογιότα, μπεμβέ, Μερτσέντες, κλπ, υπάρχουν αντιπροσωπείες και επίσημα οργανωμένα τμήματα σέρβις με εκπαιδευμένα συνεργεία σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Τέσλα έχει 1 στην Αθήνα. Αυτά. Να, αυτά θα τα πληρώσει τώρα.

Είναι επόμενο να έχει καθυστερήσεις στις επισκευές, και με mobile service δε γίνεται δουλειά, θέλει να βάλει χρήμα να στήσει εγκαταστάσεις.

Η καθυστέρηση στην επισκευή, για μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων είναι σημαντικό κόστος, γιατί δεν έχει διαθέσιμο το αυτοκίνητο να το νοικιάζει, είναι στην αναμονή για το συνεργείο.

Ο χρόνος επιδιόρθωσης είναι κόστος για αυτούς.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.445
Μα εδώ λέγαμε ότι είναι πιο φθηνό το κόστος χρησης επειδή δεν αλλάζουμε λάδια και τακάκια :o:oops:o_O

Περιληπτικά, τα evs συμφέρουν στην Ελλάδα εάν και εφόσον ο ιδιοκτήτης μπορεί να εκμεταλλευτεί τις φοροαπαλλαγές. Για τους υπόλοιπους είναι ωραία γκατζετς πολυτελείας, σαν τα ακριβά στέρεο. Με την ίδια περιορισμένη χρηστικότητα, σαν τα ακριβά στερεο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
Μα εδώ λέγαμε ότι είναι πιο φθηνό το κόστος χρησης επειδή δεν αλλάζουμε λάδια και τακάκια :o:oops:o_O
Βεβαίως είναι. Δεν αλλάζει αυτό.

Και σε τράκα, τα ανταλλακτικά επίσης είναι πολύ φτηνά, πχ ένας προφυλακτήρας από μοντελ Υ κοστίζει σχεδόν το 1/3 από όσο κοστίζει ενός Τογιότα γιαρις.

Αλλά το γιαρις θα στο επισκευάσουν σε 2-3 μέρες, στο Τέσλα θα πάρεις ημερομηνία για σέρβις σε 1 μήνα και παραπάνω. Κι αν μένεις Καβάλα και Θεσσαλονίκη, πρέπει να κατεβάσεις το αυτοκίνητο στην Αθήνα. Άντε αν είσαι ιδιώτης, να πας σε κάνα δικό σου φαναρτζη. Αν είσαι εταιρεία όμως, πρέπει να πάει στην επίσημη αντιπροσωπεία..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.990
Υπάρχει ιδιοκτήτης Tesla στην Ελλάδα που κυκλοφορεί με νοικιάρικο (με δικά του έξοδα) για δύο μήνες και κάτι επειδή το δικό του δεν είναι έτοιμο. Τα έχει γράψει δημόσια ο άνθρωπος.

Και πες, άντε και υπάρχει και δεύτερο όχημα στην οικογένεια. Αν είναι το μοναδικό τι γίνεται; Aυτό είναι πρόβλημα για όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά αν ζεις επαρχεία, έχεις μεγάλη ζημιά και πρέπει να έρθει Αθήνα.
Περιληπτικά, τα evs συμφέρουν στην Ελλάδα εάν και εφόσον ο ιδιοκτήτης μπορεί να εκμεταλλευτεί τις φοροαπαλλαγές.
..., και έχει χώρο στάθμευσης ώστε να φορτίζει φθηνά.
 

Μηνύματα
38
Reaction score
26
Μα εδώ λέγαμε ότι είναι πιο φθηνό το κόστος χρησης επειδή δεν αλλάζουμε λάδια και τακάκια :o:oops:o_O

Περιληπτικά, τα evs συμφέρουν στην Ελλάδα εάν και εφόσον ο ιδιοκτήτης μπορεί να εκμεταλλευτεί τις φοροαπαλλαγές. Για τους υπόλοιπους είναι ωραία γκατζετς πολυτελείας, σαν τα ακριβά στέρεο. Με την ίδια περιορισμένη χρηστικότητα, σαν τα ακριβά στερεο.
Τα EV είναι καταδικασμένα και προοορισμένα (πως αλλιώς θα επιτευχθεί ο στόχος παγκόσμια για περιορισμό των ICE) να πέσουν και αλλο οι τιμές τους. Στη 10τία ανακύκλωση, ειδικά ένα σημερινό EV με τις εξελίξεις που θα γίνουν στις μπαταρίες δε θα αξίζει τίποτα σε 10 χρόνια. Αν βρεθεί λύση να μην κάνουν degrade οι μπαταρίες-εκεί θα κρατάνε αξία τα μελλοντικά EV. Θα έλεγα λοιπόν ότι είναι overpriced stereo.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
με τις εξελίξεις που θα γίνουν στις μπαταρίες δε θα αξίζει τίποτα σε 10 χρόνια.
Σε 10 χρόνια οι "εξελίξεις στις μπαταρίες" θα είναι η εξής 1:

Θα είναι πιο φτηνές.

Τέλος. Ουδεμία άλλη εξέλιξη.

Τώρα ξεκινούν (είτε να λειτουργούν είτε να φτιάχνονται) εργοστάσια που (θα) φτιάχνουν μπαταρίες της υπάρχουσας τεχνολογίας, αυτής που βλέπεις στα EV που τώρα κυκλοφορούν.

Οι διαθέσιμες παραγωγές της επόμενης 5-ετιας, είναι ήδη πουλημένες.

Ο μόνος λόγος που δε φτιάχνουν περισσότερα EV (ώστε να πέσει το κόστος τους, γιατί μόνον έτσι θα πέσει, με τον τεράστιο αριθμό παραγωγής) είναι η έλλειψη μπαταριών.

Δεν έχουν μπαταρίες. Αυτά.
 

Μηνύματα
6.978
Reaction score
5.521
Είμαι 100% υπέρ ηλεκτροκίνησης και είμαι έτοιμος να πάρω Υ, αλλά διαβάζω και τα δεδομένα.
E πάρε τότε, τι περιμένεις; Να περάσουν 10 χρόνια, ώστε να πάψει να ισχύει το "δεδομένο σου" ότι τα τωρινά δεν θα αξίζουν τίποτα σε 10 χρόνια;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
Ένα φουλ εξοπλισμένο γιαρις ή οποιοδήποτε ice των 40.000€ σε 10 χρόνια τι θα αξίζει; 🤪🤣😁
On topic , αλλά λίγο επί προσωπικού:
Ο bro εξηλεκτρίστηκε :party: και μου έστειλε πειστήρια.

View attachment 319110

"Άντε μπράβο ρε", του είπα , "Καλωσήρθες στον πολιτισμό!"... :biggrin:
Καλοταξιδα!
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.063
Reaction score
85.470
Η απάντηση στα προαναφερθέντα είναι: leasing με αυτοκίνητο αντικατάστασης. Όχι αγορά.
Ευχαριστώ.
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Η απάντηση στα προαναφερθέντα είναι: leasing με αυτοκίνητο αντικατάστασης. Όχι αγορά.
Ευχαριστώ.
Δεν συμφέρει. Αγορά με δανειοδότηση τύπου baloon και αποπληρωμή στην 3ετία είναι ίδιο πράγμα με leasing 4ετίας και σου μένει το αυτοκίνητο. Αυτό με την προυπόθεση της επιδότησης κινούμαι ηλεκτρικά 2.
Μάλιστα το μπαλόνι στο τέλος μπορείς να το αποπληρώσεις πουλώντας το όχημα αν δεν σου κάνει
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
Άμα έχεις "ανασφάλειες" περί EV γενικώς, τότε η λύση του 2-ετούς έως 4-ετούς "leasing χωρίς αγορά" είναι ένας τρόπος να προσπεράσεις τις ανασφάλειές σου και να χρησιμοποιείς EV στις μετακινήσεις σου, κυρίως εφόσον έχεις τη δυνατότητα να φορτίζεις κατ'οικον ή στην εργασία.

Η έλλειψη ενασχόλησης με σέρβις, ασφάλιση, ελαστικά, κλπ, όπως και με την όποια εξέλιξη της αξίας των αυτοκινήτων αν θες να τα πουλήσεις, είναι στάνταρ ένα σοβαρό προτέρημα του λιζινγκ.

Αν δεν έχεις "ανασφάλειες", η αγορά καινούργιου EV είναι η προτιμότερη οικονομικά επιλογή. Με την επιδότηση και με την φορολογική ελάφρυνση που προκύπτει από την 150% υπεραξία του αυτοκινήτου στα φορολογικά έξοδα, υπάρχει σημαντικό οικονομικό όφελος από την ονομαστική αξία αγοράς, την οποία όμως θα πρέπει αρχικά να την καταβάλλεις.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.476
Members
38.285
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top