Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Ίσως η καλύτερη απάντηση στα πρόσφατα άρθρα.

1000km challenge με Model 3 Highland στην Νορβηγία, με θερμοκρασίες χαμηλότερες των -20 βαθμών. Με -23 το αμάξι φορτίζει με πάνω από 200kW. Στην δεύτερη φόρτιση έπιασε 250kW στους -26. Οι φορτιστές δουλεύουν στους -26, θαύμα.



Στην επιστροφή οι IONITY στους -27 δείχνουν να έχουν θέμα. Ποιο κάτω με V4 Superchargers χτύπησε 230kW στους -27.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Η τεράστια επιτυχία της Τέσλα στη Νορβηγία, εγγυάται πως σε Νορβηγικές συνθήκες κρύου, είναι ok τα Τέσλα.
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Ταχυφορτίζοντας στους -35° C :biggrin:

Βρήκαμε το αδύνατο σημείο της Tesla. Αν και κατανάλωσε το 11% της μπαταρίας για precondition, δεν κατάφερε να την φέρει εκεί που πρέπει. Πεταμένα λεφτά, σας κοροϊδέψανε. Αγοράζω, ποιος πουλάει; 😁

Look Up ⬆

Μα την παναγία πραγματικά απορώ γιατί ασχολούμαστε στην Ελλάδα με το τι κάνει ένα ηλεκτρικό στους -25° C και -35° C.

edit: ουπς, τώρα είδα ότι έχει μπει παραπάνω.
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Με 45% SOC ξεκίνησε στα 140 kW η φόρτιση στους -38°C θερμοκρασία περιβάλλοντος!

Πραγματικά άριστη επίδοση.

Η μπαταρία υψηλής τάσης, για να πάει από τους -38°C στους 35-40°C της ιδανικής θερμοκρασίας για μάξιμουμ ισχύ φόρτισης είναι μια τεράστια διαφορά, προφανώς θέλει υπερβολικά πολύ ενέργεια για να το επιτύχει και προφανώς κάτι ξέρουν αυτοί που το προγραμμάτισαν έτσι, ώστε να μη φτάνει σε τόσο υψηλή θερμοκρασία, καταναλώνοντας τζάμπα πολύ ενέργεια για να επιτύχει τι; να πάει από τα 150 στα 250 kW για λίγο, στην αρχή της φόρτισης με πολύ χαμηλό SOC (και αδύνατο να έχει τέτοια ισχύ φόρτισης σε 50% SOC που ήταν αυτός).

Στο σοφτγουερ δε παίζονται λέμε. Σίγουρα, καλύτερο δε γίνεται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
-38°C έβλεπε στο δρόμο! Μα πως ζουν εκεί ρε;
Συνήθεια είναι όλα. Έχω κάτσει 2 μήνες Ρωσία χειμώνα. Θερμοκρασίες από -15° C μέχρι -32° C . Δεν με ενοχλούσε κάτι. Αλλά εμένα από την άλλη μου αρέσει το κρύο. Μέσα στα σπίτια βέβαια βράζεις. 25° C με 26° C. Είσαι με κοντομάνικο. Τα βράδια άνοιγα παράθυρο για λίγο πριν κοιμηθώ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Είναι απίστευτη η εξέλιξη της Τέσλα, όσο "αυστηρός" κι αν είσαι.

Να τα δεδομένα μέχρι το 2020, ήταν μια πολύ μικρή παραγωγή:

1706083072650.png


Η συντηρητική πρόβλεψη του '19, με 36% growth per year:

1706083613321.png


Τελικές πωλήσεις:

1706083909481.png


Και 1,85 μύρια πέτυχαν παραγωγή το 2023.

Αυτά λέγανε τέλη 2019, αρχές 2020:

1706084106960.png


Καλομελέτα, κι έρχεται. 😜🤪😁
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Δεκέμβρη του 23, η παραγωγή της Τέσλα οριακά ξεπέρασε τα 2 μύρια ανά έτος.

Εάν δεν παρουσιάσει καινούρια πλατφόρμα εντός του 2024, όσο rump up και να κάνει, δεν προβλέπω να ξεπεράσει τα 2,3 μύρια παραγωγής το 2024.

Μόνον η νέα πλατφόρμα, με ταχύτατους ρυθμούς παραγωγής, θα ωθήσουν την Τέσλα στα νούμερα παραγωγής που έχει προβλέψει.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Tesla's approach to meeting this demand is equally noteworthy. "It's important to emphasize that this is very much a production-constrained situation, not a demand-constrained situation," Musk stated, reaffirming that Cybertruck production will hit 250,000 per year. He also mentioned that Tesla could raise the price to manage demand, “obviously, we could dramatically raise the price, but that doesn't feel right to us to sort of gouge people for early delivery,” suggesting a commitment to affordability.

👍



ΥΓ. Tesla's manufacturing capabilities are set for significant expansion. The company is currently running one production line and one assembly line and using two assembly lines in addition to yield and rate improvement trials for the 4680. Budhiraj stated, “We have a fourth in commissioning, and four more will be installed starting in Q3 this year. So, definitely, this is a big year for ramping 4680.

Musk said, “It's not just that it's a 46-millimeter diameter by 80-millimeter cell. That's just the dimensions. There's a tremendous amount of new technology in the cell itself.” And you thought Tesla was a car company.

😎


👋👋👋👋👋
 
Last edited:






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Τίποτα δεν θα βρίσκει, μια χαρά είναι.

Η έναρξη παραγωγής του Model 2 το δεύτερο εξάμηνο του 2025 επιβεβαιώθηκε και από τον Musk. Φήμες θέλουν να βγαίνει σε δύο εκδόσεις, hatchback & Crossover, και να χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική 48V όπως στο Cybertruck.
Επειδή με 48V είναι φθηνότερα τα οχήματα, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να ισχύει. Αυτό θα φέρει και steering by wire.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.046
Μηνύματα
2.960.363
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top