Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.713
Reaction score
138.754
Τι βιάζεσαι; Αύριο δουλειά; :)
Όχι, αλλά σίγουρα έχει απόλαυση η ταχύτητα.
Ιδίως σε τέτοιους εξαιρετικούς δρόμους.

Βέβαια το Y LR πάει μόνον μέχρι 217, αλλά πάει πολύ γρήγορα μέχρι εκεί, ακόμα και στα 210 νιώθεις άμεση και καλή "ώθηση" με το πάτημα του γκαζιού. Προφανώς έχει επαρκή ισχύ για να πιάσει πολύ υψηλότερες τελικές ταχύτητες.

Είναι εξόχως απολαυστικό να ανάβω φώτα σε προπορευόμενο Γερμανό που πάει με 185 και να τον περνάω σφαίρα! 😂😁🤪

Όση διαδρομή έκανα χθες, δεν πήγαινε κανένας πάνω από 210 πάντως. Δηλαδή, δεν χρειάστηκε να κάνω δεξιά για να με περάσει κανείς. Προφανώς κυκλοφορούν εδώ πολλά αυτοκίνητα με πολύ πολύ υψηλότερες τελικές ταχύτητες, δε το συζητάμε καν αυτό, είδα μπόλικα στο δρόμο, αλλά όλοι αυτοί πήγαιναν "χαλαρά" με 160-180, από Λαμποργκίνι μέχρι R8 και πάει λέγοντας..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.713
Reaction score
138.754
Σπάνια βλέπεις τέτοιο πράμα Ε;

1000008063.jpg


Δε ξέρω ποιο κινητήρα φορούσε, αλλά ξεκίνησε σπινιαροντας και με πολλή φασαρία, μα δεν τον έβλεπα πλέον, διότι τον πέρασα αθόρυβα στα πρώτα μέτρα στη δεξιά στροφή. 😁🤪😂
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.075
Με απλά λόγια, ήμαστε για τον π........., είμαστε.

Έτσι όπως τα είδες μέχρι σήμερα, τι λες; Η κατάσταση μας είναι πιο κοντά στην Αφρική ή στην Ευρώπη; Για να καταλάβουμε και τη απόσταση έχουμε να διανύσουμε δηλαδή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.713
Reaction score
138.754
Με απλά λόγια, ήμαστε για τον π........., είμαστε.

Έτσι όπως τα είδες μέχρι σήμερα, τι λες; Η κατάσταση μας είναι πιο κοντά στην Αφρική ή στην Ευρώπη; Για να καταλάβουμε και τη απόσταση έχουμε να διανύσουμε δηλαδή.
Είμαστε κάτι χειρότερο από Αφρική.
Για κλάματα είμαστε.
Και μεις που τα βλέπουμε από κοντά, αυτά λέμε καθημερινά, η απόσταση που μας χωρίζει με όσα βλέπουμε, είναι χαοτική.

Με Ευρώπη, δεν έχουμε ουδεμία σχέση.
Μηδέν.

Στο σημερινό μου ξενοδοχείο στη Βιέννη, χωρίς να το ξέρω, βρήκα (μη φανταστείτε τίποτα περίεργο) 4 Tesla destination chargers..

Δωρεάν η φόρτιση, εννοείται..
Βεβαίως το κλειστό πάρκινγκ, το έχω πληρώσει ήδη, 15€/ημέρα. Αλλά και ice να είχα, αυτή θα ήταν η τιμή, χωρίς δωρεάν βενζινα..

1000008267.jpg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.782
Εάν είχα Tesla, θα ήμουν παραπονεμένος προς την εταιρεία, όχι προς την Ελλάδα.
Δεν γίνεται ο πιο βόρειος ταχυφορτιστής Tesla να είναι στη Λάρισα. Το δίκτυο που έχουν αναπτύξει στην Ελλάδα είναι κωμικό συγκριτικά με τις άλλες χώρες, με αυτά που βλέπουμε εδώ, όπου σε ένα πάρκινγκ έχουν πιο πολλούς φορτιστές από όσους έχουν σε όλη την Ελλάδα.
Και δεν πουλάνε και λίγα οχήματα, εδώ και πολλούς μήνες έχουν σαρώσει.
Αλλά στις υποδομές σφυράνε αδιάφορα.
Ποια είναι η δικαιολογία τους;

Και γιατί δεν τους κράζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων, αλλά σαν τους ζήτουλες παρακαλάνε για λίγη ελεημοσύνη, φτιάξτε μερικούς κοντά μας….
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.713
Reaction score
138.754
Από τις ~140.000 Μοντελ Υ που πούλησε η Τέσλα στην Ευρώπη το 1ο εξάμηνο του '23:

1000007868.jpg


Ούτε τα 1.400 δεν είναι στην Ελλάδα, ούτε καν το 1% δεν αντιστοιχεί σε μας..

Κι όμως, μέσα σε 1 έτος που δραστηριοποιείται η Τέσλα στην Ελλάδα, έχει ήδη βάλει σε 4 σημεία superchargers στην χώρα:

1000008273.png


Και ήδη ανακοινώθηκε πως εντός του τρέχοντος έτους θα υπάρχουν φορτιστές σε Θεσσαλονίκη και Γιάννενα, κι ακολουθεί η Αλεξανδρούπολη και χαμηλά στην Πελοπόννησο, οπότε πρακτικά έκλεισε το θέμα.

Είμαστε πολύ μικρή αγορά, πολύ λίγα λεφτά, πολύ λίγα αυτοκίνητα.. Πάλι καλά να λες.
Κι αυτά που βάζει, είναι για τους Ευρωπαίους τουρίστες κυρίως..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.782
ούτε καν το 1% δεν αντιστοιχεί σε μας..
Δηλαδή έχουμε σε αντιστοιχία το 1% των φορτιστών της Ευρώπης; Σε καμία περίπτωση.
Και ειμαστε η χώρα με την στατιστικά μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων EV φέτος.
Πολύ τους ανέχεστε, εγώ θα ήμουν στα κάγκελα.
Ο σημερινός αριθμός φορτιστών στη χώρα θα έπρεπε να είναι μόνο για την Αθήνα.
Κι όμως, μέσα σε 1 έτος που δραστηριοποιείται η Τέσλα στην Ελλάδα,
Αυτό δεν ισχύει, πουλάνε αυτοκίνητα αρκετά χρόνια πριν.
22 φορτιστές σε όλη την χώρα όταν μας βαζεις φωτό που σε ένα πάρκινγκ έχουν 30; Για πολύ κράξιμο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.713
Reaction score
138.754
Τυπικά, εδώ που βρίσκομαι, έχει γύρω γύρω, σε ακτίνα έως ~100 χιλιομέτρων, 10 σταθμούς φόρτισης της Τέσλα.. 😁🤪😜🤣

1000008274.png


Γύρισα όλη την Ευρώπη, από νότια πήγα μέχρι Γιβραλτάρ, και από Πορτογαλία ανέβηκα στη βόρειο Ευρώπη, ολόβε έχει άφθονους σταθμούς φόρτισης η Τέσλα, δεν ασχολείσαι καθόλου με το θέμα της φόρτισης, δεν έχει νόημα. Γίνεται πανηγύρι από σουπερτσάρτζερς..

Ουγγαρία, έχει σε 3 σημεία στη Βουδαπέστη, και 5-6 γύρω γύρω:

1000008278.png


Μετά, στα "Βαλκάνια", δεν υπάρχει καμία αφθονία φορτιστών, απλώς έχει φτιάξει "διόδους πρόσβασης" προς την Ευρώπη, συγκεκριμένα σημεία που ενώνεις τις τελίτσες και βλέπεις πως θα "περάσεις":

1000008275.png


Εμείς, ανήκουμε στα Βαλκάνια. 🤪😁

Θα ενώσει τις "τελίτσες" για πρόσβαση μέχρι Πελοπόννησο, και προς Τουρκία.

Άλλο Ευρώπη, άλλο Βαλκάνια. Εμείς, ουγκ, Βαλκάνια. 🤣🤪😁

Όσο κι αν φωνάξουμε, σκατοΒαλκάνια είμαστε. Δεν υπάρχει ελπίς. 😜😁
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.782
Όσο κι αν φωνάξουμε, σκατοΒαλκάνια είμαστε
Είναι επιλογή της εταιρίας, και όχι των κρατών. Η εταιρία έχει κατατάξει κάποιους απο τους πελάτες της στην Β κατηγορία, συνειδητά:
Βλέπω πολύ μεγάλες αναμονές στις παραδόσεις αυτοκινήτων που έχουν έρθει στην Αθήνα λόγω έλλειψης προσωπικού-υποδομών, βλέπω ένα Model Y παρκαρισμένο στο Cosmos δήθεν pop up shop, χωρίς υπάλληλο εδώ και εβδομάδες να απαντήσει σε μια ερώτηση ή να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο να μπει κάποιος να δει, βλέπω ακόμα και αδυναμία να ανταποκριθούν στον αριθμό των τηλεφωνικών κλήσεων, πάλι λόγω έλλειψης προσωπικού.
Με λίγα λόγια, ενώ υπάρχει κίνηση από υποψήφιους πελάτες και δυνατότητα μεγάλης ανάπτυξης, η εταιρία πηγαίνει σαν χελώνα και σε προσλήψεις προσωπικού, και σε άνοιγμα νέων καταστημάτων, και σε υποδομές-ταχυφορτιστές.
Και αυτό θα το δεχθούμε έτσι αμάσητα επειδή είμαστε Βαλκάνια;
Νομίζω πως έχετε παρασυρθεί από την χαρά που σας προσφέρει το πολύ καλό αυτοκίνητο, και έχετε μετατραπεί από πελάτες σε οπαδούς.
Θα περίμενα στα διάφορα ιντερνετικά γκρουπ των ηλεκτρικών να τους κράζετε συστηματικά, και είμαι σίγουρος πως αυτό θα είχε αποτέλεσμα.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.791
Reaction score
99.416
Ούτε τα 1.400 δεν είναι στην Ελλάδα, ούτε καν το 1% δεν αντιστοιχεί σε μας..
Με το πρακτικά ανύπαρκτο δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης της Tesla στην Ελλάδα, και πολλά είναι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.782
Πάντως από τα 573 BEVs του Ιουλίου μόνο 32 ήταν Tesla. 5.6%.

18 Model Y
10 Model 3
2 Model S
Πρέπει να βλέπουμε εξάμηνα/χρονιές, γιατί κάποιες εταιρίες παραδίδουν μαζικά σε κάποιους μήνες και όχι διάσπαρτα σε όλους
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.713
Reaction score
138.754
Δεν έχει άδικο ο Νίκος Λουπάκης, και γω έχω εμπειρίες "μη φορτίσεων" στα 2 χρόνια σχέσης με το iD.3, ενώ με το Τέσλα, έως τώρα, κανένα πρόβλημα, όλα κυλάνε ρολόι.


Ενδιαφέρον πάντως έχει το γεγονός ότι στη χειρότερη περίπτωση το ποσοστό αποτυχίας έφτανε το 35% (Φλόριντα) ενώ στην καλύτερη το 12% (Κλίβελαντ).

Το δίκτυο των περίφημων Superchargers της Tesla ήταν, αναμενόμενα θα λέγαμε, το δίκτυο ταχείας φόρτισης DC με την υψηλότερη βαθμολογία 739 βαθμούς - και ήταν το μόνο δίκτυο DC που έλαβε βαθμολογία πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

Κλείνοντας, πρέπει να πούμε ότι παρόλο που δεν υπάρχει κάποια εξειδικευμένη μελέτη για την ικανοποίηση των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το σύστημα δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα, οι δυσλειτουργίες στους φορτιστές δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, όπως επίσης είναι αλήθεια ότι δεν είναι για όλους το ίδιο εύκολο να εξοικειωθούν με τη χρήση από τη μια των ίδιων των φορτιστών και από την άλλη των εφαρμογών που απαιτούνται για τη λειτουργία τους.


ΥΓ.
Με λίγα λόγια, ενώ υπάρχει κίνηση από υποψήφιους πελάτες και δυνατότητα μεγάλης ανάπτυξης, η εταιρία πηγαίνει σαν χελώνα και σε προσλήψεις προσωπικού, και σε άνοιγμα νέων καταστημάτων, και σε υποδομές-ταχυφορτιστές.
Και αυτό θα το δεχθούμε έτσι αμάσητα επειδή είμαστε Βαλκάνια;
Νομίζω πως έχετε παρασυρθεί από την χαρά που σας προσφέρει το πολύ καλό αυτοκίνητο, και έχετε μετατραπεί από πελάτες σε οπαδούς.
Όχι, κάνεις λάθος.

Από την fb ομάδα των Tesla owners με ενέργειες του προέδρου (Γιώργος Καρακατσάνης) έχει ιδρυθεί σύλλογος Tesla owners, με καταστατικό, ΔΣ, κλπ, που οργανώνει δράσεις και πρωτοβουλίες για διάφορα θέματα, εκπτώσεις σε ασφαλιστικές, εκδηλώσεις έως ταξίδια στο Berlin Gigafactory, και βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την ηγεσία της Tesla Ελλάδας, μεταφέρει προβληματισμούς και αιτήματα, και τέλος πάντων υπάρχει στενή επαφή με τον βασικό ιδιοκτήτη της Τέσλα Ελλάδας, τον Λάϊο.

Αυτός βέβαια, από ότι έχω καταλάβει, κινείται μάλλον αργά σε πολλά θέματα. Ωστόσο, ήρθε ο ίδιος στην έκθεση στο Cosmos στη Θεσσαλονίκη, και διαβεβαίωσε για την άμεση πρόσληψη προσωπικού, την ενοικίαση χώρου για Tesla service και αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη, για 12 φορτιστές, και για διάφορα άλλα θέματα.

Επιχειρηματίας είναι ο άνθρωπος, και βλέπει έσοδα έξοδα. Ως τώρα είχε ~100 χιλιάρικα το μήνα έξοδα από το ρεύμα των δωρεάν φορτιστών, και λόγω κάποιων λεπτομερειών της ισχύουσας νομοθεσίας δεν μπορούσε να ξεκινήσει χρέωση...

Τώρα για τις νέες θέσεις φόρτισης, έχει κι αυτός μια θέση "ισχύος" στις αποφάσεις, αλλά πολλά πράγματα ξεκινούν και σταματούν από την μαμά Τέσλα, η οποία παράγει φορτιστές νύχτα μέρα, ασταμάτητα, και έχει τις δικές της προτεραιότητες..

Στο δια ταύτα: αν νομίζεις πως δε τους κράζουμε, κάνεις λάθος. Πέφτει πολύ κράξιμο και οι απαιτήσεις είναι πολλές.

Όλοι μας, έχουμε μια βασική αρχή σε αυτόν τον διάλογο: όταν δίνεις τόσα λεφτά για ΙΧ, ιδίως στην Ελλάδα, θα πρέπει να νιώθεις ότι σε εξυπηρετούν σε βαθμό κακουργήματος..
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.075
Ναι, για να χρεώσεις ενέργεια πρέπει πρώτα να πάρεις άδεια παρόχου.

Solar charge. Το κάνεις και αλλιώς βέβαια, με third party apps & components.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.140
Μηνύματα
2.963.143
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top