alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.142
- Reaction score
- 31.073
σίγουρα η Τέσλα είναι μπροστά στο συγκεκριμένο τομέα,Με άλλης μάρκας EV, ούτε για αστείο δε θα ξεκινούσα κάτι τέτοιο.
Με το iD.3 πέρσι το καλοκαίρι, ήθελα πολύ να πάω έστω Ιταλία. Πέραν της πολύ μικρότερης αυτονομίας, αλλά και της πολύ πιο αργής φόρτισης, με απογοήτευσε εντελώς η πολυπλοκότητα των επιλογών των παρόχων φόρτισης στο εξωτερικό, αλλά και ο μικρός αριθμός φορτιστών σε κάθε μέρος, και η χαμηλή ισχύς φόρτισης πολλών από αυτούς. Έχουν και μπόλικα αρνητικά σχόλια στο plugshare, οι βλάβες δεν είναι καθόλου σπάνιες...
Για να το επιτύχω το μικρό ταξίδι μέχρι Ιταλία, αφού μίλησα και με 2 φίλους ηλεκτροκίνητους που πήγαν εκεί, θα έπρεπε να γεμίσω με ένα σωρό apps, να κάνω εγγραφές και να παίρνω κάρτες και και και, όχι φίλε μου, όχι. Δεν αντέχω τέτοια ταλαιπωρία. Δοκίμασα σε ένα να κάνω εγγραφή, και μετά από 1 ώρα ταλαιπωρίας ήμουν έτοιμος να σπάσω το κινητό από τα νεύρα. Δεν το'χω.
Άλλος μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά.
Εγώ δεν.
Δεν την αντέχω τόση ταλαιπωρία.
Μόνον με Τέσλα θα έβγαινα για τέτοιο ταξίδι, το πήρα απόφαση, και περίμενα να μου έρθει.
Ειλικρινά όμως, μηδέν ταλαιπωρία.
Έτσι, ναι. Και Κίνα πάω οδικώς.
Το we charge είχε πραγματικά καλές τιμές μέχρι που κάποια στιγμή καταργηθηκαν τα προγράμματα που είχαν κ στη θέση τους παρουσίασαν κάτι ληστρικά που τα έχουν κρατήσει ακομη.σίγουρα η Τέσλα είναι μπροστά στο συγκεκριμένο τομέα,
αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά για τους άλλους,
πχ με VW μπορείς να χρησιμοποιήσεις το We Charge που έχει ένα εκτεταμένο δίκτυο συμβατών φορτιστών (τουλάχιστον σε όλη τη δυτική Ευρώπη) από χαμηλές σχετικά τιμές πχ Ionity ειδικά αν κάνεις εγγραφή σε ένα plan πχ 3 μηνών
ανάλογα υπάρχουν και σε άλλες εταιρείες
σίγουρα με Τέσλα έχεις χαμηλότερες τιμές ρεύματος σήμερα,
στα 3000 χλμ μπορεί να σου βγει 100 ή 150 ευρώ παραπάνω, δεν είναι deal breaker
αλλά και με άλλες εταιρίες υπάρχουν λύσεις για να μην χρησιμοποιείς καμιά δεκαριά εφαρμογές.
Επίσης στο σύνολο σχεδόν της κεντρικής Ευρώπης (και σε μικρότερο βαθμό σε άλλες περιοχές της Ευρώπης) μπορείς να χρησιμοποιήσεις συμπληρωματικά αν χρειαστεί το εκτεταμένο δίκτυο της τέσλα,
εντάξει χρειάζεσαι την εφαρμογή της στο κινητό
ξαναλέω, με τέσλα είναι πιο εύκολο και φθηνό,
αλλά και με άλλα EV μπορείς να γυρίσεις την Ευρώπη* χωρίς να χρειάζεσαι ένα σωρό κάρτες και εφαρμογές για κάθε χώρα χωριστά
*τα πράματα είναι πιο δύσκολα Ανατολικά (και εμείς εδώ ανήκουμε)
συμφωνώ για τις ληστρικές τιμές,Το we charge είχε πραγματικά καλές τιμές μέχρι που κάποια στιγμή καταργηθηκαν τα προγράμματα που είχαν κ στη θέση τους παρουσίασαν κάτι ληστρικά που τα έχουν κρατήσει ακομη.
Καλά οι εντυπώσεις του ταξιδιού με Tesla είναι drooling φάση. Εγώ γεμίσει σάλια το πληκτρολόγιο όση ώρα διαβάζω.
Όπως αρέσκομαι να λέω, όλοι στο τέλος θα καταλήξουμε με ένα τεσλα.
Περιμένω πως κ πως τη παρουσίαση ενός μικρότερου τεσλα στο segment του iD3 που έχω, ώστε να κάνω τη μετάβαση.
Πιστευω να μην έχω φτάσει τα 90 έτη ηλικίας μέχρι τότε.
Γιατί έτσι θέλω ρε, τι θες τώρα;και γιατί έπιασες 2 θέσεις πανάθεμά σε;
Παρόλο το φαϊ, το δέντρο που μπαίνει μέσα στο χώρο του πάρκινγκ, εγώ τον είδα. Εσύ έλα και μπες με όπισθεν, και μετά κατέβα να δεις τι έκανες.με την όπισθεν ναουμ, αλλά βέβαια με τόσο φαί που να σκεφτείς πχια...
Έχει συζητηθεί. Από εδώ και κάτω.Αυτό ισχύει άραγε; Εμπειρικά το έχει διαπιστώσει κάποιος από τους κατόχους εδώ;
https://www.youtube.com/shorts/CiNPbMWzq0I?feature=share