Tesla


Μηνύματα
1.300
Reaction score
1.947
Με άλλης μάρκας EV, ούτε για αστείο δε θα ξεκινούσα κάτι τέτοιο.

Με το iD.3 πέρσι το καλοκαίρι, ήθελα πολύ να πάω έστω Ιταλία. Πέραν της πολύ μικρότερης αυτονομίας, αλλά και της πολύ πιο αργής φόρτισης, με απογοήτευσε εντελώς η πολυπλοκότητα των επιλογών των παρόχων φόρτισης στο εξωτερικό, αλλά και ο μικρός αριθμός φορτιστών σε κάθε μέρος, και η χαμηλή ισχύς φόρτισης πολλών από αυτούς. Έχουν και μπόλικα αρνητικά σχόλια στο plugshare, οι βλάβες δεν είναι καθόλου σπάνιες...

Για να το επιτύχω το μικρό ταξίδι μέχρι Ιταλία, αφού μίλησα και με 2 φίλους ηλεκτροκίνητους που πήγαν εκεί, θα έπρεπε να γεμίσω με ένα σωρό apps, να κάνω εγγραφές και να παίρνω κάρτες και και και, όχι φίλε μου, όχι. Δεν αντέχω τέτοια ταλαιπωρία. Δοκίμασα σε ένα να κάνω εγγραφή, και μετά από 1 ώρα ταλαιπωρίας ήμουν έτοιμος να σπάσω το κινητό από τα νεύρα. Δεν το'χω.

Άλλος μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά.
Εγώ δεν.

Δεν την αντέχω τόση ταλαιπωρία.

Μόνον με Τέσλα θα έβγαινα για τέτοιο ταξίδι, το πήρα απόφαση, και περίμενα να μου έρθει.

Ειλικρινά όμως, μηδέν ταλαιπωρία.
Έτσι, ναι. Και Κίνα πάω οδικώς.
σίγουρα η Τέσλα είναι μπροστά στο συγκεκριμένο τομέα,
αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά για τους άλλους,

πχ με VW μπορείς να χρησιμοποιήσεις το We Charge που έχει ένα εκτεταμένο δίκτυο συμβατών φορτιστών (τουλάχιστον σε όλη τη δυτική Ευρώπη) από χαμηλές σχετικά τιμές πχ Ionity ειδικά αν κάνεις εγγραφή σε ένα plan πχ 3 μηνών
ανάλογα υπάρχουν και σε άλλες εταιρείες

σίγουρα με Τέσλα έχεις χαμηλότερες τιμές ρεύματος σήμερα,
στα 3000 χλμ μπορεί να σου βγει 100 ή 150 ευρώ παραπάνω, δεν είναι deal breaker
αλλά και με άλλες εταιρίες υπάρχουν λύσεις για να μην χρησιμοποιείς καμιά δεκαριά εφαρμογές.

Επίσης στο σύνολο σχεδόν της κεντρικής Ευρώπης (και σε μικρότερο βαθμό σε άλλες περιοχές της Ευρώπης) μπορείς να χρησιμοποιήσεις συμπληρωματικά αν χρειαστεί το εκτεταμένο δίκτυο της τέσλα,
εντάξει χρειάζεσαι την εφαρμογή της στο κινητό


ξαναλέω, με τέσλα είναι πιο εύκολο και φθηνό,
αλλά και με άλλα EV μπορείς να γυρίσεις την Ευρώπη* χωρίς να χρειάζεσαι ένα σωρό κάρτες και εφαρμογές για κάθε χώρα χωριστά

*τα πράματα είναι πιο δύσκολα Ανατολικά (και εμείς εδώ ανήκουμε)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.075
Γνωστός με BMW i3 μου έχει πει πως βάζεις OBD2 reader στο όχημα, και μέσω της εφαρμογής electrified που είναι στα BMW συνδέεις το αμάξι με το ΑΒRP και πλέον το ABRP έχει όλα τα δεδομένα του οχήματος όπως πραγματική ταχύτητα, ποσοστά μπαταρίας και άλλα, και υπολογίζει πολύ καλύτερα τις διαδρομές και τις αναγκαίες φορτίσεις.
Επίσης, στην Premium έκδοση του ABRP, μπορείς να έχεις online πληροφορίες για κυκλοφοριακές συνθήκες και μετεωρολογικά δεδομένα, που σε αρκετές περιπτώσεις με ακραίες θερμοκρασίες, έντονη υγρασία, βροχόπτωση, κλπ. μπορεί να παίξουν σημαντικό ρόλο στους υπολογισμούς.

Τρόποι υπάρχουν, και από το 2025 που όλοι οι φορτιστές θα έχουν και κάρτα (POS), τέλος τα Apps.
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
σίγουρα η Τέσλα είναι μπροστά στο συγκεκριμένο τομέα,
αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά για τους άλλους,

πχ με VW μπορείς να χρησιμοποιήσεις το We Charge που έχει ένα εκτεταμένο δίκτυο συμβατών φορτιστών (τουλάχιστον σε όλη τη δυτική Ευρώπη) από χαμηλές σχετικά τιμές πχ Ionity ειδικά αν κάνεις εγγραφή σε ένα plan πχ 3 μηνών
ανάλογα υπάρχουν και σε άλλες εταιρείες

σίγουρα με Τέσλα έχεις χαμηλότερες τιμές ρεύματος σήμερα,
στα 3000 χλμ μπορεί να σου βγει 100 ή 150 ευρώ παραπάνω, δεν είναι deal breaker
αλλά και με άλλες εταιρίες υπάρχουν λύσεις για να μην χρησιμοποιείς καμιά δεκαριά εφαρμογές.

Επίσης στο σύνολο σχεδόν της κεντρικής Ευρώπης (και σε μικρότερο βαθμό σε άλλες περιοχές της Ευρώπης) μπορείς να χρησιμοποιήσεις συμπληρωματικά αν χρειαστεί το εκτεταμένο δίκτυο της τέσλα,
εντάξει χρειάζεσαι την εφαρμογή της στο κινητό


ξαναλέω, με τέσλα είναι πιο εύκολο και φθηνό,
αλλά και με άλλα EV μπορείς να γυρίσεις την Ευρώπη* χωρίς να χρειάζεσαι ένα σωρό κάρτες και εφαρμογές για κάθε χώρα χωριστά

*τα πράματα είναι πιο δύσκολα Ανατολικά (και εμείς εδώ ανήκουμε)
Το we charge είχε πραγματικά καλές τιμές μέχρι που κάποια στιγμή καταργηθηκαν τα προγράμματα που είχαν κ στη θέση τους παρουσίασαν κάτι ληστρικά που τα έχουν κρατήσει ακομη.

Καλά οι εντυπώσεις του ταξιδιού με Tesla είναι drooling φάση. Εγώ γεμίσει σάλια το πληκτρολόγιο όση ώρα διαβάζω.
Όπως αρέσκομαι να λέω, όλοι στο τέλος θα καταλήξουμε με ένα τεσλα.
Περιμένω πως κ πως τη παρουσίαση ενός μικρότερου τεσλα στο segment του iD3 που έχω, ώστε να κάνω τη μετάβαση.
Πιστευω να μην έχω φτάσει τα 90 έτη ηλικίας μέχρι τότε.
 

Μηνύματα
1.300
Reaction score
1.947
Το we charge είχε πραγματικά καλές τιμές μέχρι που κάποια στιγμή καταργηθηκαν τα προγράμματα που είχαν κ στη θέση τους παρουσίασαν κάτι ληστρικά που τα έχουν κρατήσει ακομη.

Καλά οι εντυπώσεις του ταξιδιού με Tesla είναι drooling φάση. Εγώ γεμίσει σάλια το πληκτρολόγιο όση ώρα διαβάζω.
Όπως αρέσκομαι να λέω, όλοι στο τέλος θα καταλήξουμε με ένα τεσλα.
Περιμένω πως κ πως τη παρουσίαση ενός μικρότερου τεσλα στο segment του iD3 που έχω, ώστε να κάνω τη μετάβαση.
Πιστευω να μην έχω φτάσει τα 90 έτη ηλικίας μέχρι τότε.
συμφωνώ για τις ληστρικές τιμές,

αλλά άμα ήταν να πάω Ευρώπη θα έκανα εγγραφή στο plan των 15 ευρώ / μήνα για ένα τρίμηνο
και πηγαίνοντας
κατά προτίμηση σε ionity με 0,50/ΚWh
και επίσης κατά προτίμηση σε Tesla superchargers όπου είναι ανοιχτοί (σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης σχεδόν όλοι και αλλού λιγότεροι ή καθόλου όπως Ελλάδα) πληρώνοντας κάτι παραπάνω από ότι οι κάτοχοι Τέσλα,
θα έβγαινε ένα ποσό παραπάνω, υπολόγισα πολύ χοντρικά 100 ευρώ για κάθε 3000 χλμ,
θα ήταν ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνολικού κόστους του ταξιδιού
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Σταμάτησα σε εξαιρετικά ξενοδοχεία για να φορτίσω, γιατί αυτά τα εξαιρετικά ξενοδοχεία, είχαν έξυπνο ξενοδόχο που έβαλε Τέσλα σουπερτσάρτζερς στον αύλειο χώρο του.

Έφαγα εξαιρετικά φαγητά σε πολλά από αυτά.

Τώρα, μένω σε ένα από αυτά. ❤❤❤

Χθες βράδυ, με το που έφτασα, το κάρφωσα για φόρτιση μέχρι να κάνουμε check in και να τσιμπήσουμε ένα ταρτάρ, αλλά δε προλάβαμε να τσιμπήσουμε (story of my life) και χρειάστηκε να το μετακινήσω γιατί γέμισε:

1000007541.jpg


Σήμερα το πρωί, βλέπω τεσλάκια να μπαινοβγαίνουν:

1000007547.jpg


💋💋💋💋

Χθες πήγα σε ένα εμπορικό κέντρο, όπου είχε το μεγαλύτερο καρεφουρ που έχω δει στη ζωή μου, μιλάμε για ένα τέρας, ατελείωτο, μέχρι κει που βλέπει το μάτι σου, μαγαζί ένθεν κι ενθεν:

1000007514.jpg


Απ'εξω είχε 3 διπλούς φορτιστές, οι 2 ήταν 300-αρηδες παρακαλώ, κι ο ένας 150-αρης, σύνολο 6 θέσεις φόρτισης:

1000007515.jpg


Με κάρτα καρεφουρ, η 1η ώρα φόρτισης, ΔΩΡΕΑΝ.

Σε 1 ώρα σε τέτοιο φορτιστή, έχουν φορτίσει και φορτηγά. 😁🤪😂

Λιγοοο παραδίπλα, είχε 20 Τέσλα SC 😁

1000007512.jpg


Πήρα καμιά 15-αρια μπουκάλια κρασί (βρίσκεστε στο Μπορντώ, την πόλη του κρασιού) κι έφυγα φορτισμένος. 😎

Τεσλα. Τέλος. Τα καλύτερα ταρτάρ. 😜

1000007539.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.075
Η Tesla ανέβασε τις πρώτες αγγελίας στην Αγγλία για τεχνικούς data centers, καθώς ετοιμάζει το πρώτο της, και πρώτο στο είδος του (όπως λέει) data center.

Με τα οχήματα και τα δεδομένα μόνο να αυξάνονται, δεν θα είναι καθόλου περίεργο να βάλει συνδρομή στους κατόχους Tesla. Ένα δεκάρικο το μήνα για παράδειγμα.

Η άλλη περίπτωση είναι να συνδυαστεί και βάση δεδομένων του ξίτερ. 😎
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
και γιατί έπιασες 2 θέσεις πανάθεμά σε;
Γιατί έτσι θέλω ρε, τι θες τώρα; 😁😂🤪😜

Δε βλέπς; άμα το έβαζα τέρμα αριστερά, δεν άνοιγε η πόρτα μου, τα φυτά έχουν μπει στον χώρο του πάρκινγκ, άρα μια θέση εκεί έχει καταργηθεί..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
με την όπισθεν ναουμ, αλλά βέβαια με τόσο φαί που να σκεφτείς πχια...
Παρόλο το φαϊ, το δέντρο που μπαίνει μέσα στο χώρο του πάρκινγκ, εγώ τον είδα. Εσύ έλα και μπες με όπισθεν, και μετά κατέβα να δεις τι έκανες. 😜🤪😂😁

Μια ακόμα φωτογραφία από το παράθυρο του δωματίου στο ξενοδοχείο μας:

1000007553.jpg


Και μια, από το εστιατόριο του ξενοδοχείου, για το φαϊ που λες:

1000007540.jpg


Αυτό στο κέντρο, είναι κρέας. Καρπατσιο. 🤪
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
1000007563.jpg


Από πάρκινγκ, σε Parking..

1000007568.jpg


Parking χωρίς φορτιστές, δεν εχ.

Έτσι είναι όλες οι θέσεις οι ακριανές, με τοίχο.
Έχουν φορτιστές.
1250 θέσεις ελεύθερες. 😂😁🤪😜
1250 πάρκινγκ στην πόλη (λίγα λέω) 😁😂😁🤪
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
ΧΑ! Κοιτάξτε τι φορτίζει στους Τέσλα σουπερτσάρτζερς:

1000007680.jpg


1000007681.jpg


Ανοιχτοί είναι κι αυτοί, σε όλα τα EV!
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Το Tesla Model S Plaid είναι με διαφορά το ταχύτερο όχημα από τα τρία, αλλά καταφέρνει να ταξιδεύει πιο γρήγορα από όλα. Αυτό οφείλεται κυρίως στο αξιόπιστο δίκτυο Supercharger της εταιρίας, αλλά και στα περισσότερα ρίσκα που μπορεί να πάρει ο οδηγός του, χάρη στις ακριβέστατες προβλέψεις για την υπολειπόμενη αυτονομία και το ποσοστό φόρτισης με το οποίο θα φτάσει στον προορισμό.

Άλλο συμπέρασμα είναι ότι μια τεράστια μπαταρία και μια χορταστική θεωρητική αυτονομία δεν εξασφαλίζει το πλεονέκτημα στην πραγματική ζωή.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.712
Reaction score
138.753
Εντάξει, βρήκα δρόμο να είναι νόμιμο, κι έμεινα πάνω από 200 σερί ολόβε συνεχώς και αδιαλείπτως. 🤞

1000008056.jpg


Καλή φάση. Φεύγουν αέρα πατέρα τα χιλιόμετρα!👍

Εξαιρετική η συμπεριφορά του Υ στις ταχύτητες αυτές, κι όταν χρειάστηκε να πατήσω λίγο φρένο γιατί κάποιο τομάρι χώθηκε μπροστά μου για να περάσει κάποιον, η γυναίκα μου είπε χαρακτηριστικά: "άγκυρα" ⚓ ρίχνει το Τέσλα, Ε; Δε "φρενάρει" απλώς.. ❤❤❤

Η κατανάλωση συνολικά στον γερμανικό αυτοκινητόδρομο ήταν στις 22,1 kWh/100km, πολύ λογική! 👊

Βεβαίως είχε κομμάτια με όριο 80 και 100 και 120, που το τηρούσαν όλοι ανεξαιρέτως. 😎
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.139
Μηνύματα
2.963.137
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top