Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.798
Reaction score
30.712
Και τι μας ενδιαφέρουν οι ξένοι; Λύσαμε τα δικά μας θέματα και πιάσαμε των ξένων;

Μου θυμίζει τους Superchargers στο Μοναστηράκι. Έρχονται οι ξένοι λένε και θα θέλουν φορτιστή. Γεμίσαμε ξένους με Tesla και δεν έχουν που να φορτίσουν, κέντρο Αθήνα.

:roflmao:

Θα βάλω και εγώ υποψήφια θέση ταχυφορτιστών δίπλα στο σπίτι μου. Ποτέ δεν ξέρεις :biggrin:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.798
Reaction score
30.712
είναι διαφορετικό πράμα ο 100-ρης non Tesla με τον 250-αρη Τέσλα (και preconditioning πακέτο).
Να ανοίξουν το precondition και για τους υπόλοιπους φορτιστές. Όχι απλά να τους βλέπουν μόνο. Μισές δουλειές. 🙃
 


Μηνύματα
1.265
Reaction score
1.899
Άμα σου'ρθει ένα απόγευμα (όπως εμένα) να σου'ρθει ξαφνικά η επιθυμία να πας Νικήτη για να φας στον Αρσανά κάνα ωραίο ωμό, κι είναι το αυτοκίνητο στο 25%, κάνεις 5 λεπτά στάση σε σουπερτσάρτζερς κι έφυγες.

Για κάθε φορά που θα τύχει μια μεγαλούτσικη διαδρομή κι είναι χαμηλά οι μπαταρίες, είναι χρήσιμοι οι ταχυφορτιστές για τους Σαλονικιούς, ειδάλλως σπίτι μου σπιτάκι μου.

Στη Θεσσαλονίκη έχει 100-αρηδες, εντάξει, αλλά είναι διαφορετικό πράμα ο 100-ρης non Tesla με τον 250-αρη Τέσλα (και preconditioning πακέτο).
η διαφορά 100άρη με 200άρη ακούγεται μεγάλη, αλλά συνήθως είναι χωρίς σημασία

στην παραπάνω περίπτωση αν έχει κάποιος 3 LR και είναι στο 25%

με 200άρη φορτιστή θα πάει στο 50% σε 8.5 λεπτά και θα πάρει 18,7 KWh
με 100άρη φορτιστή σε 8.5 λεπτά θα πάρει 14,2 KWh ή αν πρέπει να πα΄ρει 18,7 KWh θα πρέπει να κάτσει 11,2 λεπτά

δηλαδή η διαφορά ανάμεσα σε 100άρη και 200άρη φορτιστή για να πάει από το 25% στο 50% είναι ή 3 λεπτά της ώρας ή 4,5 Kwh (ή το ένα ή το άλλο)

πάνω από το 50% η ταχύτητα φόρτισης είναι κάτω από 100 KW δηλαδή η ίδια

άμα δεν έχει το LR αλλά το standard οι διαφορές είναι ακόμη μικρότερες,
και πιθανότατα και στις δύτο περιπτώσεις υπερκαλύπτονται από το να πάει μέχρι Supercharger ή στο κοντινότερο 100άρη
 



Μηνύματα
22.235
Reaction score
16.270


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.223
Reaction score
137.803
Λάστιχα; :lolsign: :p
Ακόμα τα μαμά έχω, έβγαλαν 2 σαιζόν καλοκαιριού, τώρα έβαλα για δεύτερη φορά το χειμερινό σετ ζαντολαστιχα.

Τα μαμά καλοκαιρινά θα βγάλουν σίγουρα άλλη μια σαιζόν.

Άλλη ερώτηση, έλα, τώρα που γυρίζει. 🤣😁🤪
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.798
Reaction score
30.712
Και πόσο πάει το ηλεκτρικό μαλλί γι αυτό; Δεν είδα τιμή σε ένα άρθρο που βρήκα....

65k-85k.
 


Μηνύματα
22.235
Reaction score
16.270
Ακόμα τα μαμά έχω, έβγαλαν 2 σαιζόν καλοκαιριού, τώρα έβαλα για δεύτερη φορά το χειμερινό σετ ζαντολαστιχα.

Τα μαμά καλοκαιρινά θα βγάλουν σίγουρα άλλη μια σαιζόν.

Άλλη ερώτηση, έλα, τώρα που γυρίζει. 🤣😁🤪
Λάδια πότε αλλάζεις;







...στην φριτέζα! :roflmao: :gamer: :lolsign:
 

Μηνύματα
163
Reaction score
133
Σιλάνς σιλ βου πλέ.
Σε λ' οτομομπίλ ντυ πρεζιντάν ντε λα ρrεπουμπλίκ φρανσέζ
Βιβ λά φρrάνς!

///
Πω ρε σε σκοτώνει να γράφεις γαλλικά με ελληνικούς χαρακτήρες :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.223
Reaction score
137.803
η διαφορά 100άρη με 200άρη ακούγεται μεγάλη, αλλά συνήθως είναι χωρίς σημασία

στην παραπάνω περίπτωση αν έχει κάποιος 3 LR και είναι στο 25%

με 200άρη φορτιστή θα πάει στο 50% σε 8.5 λεπτά και θα πάρει 18,7 KWh
με 100άρη φορτιστή σε 8.5 λεπτά θα πάρει 14,2 KWh ή αν πρέπει να πα΄ρει 18,7 KWh θα πρέπει να κάτσει 11,2 λεπτά

δηλαδή η διαφορά ανάμεσα σε 100άρη και 200άρη φορτιστή για να πάει από το 25% στο 50% είναι ή 3 λεπτά της ώρας ή 4,5 Kwh (ή το ένα ή το άλλο)

πάνω από το 50% η ταχύτητα φόρτισης είναι κάτω από 100 KW δηλαδή η ίδια

άμα δεν έχει το LR αλλά το standard οι διαφορές είναι ακόμη μικρότερες,
και πιθανότατα και στις δύτο περιπτώσεις υπερκαλύπτονται από το να πάει μέχρι Supercharger ή στο κοντινότερο 100άρη
Σωστοί φαίνονται οι υπολογισμοί σου. 👍

Ωστόσο, τα πράγματα είναι απλά:

1. Όσο λιγότεροι έχετε EV, τόσο μικρότερες οι πιθανότητες να υπάρξει περίπτωση αναμονής φόρτισης σε ταχυφορτιστές στο εθνικό οδικό δίκτυο, ή αν τύχει, μέσα στην πόλη.

Άρα, όλους τους κατόχους EV, τους συμφέρει να κυκλοφορούν όσο το δυνατόν λιγότερα EV στους δρόμους. Βασική αρχή.

2. Όσο λιγότερα Τέσλα κυκλοφορούν, τόσο
μικρότερες οι πιθανότητες να υπάρξει περίπτωση αναμονής φόρτισης ενός τεσλακια σε ταχυφορτιστές (και σουπερτσάρτζερς) στο εθνικό οδικό δίκτυο ή μέσα σε οποιαδήποτε πόλη.

Άρα, όλους τους κατόχους Τέσλα, τους συμφέρει να κυκλοφορούν όσο το δυνατόν λιγότερα EV και όσο το δυνατόν λιγότερα Τέσλα στους δρόμους. Βασική αρχή.

3. Ο κάτοχος Τέσλα, επιθυμεί να σταματάει (εάν είναι εφικτό) αποκλειστικά και μόνον σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς.
Για πάρα πολλούς λόγους, και η ταχύτητα φόρτισης είναι ένας από αυτούς.

Ναι, μικρή θα είναι η διαφορά του 250-αρη σουπερτσάρτζερ από ένα 100-αρη ή 120-αρη ταχυφορτιστη, αλλά είναι υπαρκτή, άσε την ευκολία του plug and charge, αλλά βάλε και το preconditioning στους λόγους, και ότι ξεκινάει από χαμηλά με 250+ kWh (έχω ανεβάσει ανάλογες φωτογραφίες).

Προσωπικά, κατέβηκα το καλοκαίρι τέρμα κάτω Πελοπόννησο, και μόνο 2 στάσεις σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς έκανα (Αταλάντη και Ψαθόπυργο). Δεν θέλω ούτε για πλάκα να σταματάω σε άλλους.

Θυμάμαι τέλος καλοκαιριού που πήγα Κέρκυρα για να φάω στου Μποτρίνι, στη διαδρομή Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα έκανα μια στάση φόρτισης στα Γιάννενα, όχι γιατί μου ήταν αναγκαίο, αλλά γιατί είχα άφθονο χρόνο στη διάθεσή μου, και λέω ας ρίξω μια φόρτιση εδώ στο δρόμο, ώστε να μη χρειαστεί φόρτιση στο νησί, να μη τρέχω στα σουπερμάρκετ για ΔΕΗ μπλου.

Το λοιπόν, μετά από ένα τέταρτο ταλαιπωρίας και τηλέφωνο στη ΔΕΗ μπλου, ενημερώθηκα πως έχει βλάβη ο ταχυφορτιστης στου Καψιόχα, και αν θέλω να χρησιμοποιήσω τον 11-ρη. Ούτε για πλάκα τον 11-ρη δε πρόκειται να χρησιμοποιήσω στο δρόμο μου. Έφυγα φυσικά, με 40 λεπτά καθυστέρηση στη διαδρομή μου, εννοείται ότι μια χαρά έφτασα Ηγουμενίτσα (έχω Τέσλα, μη ξεχνιέστε) και αναγκαστικά φόρτισα στο νησί μια φορά, όπου έχασα χρόνο σε ένα σουπερμάρκετ απ'έξω, μέχρι να καταλάβω ότι κι εκεί δε δούλευε ο ΔΕΗ μπλου ταχυφορτιστής, για να πάω σε άλλο σουπερμάρκετ που δούλευε.

Σκέτη ταλαιπώρια.

Τέσλα ρε, μόνο Τέσλα.

Και σεις που θα κυκλοφορείτε με EV στο εθνικό οδικό δίκτυο, ασχέτως μάρκας EV, θα παρακαλάτε το Έλον να σας δίνει ρεύμα άμα θέλετε να φτάσετε σίγουρα στον προορισμό σας. Να σας δω σε στάση στα Γιάννενα και να μη δουλεύει (όπως έτυχε σε μένα όχι μόνο μια φορά) ο ΔΕΗ μπλου. Να σας δω τι θα κάνετε.

Άμα είναι ανοιχτοί σε όλους οι Τέσλα εκεί δίπλα, θα πάτε να φορτίσετε σε Τέσλα, ή επειδή ο Έλον είναι αγκαλιά με τον Τραμπ θα κουμπώσετε στον 11-ρη για κάνα τριωράκι; 😜😁🤪🤣



ΥΓ. Το καλοκαίρι που πήγαινα Ηγουμενίτσα, αν δεν είχα Τέσλα και ήταν άκρως αναγκαία η φόρτιση στα Γιάννενα, μια χαρά θα έχανα το πλοίο. Μην παίρνετε Τέσλα εσείς, πάρτε γερμανικό, να γελάμε μέχρι να σβήσει ο ήλιος. 😜🤪🤪😁


Τεσλα ρε. Μόνο Τέσλα.

Έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα, τα έχω δει όλα, ξέρω τι σας λέω. Τέσλα, και πάλι Τέσλα.

Και αγκαλιά με τον Τραμπ να είναι όλη μέρα ο Έλον, και μουστάκι σα του Χίτλερ να αφήσει, εγώ Τέσλα και μόνον Τέσλα, θέλω να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, να δουλεύει, να μπορώ να πάω όπου θέλω σε όλη την Ευρώπη όποτε θέλω. Ο άλλος, ας πα να πάρει γερμανικό, κινέζικο, γαλλικό, Γιαπωνέζικο, ότι τραβάει η ψυχούλα του, θα το πληρώσει στην πορεία, θα βρεθεί να ψάχνει 50-ρηδες και 11-ρηδες, με app και κάρτες. 😁😜🤪🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
22.235
Reaction score
16.270
Σιλάνς σιλ βου πλέ.
Σε λ' οτομομπίλ ντυ πρεζιντάν ντε λα ρrεπουμπλίκ φρανσέζ
Βιβ λά φρrάνς!

///
Πω ρε σε σκοτώνει να γράφεις γαλλικά με ελληνικούς χαρακτήρες :D
Κελ ονέρ ντε παρταζέ αβέκ νου λε πτι σεκρέ ντε πρεζιντάν ντε λα ρεπουμπλίκ! :roflmao: :geek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.798
Reaction score
30.712
Με την έλευση των RFID πληρωμών στους φορτιστές (που συμβαίνει ήδη σε χώρες του εξωτερικού) το plug & change δεν θα έχει και τόσο μεγάλο πλεονέκτημα. Απλά το ένα θα χρειάζεται κάρτα το άλλο όχι.

Οπότε και Tesla να μην έχεις στα παπάκια σου καθώς οι υπόλοιποι φορτιστές είναι πολύ περισσότεροι και ένα όχημα με Android Automotive θα κάνει ακριβώς τα ίδια με το Tesla.

Ειδικά στην Ελλάδα δεν το συζητάμε καν.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.816
Μηνύματα
2.952.839
Members
38.242
Νεότερο μέλος
ldrossos
Top