Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.283
Για φαΐ πήγες Αταλάντη;
Αθήνα πήγα.

1000015000.jpg


:party: :party: :party:

Τμήμα της επιστροφής, το μεταξύ Λάρισας και Πλαγιαρίου (εκεί μου ξέφυγε λίγο, βασικά δεν ξεπερνούσα τα 135):

1000015011.png


Μέση ταχύτητα 106.

Συμπλήρωσα 1.150 χλμ σήμερα.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.884
H Ισμήνη Φαμπιάτου μετά την συνύπαρξη με το πρώτο της Tesla δηλώνει .... groupie!

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.283
Με το polestar δε θα έφτανες Αταλάντη, πιο πριν τι έχει;
Δε ξέρω τι γίνεται αλλού κι ούτε μ'ενδιαφέρει, ξέρω ότι Αταλάντη μόλις βγω και πιάσω το βύσμα, ανοίγει μόνο του ένα καπάκι στο πίσω φτερό του αυτοκινήτου, που με παρακαλάει να το χώσω, και μόλις το μπήξω βαθειά και αποφασιστικά, μου δείχνει δγιακοσαφεύγα στο κοντέρ σε ντετέ, κι ανεβαίνουν νερό τα ποσοστά της μπαταρίας.

1000014992.jpg


Στην επιστροφή έκανα 2 στάσεις φόρτισης, μια στην Αταλάντη και μια στη Λάρισα. Η πρώτη ήταν ίσα ίσα το κατούρημα κι ένα καφέ, τρέχοντας. Η δεύτερη είχε και μικρή αναμονή για να πάρω ένα μπέργκερ απ'τα γκούντις, κι ένα καφεδάκι, με αποτέλεσμα να πάει λίγο πάνω απ'το 80% η μπαταρία. 😁🤣

Πρέπει πραγματικά να τρέχεις για να προλάβεις να μη φορτίσει παραπάνω απ'οσο χρειάζεται. Αν το κουμπώσεις στο φορτιστή, κι αρχίσεις χαλαρά να περπατάς σιγά σιγά και να μιλάς, μέχρι να πας να παραγγείλεις κάτι, πριν κατουρήσεις λέμε, σου έρχεται μήνυμα στο κινητό πως είναι έτοιμο να φύγεις.

Αυτά. Φόρτιση χωρίς να ανακατεύεσαι με app, χωρίς να ψάχνεις πιστωτική, χωρίς να ψάχνεις άλλες κάρτες, χωρίς τίποτα, plug and charge λέμε, πιάνεις το βύσμα του φορτιστή, ανοίγει μόνο του το πορτάκι φόρτισης στο αυτοκίνητο, είναι προκλητικό. Το ξαναπιάνεις; Σταματάει η φόρτιση, βγαίνει κατευθείαν το βύσμα, κλείνει και το πορτάκι. Μόνο του.


Αυτά. Τέσλα.



ΥΓ. Ο μέσος χρόνος που οι χρήστες Τέσλα φορτίζουν σε Tesla superchargers στον πλανήτη, συνεχώς βαίνει μειούμενος. Το σοφτγουερ έχει αυτό ως στόχο, και τα καταφέρνει περίφημα.

ΥΓ. 2. Πριν λίγες μέρες που χρειάστηκε, έψαχνα να θυμηθώ πως σκατά ξεκουμπώνει το βύσμα φόρτισης απ'το iD.3. Το θυμήθηκα, με το τηλεκοντρόλ (κλειδί) είναι το πιο εύκολο. Αυτό που δε θυμήθηκα πριν φύγω, ήταν να κλείσω το καπάκι φόρτισης, και κυκλοφορούσα έτσι, ανοιχτό ήταν. Σουαρέ. 😁🤣😜
Να κάτι που δε μπορεί να κάνει το Τέσλα, και το κάνει το iD.3, να κυκλοφορεί με τα "μαγαζιά" ανοιχτά. 😁🤣😜
 
Last edited:

Μηνύματα
16.789
Reaction score
23.823
Άρα το φολσταρ θέλει σε αυτό το σενάριο 2 στάσεις με τη μία έστω 10λεπτη και μπινελικια με αππ.
Αν και τα ταξίδια που κάνω δεν είναι τόσο μεγάλα , στην χειρότερη να κάνω ένα πήγαινε έλα το χρόνο και αν, είναι κάτι που θέλει βελτίωση κυρίως ως προς τον νεκρό χρόνο.
Εφόσον στο βύσμα υπάρχει ήδη η απαραίτητη επικοινωνία είναι θέμα λογισμικού να φορτίζουν έτσι και τα υπόλοιπα.
 

Μηνύματα
22.477
Reaction score
16.544
[party pooper-asshole mode]Μονοκόμματα πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη, χωρίς στάσεις; [/party pooper-asshole mode]

:gamer:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.283
Εάν η πραγματική αυτονομία του EV στον αυτοκινητόδρομο είναι έστω και λίγο πάνω από 400χλμ, τότε μόνον με 1 σύντομη στάση φόρτισης (το πολύ έως 20-25' για το 0 SOC έως 75-80% SOC) σε πραγματικό ταχυφορτιστή (να δίνει όντως τουλάχιστον 200 kW, ή έστω πάνω από 150 kW) έχεις τη δυνατότητα να κάνεις με 1 στάση φόρτισης μια απόσταση έως 700-750 χλμ, και πρακτικά καλύπτεις όλα τα σενάρια, καθώς είναι ουσιαστικά αδύνατο να θες να κάνεις πάνω από τέτοια απόσταση χωρίς να σταματήσεις μετά για αρκετό χρονικό διάστημα (να κάτσεις να φας σαν άνθρωπος, να ξεκουραστείς λίγο, οπότε χαλαρά θα φορτίσει μετά το αυτοκίνητο).

Η μία στάση φόρτισης, σημαίνει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαδρομής κατά τουλάχιστον 15-25' επιπρόσθετα του χρόνου φόρτισης, διότι αντί να συνεχίζεις με 110-120 τη διαδρομή σου, κόβεις ταχύτητα, μπαίνεις σε μια παράκαμψη, χάνεις χρόνο μέχρι να πας στους φορτιστές, να παρκάρεις, να ξεκινήσει η φόρτιση, και μετά να φύγεις σιγά σιγά, μέχρι να ξαναβγείς στον αυτοκινητόδρομο και να ξαναπιάσεις την ταχύτητα κίνησης εκεί.

Εάν χρειάζεσαι δεύτερη στάση φόρτισης για διαδρομή που θα την έκανες με 1 στάση φόρτισης, τότε η καθυστέρηση αρχίζει να είναι πλέον σημαντική.

Εάν βέβαια δεν απαιτείται στάση φόρτισης, τότε δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο όχημα που θα χρειαστεί στάση (ή στάσεις).

Όπως έχω ξαναπεί, στην ίδια διαδρομή (Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης με Ηγουμενίτσα, απόσταση 370 χλμ, το Tesla LR τη βγάζει μονοκοπανιά, ενώ το iD.3 θα χρειαστεί 2 (πολύ σύντομες) στάσεις φόρτισης, μια στη Βέροια (για να καταφέρει να φτάσει μέχρι Γιάννενα) και μια στα Γιάννενα. Μπορεί ο χρόνος φόρτισης να μην ξεπερνάει τα 10' σε καμιά στάση, αλλά η συνολική καθυστέρηση του iD.3 για την ίδια διαδρομή και με ίδιες ταχύτητες κίνησης, είναι πάνω από 1 ώρα, έως και 1,5 ώρα περισσότερο.

Η διαφορά μεγέθους μπαταρίας μεταξύ iD.3 και Τέσλα, δεν είναι τρομερή (χονδρικά 60-75 kWh, διαφορά 25%) και δεν ευθύνεται μόνον αυτή για την πραγματική διαφορά που βλέπεις στην πράξη, είναι πολλές οι παράμετροι που αθροιστικά κάνουν τερατώδη τη διαφορά στην πραγματικότητα, στην αληθινή χρήση του αυτοκινήτου (σοφτγουερ, ταχύτητα φόρτισης, efficiency, συντελεστής αεροδυναμικής, octavalve και αποδοτική αντλία θερμότητας, ισχύς του regenerative braking, κλπ).

Σε κάθε στάση φόρτισης, η άμεση έναρξη της φόρτισης (χωρίς καμία καθυστέρηση για κανένα λόγο - μπινελίκια) και ταυτόχρονα η μεγάλη ισχύς φόρτισης (σίγουρα πάνω από 150 kW και κατά προτίμηση πάνω από 200 kW) αποτελούν τα σημαντικότερα προτερήματα για να μην ασχολείσαι με το αυτοκίνητο, παρά μόνον με τον εαυτό σου, το ταξίδι σου, τις δικές σου ανάγκες.

Το ταξίδι προς Αθήνα, εννοείται πως μια χαρά βγαίνει με το iD.3 με 2 στάσεις φόρτισης, αλλά η ελαττωμένη ταχύτητα φόρτισης, σε συνδυασμό με την χειρότερη αεροδυναμική, το υποδεέστερο software, την λιγότερο αποδοτική αντλία θερμότητας, κλπ, θα επιφέρει σημαντικά υψηλότερη κατανάλωση στο iD.3 για ίδιες ταχύτητες κίνησης, με αποτέλεσμα σημαντικά μεγαλύτερους αναγκαίους χρόνους φόρτισης σε κάθε στάση, και σημαντική καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της ίδιας αυτής διαδρομής. Άμα δε βιάζεσαι βέβαια, κανένα πρόβλημα, όλα καλά όλα ανθηρά, φορτιστές έχει άφθονους, το καρφώνεις σε 50-άρη και γράφεις στο avsite να περνάει η ώρα, κάθεσαι τρως, κάνεις στάση στο Βόλο, βρίσκεις τρόπους να περάσεις ωραία, αλλά γρήγορα, δε πας. 😎
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.283
[party pooper-asshole mode]Μονοκόμματα πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη, χωρίς στάσεις; [/party pooper-asshole mode]

:gamer:
Εμένα ειλικρινά δεν αντέχει η κύστη μου τις 5,5+ ώρες δρόμο, ενώ πίνω καφεδάκι και νερό πάντα όταν οδηγώ.

Μένω Πλαγιάρι, στην άλλη άκρη της πόλης, θέλω πρακτικά πες μισή ώρα για να φτάσω στα όρια της Θεσσαλονίκης, μετά να περάσω όλη την περιφερειακή οδό που λόγω fly over γίνεται της Πόπης και μπορεί να κάνεις από 1 ώρα έως 2,5 ώρες και παραπάνω για να βγεις από το μποτιλιάρισμα, και μετά ξεκινάει το ταξίδι για Αθήνα.

Θα χρειαστώ τουλάχιστον μία στάση, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο έχει αυτονομία απεριόριστη.

Πολλές φορές με το Τέσλα κάνω στάσεις στο δρόμο, χωρίς να το βάζω σε μπρίζες (στα ΣΕΑ, που πλέον όλα έχουν μπρίζες, από 50 kW και πάνω). Θέλω καφέ, νερό, κατούρημα, και κάτι να τσιμπήσω, για το δρόμο. Είμαι πολύ οριακά να μη κάνω στάση για 4 ώρες, και η γυναίκα συνήθως ζητάει στάση νωρίτερα.

Όλη την Ευρώπη γύρισα, δεν νομίζω σε καμία περίπτωση να οδήγησα για πάνω από 4 ώρες σερί, είναι αδύνατο. Έκανα πολλές στάσεις χωρίς να φορτίζει το Τέσλα, δεν είχε ανάγκη αυτό, εγώ είχα.

Με το iD.3 όμως, γίνεται το ανάποδο. Πρέπει να ασχολείσαι πρωτίστως με αυτό, και μετά με τη γυναίκα, και στο τέλος με τις δικές σου ανάγκες. Με καλό προγραμματισμό, βγαίνει μια χαρά, αυτό είναι δεδομένο. Με το Τέσλα δεν χρειάζεται "καλός προγραμματισμός", μια ρημαδα στάση είναι όλη κι όλη στο μεγάλο ταξίδι. Αυτά.
 

Μηνύματα
1.641
Reaction score
127
Σε κάθε στάση φόρτισης, η άμεση έναρξη της φόρτισης (χωρίς καμία καθυστέρηση για κανένα λόγο - μπινελίκια) και ταυτόχρονα η μεγάλη ισχύς φόρτισης (σίγουρα πάνω από 150 kW και κατά προτίμηση πάνω από 200 kW) αποτελούν τα σημαντικότερα προτερήματα για να μην ασχολείσαι με το αυτοκίνητο, παρά μόνον με τον εαυτό σου, το ταξίδι σου, τις δικές σου ανάγκες.
Ποσοι τετοιοι φορτιστες υπαρχουν σημερα στο ελληνικο οδικο δικτυο και σε τι διασπορα ? Γνωριζουμε ?

Μπορω να το δω απο καποια εφαρμογη σε κινητο ?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.948
Reaction score
85.205
Το ταξίδι προς Αθήνα, εννοείται πως μια χαρά βγαίνει με το iD.3 με 2 στάσεις φόρτισης,
Αυτά για το ID3 που έχουμε. Το καινούργιο GTX έχει +190Km WLTP, και καλύτερη διαχείριση μπαταρίας, και βγαίνει άνετα με μια.
Παραμένει βεβαίως η όποια ταλαιπωρία με τα app, συγκριτικά με τα superchargers, τα οποία δυστυχώς δεν καλύπτουν την Ελλάδα….και μέχρι να την καλύψουν, όλοι οι άλλοι θα δουλεύουν με πιστωτική οπότε χάνεται αυτό το πλεονέκτημα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.283
Με το Τέσλα, απ'το σπίτι μου, για να ανέβω Ευρώπη, κάνω εντελώς χαλαρά την πρώτη στάση φόρτισης στο εμπορικό κέντρο στη Σόφια.

Η απόσταση είναι 340-350 χλμ, και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, βγαίνει εντελώς χαλαρά με το Τέσλα.

Ο χρόνος του ταξιδιού είναι σχεδόν 4 ώρες.
Είναι για την ακρίβεια 3:40-3:50, εκτός κι αν πετύχεις καμιά σοβαρή καθυστέρηση στο δρόμο.

Θέλει ασκήσεις ακριβείας για να μην κάνουμε ενδιάμεσες στάσεις (όχι φόρτισης) και γκρίνια.

Στη Σόφια θέλει κάτι για φαϊ στάνταρ η γυναίκα, να δει καμμιά βιτρίνα, τα γνωστά. Με γκρίνια φεύγουμε από κει, και μόνο για να ανέβουμε τους ορόφους στο εμπορικό κέντρο και να ξεμουδιάσουμε λίγο, το αυτοκίνητο είναι στο 100% SOC και φωνάζει..

Κι αυτή είναι η πορεία γενικώς. Το αυτοκίνητο είναι παραφορτισμένο, και μεις θέλουμε κι άλλο χρόνο, δηλαδή παύει να αποτελεί θέμα ενασχόλησης η φόρτιση, σα να μην υπάρχει είναι, θα ήταν περισσότερο χάσιμο χρόνου να βάζουμε κάπου βενζίνη. 😎

Ναι, έτσι ακριβώς. Έχω κάνει μεγάλα road trips και με βενζίνη, πετρέλαιο, τα γνωστά. Χειρότερα είναι. Στάνταρ. Άγχος θα τελειώσει και που θα βρούμε να βάλουμε, τι γκρίνια έχω ακούσει δε λέγεται, μη τυχόν και πέσει κάτω από τη μέση το τεποζιτο, αρχίζει.. 😜🤣😁

Τουλάχιστον στα EV, βλέπει με πόσο φτάνει στην επόμενη στάση, και κλείνει αυτή η συζήτηση πριν ξεκινήσει, ένα άγχος λιγότερο. 😜🤣😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.884
Ποσοι τετοιοι φορτιστες υπαρχουν σημερα στο ελληνικο οδικο δικτυο και σε τι διασπορα ? Γνωριζουμε ?

Μπορω να το δω απο καποια εφαρμογη σε κινητο ?
Πας εδώ https://abetterrouteplanner.com/, ανοίγεις το βελάκι αριστερά στην οθόνη αν είναι κλειστό που λέει find charger, πάνω αριστερά επιλέγεις charge power, επιλέγεις μόνο το +150kW και στους εμφανίζει όλους, Τesla και μη.

Υπάρχει και app εννοείται.

Αν έχεις αμάξι με Google Atomotive το κάνεις και από το αμάξι.
Αν έχεις Tesla τα κάνει μόνο του.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.789
Reaction score
23.823
Πάντως και στο ev μπορείς να "κερδίσεις" το maps στο χρόνο άφιξης ακόμα και χωρίς απώλεια ενέργειας, αν αποφάσεις να το παίξεις τολμηρός και να φτάσεις με 8 και 10% τότε βγάζεις εύκολα τον χρόνο φόρτισης στα 300χλμ.

Έχει ακόμα δουλειά το θέμα , δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα , ούτε στην αποθήκευση (όχι απαραίτητα μπαταρία στο σύνολο της ) ούτε στην εκμετάλλευση της , ακόμα και στα Τέσλα υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο. Είμαστε στην αρχή μιας ακόμα μη βιώσιμης τεχνολογίας (και ας έχουν γίνει άλματα τα τελευταία 3 χρόνια) αλλά το θέμα είναι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές να ξεκινήσουν να σκέφτονται με όρους αποδοτικότητας και μέχρι στιγμής μόνο οι Γάλλοι δείχνουν να το έχουν πιάσει το θέμα, οι υπόλοιποι συναγωνίζονται ποιος θα ξεπεράσει πρώτος τους 3 τόνους σε όχημα segment d.
Δεν μπορώ να φανταστώ πως η Volvo κατάφερε να φτιάξει ένα τόσο κακό bev σε σχέση με την ιστορία της , μετά από 2000χλμ τώρα και άλλα 700 τον Μάιο με το φολσταρ έχει απαξιωθεί πλήρως αυτή η κινεζοποιημενη άλλωστε ποιοτική βιομηχανία.
Λίγα πράγματα έχουν γίνει πράξη από την παραδοσιακή τους υπεροχή, πχ τον τρόπο που αντιμετωπίζει το χιόνι το όχημα ( το ποσό πάγο κρατάει στους θόλους, πως καθαρίζει το παρμπρίζ, πως μπορεί να κινείται ένα πισοκινητο όχημα με 300 φεύγα άλογα στο χιόνι κλπ αλλά από την άλλη με απαράδεκτες αβλεψιες για παραδοσιακό κατασκευαστή αυτοκινήτων που κινούνται μήνες στα χιόνια όπως πχ την απουσία θέρμανσης θύρας φόρτισης που τιγκαρει στον πάγο και το χιόνι), αλλά εκεί που περίμενες να πρωτοπορούν πήγαν κουβά , στο δρόμο για αεροδρόμιο, 12 χλμ με 2 βαθμούς και κίνηση στην πόλη είχα πάλι 24kwh/100km που σημαίνει ότι το όχημα αυτό στο κρύο τουλάχιστον ούτε μέσα στην πόλη δεν τα καταφέρνει
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.884
Σε ταξίδια προτιμήστε να βάζετε πάντα τον τελικό προορισμό και ΌΧΙ τον επόμενο φορτιστή. Υπάρχουν οχήματα που καταλαβαίνουν τον φορτιστή ως τελικό προορισμό και δεν προετοιμάζουν την μπαταρία.
 

Μηνύματα
16.789
Reaction score
23.823
Για ποιο λόγο να βάλεις τον φορτιστή;; Δεν υπάρχει κανένα νόημα, προορισμό μόνο
 

Μηνύματα
22.477
Reaction score
16.544
Πάντως περίπτωση να φουλάρεις, να πεις μπαίνω και πάω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα, χωρίς να ορίζεις προορισμό, φορτιστές, και κατανάλωση, δεν υπάρχει και πολύ ε; Θέλει πούδρα και φροντίδα η κατάσταση... :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.884
Για ποιο λόγο να βάλεις τον φορτιστή;; Δεν υπάρχει κανένα νόημα, προορισμό μόνο
Πολύ σωστά, αλλά για να προέκυψε το θέμα στα διάφορα φόρα σημαίνει πως υπάρχει κόσμος που θυμάται που πρέπει να φορτίσει, χτυπάει περιοχή του βγάζει φορτιστή επιλέγει το σημείο και μετά την πατάει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.283
Πάντως περίπτωση να φουλάρεις, να πεις μπαίνω και πάω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα, χωρίς να ορίζεις προορισμό, φορτιστές, και κατανάλωση, δεν υπάρχει και πολύ ε; Θέλει πούδρα και φροντίδα η κατάσταση... :roflmao:
Στην Ευρώπη αυτό ακριβώς κάνεις, απλώς ορίζεις μια κατεύθυνση, πχ μια πόλη κάπου, κι ας είναι 2.000 χλμ μακριά.

Δεν ασχολείσαι με τίποτα. Εάν τυχόν χρειαστεί στάση φόρτισης, το βάζει αυτόματα το αυτοκίνητο.

Πιο εύκολα είναι από αυτοκίνητο με υγρά καύσιμα.

Και κατεύθυνση να μη βάλεις, άμα στην πορεία πλησιάσει το 20% η μπαταρία, θα σε πάει σε φορτιστή, εκεί έχει φορτιστές σε κάθε γωνιά, σε κάθε τρύπα, παντού.

Δεν ασχολείσαι.


Αυτά για το ID3 που έχουμε. Το καινούργιο GTX έχει +190Km WLTP, και καλύτερη διαχείριση μπαταρίας, και βγαίνει άνετα με μια.
Μην πιστεύεις τους απατεώνες. 😎

Από τα 420 wltp που έχει το δικό μας, τα +190 που λες, είναι σχεδόν 50% πάνω, μήπως πήγαν την μπαταρία από τις 60 στις 90 kWh? 🤣

Και το βάρος που θα είναι αυξημένο, θα κουβαλιεται δωρεάν; Το δεύτερο μοτέρ δεν αυξάνει την κατανάλωση μαγικά; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μην πιστεύεις τους απατεώνες λέω. 😎

Αυτό που έχουμε βγάζει μάξιμουμ (με πολύ πολύ προσεκτική οδήγηση, οικονομική και έως 110 στο κοντέρ, σπανίως έως 115) τα 325 χλμ.
Καρατσεκαρισνένα και σε νορμάλ συνθήκες θερμοκρασίας, γιατί στο κρύο είναι δράμα.

Για να βγάλει ακόμα 100χλμ πραγματική αυτονομία, θέλει +1/3 της μπαταρίας που έχει το δικό μας (από 60 να πάει 80 kWh) και να αντισταθμίσεις με επιπρόσθετη μπαταρία το αυξημένο βάρος της μεγαλύτερης μπαταρίας, την αυξημένη κατανάλωση για το δεύτερο μοτέρ της τετρακίνησης, και παραμένει η μέτρια αεροδυναμική σχεδίαση, που σε υψηλές ταχύτητες δεν συγχωρεί.

Με το Τέσλα και με ελάχιστη προσοχή στην κατανάλωση, βγάζω 450 χλμ σε αυτοκινητόδρομο.

Το iD.3 το ξέρω απ'έξω κι ανακατωτά. Για να πάει από τα 325χλμ στα 450χλμ, θέλει ακόμα 125χλμ αυτονομίας, και λόγω αυξημένου βάρους που θα έχει, αλλά και λόγω 4-κινησης, θέλει 50% μεγαλύτερη μπαταρία, να πάει στις 90kWh. Μόνον έτσι θα βγάλει 450 χλμ με 115 χλμ στο κοντέρ, και λίιιιγο 120. 😎

Και μόνο σε νορμάλ θερμοκρασίες, άσε τα κρύα, πάρε το Μερτσέντες. 😁🤣


Παραμένει βεβαίως η όποια ταλαιπωρία με τα app, συγκριτικά με τα superchargers, τα οποία δυστυχώς δεν καλύπτουν την Ελλάδα, και μέχρι να την καλύψουν, όλοι οι άλλοι θα δουλεύουν με πιστωτική οπότε χάνεται αυτό το πλεονέκτημα.
Μακάρι (εύχομαι ολόψυχα) να λειτουργούν όλοι οι ταχυφορτιστές στην Ελλάδα με πιστωτική, και απροβλημάτιστα, χωρίς μπινελίκια.

Ενημερώστε με πάραυτα, μόλις συμβεί αυτό το υπέροχο περιβάλλον φόρτισης στην χώρα, παρακαλώ στο inbox. Μέχρι τότε, μην μου λέτε τίποτα, ευχαριστώ, έχω χορτάσει με τα θα θα θα του Παπανδρέου. 😁🤣😜🤪😂
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.979
Μηνύματα
2.957.902
Members
38.273
Νεότερο μέλος
spani1
Top