Ο μόνος τρόπος να έχει μια καινούργια εταιρία αυτοκινήτων εκρηκτική άνοδο, είναι να πείσει τους υποψήφιους πελάτες πως δεν χρειάζεται service.
Γιατί εάν χρειαζόταν, θα έπρεπε παράλληλα με την άνοδο των πωλήσεων να υποστηριζόταν από τις αντίστοιχες υποδομές.
Για να γινόταν αυτό, δηλαδή να άνοιγε service σε όλες τις ΗΠΑ στην αρχή, και μετά στον πλανήτη, να τα επάνδρωνε με μηχανικούς, εξοπλισμό κτλ , θα έπαιρνε αιώνες μέχρι να ανταγωνιστεί τους καθιερωμένους κατασκευαστές- οι οποίοι έχουν δίκτυο εδώ και δεκαετίες. Δεν θα γινόταν ποτέ.
Και τώρα εμείς οι πελάτες θα πρέπει να στηριχτούμε στην υπόσχεση του Έλον, πως δεν χρειάζεται service και είναι όλα υπό έλεγχο.
Μάλιστα.
Εντάξει, σοβαρός και ηθικός άνθρωπος είναι, ας τον πιστέψουμε και ας αφήσουμε την ζωή μας και της οικογένειας μας στην αξιοπιστία των λεγόμενων του. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τα λέει όλα αυτά γιατί θέλει να κυριαρχήσει στον ανταγωνισμό, χωρίς να είναι τίποτα από όλα αυτά πραγματικά σίγουρο σε βάθος χρόνου.
Και εάν δεν λειτουργήσει κάτι, θα στείλει OTA update.
Εμένα τελευταία με έχει πείσει πως είναι αγγελούδι και θέλει το καλό μας.