Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.162
Reaction score
31.089
Και μια σημείωση για το τι λέει η εταιρεία για τα aftermarket προϊόντα, hardware και software.

1000019522.jpg
 

TGD

Μηνύματα
8.894
Reaction score
8.951
Η ακύρωση της εγγύησης περιλαμβάνει και το ηλεκτρικό κουρτίνακι και τα λεβιέ των φλας;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
Η ακύρωση της εγγύησης περιλαμβάνει και το ηλεκτρικό κουρτίνακι και τα λεβιέ των φλας;
Ναι.
Οτιδήποτε.
Ακόμα και ζάντες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.162
Reaction score
31.089
Να τους πεις τότε να φτιάξουν καμιά 18αρα της προκοπής. Μόνο οι 19άρες είναι ωραίες. 🙃

Ας κάνουν κόπι πάστε την 19άρα σε 18". Μια χαρά θα είναι. 🥰
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
Τέλος πάντων, όσο "λαρτζ" είναι η Τέσλα στις καλύψεις που προσφέρει μέσα στην εγγύηση, τόσο "δαγκώνει" αν βάλεις πρόσθετα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.199
Reaction score
85.841
Ας αφήσουμε τα μαμουσουτου πάλι για τον Έλον.
Τα πράγματα είναι απλά:
Έγινε ένα τεστ σε συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες, με πολλά αυτοκίνητα, και ελέγχθηκε η απόκλιση της πραγματικότητας από την ανακοινωμένη WLTP κάθε εταιρίας.
Το τέσλα βγήκε τελευταίο στην απόκλιση σε χιλιόμετρα.
Όλα τα άλλα είναι μαμουσουτου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.162
Reaction score
31.089
Δεν είναι μόνο θέμα τιμής ζάντας. Για μένα είναι ένα σύνολο πραγμάτων. Κυρίως θέμα μαμώδρομων που με την 19" και το χαμηλό προφίλ θα πας πιο σύντομα συνεργείο να αλλάξεις διάφορα από ότι με την 18", μικρότερο range, και ακριβότερα ελαστικά κατά 200€-250€ η τετράδα
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.639
Reaction score
8.231
Έγινε ένα τεστ σε συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες, με πολλά αυτοκίνητα, και ελέγχθηκε η απόκλιση της πραγματικότητας από την ανακοινωμένη WLTP κάθε εταιρίας.
Το τέσλα βγήκε τελευταίο στην απόκλιση σε χιλιόμετρα.
Όλα τα άλλα είναι μαμουσουτου.
Αφού σου λέει στο Tesla συγκεκριμένα δεν έπρεπε να το συγκρίνουν με το WLTP αλλά να ρωτήσουν τους Έλληνες κατόχους με τι νούμερο να το συγκρίνουν.

Δεν ξέρω αν για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της δοκιμής ήταν ΟΚ η σύγκριση με WLTP ή έπρεπε π.χ. στο Volvo να ρωτήσουν τους Ισπανούς κατόχους κ.ο.κ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.162
Reaction score
31.089
Εγώ λέω να πάρουμε 20 οχήματα με "φανταστική" εμβέλεια 1000χλμ να δούμε πόσο έξω έπεσε το καθένα. :biggrin: :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
Αφού σου λέει στο Tesla συγκεκριμένα δεν έπρεπε να το συγκρίνουν με το WLTP αλλά να ρωτήσουν τους Έλληνες κατόχους με τι νούμερο να το συγκρίνουν
Μη κάνεις πως δε καταλαβαίνεις μωρέ! 😂🤪😁

Εάν ο στόχος σου είναι να βγάλεις ως συμπέρασμα πως οι μετρήσεις στα Τέσλα απέχουν της WLTP, εκεί έχεις άφθονο δίκιο, και συμφωνούμε όλοι, δε χρειάζεται καν τεστ.

Εξήγησα πως σε όλα τα Τέσλα, οι προδιαγραφές WLTP είναι ψευδώς υψηλές, και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Για τις ικανότητες αυτονομίας του αυτοκινήτου, απλώς δες τι απόσταση διανύει στην πράξη, και στο εν λόγω τεστ, δείχνει ικανοποιητική.


Έγινε ένα τεστ σε συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες, με πολλά αυτοκίνητα, και ελέγχθηκε η απόκλιση της πραγματικότητας από την ανακοινωμένη WLTP κάθε εταιρίας.
Το τέσλα βγήκε τελευταίο στην απόκλιση σε χιλιόμετρα.
Εσένα ως κάτοχο EV σε ενδιαφέρει η απόκλιση από την WLTP σε σχέση με την απόκλιση που εμφανίζουν EV άλλης μάρκας, ή η πραγματική αυτονομία σε χιλιόμετρα που μπορεί να βγάλει στα κρύα;

Δηλαδή προτιμάς για να πας στο Σέλι ένα iD.3 που έχει (πες υποθετικά) μηδενική απόκλιση από την WLTP, αλλά δεν φτάνει εκεί πάνω χωρίς ενδιάμεση φόρτιση, ή ένα Τέσλα που πάει καρφί και γυρνάει κιόλας; 😂🤪😁

Στην πράξη, αυτό μετράει:

Αν δούμε τον πίνακα και λίγο διαφορετικά, το Polstar και το Tesla ήταν τα μοναδικά οχήματα που έκαναν πάνω από 500χλμ, 531χλμ για την ακρίβεια. Όλα τα υπόλοιπα ήταν κάτω από 500χλμ.
Τα υπόλοιπα που λέτε, είναι για να ταΐσετε τις αντι-έλον πεποιθήσεις σας. 😎

Βρείτε τα με τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς που φτιάχνουν τα πρότυπα WLTP. Δε τα έφτιαξε ο Έλον αυτά, κι αυτά έχουν πρόβλημα, όχι τα Τέσλα. 😎

Η εμφάνιση διαφορετικών αποκλίσεων ανάμεσα σε διάφορα EV από τις WLTP σε οποιοδήποτε τεστ, σημαίνει απλώς πως η προδιαγραφή WLTP είναι γτπκ και δε πρέπει να της δίνετε ιδιαίτερη σημασία.
Δεν ευθύνεται ούτε η VW ούτε η Τέσλα για τις προδιαγραφές αυτές, ούτε για τις μετρήσιμες αποκλίσεις των EV από αυτές.. Βρείτε τους ενόχους που θέσπισαν τον τρόπο μέτρησης των προδιαγραφώ WLTP , αυτοί φταίνε, μας δίνουν αναξιόπιστα δεδομένα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
Μα για όνομα, λίγη κοινή λογική!

Υπάρχει μετρήσιμη απόκλιση από την WLTP, και αντί να κατηγορήσουν την προδιαγραφή WLTP και τον τρόπο που έχει θεσπιστεί για αυτήν, κατηγορούν το τάδε EV! (δεν έχει σημασία ποιο)

Κοινή λογική παρακαλώ.

Το πόσο σημαντική είναι η διαφορά της πραγματικής αυτονομίας ενός EV στη χρήση, σε σχέση με την ονομαστική κατά WLTP, το ξέρουν καλά όλοι οι κάτοχοι EV, ανεξαρτήτως μάρκας.

Η ανεπάρκεια του προτύπου WLTP να δείξει την πραγματικότητα, είναι εμφανής.

Τι σχέση έχει ο κάθε κατασκευαστής με την αξιοπιστία της κατά WLTP μέτρησης που παίρνει το EV του; Καμία.

Ο κατασκευαστής φτιάχνει το EV και του δίνει τις απαραίτητες ενδείξεις αυτονομίας στο infotainment.

Οι διεθνείς κανονισμοί απαιτούν μια μέτρηση κατά WLTP για να βγει μια ονομαστική αυτονομία, την οποία είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, για λόγους ομοιομορφίας στα πρότυπα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.199
Reaction score
85.841
Υπάρχει μετρήσιμη απόκλιση από την WLTP, και αντί να κατηγορήσουν την προδιαγραφή WLTP και τον τρόπο που έχει θεσπιστεί για αυτήν, κατηγορούν το τάδε EV! (δεν έχει σημασία ποιο)

Κοινή λογική παρακαλώ.
Οι άλλοι με μικρότερη απόκλιση την ίδια προδιαγραφή δεν χρησιμοποίησαν;

Ψέματα λέμε; 100+ χιλιόμετρα εκτός βγήκε, στον πάτο της κατάταξης.
Αυτό που βλέπω είναι πως η Tesla φουσκώνει τα διαφημιζόμενα δεδομένα, πολύ πιθανόν με παρόμοιο τρόπο με την VW όταν έκλεβε με τα ανακοινωμένα καυσαέρια. Ή πως στο κρύο η διαφημιζόμενη κορυφαία διαχείριση ενέργειας δεν είναι και τόσο κορυφαία. Μάλλον το αντίθετο.
Διαλέχτε. :tongue:

Αλλά τι να πούμε, εδώ προχτές ανατινάχτηκε το διαστημόπλοιο και ήταν καλή είδηση γιατί θα μάθουν από τα λάθη τους.
Να το πω και εγώ μετά από κάνα χειρουργείο «κυρία μου κάναμε μια καινούργια τεχνική αλλά πήγε χάλια, θα πονάτε για πάντα. Μην στεναχωριέστε όμως, το καλό είναι πως θα μάθω από τα λάθη μου»
:lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
Οι άλλοι με μικρότερη απόκλιση την ίδια προδιαγραφή δεν χρησιμοποίησαν;
Ναι, την ίδια.

Αλλά δεν ευθύνονται οι άλλοι για την μικρότερη απόκλιση που εμφανίζει το EV τους από την WLTP.

Είναι μέσα στα περιθώρια σφάλματος της προδιαγραφής WLTP.

Τα υπόλοιπα που λέει δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν, διότι η οποιαδήποτε Τέσλα δεν μπορεί να "φουσκώσει" τα δεδομένα κατά WLTP, άλλοι τα βγάζουν, όπως και τα EPA..

Δηλαδή, η Τέσλα στέλνει ένα αυτοκίνητο σε ανεξάρτητη αρχή που κάνει τα τεστ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των τεστ, και βγάζει ένα νούμερο, το οποίο μετά είναι υποχρεωμένη η Τέσλα να χρησιμοποιεί.

Καμία σχέση με τις μαμουνιες της VW για τα καυσαέρια..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.162
Reaction score
31.089
Ναι. Στον Καναδά τα λέει σωστά και στην Ευρώπη κλέβει. :biggrin:

Όλοι μα όλοι οι υποψήφιοι κάτοχοι Tesla, επειδή απέκτησαν προβλήματα με τον Μασκ, ξαφνικά τα Tesla έχουν θέματα. Όλοι. Τυχαίο. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
The test data used to determine fuel economy estimates is derived from vehicle testing done at EPA's National Vehicle and Fuel Emissions Laboratory in Ann Arbor, Michigan..

Προφανώς οι Αμερικάνοι εκεί, έχουν φτιάξει καλύτερο αλγόριθμο μέτρησης της αυτονομίας (κατά ΕΡΑ) σε σχέση με τους Ευρωπαίους (κατά WLTP).

The WLTP was adopted by the Inland Transport Committee of the United Nations Economic Commission for Europe (UNECE) as Addenda No. 15 to the Global Registry (Global Technical Regulations) defined by the 1998 Agreement.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεν έχουν καμία σχέση λέμε..
Ούτε να κλέψουν δε μπορούν, ούτε να τα "φουσκώσουν", ούτε τίποτα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.162
Reaction score
31.089
Copy Paste από αλλού.

- - - - - - -

Επικαιροποιήθηκαν οι #ταξινομήσεις στο #evstatsgr για τον Δεκεμβριο 2024 και άρα για ολο το 2024:

Ταξινομήσεις Tesla
Δεκέμβριος 2024: 185 (model 3: 140, model y: 42, model S: 2, model X: 1)
Q4 2024: 438 (model 3: 308, model Y: 122, model S: 5, model X: 3)
2024: 1986 (model 3: 1282, model Y: 672, model S: 18, model X: 14)
Ολα τα έτη: 5076 (model 3: 2783, model Y: 2168, model S: 63, model X: 62)

Σε συνολικές πωλησεις (ολα τα έτη) (πρώτη θεση) (Tesla: 5076, Volvo 1909, Volkswagen: 1736, BYD: 1617)
Παρά την επέλαση των Κινέζων η Tesla κράτησε την πρώτη θέση σε επίπεδο έτους (Tesla: 1986, BYD: 1553, Volvo: 1226)
Σε επίπεδο τριμήνου (τριτη θέση) ( BYD: 1094, Volvo: 477, Tesla: 438)
Σε επίπεδο μήνα (δεύτερη θέση) ( BYD: 315, Tesla: 185, Volvo: 155)

Τα δεδομενα του evstats.gr στα γραφηματα και στους πινακες συνεχιζουν να ενημερωνονται καθημερινα απο τα δεδομενα του υπουργειου μεταφορων.

Για περισσοτερα δεδομενα, γραφηματα και συμπερασματα επισκευτειτε το evstats.gr ή ακολουθηστε το @evstatsgr στο X/Twitter
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.744
Reaction score
138.819
Copy paste από την πραγματικότητα: 😎

1000015170.jpg


Επιστροφή από τη δουλειά, με μέση κατανάλωση 13,6 kWh/100km.

Από φόρτιση (ένα πήγαινέλα στη δουλειά) μέση κατανάλωση 14,5 kWh/100km.

Στα τελευταία 18.870 km, μέση κατανάλωση 17,5 kWh/100 km.

Στα τελευταία 52.119 km, μέση κατανάλωση 17,7 kWh/100 km.


Φακτς. 😎

Προφανώς η συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων που έχω κάνει, είναι σε αυτοκινητόδρομους, ταξίδια.
Και με 20 kWh/100 km θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.156
Μηνύματα
2.963.536
Members
38.290
Νεότερο μέλος
Zagla
Top