Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.216
Reaction score
85.916
Έχει μια αλλεργία το όχημα στο WLTP. Πώς κάνετε έτσι;
Άλλοι έχουν στην πενικιλίνη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.182
Reaction score
31.107
Αυτό το WLTP τα φταίει όλα. Κανείς δεν υπολογίζει σωστά την αυτονομία των Tesla. Για αυτό οι παραγγελίες του νέου Υ είναι μόνο 100.000 σε 10 μέρες. :biggrin:

1000019527.jpg


Κακό WLTP. Χωρίς εσένα θα ήταν παραπάνω. :rofl:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.182
Reaction score
31.107
Ωπ, τι έχουμε εδώ. Ένα Cybercab με τιμόνι;

1000019528.jpg
1000019531.jpg
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.809
Reaction score
138.943
Η μπριζόλα είναι για Ευρώπη, υπενθύμιση
Δε χαλάω γω χατηρια, ολόβε και γενικώς μιλάω.

Το εργοστάσιο στη Γερμανία είναι λέει έτοιμο να κάνει την αλλαγή για το νέο Υ.
Ξεφορτώνει και ξεκινάει.

Πάντως όπως είπα, ο χαβαλες ο καλός θα γίνει με το Q. Ποια Ευρώπη και ποια Ελλάδα, εκεί να δεις τι γλέντι θα ρίξουν.

Ζεστά ψωμάκια.

Κι άσε την Τογιότα να εξελίσσει νέους κινητήρες υδρογόνου λέει. Έκλαψα απ'το γέλιο. 🤪😂😁
Τη μια μέρα ανακοινώνει ότι σταματάει το υδρογόνο, δεν πάει άλλο, την επόμενη μέρα στο καπάκι, έχει λέει νέο μυστικό κινητήρα υδρογόνου που εξελίσσει.
Θα μας πεθάνουν στο γέλιο αυτοί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.182
Reaction score
31.107
Επίσημα στοιχεία από τον ΣEAA για την Tesla το 2024.

BEVSALES
Model 31282
Model Y673
Model S18
Model X14
Total1987
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.809
Reaction score
138.943
Είναι τρομερό αυτοκίνητο το Χ, μια βόλτα με αυτό αποτελεί "εμπειρία".

Αλλά είναι πελώριο, πραγματικά είναι τέρας.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.216
Reaction score
85.916
Η εκστρατεία του @Dimifoot άρχισε να "πιάνει τόπο"! :biggrin:

Τρέμε Elon!:biggrin:

Γερμανία: Η Tesla χάνει έδαφος λόγω του Μασκ
«Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων Tesla στη Γερμανία μειώθηκαν από 63.000 το 2023 σε 37.000 το 2024»
Δεν ξέρω αν είναι ακριβές. Αν ισχύει είναι μεγαλύτερη η πτώση από όση περίμενα.
Μετά τα χθεσινά, ειδικά στην Γερμανία θα έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα να κρατήσει τους πελάτες του.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.182
Reaction score
31.107
Από ότι φαίνεται η μπροστινή light bar θα είναι σε 3 κομμάτια. Ευκολότερη και φθηνότερη αντικατάσταση αν χρειαστεί, συν ότι τα θα είναι και φλας.
1000019592.jpg


Λεπτομέρεια του πίσω light bar.
1000019593.jpg
 



Μηνύματα
7.533
Reaction score
1.648
Οι 18-20 kWh/100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο με τι ταχύτητα κίνησης προκύπτουν; Με 90;100;120;130;

Με τι εξωτερική θερμοκρασία; 5;10;15;20;25;30;

Με τι λειτουργία σε κλιματισμό / θέρμανση;

Αν μιλάμε για 18 kWh/100 χλμ με κίνηση 120 χαω και αναμένο κλιματισμό στους 25-30 βαθμούς ή με 15 βαθμούς και θέρμανση, είναι προφανώς εξαιρετικά βολική επίδοση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.809
Reaction score
138.943
«Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων Tesla στη Γερμανία μειώθηκαν από 63.000 το 2023 σε 37.000 το 2024»
Δεν ξέρω αν είναι ακριβές. Αν ισχύει είναι μεγαλύτερη η πτώση από όση περίμενα.
Μετά τα χθεσινά, ειδικά στην Γερμανία θα έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα να κρατήσει τους πελάτες του.
Στην Γερμανία, λόγω των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών της χώρας, και λόγω της κατάργησης της επιδότησης (τέλη του '23), υπήρξε μια πτώση 28% στις συνολικές πωλήσεις EV.

Germany’s EV Sales Crash 28% In First Full Year Without Subsidies | Carscoops https://search.app/cz2ncV9R3vUjmwVE8

Έτσι οι Γερμανοί το γύρισαν ξανά στα οικονομικότερα ice, όπως πάντα (συν υβριδικά).

Βεβαίως η πτώση των πωλήσεων EV στη Γερμανία, επηρεάζει τον συνολικό αριθμό πωλήσεων στην Ευρώπη, αλλά αυτός μειώθηκε μόνον κατά 1%

Plunging German EV sales hampered Europe's shift to electric vehicles in 2024 | Fortune Europe https://fortune.com/europe/2025/01/21/plunging-german-ev-sales-europe-electric-vehicles-2024/

Το οποίο δείχνει ότι παρά την σημαντική μείωση της μεγάλης αγοράς της Γερμανίας στα EV, οι συνολικές πωλήσεις EV στην Ευρώπη παρέμειναν πρακτικά σταθερές.

Τώρα στην Γερμανία, ανάμεσα στα EV που πουλήθηκαν, τα Τέσλα έχουν πολύ υψηλή θέση, αν και όχι στην πρώτη, πράγμα που έτσι ήταν και στο 2023. Πρώτη στη Γερμανία, σταθερά η φολγκζβάγκεν, για ευνόητους λόγους (τόσο εθνικιστικούς, όσο και λόγω τιμής, τα φολγκζβάγκεν έχουν πιο φτηνές επιλογές).

Όσον αφορά το πιο καλοπουλημενο μοντέλο EV στη Γερμανία, αυτό παραμένει το model Y και για το 2024 στη Γερμανία:

1000015174.png


Αντιθέτως, το (κινέζικο) model 3, για γνωστούς λόγους, δεν πήγε σε ψηλές θέσεις.

Κι ούτε πρόκειται. 😎

Δις ιζ τζέρμανι! 😂🤣😁🤪



ΥΓ. Το model Y, αν και υψηλής τιμής, το παίρνουν οι Γερμανοί, διότι θεωρείται "ντόπιο προϊόν" από τους Γερμανούς, γνωστοί εθνικιστές..
Το νέο model Y, είμαι βέβαιος ότι θα πάει καλά, κι ας είναι ακριβότερο. Είμαι βέβαιος πως τους τελευταίους μήνες του '24 ήταν μειωμένη η αγορά του Υ, λόγω του επερχόμενου νέου ανανεωμένου Υ, και οι Γερμανοί ως γνωστόν αλλάζουν κάθε 1-2 χρόνια, για να πάρουν το νέο..
Το model 3, όσο κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα για την αγορά της Ευρώπης, δεν θα έχει αποδοχή.

Η αγορά της Γερμανίας κυριαρχείται από τα ντόπια αυτοκίνητα, κι ως εκ τούτου ήταν πολύ έξυπνη η επιλογή της Τέσλα να κάνει εκεί εργοστάσιο, διότι αλλιώς δεν θα είχε ελπίδα.
Αν το εργοστάσιο της Γερμανίας αρχίσει να παράγει και 3-αρια, τότε θα κατακλύσει την αγορά. Δυστυχώς, μέχρι τώρα, η παραγωγή Υ της Γερμανίας δεν αρκεί ούτε για τις ανάγκες της Ευρώπης, καθώς όσα βγάζει το εργοστάσιο, πουλιούνται όλα, δε μένει σάλιο.

2024 (Full Year) Germany: Best-Selling Electric Cars by Brand and Model - Car Sales Statistics https://search.app/GDEe3NQGdGotSXg68
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.182
Reaction score
31.107
Η Γερμανία παίζει σοβαρά να είναι η μοναδική χώρα στο δυτικό κόσμο που είχε μείωση πωλήσεων στα BEVs το 2024.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.809
Reaction score
138.943
Η Γερμανία παίζει σοβαρά να είναι η μοναδική χώρα στο δυτικό κόσμο που είχε μείωση πωλήσεων στα BEVs το 2024.
Ναι. Είναι προφανές πως χωρίς επιδότηση οι Γερμανοί δεν θα ανεβάζουν πωλήσεις EV.
Έχουν ωραιότατα φτηνά ice, και δε τραβάνε κανένα ζόρι να τα αλλάζουν σα τα πουκάμισα, κάθε 1-2 χρόνια. Και καλά κάνουν.

Εξ'αιτιας των οικονομικών τους προβλημάτων, δεν βλέπω εύκολο να δίνουν επιδότηση ούτε στο 2025.

Παρόλα αυτά, το νέο Υ σίγουρα θα πάει καλά, και άμα κάνει κμιά μλκια η Τέσλα και βγάλει μοντελ Q από το εργοστάσιο της Γερμανίας, θα πέσει πολύ κλάμα στο σόι της φολγκζβάγκεν. 😎
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.164
Μηνύματα
2.964.284
Members
38.296
Νεότερο μέλος
dlitsas
Top