Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.055
Reaction score
141.491
STOP ELON AND DOGE


Εγώ πάντως άμα ήμουν στη θέση του Έλον, θα έφευγα άμεσα από το DOGE (που δε πρόκειται να σταματήσει αν φύγει ο Έλον) και από την Τέσλα (ομοίως).

Βλακεία του που δε φεύγει και από τα δύο.
Και θα συνεχίσει να είναι αηδιαστικά πλούσιος.
Θα είχε πολύ πλάκα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.055
Reaction score
141.491
Ε, δε πρόλαβες. Βλέπω και σήμερα πήρε πολύ.

Τα'λεγε ο φίλος πριν λίγες μέρες..
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.775
Reaction score
31.777
Πάντως κάτι πίνακες απο το πρώτο δεκαπενθήμερο Μαρτίου στην Ευρώπη, το πρώτο ηλεκτρικό είναι ναζιστικό.

Να και εδώ το πρώτο ηλεκτρικό παγκοσμίως για τον Γενάρη πάλι ναζιστικό είναι.
1000023588.jpg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.039
Reaction score
87.951
Ξεκινήσαμε από πρώτο αυτοκίνητο σε πωλήσεις overall.
Τώρα πήγε σε πρώτο στα ηλεκτρικά.
Μετά θα πάει πρώτο στα ηλεκτρικά με ηλιοροφή.
Και σύντομα πρώτο στα αυτοκίνητα που αρχίζουν από T.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.775
Reaction score
31.777
Καλά πάρε αυτό για αρχή και βλέπουμε :biggrin:

 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.966
Reaction score
11.007
Ντουμπάι μας τα έχετε κάνει με αυτή την Νορβηγία.
Το πιο μη αντιπροσωπευτικό δείγμα αγοράς αυτοκινήτου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.055
Reaction score
141.491
Για όσους επιμένουν για lidar να ένα βίντεο όπου το FSD ξεφτυλίζει κυριολεκτικά τα πιο προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης του ανταγωνισμού, δηλαδή το ADS της Huawei και το ADS της Li AD, που έχουν και LIDAR (πολλά, όχι ένα) και κάμερες και της παγαγιάς τα μάτχια.


Ξιδάκι παιδιά. Ξι δά κι.

Σε πραγματικά εμπόδια, που συναντάς σε δρόμους, κι όχι σε ψεύτικο τοίχο οφθαλμαπάτης - απάτης, που δε θα συναντήσεις ποτέ σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Και στο Χ περίληψη από το ανωτέρω βίντεο:

 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.492
Reaction score
11.337
Η διαφορά πρέπει να εντοπίζεται κυρίως στη νοημοσύνη του κάθε συστήματος, όπου η Tesla προφανώς υπερέχει ακόμα.
Παρόλα αυτά, προσωπικά θεωρώ βέβαιο ότι το σύστημά της θα είχε ακόμα καλύτερη απόδοση εάν διαθέτετε μικρομετρικό ραντάρ και LIDAR. Για παράδειγμα, το phantom braking είναι μάλλον συνέπεια αυτής ακριβώς της έλλειψης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.055
Reaction score
141.491
το phantom braking είναι μάλλον συνέπεια αυτής ακριβώς της έλλειψης.
Λογικοφανές ακούγεται αυτό που λες, αλλά σημείωσε πως τα Τέσλα μέχρι σχετικά προσφάτως είχαν και lidar, και το phantom braking είναι πολύ παλιά ιστορία, ήταν από τα πρώτα πράγματα που διαπιστώθηκαν σε Τέσλα, δηλαδή υπήρχε και με lidar, ενώ στη συνέχεια, μόνον με κάμερες, έχει σχεδόν εξαφανιστεί (στο τελευταίο έτος δεν είχα κανένα τέτοιο περιστατικό, μέχρι προσφάτως, ένα πολύ πολύ ήπιο, πρακτικά ασήμαντο).

Για την ιστορία, απάντηση από ΑΙ

Yes, there are reports of phantom braking with pre-2021 Tesla cars equipped with radar. Before Tesla began transitioning to its vision-only "Tesla Vision" system in 2021, its vehicles, including models like the Model S, Model X, and Model 3, relied on a combination of cameras, radar, and ultrasonic sensors for Autopilot and Full Self-Driving (FSD) features. Phantom braking—where the car unexpectedly slows or stops without an apparent obstacle—was noted by owners even during this radar-inclusive period.
Anecdotal evidence from Tesla forums and posts on X points to phantom braking occurrences as early as 2016-2018, when radar was a core component of the sensor suite. For instance, users on platforms like Tesla Motors Club reported sudden braking events on highways, often attributing them to the radar misinterpreting shadows, overpasses, or oncoming traffic as obstacles. A specific example includes a 2018 Model 3 owner describing phantom braking on a freeway, predating the vision-only shift. These reports align with the broader rollout of Autopilot features, which began integrating radar in 2014 with the Model S and expanded over time.
Officially, the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) has investigated phantom braking, with a notable focus on 2021-2022 models after the radar was phased out. However, earlier complaints exist in NHTSA’s database. A search of the NHTSA complaint records shows instances like a 2017 Model S owner reporting unexpected braking on June 24, 2019 (Complaint ID: 11226971), citing the car slowing suddenly on a highway without visible hazards. Another 2019 Model 3 complaint from December 31, 2020 (Complaint ID: 11385862) describes repeated phantom braking events, also with radar-equipped hardware. These predate the 2021 vision-only transition, confirming the issue occurred with radar-equipped Teslas.
The radar system, while effective for distance and speed detection, could sometimes misread environmental factors—like a bridge shadow or a vehicle in an adjacent lane—as a collision risk, triggering the automatic emergency braking (AEB). Tesla’s own statements, such as Elon Musk’s comments on X in 2018 about refining radar inputs, suggest they were aware of such issues and worked to mitigate them through software updates. However, phantom braking persisted across both radar and post-radar eras, indicating it’s a challenge tied to sensor fusion and software interpretation, not just the absence of radar.
So, yes, pre-2021 Tesla cars with radar did experience phantom braking, as evidenced by owner reports and NHTSA complaints, though the issue became more prominent in public discourse after the 2021 vision-only shift.

Βεβαίως, έγιναν πιο γνωστά στο ευρύ κοινό αυτά τα προβλήματα με τη μετάβαση σε Tesla vision, και κακώς συνδέθηκε το πρόβλημα με το vision, διότι προϋπήρχε.

Απλώς η μετάβαση σε Τέσλα vision ξεκίνησε 2021 και ολοκληρώθηκε μέσα του 2022, και σε αυτήν την περίοδο ανέβηκαν τρομερά οι πωλήσεις της Τέσλα σε σχέση με προηγούμενα έτη, οπότε και τα προβλήματα αυτά τα έβλεπαν πιο πολλοί οδηγοί.

Ωστόσο από το 2016 έχουν καταγραφεί αυτά περί phantom braking, και αργότερα στα model 3 που είχαν ενσωματωμένα ραντάρ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.055
Reaction score
141.491
Διάβασε το σπόιλερ. Τα λέει.

Όλα ανεξαιρέτως τα Τέσλα είχαν ραντάρ, μέχρι την έναρξη της μετάβασης σε "vision only".

Έδειχναν απόσταση σε cm με το ραντάρ και στο παρκάρισμα, με πολύ μεγάλη ακρίβεια σε κάποια φάση, πράγμα που μόλις πήγε σε vision only δεν είχε καμία απολύτως ακρίβεια, η διαφορά ήταν εμφανής.

Η μετάβαση έγινε πριν σχεδόν 2 χρόνια, όταν πήρα εγώ αυτοκίνητο, ήταν από τα πρώτα με vision only.

Ως εκ τούτου, αν και λογικοφανές το σκεπτικό "βάλε ραντάρ για να μην έχει τέτοιο πρόβλημα", δεν φαίνεται να ισχύει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.775
Reaction score
31.777
Οι αισθητήρες παρκαρίσματος δεν είναι Lidars. Αν αυτό εννοείς.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.805
Μηνύματα
2.991.559
Members
38.373
Νεότερο μέλος
Pankal5
Top