Ο υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας Ματέο Πιαντεντόζι χαρακτήρισε την πυρπόληση 17 αυτοκινήτων σε χώρο στάθμευσης αντιπροσωπείας της Τesla στην Ρώμη «επίθεση» αναρχικής οργάνωσης. «Ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η επίθεση αυτή, το πώς επεκτάθηκε η φωτιά και άλλα στοιχεία τα οποία στη φάση...
flight.com.gr
Γούστο έχει να σταματήσουν να ασφαλίζουν τα Τέσλα για πυρκαγιά και για κακόβουλες ενέργειες...
Μετά τη θερμή υποδοχή που επεφύλαξε ο Ντόναλντ Τραμπ στους Έλληνες και την ομογένεια στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου φαίνεται πως το ελληνικό πνεύμα αρχίζει να επηρεάζει και τους πλέον ισχυρούς στον πλανήτη.
Ανούσιες συγκρίσεις, όλα είναι θέμα χρόνου. Κάποιοι τα καταφέρνουν πιο γρήγορα (έχοντας ξεκινήσει φαντάζομαι και νωρίτερα; ) και κάποιοι άλλοι ακολουθούν αργότερα. Σημασία έχει ο χρόνος μόνο για όσους έχουν βάλει ως άμεση προτεραιότητα την αυτόνομη οδήγηση, και είναι αυτό το χαρακτηριστικό που θα τους κάνει να πάρουν το Α αμάξι αντί για το Β! Και ειδικά για την Ευρώπη τώρα, επιτρέπεται οπουδήποτε η αυτονόμη οδήγηση; Στην Αμερική είναι πιο δεκτικοί στα ρίσκα... και στα ατυχήματα όπως φαίνεται, μέχρι να τελειοποιηθεί μια τεχνολογία.
Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αλλά καθόλου όμως.
Πιο πολύ με ενδιαφέρει να μπορώ να βγάλω φλας για να βγω από κυκλικό κόμβο, και να μην ψάχνω το τιμόνι να δω που πήγαν τα κουμπιά.
Ξεκολλήστε από το cult έχετε γίνει γραφικοί.
Μιας και το πάμε λάου λάου, στην Ελλάδα πότε θα το δούμε; Διότι τέλος πάντων, πώς να το κάνουμε βρε παιδάκι μου, έτσι είναι τα πράγματα κι η άτιμη ζωή... οι περισσότεροι για να οδηγούν εδώ θα το ήθελαν, όχι σε κάποιες χώρες της Ευρώπης. Να το δούμε λέει πώς θα τα πηγαίνει και στους δρόμους της Αθήνας σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, ή και στα ορεινά με στενούς δρόμους, συνεχή στροφιλίκια και χωρίς διαχωριστικές...
Καταρχήν δεν μπορείς να το βάλεις γιατί δεν γίνεται. Πουθενά στην Ευρώπη. Όπως το εννοείς δηλαδή, unsupervised.
Στο supervised υπεύθυνος είσαι εσύ. Το λέει και το όνομα του. Supervised.
Κατά τα άλλα τo θέμα είναι καθαρά τεχνικό, και μετά νομικό. Πρέπει πρώτα να καταλάβουν τι κάνει, και να αφήσουν τις σαχλαμάρες που προσπαθούν να φτιάξουν κανονισμούς για ένα σύστημα ΑΙ με ρυθμίσεις που αφορούν ADAS. Ουδεμία σχέση το ένα με το άλλο. Εξάλλου ούτε η UNECE είναι έτοιμη να θέσει κανονισμούς στη αυτόνομη οδήγηση. Σε 2 χρόνια και βλέπουμε. Τα νομικά θα φτιάξουν αφού φτιάξουν αυτά πρώτα.