Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.062
Reaction score
32.113
Αεροδυναμική = efficiency = φθηνή μετακίνηση
Μπορεί να υπάρχουν και άλλα που εξυπηρετούν τα 4.44m και δεν τα ξέρουμε, καθώς 480χλμ με λιγότερες από 50KWh το λες και εντυπωσιακό
 

Μηνύματα
7.668
Reaction score
2.080
Θεωρώ πως δεν έχετε καταλάβει την Tesla. Δεν την ενδιαφέρει να φτιάξει άλλο ένα ΤΑΧΙ. Έχουμε τέτοια. Θέλει να φτιάξει ένα όχημα για φθηνή μετακίνηση. Έως και την φθηνότερη ever αν τα καταφέρει.

Η αλήθεια είναι πως όλο και λιγότεροι θα αγοράζουν αυτοκίνητα. Επειδή τους μεν δεν τους ενδιαφέρει καθώς μετακινούνται με άλλους τρόπους, και οι υπόλοιποι δεν μπορούν. Πολλοί όμως από αυτούς θα πρέπει να μετακινηθούν από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β για οποιονδήποτε λόγο. Οπότε αυτό θα πρέπει να γίνεται φθηνά.

Για να γίνει φθηνά θα πρέπει να μην έχει οδηγό, να είναι ελαφρύ, φθηνό και να έχει πολύ καλό efficiency. Tαυτόχρονα, αν κοιτάξουμε στα στατιστικά στοιχεία (τα οποία δεν έχω τώρα αλλά τα θυμάμαι, συν ότι μου τα επιβεβαίωσαν Gemini και Grok), η συντριπτική πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων με ΤΑΧΙ είναι 1-2 άτομα, με τους περισσότερους από αυτούς να είναι solo ride. Οπότε θες ένα όχημα για τα παραπάνω.

Το Cybercab είναι άριστο για αυτό που καλείται να υπηρετήσει. Συν ότι θα είναι αρκετά φθηνότερο στην κατασκευή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Θα υπάρχουν πολλά για να καλύπτουν τις ανάγκες, και για τους υπόλοιπους που θέλουν κάτι παραπάνω θα υπάρχει το Model Y.
Την ενδιαφέρει να φτιάξει ένα αυτόνομο ταξί, το έγραψα, το κατάλαβα, δεν ξέρω τι πολύπλοκη ιδέα είναι αυτή που νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω.

Η απορία είναι ποια η χρησιμότητα ενός διθέσιου αυτόνομου ταξί 4,5 μέτρων. Γιατί όχι π.χ. ένα διθέσιο αυτόνομο ταξί 3,5 μέτρων;

Αντιληπτά όλα, αν βγει στις σωστές διαστάσεις που να αντιστοιχούν σε διθέσιο αυτόνομο όχημα θα είναι μικρότερο, ελαφρύτερο, οικονομικότερο και με καλύτερο efficiency.

Άρα το Cybercab απέχει πολύ από το να είναι άριστο για αυτό που καλείται να υπηρετήσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.062
Reaction score
32.113
Διαφωνώ. Μια χαρά είναι. Εξάλλου, έχουν τρέξει τόσα σενάρια για να καταλήξουν στα κατάλληλα "συστατικά" που μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή. Πρέπει ταυτόχρονα να υπάρχει και μια ταυτότητα. Τα 3.5m δεν έχουν καμία σχέση με Tesla. Κουβαδάκι είναι κατηγορίας 500 και κάτω.
 

Μηνύματα
17.281
Reaction score
24.757
πολύ ανούσιο μπλα μπλα για μια εταιρία που σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει στον χώρο.
η μοναδική ουσία είναι οτι τα αυτοκίνητα φτιάχνονται με όλο ένα και μεγαλύτερες διαστάσεις για να κυκλοφορήσουν σε οδικό δίκτυο με συνεχώς μειούμενη χωρητικότητα τόσο σε κίνηση όσο και σε στάθμευση.
 




Μηνύματα
7.668
Reaction score
2.080
Διαφωνώ. Μια χαρά είναι. Εξάλλου, έχουν τρέξει τόσα σενάρια για να καταλήξουν στα κατάλληλα "συστατικά" που μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή. Πρέπει ταυτόχρονα να υπάρχει και μια ταυτότητα. Τα 3.5m δεν έχουν καμία σχέση με Tesla. Κουβαδάκι είναι κατηγορίας 500 και κάτω.
Τα αυτοκίνητα είναι κατά κανόνα μεγάλα, επειδή υπάρχει η απαίτηση να χωράνε 4 ανθρώπους. Εδώ η Tesla παρουσιάζει αυτόνομο διθέσιο αυτοκίνητο 4,5 μέτρων. Αρχικά η ερμηνεία ήταν ότι έτσι είναι ο βέλτιστος σχεδιασμός, στη συνέχεια ότι είναι για αεροδυναμικούς λόγους, τώρα ότι είναι ζήτημα εταιρικής ταυτότητας.

Δεν γίνεται και ο βέλτιστος τρόπος να είναι τα 4,5 μέτρα και να επιλέγονται για λόγους εταιρικής ταυτότητας.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.062
Reaction score
32.113
H υπηρεσία ride-hailing με supervised FSD για υπαλλήλους, τρέχει ήδη στο Austin και California. Κάτι σαν Uber.

Έχουν διανυθεί πάνω από 1500 διαδρομές και 15.000 μίλια.

Λειτουργίες όπως η εφαρμογή για κινητά, η κατανομή οχημάτων, ο έλεγχο αποστολών και οι λειτουργίες απομακρυσμένης βοήθειας αναπτύχθηκαν μέσα στην δοκιμαστική περίοδο.

Έρχεται..........

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.073
Μηνύματα
3.000.217
Members
38.407
Νεότερο μέλος
wolf23
Top